Avis sur Mai Khao Lak Beach Resort & Spa (TUI BLUE Mai Khaolak)
Mai Khao Lak Beach Resort & Spa (TUI BLUE Mai Khaolak)
9/17 Petchkasem Rd., Moo 1 Kuk Kak, Takua Pa, Phang Nga
Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
10/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
8 mai 2024
Séjour de 9 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Paulina Agata
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Paulina Agata
Séjour de 7 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lisa
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
C
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budget but an incredible place to stay
C
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Peter
13 sept. 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Gordon
Voyage en famille
29 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de The Management le 30 mai 2023
Thank you for your feedback to us.After check the record, your booking was booked on Deluxe Suite Pool Access Jacuzzi under Mai Khao Lak Beach Resort & Spa (FAMILY Zone). Your room #145 was correct as per booking. If you want to stay at ADULTS only zone, you have to select Mai Holiday by Mai Khao Lak. Or, you just inform us upon arrival date then we can help to solve this issue for you. But we just know after you travel and gave us a feedback here.For the Jacuzzi, we also got informed next day (28 May). But we asked our Engineering to check and fix it for you immediately.For the pool bar at ADULTS only zone, we did not close. It's opened from 12 pm to 5 pm daily.For the outlets operating time, we have done to inform our guests during check in. Unfortunate that you stayed with us short period then did not have much more time to get experienced on our hotel facilities and outlets.We hope that to get a chance welcome you back next time and stay longer with us.
10/10 Excellent
Henrik
22 févr. 2023
Henrik
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience at Mai Khaolak. It is pleasure to hear that you enjoyed our hotel. We hope to be able to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Pontus
Voyage en famille
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pontus
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Management Team le 21 janv. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience at Mai Khaolak. Our team is so glad to hear that you enjoyed our hotel. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Naphaskamon
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naphaskamon
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Ida-Maria
Voyage en famille
5 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bra hotell, men boka inte för vattenlandets skull
Ida-Maria
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Management Team le 31 janv. 2022
Thank you for staying here! we are so happy to hear your comment and we will improve it. Hope to see you again :)
10/10 Excellent
Lars Christian
Voyage en famille
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pree season stay, almost empty hotel.
Lars Christian
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Management Team le 8 déc. 2021
Hi Sir Lars Peterson, Room 141,
Thank you so much for giving the scores for us with the rate of 10 out 10, you make our day full of encouragement and empowers us a a lot. Will sure share this positive thoughts to our team.
Looking forward to welcoming you back in the future.
Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra!
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Management Team le 21 févr. 2020
Thank you very much for reviewed with valued comments. In regards your comments; please accept our sincere apologies for any inconveniences caused to you, we will improve the serviced. we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
6/10 Satisfaisant
Tobias
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bra hotell med lugnt läge i Khao Lak
Tobias
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de Management Team le 3 févr. 2020
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Skuffende
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Management Team le 3 févr. 2020
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Sabine
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great family destination
Sabine
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Management Team le 23 oct. 2019
Thank you for staying here! we are so happy to hear your comment. Hope to see you again :)
8/10 Bien
Mia Robinson
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott hotell, nydelig strand oglokal område.
Mia Robinson
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de Management Team le 10 août 2019
Thank you for staying here! we are so happy to hear your comment. Hope to see you again :)
2/10 Horrible
Loretta, Australia
26 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Avoid
Loretta
Séjour de 9 nuits en juin 2019
Réponse de Management Team le 2 août 2019
Dear Khun Loretta,
Sorry for your experience at Mai Khao Lak. We will take your case seriously, the management would like to know more details for who rude to you as this is a seriously case.
The bed in the hotel is 7 feet and you also got that bed, then the staff help you to move down to stay the room near your family as your requested.
The swimming pool, we do have so many swimming pools in the resort which you can choose to swim, some shallow as for child, some deeper as you can try the deepest one near the beachfront.
I hope that you will give us a chance to let us see you again in the future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Management Team le 22 avr. 2019
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Management Team le 22 mai 2019
Thank you for staying here! we are so happy to hear your comment. Hope to see you again :)
8/10 Bien
Emelie
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emelie
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Management Team le 25 janv. 2019
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Jonathan
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mai khao lak family hotel
Jonathan
Séjour de 10 nuits en décembre 2018
Réponse de Management Team le 3 janv. 2019
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Cat, Australia
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cat
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
Réponse de Management Team le 30 oct. 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
10/10 Excellent
L W K, London
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L W K
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Management Team le 6 oct. 2018
Thank you for staying here! we are so happy to hear your comment. Hope to see you again :)
10/10 Excellent
Gary, Hong Kong
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pool access deluxe room
Gary
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Management Team le 22 août 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
6/10 Satisfaisant
Jenny
11 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Good place for kids but not for discerning adults
Jenny
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Management Team le 13 août 2018
Thank you very much for reviewed with valued comments. In regards your comments; please accept our sincere apologies for any inconveniences caused to you, we will improve the serviced.
2/10 Horrible
Heidi, Sydney
3 juil. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible. Don't book here!!
Heidi
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de The Management Team Mai Khao Lak Beach Resort & Sp le 6 juil. 2018
Dear Khun Heidi,
Thank you for your time to review us.
During your stay was raining very hard, monsoon destroyed one of our outlet roof then we had to close it urgent. We do have 3 outlets open (The Meal, The Buffet, Thea coffee shop and 2 pool bars at that time of 10 days)
Actually we did close only Green and Grill as it was damaged by storm. And some outlets are operated according to the weather permitted which this kind of information is available on the hotel's website and the front staff will brief this information upon arrival.
The street dog, we're aware of that and we took them to Vetertinary as need to vaccine.
No activities, as it was raining quite hard, we do have some entertainment during dinner only.. sorry for the bad weather during that period.
We know that you would like to early check out, that we return the rest of the accommodation cost that you did not stay but cannot refund for your actual stay.
Note: For the refund of the rest of nights that you did not stay with us is already on processing by bank then you can get the paymetn into your account according to your payment round on credit card.
I do hope that next time you will come back to Thailand and stay with us again.
Best regards,
The Management Team
Mai Khao Lak Beach Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en mai 2018
Réponse de Management Team le 2 juin 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
6/10 Satisfaisant
Mika
18 mai 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
オフシーズンだとイマイチかも
Mika
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Management Team le 24 mai 2018
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 avr. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fibt hotel
Voyageur vérifié
Réponse de Management Team le 10 avr. 2018
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal.
8/10 Bien
Jonas
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonas
Réponse de Management Team le 2 avr. 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
10/10 Excellent
Daniel
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super lækkert resort for hele familien
Daniel
Réponse de Management Team le 23 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Fredrik
20 mars 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bra
Fredrik
Séjour de 7 nuits en mars 2018
Réponse de Management Team le 23 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
10/10 Excellent
David
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hög klass
David
Séjour de 9 nuits en mars 2018
Réponse de Management Team le 23 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
10/10 Excellent
David
18 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket nöjd
David
Séjour de 8 nuits en mars 2018
Réponse de Management Team le 20 mars 2018
Thank you for for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Linda
13 mars 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Linda
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de Management Team le 14 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Linda
13 mars 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Linda
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Management Team le 14 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
8/10 Bien
Linda
13 mars 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Linda
Séjour de 7 nuits en mars 2018
Réponse de Management Team le 14 mars 2018
Thank you for sharing your experience with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
6/10 Satisfaisant
Wing Kam Raymond
11 mars 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Discrimination against Asian guests by some staff
Wing Kam Raymond
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Management Team le 13 mars 2018
Dear Khun Wing Kam Raymond,
Thank you very much for reviewed with valued comments. In regards your comments; please accept our sincere apologies for any inconveniences caused to you, we will improve the serviced.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Terje
14 janv. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muuten hyvä, mutta palvelut eivät vastanneet tasoa
Terje
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Management Team, le 19 janv. 2018
Dear Khun Terje,
Greeting from Mai Khao Lak Beach Resort and Spa,
Thank you very much for your valued reviewed,we will check and improve it to be better for making all guests satisfaction as our goal.
Best regards,
10/10 Excellent
Yousefi
19 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yousefi
Séjour de 5 nuits en novembre 2017
Dear Khun Yousefi,
Thank you for making Mai Khao Lak Beach Resort and Spa your holiday destination and for sharing your rate with us and we would be delighted to welcome you back once again for your future holiday.
Best regards,
Management Team
10/10 Excellent
Park, Seoul
24 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel for Family (가족단위 여행객에게 적격)
Park
Séjour de 3 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Jazz, victoria Australia
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel next to the beach
Jazz
Séjour de 8 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Chi Wai
24 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
休閒度假酒店
Chi Wai
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 mai 2016
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Christian
3 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
10/10 Excellent
Retired Aussies, Adelaide, South Australia
10 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
quiet and convenient hotel
Retired Aussies
4/10 Médiocre
Gunnar, Stockholm
15 janv. 2014
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Obekväma sängar
Gunnar
8/10 Bien
hannah, australia
3 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hannah
10/10 Excellent
Travelbug, Melbourne
1 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning hotel!
Travelbug
6/10 Satisfaisant
Bea, Malaysia
13 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre