Couette en duvet d'oie, bureau

Avis sur The Miller Hotel North Sydney

4 out of 5
The Miller Hotel North Sydney
54 Mclaren Street, North Sydney, NSW

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 52 avis sur 234." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 49 avis sur 234." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 57 avis sur 234." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 38 avis sur 234." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 38 avis sur 234." "

6,8/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

5,6/10

Équipements

5,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel très bien situé à 10 minutes à pied du train et bus et 20 minutes du ferry magasin et restaurations au alentour Hôtel assez calme le lit et sdb fait tous les jours par contre l aspirateur et les poussières n’on jamais été fait pendant notre séjour Il aurait besoin d un petit lifting car certaine chose sont dégradées Vraiment dommage car pour nous il était vraiment bien situé
Séjour de 11 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Irene, CAVES BEACH

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property will be excellent when the renovation completed. We had a 2 bedroom unit and although not there to utilise the space just to sleep. it is so spacious so very suitable to spend time. The renovated room very appealing. The new reception area beautiful. The lifts as used for trades not great but it gets you upstairs so that’s all that matters. The breakfast room also a small room at the moment but obviously the new one in the renovation process at the moment We experienced no noise disruptions Would definitely stay again and totally recommend
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Pema

Les points forts : Propreté et personnel et service
Amazing staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Pema

Friendly staff and good service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Rowan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Besides the renovations the property is incredible, rooms are clean and well organised, staff are friendly and overall a great hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Miller le 10 mai 2024
Dear Rowan, Thank you for taking the time to leave your lovely feedback and we are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon! Kind Regards The Miller Management

10/10 Excellent

Bruce

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Miller le 10 mai 2024
Dear Bruce, Thank you for taking the time to leave your lovely feedback and we are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon! Kind Regards The Miller Management

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Should be noted it was under construction/renovation. We stayed in an updated room that still needed items completed like a toilet paper holder installed. The Sunday morning manager was awesome and so helpful!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Miller le 10 mai 2024
Dear Michelle, Thank you very much for sharing your feedback. Your balanced feedback allows to continue to improve our products and services. Naturally, we are disappointed that your experience had issues. We do hope to welcome you back again soon! Warm Regards, The Miller Management

10/10 Excellent

Shona

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Michelle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The outside, lobby, and certain floors are under construction. It is loud outside and inside. The train to north Sydney is also under construction and you have to switch to a bus for the last 2 stops. They said you could prepay for breakfast for it to coat $25. Then on our last night there we went to book it for the following morning and they said that was only an offer at check in. Even though at check in we said we would think about it and they didn’t mention that. With the outside of the building being under construction it was always a pain for Uber drivers to figure out how to get to the door. Not worth the small amount of saving they are offering.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Matt

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Under renovations but work only completed during business hours. The staff are friendly and polite
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Michael

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A very tired hotel
A very tired hotel, currently under renovation with no warning that there would be construction going on.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Danielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for one night business travel
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Tanya

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is getting better each time I stay- staff are nice rooms are clean- still some issues with the water taking while to heat up in the shower then bam...Hot!, but all good for 1-2 nights-
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Gloria

Les points faibles : Personnel et service
We ere booked to stay Feb.15 to 17 but upon arriving, there were No rooms available. We asked them to help us find accommodation nearby. .. which they did at Citadines North Sydney, unfortunately, they booked correct date 15 to 17th but wrong month. It was for April. We turned up to Citadines Hotel but we have to leave because No rooms available. We wasted our money on Uber fares. It was a nightmare. Worst was the Uber driver took us to a residential area instead of the Train station. The uber driver cannot speak English when I was asking him to bring us to Train station. A nightmare for us.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Natalie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible customer service by young lady on my 5th night and it ruined my stay 😵 too much construction going on around the building and the entry point was slippery and unsafe from the light rain we had in Sydney.

2/10 Horrible

Rebekah

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Leeanne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in was poor due the the staff member flirting with a guest. While the rooms have been recently renevated some things have still not been finished properly in the room and the pillows are horrible.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Benn

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
won't be back.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Jagrat

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Kate

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was excellent - looked to be brand new. Comfortable bed, bathroom was great.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Tayla

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Jacques

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Accessbility to transport.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Taylah

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Katie

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The first room we stayed in the aircon didn’t work. I went and spoke with the staff and they gave us another room. However there was no room service as they are renovating, the renovation is not mentioned in the website. They have these signs that you can put on your door to opt to not have your room cleaned until you leave and you get a $10 voucher everyday for food and beverages for when you check out of the hotel, (which I thought was for any food or beverage), but you can only use them for the restaurant which they don’t tell you until you try to use them. The room was nice but a bit small. Staff were friendly but very hard to get a hold of via phone. When using the key for the door sometimes it didn’t work or took 4 - 5 times before it worked. I couldn’t connect my phone to the tv to watch movies and they had limited channels on what you could watch. The only way we were able to get dinner or lunch in the hotel was to Uber eats everything.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

Maryanne

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mouldy kettle, the lift looked like a construction site,noise from internal construction,carpet in foyer smelt, no light in main room as you walk in,cockroaches in kitchen.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Stephen

Voyage en famille
Staff very slow for service. No dinning, garden areas neat and maintained
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Ly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sight seeing Sydney CBD. Bath tub/ shower is low and shower head needs replacing in room 412. Ok accomodation.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Helen

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay was cancelled by the hotel without permission and the staff had absolutely no sympathy for me and my family. Luckily Wotif came to our rescue and moved us to a lovely hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Linda

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
good location and bus nearby. massive renovation and if we knew this wouldn't have booked. issues with noise and we were advised no normal tv but Netflix available in the newly renovated rooms. Netflix NOT available. Usual hotel breakfast but got very boring. great location and convenient as we were visiting family but think "Best Exotic Marigold Hotel". Nothing resolved with issues and other guests had issues with aircon too.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

David

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Jeannot

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Joshua

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is under renovation which is fine but our room was terrible. Our light in the main bedroom didn’t work, the aircon was broken and we were so hot and uncomfortable. The wet bar was not stocked with enough bowls and glasses for a two bedroom suite. The room was noisy at 7am in the morning with construction noise. The location was good though and once the renovations are complete then it might be a better place. Would have been better to close to complete the renovations sooner.

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Dilek

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service slow Accomodation average Fire alarm went off then left
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Scott

Not a pleasant experience
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Naomi

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Claire

Les points faibles : Propreté et personnel et service

2/10 Horrible

Rebecca

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Peter

Clean and easy access
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Matthew

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t stay here!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Thee reception staff are excellent particularly Vena
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Emma, Kenmore

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Perfect property for one night. We had 3 beds for 3 of us. Nice breakfast. Loved the juice machine.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Bikesh

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Kathy

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Stephen

Les points forts : Propreté
-
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Margaret

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Over priced
For the cost, it was lacking in some facilities eg biscuits with coffee, or room service. Renovations going on, curtain hanging off rod, building ropes hanging past window which impacted on my privacy. The lift gave the appearance of being tempory. Old style bathroom.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Gary

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed was comfortable
Séjour de 1 nuit en octobre 2023