Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Rob Weeden - General Manager, The Fullerton Hotel le 12 déc. 2023
Thank you Viviane, we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Jacques
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Rob Weeden - General Manager, The Fullerton Hotel le 22 nov. 2023
Merci Jacques pour votre aimable note et votre avis.En tant qu'équipe, nous travaillons dur pour garantir que nos clients vivent une expérience merveilleuse lors de leur séjour chez nous. Notre objectif est de garantir que chaque séjour soit aussi parfait qu'il devrait l'être.Votre gentillesse en reconnaissant la contribution de notre équipe et en particulier de Peter à votre séjour est à la fois la bienvenue et célébrée.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau et vous remercions encore d'avoir choisi de rester avec nous.
10/10 Excellent
Gaelle
4 juin 2023
Gaelle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Rob Weeden - General Manager, The Fullerton Hotel le 5 juin 2023
Excellent! Thank you Gaelle.
10/10 Excellent
THIERRY
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
THIERRY
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rob Weeden - General Manager, The Fullerton Hotel le 21 mars 2023
Thank you Thierry for sharing.
10/10 Excellent
ANNIE
Voyage en famille
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANNIE
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Rob Weeden - General Manager, The Fullerton Hotel le 12 mars 2023
Dear AnnieThank you for your rating and choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Gilbert, Hudson
Voyage en couple
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilbert
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Rafael Patangan, Fullerton Express Agent le 14 févr. 2023
Dear Gilbert,Thank you for your positive feedback. We are glad you enjoyed your stay at the hotel. We look forward to having you as a guest again in the future.
10/10 Excellent
Cindy, Kraainem
Voyage en famille
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Rob Weeden - GM le 17 juil. 2022
Excellent! Thank you so much Cindy. We look forward to welcoming you back.
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Moustapha
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Moustapha
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Karen
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Bianca
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Bianca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
toranosuke
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
toranosuke
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 19 mai 2024
とらぬさけさん素晴らしいレビューと優れた評価をいただきまして誠にありがとうございます。私たちは、お客様に素晴らしいご滞在をお楽しみいただけるよう、チームとして熱心に取り組んでいます。 私たちの目標は、あらゆる滞在が可能な限り完璧であることを保証することです。 お客様のご滞在に対するチームの貢献を認識する心遣いは、高く評価され、歓迎されます。またお会いできるのを楽しみにしています。
10/10 Excellent
Jolene
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolene
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Tobias
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tobias
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
Dear TobiasWe appreciate your review and rating and very much look forward welcoming you back. It has been a joy to have you here with us.
10/10 Excellent
Frances, Padstow Heights
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frances
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
Dear FrancesIt has been wonderful to have you with us and thank you so much for your lovely review and feedback to which we have already shared with the team. My colleagues and I look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Wayde
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayde
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
It has been a pleasure having you with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back.
10/10 Excellent
James
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
On behalf of the entire team, I would like to extend our sincerest gratitude for choosing to stay with us. It was our pleasure to have you with us and we hope to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
Christine
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
Dear Christine,We have sincerely enjoyed having you with us, and very much look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Jane
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Jane
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
It has been a pleasure having you with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back.
10/10 Excellent
Jesse
6 mai 2024
Jesse
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 7 mai 2024
Thank you, Jesse. It's been an absolute pleasure having you here with us, and we look forward to your return.
10/10 Excellent
ABBIE, HORSHAM
Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ABBIE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 7 mai 2024
We have truly enjoyed having you with us and we look forward to welcoming you back. Thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney.
10/10 Excellent
Barbara
3 mai 2024
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 7 mai 2024
Dear BarbaraThank you so much for your review, rating, and feedback.
10/10 Excellent
George
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 3 mai 2024
Terrific! Thank you so much George, we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Marguerite
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marguerite
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 3 mai 2024
Thank you Marguerite, much appreciated.
10/10 Excellent
Simon
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 1 mai 2024
Dear SimonThank you so much for choosing to stay with us and for referencing my colleagues also.We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 1 mai 2024
Dear DanielThe team will enjoy reading your review this morning. Thank you for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
Yolanta
Voyage en couple
29 avr. 2024
Yolanta
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Yolanta, Having you with us has been an absolute pleasure, and we are looking forward to your return.
8/10 Bien
Ryan
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Dear RyanIt has been a pleasure having you with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back.
6/10 Satisfaisant
Sue, Sunbury
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sue
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 30 avr. 2024
Dear SueThank you so much for your review, rating, and feedback.
10/10 Excellent
lok ting
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lok ting
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Lok TingThank you for taking the time to share your review and for your generous rating despite the issue you encountered. We are delighted to hear that you had an excellent experience with our front desk and concierge staff during the initial part of your stay at the Fullerton Hotel. However, we are truly sorry to hear about your experience on the final day. Please rest assured that we take your feedback seriously and will address this with our team to ensure that all our guests receive the high standard of service they expect and deserve. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more consistently positive experience in the future. Thank you once again for choosing to stay with us.
8/10 Bien
Susan
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
We appreciate your review and rating and very much look forward welcoming you back. It has been a joy to have you here with us.
10/10 Excellent
Mark
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Thank you so much, Mark. It has been a pleasure having you with us, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back.
10/10 Excellent
Nigel
27 avr. 2024
Nigel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
Dear NigelWe have truly enjoyed having you with us and we look forward to welcoming you back. Thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney.
6/10 Satisfaisant
Zeyu
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Zeyu
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Zeyu, Having you with us has been an absolute pleasure, and we are looking forward to your return.
10/10 Excellent
John, Concord
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 7 mai 2024
Thank you, John. It has been our pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Thank you Peter for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
Rachel
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 29 avr. 2024
Dear RachelI can speak for the whole team when I say how much we appreciate you choosing to stay with us. It was an absolute privilege to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Wayne
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
On behalf of the entire team, I would like to extend our sincerest gratitude for choosing to stay with us. It was our pleasure to host you, and we hope to have the opportunity to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
Sharon, Phillip
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you so much Sharon it has been fabulous having you with us.
10/10 Excellent
Joseph, Spring valley
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Excellent! Thank you Joseph it has been wonderful having you at the hotel with us.
10/10 Excellent
Yong
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yong
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Dear YongIt has been a pleasure having you with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back.
10/10 Excellent
Peter, Sydney
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Dear PeterIt has been wonderful to have you with us and thank you so much for your lovely review and feedback to which we have already shared with the team. My colleagues and I look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
I-Shen
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I-Shen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
We greatly appreciate your gracious review and outstanding rating. As a team, we dedicate ourselves to providing our guests with exceptional experiences during their stay. It is our mission to make every visit flawless and memorable. Your recognition of our team's efforts is truly valued and cherished. We eagerly anticipate your return and extend our heartfelt thanks for selecting our our hotel.
10/10 Excellent
Gregory, Noosaville
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you so much for your review, rating, and feedback.
10/10 Excellent
Naka, kotoku
21 avr. 2024
Naka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 17 mai 2024
Thank you, Naka. It has been a pleasure having you here with us, and we look forward to your return.
10/10 Excellent
Kyungsook
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyungsook
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you Kyungsook, we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Delia
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Delia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 24 avr. 2024
Dear DeliaThank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We were thrilled to hear that you found our property to be amazing and beautiful. Our team work hard to create a welcoming and comfortable atmosphere for all our guests, so it is great to know that we succeeded in making your stay enjoyable.Thank you again for choosing our hotel for your travels, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Jennifer
20 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 11 mai 2024
Dear JenniferWe have truly enjoyed having you with us and we look forward to welcoming you back. Thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney.
10/10 Excellent
Tolga
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolga
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 19 avr. 2024
Dear TolgaThank you so much for the lovely review.
8/10 Bien
Tracey, Montclair
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rob Weeden - General Manager le 19 avr. 2024
Dear TraceyWe genuinely appreciate your kind words and the feedback regarding our team and our beds.The bedding we use is the premium grade used by most good hotels. The Simmons mattresses are firm with a micro pocketed inbuilt coil spring to ensure consistency and no sag, the beds also feature a built in down pillow top. And for those that love a super soft bed we can fit denser down mattress toppers. Your graciousness is truly appreciated. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back in the future.