Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
26 juil. 2023
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Dulmini
Voyage en couple
25 mai 2024
Dulmini
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 27 mai 2024
Bonjour Dulmini, Thank you for your review. I appreciate the feedback regarding the size of your room. Should you require a larger room, I recommend booking one of our Suites for your next stay. You will have more space in the room, and a beautiful view of Darling Harbour. I hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the future. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Ben
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 19 mai 2024
Bonjour Ben, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
4/10 Médiocre
ATAKA
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
ATAKA
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 10 mai 2024
Bonjour Ataka, Thank you for taking the time to review the hotel. I appreciate your feedback regarding our Restaurant. We have several dining options onsite, and we are lucky enough to be located within walking distance to a number of restaurants close by. We hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the future. Kind regards, Greg Brady - General Manager
6/10 Satisfaisant
Toshikazu
23 avr. 2024
Toshikazu
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 20 mai 2024
Bonjour Toshikazu, Thank you for taking the time to review the hotel. I am disappointed we have not exceeded your expectations on this occasion. I sincerely hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the future to turn your experience around. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Peter, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Johanis Thomas Wharton
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanis Thomas Wharton
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Johanis Thomas, Thank you so much for your review. I am so pleased you enjoyed your stay. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Lisa
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Lisa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Lisa, Thank you so much for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Elizabeth, Thank you for taking the time to review the hotel. I am thrilled you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Haneul
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haneul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Haneul, Thank you for your review. I appreciate your feedback regarding the amenities and I hope you feel better soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Sarah
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Sarah, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Courtney
18 avr. 2024
Courtney
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 10 mai 2024
Bonjour Courtney, Thank you for your review. I am so pleased you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Dawn, Thank you for your review. I am so pleased you enjoyed your time at the hotel. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Yoonhye
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Yoonhye
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 22 avr. 2024
Bonjour Yoonhye, Thank you so much for your review. I am thrilled you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
4/10 Médiocre
Syasya
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Syasya
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 10 mai 2024
Bonjour Syasya, Thank you for taking the time to review the hotel. I am disappointed that we did not meet (or exceed) your expectations on this occasion. We are very lucky to be located in Sydney where there are constant enhancements being made. Sometimes there is noise from these enhancements and sometimes there is no noise at all. Because we live in such a dynamic city we are unable to advise every guest of everything that is happening around us simply because it changes daily and is beyond our control. We have included some information on our website to provide updates on the exciting changes. I am disappointed this was not communicated effectively to you during your stay. I sincerely hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the future to turn your experience around. Kind regards, Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Peter
11 avr. 2024
Peter
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 10 mai 2024
Bonjour Peter, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Sarah, Thank you for taking the time to review the hotel and thank you for your loyalty. You are correct about points allocation. We do have some exciting things happening by the pool currently. Hopefully they will be completed by your next stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Vance
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vance
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Vance, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Suzanne
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Suzanne, Thank you so much for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
VINCY
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
VINCY
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour VINCY, Thank you for taking the time to review the hotel. I appreciate your feedback and am disappointed as this is certainly not our usual level of service. I have flagged your concerns with the relevant departments. Thank you once again and we hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Darryl
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darryl
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Darryl, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
ANWAR
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANWAR
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Anwar, Thank you for your review. We look forward to welcoming you to the hotel again in the future. Kind regards, Greg Brady - General Manager
4/10 Médiocre
LI, Singapore
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LI
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour LI, Thank you for your feedback. Sustainability is extremely important to the hotel which is why we have completed the Green Globe accreditation. Bottled water is available in the mini bar of each room. Should this not have been available in your mini bar, then we have not replenished the mini bar appropriately. I appreciate your feedback and have taken it to the team for further action. I hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the future to turn your experience around. Kind regards, Greg Brady - General Manager
6/10 Satisfaisant
Gina
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gina
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Gina, Thank you for your feedback. Whilst Harbourside is no longer in front of the hotel, we are very lucky to be within walking distance of restaurants, bars and cafes along the wharf as well as in Darling Quarter. We are also within walking distance to a variety of shops in the CBD. I am disappointed our team did not communicate this effectively during your recent visit. I sincerely hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel again in the near future to turn your experience around. Kind regards, Greg Brady - General Manager
6/10 Satisfaisant
MARILOU
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARILOU
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Marilou, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
2/10 Horrible
Diana
17 mars 2024
Diana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Diana, Thank you for your feedback. I am disappointed we did not meet, or exceed, your expectations on this occasion. I hope we have the opportunity to welcome you back again in the near future. Kind regards,Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Alan
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Alan, Thank you so much for your review. Kind regards,Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Santiago
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Santiago
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Santiago, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Luke
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luke
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Luke, Thank you for your review. Kind regards,Greg Brady - General Manager
4/10 Médiocre
Jessica
12 mars 2024
Jessica
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Jessica, Thank you for your review. I am disappointed we did exceed your expectations on this occasion. I sincerely hope we have the chance to welcome you back to the hotel again in the future to turn your experience around. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Maria
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Maria, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Patrick, Thank you for taking the time to review the hotel. We hope to see you again in the near future. Kind regards,Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Andrea
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Andrea, Thank you for your feedback. I am so pleased you enjoyed your stay. Kind regards,Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Alex
3 mars 2024
Alex
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Alex, Thank you for your review. Kind regards, Greg Brady - General Manager
2/10 Horrible
Emma
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Emma
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 2 avr. 2024
Bonjour Emma, Thank you for taking the time to review the hotel. I understand you have been in contact with our team who have investigated the matter. Should you still require assistance, please feel free to contact my office. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Tony
Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Tony, Thank you for your review. I am pleased you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Gaudioso Jr, Claremont Meadows
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaudioso Jr
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Gaudioso, Thank you for your review. We hope to see you again sooon. Kind regards,Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
CHOONG MOK
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHOONG MOK
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Choong Mok, Thank you so much for your review. I am thrilled you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
JIAN
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JIAN
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Jian, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Andrea
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Andrea, Thank you for taking the time to review the hotel. I am so pleased you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Samuel
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel. Would recommend.
Samuel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Samuel, Thank you for your review. I have passed on your feedback to the team who are most pleased. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Egor
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Egor
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Egor, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour William, Thank you so much for your review. We hope to see you again soon.Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Luigi
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luigi
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Luigi, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
8/10 Bien
Eileen
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eileen
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Eileen, Thank you for your review. I am thrilled you enjoyed your stay. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Sang Hoon
4 févr. 2024
Sang Hoon
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 3 avr. 2024
Bonjour Sang Hoon, Thank you so much for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Xinbo
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xinbo
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Xinbo, Thank you so much for your review. We hope to see you again soon. Kind regards, Greg Brady
10/10 Excellent
Shannon
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Darling in Darling Harbour
Shannon
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg Brady - General Manager le 11 avr. 2024
Bonjour Shannon, Thank you so much for your review. I am so pleased you enjoyed your stay. Kind regards, Greg Brady - General Manager
10/10 Excellent
Tony
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Sara
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 12 nuits en janvier 2024