Petit-déjeuner, déjeuner et dîner servis sur place

Avis sur Shangri-La Sydney

5 out of 5
Shangri-La Sydney
176 Cumberland Street, The Rocks, NSW

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1065 avis sur 1778." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 364 avis sur 1778." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 174 avis sur 1778." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 94 avis sur 1778." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 81 avis sur 1778." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sebastien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très belle hôtel face au célèbre Sydney Harbour
Le séjour s’est extrêmement bien déroulé, le personnel est particulièrement attentif, les chambres sont spacieuses. Seuls bémols : les chambres mériteraient un rafraîchissement, et le fait de devoir payer un upgrade pour avoir la vue sur le Sydney Harbour alors que j avais déjà réservé une chambre avec vue m’a un peu déranger.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Joséphine

Séjour de 3 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ville entre terre et eau
Découverte de Sydney après travail deux semaines très bien
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Shangri-La, Sydney le 5 oct. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Karim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Bel hôtel, très bon service. Seul bémol les chambres avec un décor d’un ancien temps. Hôtel très bien situé à proximité de Circular Quay. Bon petit dej avec une vue imprenable sur la baie de Sydney. Les œufs bénédictes sont excellents !
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Shangri-La Sydney le 23 sept. 2022
Thanks for your feedback, we appreciated it!

10/10 Excellent

Samantha

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Great hotel, great location, awesome and friendly staff
Séjour de 5 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

BEN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel room with a AMAZING view . Thought an extra $80 for checking in at 2pm vs 3pm seemed a little rough . $30 for an Old Fashioned cocktail was way to expensive for the quality of it .
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Mariana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay! Highly recommend this hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

VASIF

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved the stay at this property.. excellent staffs and awesome service.. highly recommend this property..
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Nikolay, Thousand Oaks

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simply the best all around!
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic location
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Raqueliza

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Abdo

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Professional experience
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Yu Yen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Anil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were amazing!! I would like to name a few like Ruby, Vawana and others!! The staff during morning breakfast were amazing.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Kathy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom was big and beautiful but the drawer underneath was unstable and came off (Room 3303) Tissue box ran out of tissues. Only one bottle of water in the mini bar. Desperately needed another bottle if there are usually two guests in the room. Had a booking at the Blu Bar. Tapas was delicious but extremely small portions. Felt ripped off as it was $65 a head. View was fabulous as usual. Elevator on the way down at 11am check out time stopped at every level all the way down 33 levels ! Wish they had an express lift !
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Tahlia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a classy stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Alexander

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luxurious
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

SUSUMU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
レストランからの眺めが最高でした。
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Luis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There's nothing i could ask for! The best accommodation! The altitude breakfast buffet, the food, service and the spectacular view of opera house and harbor view on the top floor is nothing to compare. Its juat breathtaking!
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Raqueliza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We really appreciated the upgrade to a deluxe room that has views of Sydney's iconic sights - Opera House and Harbour Bridge!!! What a lovely treat, thanks so very much Shangri-La!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jay

Voyage en famille
Clean and comfortable
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Ryota

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
エキストラベッドの説明がなかったのが残念 他は良かった
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Gillian

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel in a great location
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Anton

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Greg

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved our stay here, had a wonderful view from our room and for breakfast on the top floor. Staff were helpful and nothing was too much trouble. Breakfast is fantastic!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Carmen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were really blown away when we arrived at this hotel after an 11 hour flight. Bellhops and check in staff all in pristine uniforms. It seemed like every guest was dressed in pressed business clothes. Ferraris and BMWs out front. Very fancy. We were in rumpled travel clothes. I don’t even think I had packed clothes for anything other than hiking or the beach. I felt so out of place, but every single employee made us feel like VIPs. From the front bellhop who told us silly stories and gave us great directions to the waterfront to see the Opera House up close to the front clerks who made sure our room was perfect. Room was fabulous and our view of the Opera House amazing. (Get the executive room with the view. Totally worth the extra money.) This hotel is within walking distance to the train station, the harbour and ferries, shopping and of course, the Sydney Opera House. We took the ferry to the zoo and back with no issues. The only complaint I would have is the breakfast. It’s pretty pricey. You get to pick an item on the menu, have access to the buffet and can order a drink like a latte or a cappuccino. The staff are great and the view of the city awesome. It just didn’t taste very good. Everything was really pretty and magazine cover worthy, but most of it was either dry or undercooked. The sun was shining directly in my boyfriend’s eyes the entire time as well. When we asked to lower the blinds a little we were told it would affect the view.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Theo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, great view, nice beds
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Lama, EndeavourHills

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Swapneel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Raymond

Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Riyaz

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probably one of less nicer Shangri-La hotel experiences we've had. Felt the room was a bit outdated. Was not able to enjoy the pool as it was out of service, so we were quite disappointed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jennifer

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Anita

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Zeyu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
perfect view in high levels.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Candace

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a stunning stay- absolutely beautiful. Staff was polite, professional and so welcoming. Now we’re looking for these hotels around the world😊
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jade

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unreal stay staff lovely, very easy to get around very central and what amazing views
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Naomi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Firldeal

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Tracey, Montclair

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely rooms and very clean! A nice buffet breakfast is optional. Walking distance to the ferries and The Rocks area.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Corinne

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a great property. It's worth every cent.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Andrea

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was very excited to stay at the Shangri-la Sydney. Had just left the Shangri-la Cairns which was fantastic to arrive in Sydney and be checked in by the staff, who weren’t welcoming or friendly. Our bags were mixed up with the other people in our party and we got the wrong suitcases delivered to the room. There was dust in the room and it stayed there for the full 5 nights of our stay. We did have an nespresso machine but only large mugs, had to use the paper cups from the free water machine and requested cups to be sent up and it was just an ordinary cup not an espresso cup (we got these in cairns. Also got free water in Cairns). Went up to the bar, we waited and waited and eventually had to go up and ask for service. There was only three other people in the bar and 5 staff. When we had ordered, the manger ( I’m assuming) pulled our waiter away from making our drinks to move a table. We also went to the downstairs bar at happy hour and just one member of staff on to serve the drinks, and a lot of orders. So a long wait was had. To be honest the only thing going for this hotel was the view. It’s dated, needs totally redone and staff need to be more welcoming. Maybe a trip to the the Shangri la Cairns to see how it’s done
Séjour de 5 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Jon, Fairfield West

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Unfortunately this was a stay which was missed. Last one was awesome. Got upgraded but bed and room was average. Comfort of bed was awful. Toilet was not flushing main bathroom. Had courtesy of staff knocking on door 11.50pm to turn a provided Bose system off. It was and we checked 45 decibels we simply had background music. Breakfast we had cold meals.. credit to staff offered replacements but it was clear a pre prep meal and stone cold. Def no way the place it was some year’s ago!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Judith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay at lovely location
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Damien, Caves Beach

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our stay at the Shangri-La - beautiful and well positioned, great facilities and staff were super helpful. Enjoyed a drink in the beautiful ‘Blu Bar’ overlooking the harbour. Totally recommend for anyone looking for a lovely location.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Glenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They need to upgrade their mattresses / toppers. Not very comfortable. Quite hard. Breakfast was good. Especially good service from Hitomi.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Debra, Vancouver

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were only 2 nights before our cruise, but enjoyed our stay. However, we arrived very early morning and the desk said they would text us when our room was ready, in an effort to prioritize us. They did not text, and we only found out it was ready when we went to the desk later afternoon and asked. Our luggage was even already in there. Also, we booked the 'deluxe darling harbour view' room, but our view was the highway to the bridge, not the harbour. Very disappointing. So don't believe the photos they show for the view from that room. We were on the 6th floor.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

terrrence

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic Service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

aiden

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay was amazing, the staff were very attentive and accommodating, it was our wedding anniversary and they were kind enough to give a complimentary bottle of bubbles and some chocolate which were amazing. Have to call out the horizon club lounge staff on the afternoon and night shift on the 13th April they were all so friendly. Thanks for an amazing weekend stay Shangri-la Sydney team, looking forward to return soon.
Séjour de 1 nuit en avril 2024