Avis sur Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
27 O'Connell Street, Sydney, NSW
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sylvianne
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvianne
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 15 avr. 2023
Thank you very much for your positive review and we hope to see you back again in the future. Kind regards, Peter Tudehope, General Manager
10/10 Excellent
Andre, Longueuil
Voyage en couple
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 30 mars 2023
Thank you for taking the time to share your positive rating and feedback regarding your stay. Kindest regards.
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Réponse de General Manager le 5 janv. 2023
Thank you for taking the time to complete a review - our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that our facilities and friendly staff enhanced your stay. Kindest regards.
10/10 Excellent
Pascale
8 avr. 2022
Pascale
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Radisson Blu Plaza Sydney le 10 avr. 2022
Dear Pascale,
Thank you very much for taking the time to provide positive feedback and rating after saying at the Radisson Blu Plaza. As a five-star hotel, we pride ourselves on the service we deliver and I am pleased to learn that your experience reflects the high standards that we strive to achieve. We look forward to welcoming you back on your next visit to Sydney.
Yours Sincerely,
Peter Tudehope
General Manager
Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en famille
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel digne d'un 5 étoiles
Nathalie
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Peter Tudehope, General Manager le 26 févr. 2020
Dear Nathalie, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent experience at the Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. We certainly take pride in offering five star service and facilities to our guest and your feedback demonstrates that our continuous efforts have been recognised. We look forward to welcoming you back next time you travel to Sydney. Yours Sincerely, Peter Tudehope General Manager
10/10 Excellent
Annie
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central et confortable.
Annie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Peter Tudehope, General Manager le 17 févr. 2020
Dear Annie, Thank you for sharing your recent experience at the Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. As we are located in one of the most convenient locations in Sydney CBD, we are delighted that you had a great stay with us and that you were able to utilize this as advantage. We look forward to welcoming you back to the hotel when you next travel to Sydney. Yours Sincerely, Peter Tudehope General Manager
10/10 Excellent
Anna
Voyage d’affaires
27 mai 2024
Les points forts : Équipements
Anna
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ray
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
HUR
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HUR
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Artem
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Artem
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Deborah
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Josephine
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josephine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jago
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jago
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Charlie
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Harika
Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harika
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Betty
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
katerina
12 mai 2024
katerina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Frances
4 mai 2024
Frances
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Heng
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heng
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
YUICHIRO, Bunkyo-ku
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
YUICHIRO
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 8 mai 2024
Dear YUICHIRO,Thank you for sharing your recent experience with us. We deeply regret to learn that your stay did not meet your expectations, particularly regarding the floor allocation of your room. Ensuring our guests' comfort and satisfaction is our top priority, and we apologize for any inconvenience this oversight may have caused.Please rest assured that your feedback has been shared with our management team for review and improvement. We are committed to continually enhancing our services and amenities to better meet the needs of our discerning guests, such as yourself.We sincerely appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a truly exceptional stay that reflects the high standards we strive to uphold.Warm regards,
8/10 Bien
Russ
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russ
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kay
1 mai 2024
Kay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sahil
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sahil
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tim
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jessica
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Marina
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Marina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Harold
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harold
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Daryl
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daryl
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Bob
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bob
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Paul Mikael, Klosters
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul Mikael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Debbie
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 8 mai 2024
Dear Debbie,Thank you for taking the time to share your feedback with Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the ongoing construction work in the vicinity of our hotel. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.Please know that we understand the impact that external factors such as construction can have on our guests' experience, and we strive to minimize any disturbances to the best of our ability. We regret that you were not informed about the ongoing building work prior to your stay.Your feedback is invaluable to us, and we will use it to review our communication processes to ensure that all guests are adequately informed about any potential disruptions during their visit.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future.Warm regards,Peter TudehopeGeneral ManagerRadisson Blu Plaza Hotel Sydney.
10/10 Excellent
Kristy
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Alicia
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Clemente, La Habra
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clemente
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Terri, Riverside
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terri
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jim
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
GURTEJ SINGH
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GURTEJ SINGH
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Marsha
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marsha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jerome
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerome
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michelle
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Talal
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Talal
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Ka Wai
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ka Wai
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Mark, West Perth
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
DAN, Irvine
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DAN
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 15 avr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Plaza Hotel Sydney and taking the time to write the review on your experience with us.We are truly appreciated to know that you find our hotel location convenient during your stay in Sydney. However, it came to my attention that you rated your stay 3 out of 5 stars, and while we respect your feedback, we would greatly appreciate any additional comments or suggestions you might have regarding your experience. Your insights are invaluable to us as we continuously strive to improve and provide the best possible service to our guests.If there were any specific areas where we fell short of your expectations or if there are any concerns you would like to address, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to addressing any issues you may have encountered during your stay.Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional experience that exceeds your expectations.Warm regards,