Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Radisson Blu Plaza Hotel Sydney

5 out of 5
Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
27 O'Connell Street, Sydney, NSW

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 768 avis sur 1015." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 171 avis sur 1015." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 1015." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 1015." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1015." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stephane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Near from Circular Quay and in the CBD, this place is just PERFECT.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Sylvianne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lors de mon prochain séjour, je vais y retourner. L'hôtel est magnifique. Mon préféré à Sydney.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 15 avr. 2023
Thank you very much for your positive review and we hope to see you back again in the future. Kind regards, Peter Tudehope, General Manager

10/10 Excellent

Andre, Longueuil

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
l'emplacement est excellent et la qualité des chambres très bonne
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 30 mars 2023
Thank you for taking the time to share your positive rating and feedback regarding your stay. Kindest regards.

10/10 Excellent

Sylvie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je dirais que c'est un hotel 5 étoiles, le personnel est super gentils et très serviable, j'ai été très choyée et que dire des installations, endroit super propre et beau.
Réponse de General Manager le 5 janv. 2023
Thank you for taking the time to complete a review - our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that our facilities and friendly staff enhanced your stay. Kindest regards.

10/10 Excellent

Pascale

Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Radisson Blu Plaza Sydney le 10 avr. 2022
Dear Pascale, Thank you very much for taking the time to provide positive feedback and rating after saying at the Radisson Blu Plaza. As a five-star hotel, we pride ourselves on the service we deliver and I am pleased to learn that your experience reflects the high standards that we strive to achieve. We look forward to welcoming you back on your next visit to Sydney. Yours Sincerely, Peter Tudehope General Manager Radisson Blu Plaza Hotel Sydney

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel digne d'un 5 étoiles
Excellent séjour. Très bon rapport qualité prix Hotel très bien situé silencieux
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Peter Tudehope, General Manager le 26 févr. 2020
Dear Nathalie, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent experience at the Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. We certainly take pride in offering five star service and facilities to our guest and your feedback demonstrates that our continuous efforts have been recognised. We look forward to welcoming you back next time you travel to Sydney. Yours Sincerely, Peter Tudehope General Manager

10/10 Excellent

Annie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central et confortable.
Le confort Radisson au coeur de la.ville et de la plupart de ses activités.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Peter Tudehope, General Manager le 17 févr. 2020
Dear Annie, Thank you for sharing your recent experience at the Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. As we are located in one of the most convenient locations in Sydney CBD, we are delighted that you had a great stay with us and that you were able to utilize this as advantage. We look forward to welcoming you back to the hotel when you next travel to Sydney. Yours Sincerely, Peter Tudehope General Manager

10/10 Excellent

Anna

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Lovely staff, beautiful rooms. Felt well looked after and welcomed
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Ray

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good place to stay for Cruise ship travelers.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

HUR

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
호텔이 청결하고 친절한 직원들의 응대가 맘에들었어요
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Artem

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I regularly stay in this hotel when I travel. Best location, very friendly staff and great rooms. Overall best value place to stay if you are in CBD area.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Josephine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Attended a function. Great food, friendly staff & excellent service.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Jago

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A solid mainstay hotel. Its excellent location and friendly staff always make it a choice for business trips. Food could be better at breakfast and room service is a bit whatever.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Charlie

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Harika

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was extremely clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Betty

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was central to Circular Quay, room was spacious and clean. Buffet breakfast was great. Excellent service from staff.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

katerina

Amazing
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Kayla

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay. Location was perfect to explore, rooms were spacious and the staff were helpful. Will stay again the next time we visit Sydney
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Frances

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Heng

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

YUICHIRO, Bunkyo-ku

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
階数指定はないものの、最も低い、1階だった。早い予約にふさわしいフロアーにして欲しい。そこは残念。
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 8 mai 2024
Dear YUICHIRO,Thank you for sharing your recent experience with us. We deeply regret to learn that your stay did not meet your expectations, particularly regarding the floor allocation of your room. Ensuring our guests' comfort and satisfaction is our top priority, and we apologize for any inconvenience this oversight may have caused.Please rest assured that your feedback has been shared with our management team for review and improvement. We are committed to continually enhancing our services and amenities to better meet the needs of our discerning guests, such as yourself.We sincerely appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a truly exceptional stay that reflects the high standards we strive to uphold.Warm regards,

8/10 Bien

Russ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely rooms with fantastic facilities. Excellent service as always
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Kay

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Sahil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Second visit to this hotel. Previous was 3 years ago. Still excellent. Very friendly service, clean hotel, good facilities and good location. Buffet breakfast is high quality and the indoor pool is a nice treat for the kids. This is now our hotel of choice in Sydney.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tim

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool, spa and steam room were great. Our room was spacious with TV access in excess.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hospitality
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Marina

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Harold

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel and staff were polished. The property was in tip top shape. The room was nice,clean and needs were dealt with quickly. We would definitely stay again!
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Daryl

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, beautiful property. Room was clean & modern. Construction being done across the street was a bit cumbersome.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Bob

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay in the center of Sydney
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Paul Mikael, Klosters

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location in Sydney CBD. Very friendly and nice staff. Great breakfast. Very good room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Debbie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No one told us about the building work outside of our room..
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 8 mai 2024
Dear Debbie,Thank you for taking the time to share your feedback with Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the ongoing construction work in the vicinity of our hotel. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.Please know that we understand the impact that external factors such as construction can have on our guests' experience, and we strive to minimize any disturbances to the best of our ability. We regret that you were not informed about the ongoing building work prior to your stay.Your feedback is invaluable to us, and we will use it to review our communication processes to ensure that all guests are adequately informed about any potential disruptions during their visit.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future.Warm regards,Peter TudehopeGeneral ManagerRadisson Blu Plaza Hotel Sydney.

10/10 Excellent

Kristy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really easy check in. Really happy with the later check out time compared to other hotels. Really convenient location, close to trains and bus options, and within walking distance to attractions.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Kathryn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were all so helpful and couldn’t do enough for you. We had an amazing stay. Thank you Radisson xx
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Alicia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Clemente, La Habra

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location with friendly staff.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Terri, Riverside

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff. Great assistance with guide to city and transportation
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jim

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room 321 is very spacious and smartly furnished. Nothing’s lacking. We had an enjoyable and pleasant stay.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Large well appointed room. Coffee available in the room was good quality. Bed was very comfortable.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

GURTEJ SINGH

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Marsha

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed pre and post cruise. Loved the hospitality of everyone we came in contact with. Room was very comfortable, wished we could have stayed longer!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jerome

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service, quality of hotel and experience is always top notch.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Centrally located. Walking distance to many of the tourist spots.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Talal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really loved this hotel in Sydney. Cleanness, amenities, staff, and location is all superb. We would definitely stay here again!
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ka Wai

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel staff is very kind and helpful. They tried their best to offer early checkin. It was awesome aftera long haul flight. The hotel is very walkable to key sight seeing spots and is very close to punlic transport.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Mark, West Perth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

DAN, Irvine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good location
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Tudehope - General Manager le 15 avr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Plaza Hotel Sydney and taking the time to write the review on your experience with us.We are truly appreciated to know that you find our hotel location convenient during your stay in Sydney. However, it came to my attention that you rated your stay 3 out of 5 stars, and while we respect your feedback, we would greatly appreciate any additional comments or suggestions you might have regarding your experience. Your insights are invaluable to us as we continuously strive to improve and provide the best possible service to our guests.If there were any specific areas where we fell short of your expectations or if there are any concerns you would like to address, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to addressing any issues you may have encountered during your stay.Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional experience that exceeds your expectations.Warm regards,