Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
21 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
尊敬的客人,感谢您下榻苏州香格里拉大酒店并在此给我们评分;酒店一直以来的经营理念为香格里拉热情好客,亲如家人,致力于为客人提供独具特色的亚洲待客之道和热情服务;我们真诚地期待您的再次光临,酒店管理层。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Confortable
Voyageur vérifié
Réponse de Angel le 2 août 2018
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
Stan, Shanghai
25 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service
Stan
Réponse de Angel le 2 août 2018
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
XIN
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
XIN
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Shangri-La Suzhou le 6 mai 2024
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Dowan
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dowan
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Shangri-La Suzhou le 19 févr. 2024
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shangri-La Suzhou le 19 févr. 2024
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
Katsuhiko
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katsuhiko
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 5 janv. 2024
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
JIHO
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
주변에 쇼핑몰 및 편의시설이 있어 좋았습니다
JIHO
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
WON CHUL
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté
WON CHUL
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Francis
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A very memorable experience
Francis
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 20 nov. 2023
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Luis
17 nov. 2023
Luis
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
MEI LAN
Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MEI LAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
Shawn
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shawn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Nai Hsiang
Voyage d’affaires
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nai Hsiang
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Scarlett
Voyage d’affaires
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scarlett
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
James
Voyage en couple
25 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
James
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
XIN
19 avr. 2023
XIN
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Shangri-La Suzhou le 18 déc. 2023
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
Ta Chun
Voyage d’affaires
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
房内老旧的香格里拉
Ta Chun
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Shangri-La Suzhou le 8 mars 2023
尊敬的宾客您好,十分感谢您花费宝贵时间与我们分享您的入住体验。您的评价将转达至酒店相关团队,今后我们会不断提升酒店设施和服务,尽全力为宾客带来满意的旅行体验,期待您的再次光临!祝您阖家安康,生活愉快!
10/10 Excellent
Adam
20 juin 2022
Adam
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Shangri-La Suzhou le 24 juin 2022
尊敬的宾客,感谢您入住苏州香格里拉。您的满意与肯定是我们前进的不懈动力。在您的鼓励和肯定下,我们会更加致力于为宾客提供热情贴心的服务。我们期待在不久的将来能够再次欢迎您的到来,祝您生活愉快!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
日本人街に最も近い
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Shangri-La Suzhou le 12 nov. 2021
Dear Guests, thank you for taking your time to write the review. Our hotel is located on levels 28 to 51 of the Metropolitan Tower, the landmark of Suzhou New District. The room is at least 42 square metres, and you can enjoy spectacular views of the city from your room. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
BO
20 janv. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
旅行
BO
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Shangri-La Hotel, Suzhou le 21 janv. 2021
尊敬的宾客,感谢您选择苏州香格里拉大酒店并在此分享您的体验。苏香一向以“发自内心的待客之道,创造难以忘怀的美好经历,时刻令客人喜出望外”为使命,不断寻求发展空间,全面满足客人更高层次的多方位的需求。酒店从宽敞气派的酒店大堂,到温馨舒适的客房,均为您提供难忘的住宿体验。因为这不只是您此刻的驻足地,更是您精彩旅程的开始。感谢您对我们酒店的认可和喜爱,我们将会继续努力,期待在您下次光临时提供更优质的服务。谢谢!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Shangri-La Hotel, Suzhou le 5 janv. 2021
尊敬的客人,感谢您入住苏州香格里拉大酒店并在此分享您的入住体验!酒店位于高新区核心地段,楼高高达232米,视野广阔,令您尽览姑苏城的美景。您可以乘坐地铁3号线直达酒店,非常便利。此外还能步行至毗邻的大型购物中心:龙湖天街、金鹰,丰富您的出行选择。感谢您对我们酒店的认可和喜爱,我们将会继续努力,期待在您下次光临时提供更优质的服务。谢谢!
10/10 Excellent
shujiro
Voyage d’affaires
17 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地、部屋ともによし
shujiro
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Shangri-La Hotel, Suzhou le 7 déc. 2020
Dear Guests, thank you for taking your time to write the review.We are very pleased to know that you had an enjoyable stay experience in Shangri- La Hotel, Suzhou, and that you had found our service satisfactory. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2020
10/10 Excellent
Khelu
Voyage en famille
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely vacay
Khelu
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Bob Liu le 19 déc. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. We are delighted to know that you are satisfied during your stay. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Have a good day!
10/10 Excellent
Dave
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bob Liu le 17 déc. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bob Liu le 17 déc. 2019
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Kyoungshik
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kyoungshik
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Bob Liu le 17 déc. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Have a good day!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Katherine Liu le 31 oct. 2019
尊敬的宾客,您好!感谢您选择苏州香格里拉大酒店入住,非常荣幸能为您服务。感谢您对酒店的肯定,期待您的再次光临。祝您生活愉快!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 oct. 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 18 oct. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
お得に贅沢な宿泊
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 15 oct. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 8 oct. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
家族旅行にオススメ
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 19 sept. 2019
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 6 sept. 2019
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Tokiko
3 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
子連れに良い
Tokiko
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 5 sept. 2019
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
guang
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
不错
guang
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Skoyaji, 大阪
Voyage d’affaires
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Skoyaji
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 19 juil. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
WANWEI
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WANWEI
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 18 juil. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 15 juil. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 8 juil. 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Troy
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great place to stay
Troy
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 18 juin 2019
Dear guest, we are delighted to know that you were satisfied with our hotel. Through the years, our philosophy has been the “Shangri-La hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
June
Voyage en groupe
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
June
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 3 juin 2019
Dear valued guest, thank you for taking the time to share with us your feedback on expedia.com. Regarding with the taxi service you mentioned, we have delivered the comments to our front office department, they will take prompt actions to improve the service quliaty to ensure guests a more pleasent accomodation experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
Suk Ching Emily
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Too far from the old city.
Suk Ching Emily
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 20 mai 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. Kindly be advised that you could take Suzhou Metro line 1 (at Ta Yuan Road station, about 15 minutes' walk from our hotel) to old city within 15minutes. If you need any help during your stay, please feel free to contack with us. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 20 mai 2019
Dear Guests, Thank you for taking your time to write the review. Through the years, our philosophy has been “Shangri-La Hospitality from a caring family.” We aim to provide guests with distinctive Asian standards of hospitality and service. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
reiko
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
金鶏湖が近くにあって、景色が素晴らしく、空気も美味しくいやされました!
reiko
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 13 juin 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Chih-Yao
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chih-Yao
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 13 mai 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 6 mai 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
tsuyoshi
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tsuyoshi
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 13 juin 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 6 mai 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
素敵な蘇州スマイル
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Shirley Zhu, Director of Communications le 20 mai 2019
Dear guests, Thank you for taking your time to write the review. Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the near future. Best regards,