Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
19 août 2022
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Donna Heath le 21 août 2022
We appreciate you sharing your feedback with us, we're always interested in our guests and their experiences. We are sorry to know that you weren't happy and we would appreciate learning more about how we could have improved. We thank you for your business and hope you'll choose us again sometime.
8/10 Bien
Virginie
14 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virginie
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de DJ le 17 août 2018
Gracias por quedarse con nosotros. ¡Agradecemos sus comentarios!
8/10 Bien
MC
1 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Cool
MC
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de DJ le 8 août 2018
Merci pour la bonne critique, nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Ann
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Merly R le 29 mai 2024
Thank you for staying with us Ann. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Kerry, Sacramento
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Merly R le 27 mai 2024
Thank you for staying with us Kerry! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Merly R le 27 mai 2024
Thank you for staying with us Deborah. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Aaron
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Merly R le 22 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
kim
13 mai 2024
kim
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Merly R le 14 mai 2024
Thank you for staying with us Kim! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Ross
11 mai 2024
Les points forts : Équipements
Ross
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Merly R le 13 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Ralph
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R le 6 mai 2024
Thank you for staying with us Ralph. I'm happy to hear that we made your stay enjoyable. We look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Nickolas
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nickolas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 2 mai 2024
Thank you for staying with us Nickolas. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Yongpeng
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yongpeng
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 30 avr. 2024
Thank you for staying with us Yongpeng. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Melanie
Voyage en famille, Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us Melanie! We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
David
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R. le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Tamra
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us Tamra. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jon, Rancho Mirage
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us Jon. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Kathy
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Aimee Rose
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aimee Rose
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R le 22 avr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We will inform the appropriate department manager. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Xavier
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Donna Heath le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
leora
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
leora
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. We will inform the proper management team to address this issue. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Aaron
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Donna Heath le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Lea Ann
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lea Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Merly R le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Heidi
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heidi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Merly R le 8 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Bobijo, Klamath Falls
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobijo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Merly R le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Don
12 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Merly R le 12 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Sharon
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Simple and quick stay
Sharon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Merly R le 29 févr. 2024
Hello Sharon, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your choice in selecting our hotel for your stopover.I would like to clarify that we do indeed have a restaurant located inside the casino, adjacent to the bar area. We apologize if there was any confusion during your visit, and we regret any inconvenience this may have caused. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we will ensure to provide clearer signage or assistance to help guests locate our restaurant more easily.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable experience in the future. Please don't hesitate to reach out if there is anything else we can assist you with.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Merly R le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts with us! We're delighted to hear that you enjoyed the atmosphere and found our rooms to be clean. Providing excellent customer service is our top priority, so we're thrilled that you had a positive experience during check-in and check-out.We appreciate your feedback regarding the availability of drinks in the casino and the slot machine system. We understand how convenient it would be to have drinks readily available, and we'll certainly take your suggestion into consideration as we continue to improve our services. Additionally, we value your input regarding our slot machine system, and we'll look into ways to enhance the experience for our guests.Your comments are incredibly valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to Diamond Mountain Casino & Hotel in the future. Thank you again for choosing to stay with us!
8/10 Bien
Neil
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Merly R le 20 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to host you and your family in the future.
10/10 Excellent
Paul
16 févr. 2024
Paul
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Merly R le 18 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Laura
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Merly R le 20 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the less than satisfactory experience you encountered during your visit at our casino. I want to assure you that your feedback has been taken to the appropriate supervisor's attention. Please know that the condition you described is not reflective of the standards we strive to uphold at our establishment.Regarding the cigarette smoke odor, I'd like to inform you that our hotel is non-smoking, and we do enforce this policy rigorously. However, despite our efforts, sometimes odors from the smoking area of the casino can permeate into the non smoking areas, and we apologize for any inconvenience this may have caused.I'm also pleased to inform you that the rooms you stayed in were renovated in March last year, and we are committed to maintaining the quality of our accommodations to the highest standards. Your experience has been brought to the appropriate manager's attention and we will be looking into it.Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would love the opportunity to host you and your family again in the future.Thank you once again for bringing these matters to our attention. We value your feedback as it helps us improve and deliver a superior experience to all our guests.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Réponse de Merly R le 11 févr. 2024
Thank you for staying with us Dawn. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
darrin
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
darrin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Merly R le 5 févr. 2024
I'm sorry to hear that you found our staff less than friendly during your recent visit. We genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. Providing excellent customer service is our top priority, and I apologize if we fell short of your expectations.To address this concern, could you provide more details about the specific interactions or incidents that led to this perception? Your insights will be valuable in helping us take the necessary steps to enhance the guest experience.We are committed to making your next stay more enjoyable, and your feedback is crucial in achieving that goal. Thank you for bringing this to our attention.
10/10 Excellent
Gabriel, Kuna
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Merly R le 4 févr. 2024
Thank you Gabriel! We appreciate your feedback and look forward to your next visit!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Merly R le 1 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Katrina
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Katrina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Merly R le 30 janv. 2024
Hi Katrina,First and foremost, I want to sincerely apologize for the less-than-pleasant experience you had during your recent stay with us. Your feedback is crucial to us as we continuously strive to improve our services.I'm truly sorry for any confusion regarding the deposit amount. It is 125, just for clarification. I understand that discrepancies like this can be frustrating, and I assure you that we will review our communication processes with third-party reservation engines to ensure clarity for our guests in the future.Additionally, I'm sorry to hear about the inconvenience you faced during check-in. It's important to us that our guests feel welcome and accommodated, and it seems we fell short of that expectation in your case. I will address this with our team to ensure better communication and service moving forward.Regarding the issue with the smoke smell, I completely understand how that can be bothersome, especially in a smoke-free room. We'll be looking into ways to further improve the ventilation and overall experience for our guests in such situations.Mrs. Williams, if there's anything specific you'd like us to do to make amends for your experience or if you have further details to share, please feel free to reach out directly. We appreciate your feedback and the opportunity to address these concerns.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to welcome you back for a much-improved stay in the future.
8/10 Bien
Mariah
29 janv. 2024
Mariah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Merly R le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Sonya
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonya
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Donna Heath le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Ivonne
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivonne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Merly R le 25 janv. 2024
Thank you for staying with us. I apologize for the inconvenience. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Javier, Puyallup
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
Javier
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Merly R le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Michael
12 janv. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us Michael. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Nancy
2 janv. 2024
Nancy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 3 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Elizebeth
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick getaway
Elizebeth
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 31 déc. 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Angela
29 déc. 2023
Angela
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 25 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Mike
23 déc. 2023
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 25 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Rodney
Voyage en groupe
20 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 31 déc. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Terrea
18 déc. 2023
Terrea
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 19 déc. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Vivian
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No early check ins
Vivian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Merly R le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Teresa
18 déc. 2023
Teresa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Merly R le 25 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place.
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 18 déc. 2023
Hey Elizabeth! Thank you for choosing Diamond Mountain Casino & Hotel during your visits to Susanville! We're thrilled you found our accommodations clean, comfy, and enjoyed our fantastic staff and restaurant. Maintaining a fresh atmosphere is important to us, and we're glad you noticed!Your continued support means a lot to us. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay!
8/10 Bien
Holly
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Merly R le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us.We appreciate your feedback!