Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Hitomi
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hitomi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ryo
16 mai 2024
Ryo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sando
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sando
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Restu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Restu
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Yoshinori
14 mars 2024
Yoshinori
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Chi Hoi Raymond
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chi Hoi Raymond
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Dwina
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dwina
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
get nee
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
get nee
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Christopher F
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher F
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Anneke
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anneke
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Yoana
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yoana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Dona Lilly
26 déc. 2023
Dona Lilly
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
YeonHo
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YeonHo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Xinxiang
10 nov. 2023
Xinxiang
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Taro
2 nov. 2023
Taro
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Takuya
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takuya
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
jin
Voyage en famille
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Mehran
15 juin 2023
Mehran
Séjour de 7 nuits en juin 2023
8/10 Bien
francesco
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francesco
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Alvin
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A complete experience
Alvin
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
rusiani
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rusiani
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Yudi Hendarsyah le 3 mai 2023
Dear rusiani,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya.Sincerely,General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Just average
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Yudi Hendarsyah le 3 mai 2023
Dear Anonymous, We recognize your valuable time and appreciate honest feedback you shared on our Expedia. It has come to my attention that the bed mattress and the AC experience has not live up to your overall expectation. On behalf of the hotel team, we apologise for falling short of meeting your expectation.As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that we will consistently deliver upon guest expectations and we believe one of our senior leader has been connected with you in the property for a recovery. We will do comprehensive discussion among the respective departments to review breakfast processes in the hotel.Once again, thank you for sharing your honest and valuable feedback which has been critical inputs for our team. Although we fell short of meeting your expectations, we do hope you will consider JW Marriott Surabaya on your next journey to Surabaya so that we can deliver the guest experience you deserve.Sincerely,General Manager
10/10 Excellent
Charissa
Voyage en groupe
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charissa
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de JW Marriott Surabaya le 14 avr. 2023
Dear Charissa,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en couple
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de JW Marriott Surabaya Team le 30 mars 2023
Dear Ivan,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,
10/10 Excellent
MASASHI
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MASASHI
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de JW Marriott Surabaya Team le 30 mars 2023
Dear MASASHI,Warmest greetings from JW Marriott Hotel Surabaya.Thank you very much for choosing our hotel as your staying destination during your holiday in Surabaya and for taking time to share your recent experience.It's absolutely delightful to see that you had a fantastic experience with us.It was a pleasure to have you here and we will be looking forward to welcoming you back for a much longer stay!Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
出張にて利用しました
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Sincerely, General Manager Gaurav Saxena le 24 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya.
10/10 Excellent
Mohamed
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamed
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de JW Marriott Surabaya Team le 30 mars 2023
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,
10/10 Excellent
Jacqueline
30 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqueline
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Gaurav Saxena le 2 févr. 2023
Dear Jacqueline,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
プール以外は最高。
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de JW Marriott Surabaya le 17 janv. 2023
Dear our special guest,Greetings from City of Heroes.Thank you very much for choosing JW Marriott Surabaya as your staying destination in Surabaya.We are delighted to know that your overall stay was satisfying! Please rest assured that your feedback was taken on-board for further review as providing well-maintained facilities is one of our top priorities.It was a great pleasure to have you here and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena
10/10 Excellent
johannes
Voyage en famille
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
johannes
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de JW Marriott Surabaya le 17 janv. 2023
Dear Mr. YohannesThank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch at mhrs.subjw.reservations@marriotthotels.comSincerely,General ManagerGaurav Saxena
10/10 Excellent
riccy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
riccy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de JW Marriott Surabaya le 17 janv. 2023
Dear Our Special Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch at mhrs.subjw.reservations@marriotthotels.comSincerely,General ManagerGaurav Saxena
8/10 Bien
Shinil
26 nov. 2022
Shinil
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Cecilia
Voyage en famille
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de JW Marriott Surabaya le 17 nov. 2022
Dear Ms Cecilia,Greetings from City of Heroes.Thank you very much for choosing JW Marriott Surabaya as your staying destination in Surabaya.We are delighted to know that your overall stay was satisfying! Please rest assured that your feedback was taken on-board for further review as providing well-maintained facilities is one of our top priorities.It was a great pleasure to have you here and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena
10/10 Excellent
Air
Voyage en groupe
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Air
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Titien / Reservation Team JW Marriott Surabaya le 24 nov. 2022
Thank you very much and we are looking forward for your future stay
10/10 Excellent
irfan
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
irfan
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Nanik Purwati
2 oct. 2022
Nanik Purwati
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Gaurav Saxena le 3 oct. 2022
Dear Nanik Purwati,Thank you for taking the time to share your valuable feedback and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,General Manager
10/10 Excellent
Michael, Point Cook
Voyage en couple
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JW Marriott Surabaya le 28 sept. 2022
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch with us.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Farida M
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Home away from home
Farida M
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Andrew
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Consider Club Lounge to avoid over crowding
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Larry P
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The service puts this hotel a step ahead
Larry P
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
CHANG IL
Voyage d’affaires
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHANG IL
Séjour de 13 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Ernest
Voyage en famille
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ernest
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de JW Marriott Surabaya le 28 oct. 2021
Dear Ernest,
Warmest greetings from JW Marriott Surabaya
Thank you very much for choose to experience JW Marriott Surabaya for your holiday and also for sharing your experience which is really warmth our hearth.
We look forward to be welcoming you back one day soon for another memorable stay here with us at 'your home away from home'.
Best Regards,