Avis sur Hotel Neo Gubeng - Surabaya by ASTON
Hotel Neo Gubeng - Surabaya by ASTON
Jl. Jawa No.17-19, Surabaya
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Laurence
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurence
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Yoedi le 29 avr. 2019
Dear Laurence
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
6/10 Satisfaisant
Paul, Toulouse
25 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Paul
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
cedric
31 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympa
cedric
Séjour de 1 nuit en mai 2017
8/10 Bien
Michel, Paris
3 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neo gubeng Surabaya
Michel
8/10 Bien
Richard
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Richard
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kuwat
19 déc. 2022
Kuwat
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Kuwat
11 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kuwat
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Yoedi Soesilo le 3 mars 2020
Dear Traveler
Thank you for your nice rating us , we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Yoedi Soesilo
8/10 Bien
Li, Singapore
Voyage en famille
10 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Li
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Yoedi le 16 déc. 2019
Dear LI
Thank you for taking your valuable time to share your recent experiences with Neo Gubeng Surabaya.
We are glad you are happy with our service, location and the breakfast menu that we present every morning
We are heartened to learn that you are receiving hospitality from the team.
We welcome you back.
Greetings,
Yoedi Soesilo
8/10 Bien
Yuni
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great room
Yuni
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Yoedi le 28 nov. 2019
Dear Yuni
Warmest greetings from hotel NEO Gubeng
Thank you for giving us a 4 stars.... we really appreciate that and hopefully you always enjoy staying at our hotel. We are happy that you are choose us during your stay at Surabaya. Again thank you very much a glowing review from a pro traveler makes our day! Thank you so much.
Best regard
Yoedi Soesilo
6/10 Satisfaisant
Steven, Surabaya
Voyage d’affaires
13 oct. 2019
Steven
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 16 oct. 2019
Dear Steven
Thank you for rating us, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Yoedi Soesilo
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Yoedi le 8 oct. 2019
Dear Traveler
Warmest greeting from Hotel NEO Gubeng Surabaya.
Thank you for your time to give a review for Hotel NEO Gubeng Surabaya. We apologize for the inconvenience regarding your information about hotel services and facilities. I will follow up this matter with engineering teams. Your comments and feedback are valuable for improving our commitment to deliver the excellent service always.
We are looking forward to serve you again in NEO Hotel Surabaya and we hope your next visit will be more pleasant.
Sincerely yours
Yoedi Soesilo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Yoedi le 30 sept. 2019
Dear Traveler
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Yoedi le 8 avr. 2019
Dear Traveler
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
8/10 Bien
Samuel
29 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samuel
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Yoedi le 31 mars 2019
Dear Samuel
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 11 mars 2019
Dear Traveler
I do sincerely appreciate you taking the time to send us your feedback.
I do apologize to hear your experience during stay , Please accept my humble apologies for this inconvenience” We will take action on your feedback and further share with our team. We will sort it out and make things better.
Your feedback is very valuable to us as we work to be better each and every day. It is through feedback such as yours that we are able to improved the quality of our service
On behalf of the hotel team, we wish to thank you for your continuous support and hope this incident will not prevent you from availing yourself and I sincerely hope that this experience will not impair your confidence in the future. We hope you will give us the opportunity of welcoming you again in Hotel Neo Gubeng Surabaya.
Sincerely
Yoedi Soesilo
10/10 Excellent
HSIAO YUEH
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HSIAO YUEH
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 12 mars 2019
Dear Hsiao Yueh
Thank you for rating us, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Yoedi Soesilo
6/10 Satisfaisant
Felix
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 5 févr. 2019
Dear Felix
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 4 févr. 2019
Dear Traveler
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regard
Yoedi Soesilo
6/10 Satisfaisant
Uwe
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Uwe
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Yoedi Soesilo le 12 févr. 2019
Dear Uwe
Thank you for rating us, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Yoedi Soesilo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Lysander le 29 déc. 2018
Dear Traveler
Terima kasih atas ulasan anda, kami senang mendengar anda nyaman dan bahagia selama tinggal di tempat kami. Kami tunggu kedatangan anda selanjutnya
Salam
Rendy Lysander
8/10 Bien
Syahidah
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Syahidah
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de lysander le 29 déc. 2018
Dear Syahidah
Thank you for thank you for a positif feedback you write for us. Can't wait to welcome you back to Surabaya in the next trip. Have a good day...
Sincerely Yours
Rendy Lysander
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de lysander le 21 déc. 2018
Dear Traveler
Thank you for rating us, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
فندق روعة
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Lysander le 10 nov. 2018
Dear Traveler
Thanks for your perfect rating us.Once again thanks & looking forward to welcoming you in your next visit
Best Regart
Rendy Lysander
10/10 Excellent
noniaz, Malaysia
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
noniaz
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Lysander le 25 oct. 2018
Dear noniaz
Thank you for your nice review, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
8/10 Bien
Richard J
22 août 2018
Comfortable Stay
Richard J
Séjour de 5 nuits en août 2018
8/10 Bien
Benny
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benny
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Lysander le 29 juin 2018
Dear Benny
Thank you for nice rating, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
10/10 Excellent
Sohyun
9 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and cozy room
Sohyun
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Lysander le 12 juin 2018
Dear Sohyun,
Warmest greeting from Hotel NEO Gubeng Surabaya.
Thank you for your time to give a review for Hotel NEO Gubeng Surabaya. We apologize for the inconvenience regarding your information about hotel services . Your comments and feedback are valuable for improving our commitment to deliver the excellent service always.
We are looking forward to serve you again in NEO Hotel Surabaya and we hope your next visit will be more pleasant.
Sincerely yours
Rendy Lysander
8/10 Bien
Herbert
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite OK
Herbert
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Lysander le 12 juin 2018
Dear Herbert
Thank you for your nice review, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
8/10 Bien
Herbert
3 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok Neo
Herbert
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Lysander le 12 juin 2018
Dear Herbert
Warmest greetings from hotel NEO Gubeng
Thank you for giving us a 4 stars.... we really appreciate that and hopefully you always enjoy staying at our hotel. We are happy that you are choose us during your stay at Surabaya. Again thank you very much a glowing review from a pro traveler makes our day! Thank you so much.
Best regard
Rendy Lysander
8/10 Bien
Nha Nguyen
11 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nha Nguyen
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Lysander le 19 mai 2018
Dear Nha Nguyen
We would like to express our gratitude to you for choosing Hotel Neo gubeng for your stay in Surabaya. We all very grateful to know that you had a pleasant stay with us and liked our Hotel and the team. Our staff send their best regards and we all look forward to welcoming you again in the near...
Sincerely Yours,
Rendy Lysander
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ワイファイがすごく速いホテル
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Lysander le 19 mai 2018
Dear Traveler
Thank you for thank you for a positif feedback you write for us. Can't wait to welcome you back to Surabaya in the next trip. Have a good day...
Sincerely Yours
Rendy Lysander
8/10 Bien
Rach, Jakarta
7 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Strategic hotel at the center of Surabaya
Rach
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Lysander le 11 avr. 2018
Dear Rach
Thank you for your nice review, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
10/10 Excellent
Kto
25 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Kto
Séjour de 14 nuits en mars 2018
Réponse de Lysander le 28 mars 2018
Dear Kto
Thank you for your nice review, we look forward to welcome you back again in our hotel.
Best Regard,
Rendy Lysander
8/10 Bien
Alexander
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Приятный отель.
Alexander
Réponse de Lysander le 24 févr. 2018
Dear Alexander
Warmest greetings from hotel NEO Gubeng
Thank you for giving us a 4 stars.... we really appreciate that and hopefully you always enjoy staying at our hotel. We are happy that you are choose us during your stay at Surabaya. Again thank you very much a glowing review from a pro traveler makes our day! Thank you so much.
Best regard
Rendy Lysander
8/10 Bien
Rachel, Singapore
13 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel close to city center
Rachel
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Lysander le 24 févr. 2018
Dear Rachel
We would like to express our gratitude to you for choosing Hotel Neo gubeng for your stay in Surabaya. We all very grateful to know that you had a pleasant stay with us and liked our Hotel and the team. Our staff send their best regards and we all look forward to welcoming you again in the near...
Sincerely Yours,
Rendy Lysander
10/10 Excellent
Clara
19 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay! Definitely recommended.
Clara
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Rendy le 27 janv. 2018
Dear Clara
We would like to express our gratitude to you for choosing Hotel Neo gubeng for your stay in Surabaya. We all very grateful to know that you had a pleasant stay with us and liked our Hotel and the team. Our staff send their best regards and we all look forward to welcoming you again in the near...
for your information we have Deluxe room with 24m' and more comfort room
Sincerely Yours,
Rendy Lysander
Hotel Manager
8/10 Bien
Jan Fredrik Benjamin
3 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bra wifi. safebox och kyl saknas
Jan Fredrik Benjamin
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Mr Jan Fredrik Benjamin
Thank you for choosing Hotel Neo Gubeng as prefered hotel in Surabaya. We are glad you are satisfied with our service & cleanliness. we really appreciate your input regarding safebox in room , we will put as mangement consideration.
for your information we available safebox on reception and available chiller on restaurant staff room service will help you if you will keep something.thank you
Best Regard
Rendy Lysander
Hotel manager
8/10 Bien
Jan Fredrik Benjamin
26 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
centralt hotell med bra wifi
Jan Fredrik Benjamin
Séjour de 5 nuits en août 2017
Dear Jan Fredrik Benjamin
We always appreciate hearing from our guests on improvement opportunities or experiences that they have had at our Hotel, as it gives us an opportunity to see how well we measure up to your expectations.
best regard
Rendy Lysanderel
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Ana
17 août 2017
Les points faibles : Propreté
Ana
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Mrs Ana
Thank you for taking the time to review our hotel and giving us 3 strar rating! We hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Rendy Lysander
10/10 Excellent
MITSUE, TOKYO
13 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely staff who will remain in the mind.
MITSUE
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de Rendy Lysander le 1 janv. 2018
Dear MITSUE,
Thank you for your recent review of our hotel. We appreciate all customer feedback as it helps us to improve the service that we provide to our guests. We look forward to seeing you again Best Regard, Rendy Lysander Hotel Manager
8/10 Bien
Richard J
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Surabaya Stay
Richard J
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Richard J
We are pleased to hear your Pleasant experience and we thank you very much for taking the time to write such a wonderful review about your recent stay in NEO Gubeng.
Thank you for your honest and kind feedback and looking forward to the pleasure of welcoming you back again in the near future.
My Best Regards
Rendy Lysander
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 juin 2017
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 juin 2017
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
"Dear, Mr/s Traveler,
Thank you for taking a time to share of your experience whilst stay at neo gubeng . its so glad to hear that you’ve enjoyed , as well Your input regarding of quite noisy room especial facing to the restaurant because on 3am so many guest take sahur at our restaurant, its will be our concern to plan having small renovate to making better rooms for our customer , We are so happy to welcome you back shortly .
Best Regard,
Rendy Lysander
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Dear Traveler,
Thank you very much for staying with us and spending your time to rating our hotel product and service. We are more than happy to see you had a comfort stay with us and give us good reviews during your staying. We are waiting to serve you again if you visit again to Neo Gubeng. Thank you.
Best Regards,
Rendy Lysander
Hotel Manager