Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
AUDREY
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AUDREY
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Claude
15 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Très déçus
Claude
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 16 mai 2023
Dear Claude,We're sorry to hear about your disappointment with your recent visit. We understand that changes over the years can impact your perception of the place. The Waterman Svpetrvs Resort has evolved in different ways, but we always strive to maintain our high standards. We apologize if you felt like the experience was more impersonal or lacked the quality you expected. We appreciate your feedback and take it seriously. If there's anything specific you'd like to share about your experience, please let us know so we can address it accordingly.Sincerely,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Malika
16 sept. 2021
Malika
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 20 sept. 2021
Dear Guest.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 4 juil. 2021
Dear guest,
thank you for taking the time to post this comment. It was a pleasure to have you as guests. We hope to see you again at Waterman Svpetrvs Resort.
Best Regards,
Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Jan Niejadlik. le 1 juil. 2021
Dear Guest.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan Niejadlik.
4/10 Médiocre
Farès, Lyon
Voyage en famille
20 août 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Farès
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Jan Niejadlik. le 21 août 2020
Dear Guest,
Thank you for your review.
We are sorry to learn that there are a few aspects of your stay that you were not happy with. It saddens us to see a guest did not have a good time in our Resort as guest satisfaction is one of the most important things to us. We're sincerely sorry that we did not have the opportunity to learn about your disappointment during your stay.
I am sure we would have done something to work things out and correct the aspects you weren`t satisfied with. I would like to add that we take very seriously our guest's opinion which means we will carefully value every and each comment stated in your feedback. I would like to thank you for being our guest at Waterman Svpetrvs Resort and I truly hope we will be honored to welcome you once again.
With kind regards,
Jan.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Jan le 28 juil. 2020
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan.
10/10 Excellent
Mickael
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mickael
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jan le 8 sept. 2019
Dear Guest.
Thanks for staying with us.
We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 2 sept. 2019
Dear Guest.
Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. We treat every feedback with the utmost seriousness and will consider your comments in order to continuously improve the quality of our services. Thank you and look forward to seeing you soon
Kind Regards,
Jan
10/10 Excellent
mel33, Montpellier
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle surprise !
mel33
Séjour de 6 nuits en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Steph
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steph
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
MN
5 nov. 2023
MN
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Alexander
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 31 oct. 2023
Sehr geehrter Alexander,Vielen Dank, dass Sie Ihre Gedanken geteilt haben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie die günstige Lage unseres Hotels für Ihre Ausflüge geschätzt haben und dass Sie einen ruhigen Aufenthalt, besonders gegen Ende der Saison, genossen haben. Wir hoffen, in der Zukunft die Gelegenheit zu haben, Sie erneut willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Johann
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Johann
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 31 oct. 2023
Sehr geehrter Johann ,Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns zu hören, dass Sie insgesamt eine gute Erfahrung gemacht haben. Wir entschuldigen uns jedoch für das Problem mit Ihrem Zimmer. Wir verstehen die Bedeutung, das von Ihnen reservierte Zimmer zu erhalten, und bedauern etwaige Unannehmlichkeiten, die dies verursacht haben könnte. Wenn Sie sich in der Zukunft erneut für einen Aufenthalt bei uns entscheiden, werden wir unser Bestes tun, um sicherzustellen, dass Sie das gewünschte Zimmer erhalten.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 31 oct. 2023
Dear Heather,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found our hotel fabulous and had a positive experience with our staff. It's our aim to provide excellent service, and we're pleased to know that you enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Mieke
14 oct. 2023
Mieke
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 12 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best, Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Anja
Voyage en famille
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anja
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 12 oct. 2023
Sehr geehrte Anja,Vielen Dank für Ihre Bewertung Ihres Urlaubs im Waterman Svpetrvs Resort. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und die Annehmlichkeiten wie den direkten Zugang zum Meer und die Pools in der Nebensaison im Oktober schätzten.Wir entschuldigen uns für das begrenzte Animationsprogramm. Wir werden Ihr Feedback berücksichtigen.Wir hoffen, Sie in der Zukunft erneut begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Ellen Sarah
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen Sarah
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 7 oct. 2023
Dear Ellen Sarah,Thank you for your excellent review of your stay at Waterman Svpetrvs Resort. We're delighted to hear that you enjoyed the excellent location, cleanliness, friendly and helpful staff, and the high standard of food choices.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another relaxing holiday in the future.Best regards,Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Rafael
27 sept. 2023
Rafael
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 29 sept. 2023
Dear Rafael,We appreciate your feedback on Waterman Svpetrvs Resort, where you rated us 3 out of 5. We aim to surpass your expectations in the future.Sincerely,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Johanne
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johanne
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 20 sept. 2023
Dear guest,We appreciate your kind review of Waterman Svpetrvs Resort. It's wonderful to hear that you found our place nice and cozy, enjoyed the food at our restaurant, and appreciated our beverage offerings. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best regards,Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Branislav
30 août 2023
Branislav
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 1 sept. 2023
Dear Branislav,We appreciate your feedback on Waterman Svpetrvs Resort, where you rated us 6 out of 10. We aim to surpass your expectations in the future.Sincerely,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Stacey
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 7 sept. 2023
Dear Stacey,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Waterman Svpetrvs Resort. We're delighted to hear that you enjoyed the proximity to the beach, the room, and the attentive staff.We appreciate your comments about the Lenox Club pool and the all-inclusive drinks, and we'll take them into consideration for future improvements.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another pleasant stay in the future.Warm regards,Jan Niejadlik
4/10 Médiocre
Espen A
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Slitsomt og usjarmerende
Espen A
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 22 juil. 2023
Dear Espen A,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you may have experienced. Your comments will help us improve our services. We hope to welcome you back in the future for a better experience.Best regards,Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Kristian Lund
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Kristian Lund
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 11 juil. 2023
Dear Kristian Lund,Thank you for sharing your feedback about your stay at Waterman Svpetrvs Resort. We apologize for the inconvenience you experienced with the shower and any limitations you encountered with the food options. We appreciate your kind words about the resort itself and are glad to hear that you enjoyed your overall stay. Your comments will be shared with the relevant teams for further improvement. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with an even better experience on a future visit.All the best,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Jan Niejadlik le 11 juil. 2023
Sehr geehrter Daniel,Vielen Dank für Ihre Bewertung und das positive Feedback zu unserer Anlage und unserem Personal. Es tut uns leid zu hören, dass das Mittag- und Abendessen nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und werden daran arbeiten, die Qualität unserer Speisen zu verbessern. Wir freuen uns jedoch, dass Sie mit dem Frühstück und den Desserts zufrieden waren. Vielen Dank für Ihre Rückmeldung, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback on your recent family stay. We apologize for any disappointment with the children's club and will enhance activities for our young guests. We'll improve communication about the all-inclusive package and explore an app option. We'll address the limited bars and queues. Glad you enjoyed the location, cleanliness, and sea view suite. We appreciate your observation about guest diversity. We hope to welcome you back in the future. Feel free to reach out for any assistance. Best Regards, Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Hannes
12 mai 2023
Les points forts : Propreté
Hannes
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 14 mai 2023
Dear Hannes,Thank you for visiting us and sharing your feedback.-Waterman Svpetrvs Resort Team
8/10 Bien
Hannes
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannes
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 18 sept. 2022
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.
2/10 Horrible
Damir
Voyage en famille
24 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disastrous stay! Avoid this “hotel”!
Damir
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 25 août 2022
Dear Guest.thank you for booking your stay with us and for taking the time to post reviews. We are truly concerned to hear about your experience during the visit as it does not reflect our high standards, and we are deeply sorry for any inconveniences that occurred during your family vacation. It is important to us that all our guest rooms are kept in top condition and that quality service is always delivered with a smile, so our team is already working on addressing the issues you have mentioned and thus allowing us to ensure that you and our future guests are well taken care of. We hope you will not judge us solely based on this experience and will give us another opportunity to improve your recent impressions and visit us again. Sincerely, Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Xiaoping
9 août 2022
Xiaoping
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 12 août 2022
Dear Guest.
Thank you very much for your recent visit and the associated rating. Hope we have the opportunity to welcome you again.
Best regards,
Jan Niejadlik.
2/10 Horrible
alma
2 août 2022
alma
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 7 août 2022
Dear Guest, Thank you so much for choosing us for your stay. Hoping to see you again soon. Best Regards, Jan Niejadlik
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bekvämt, bra utbud och trevligt
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 19 juil. 2022
Dear Guest.
Thank you for vacationing with us at Waterman Svpetrvs Resort. We are happy to hear that you enjoyed your time with us. All of your feedback will be shared with our team as it gives us an opportunity to grow and improve. We are looking forward to welcoming you again.
All the best from Supetar,
Jan Nierjadlik
10/10 Excellent
Frank
16 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Njutbart
Frank
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 19 juil. 2022
Dear Guest.
Thank you for choosing our Waterman Svpetrvs Resort as your holiday destination. We are very pleased that you enjoyed your stay here. In a constant effort to improve, we have noted your observations.
We hope to welcome you again in the future.
Best regards,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 16 mai 2022
Dear Guest, Thank you so much for choosing us for your stay. Hoping to see you again soon. Best Regards, Jan Niejadlik
8/10 Bien
Hannes
11 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ohne Stress dir Vorsaison geniessen
Hannes
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 16 mai 2022
Dear Guest.
Thank you for making our hotel your second home when you're in Croatia. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and our staff. Rest assured that we will do everything it takes to make us deserving of your loyalty. Our staff is always ready to welcome you.
Best Regards from Supetar,
Jan Niejadlik.
4/10 Médiocre
Kendall Marie
Voyage en couple
12 avr. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendall Marie
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 15 avr. 2022
Dear Mrs. Marie Kendall.
We appreciate that you have taken the time to let us know how you perceived our accommodations. Thank you for pointing out the efforts of our staff to treat you like family and make you feel at home! We regret to discover that you weren't thoroughly impressed with our accommodations and services during your most recent stay. On behalf of our entire team, we would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Sincerely,
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Tertius
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tertius
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 2 nov. 2021
Dear Tertius,
thank you very much for staying with us at Waterman Svpetrvs Resort and taking the time to write us a lovely review of your stay. Please know we have passed on all your comments to our team and we hope we can welcome you back very soon. Greetings from Supetar!
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Sonja
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Hotelanlage
Sonja
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 6 oct. 2021
Dear Mrs. Sonja,
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our holiday resort to other travelers. It was a pleasure to read that you enjoyed your time with us.
Thank you also for a few constructive criticisms.Your opinion is highly appreciated and is considered as a learning tool. Looking forward to the opportunity of welcoming you back again in the future.
All the Best
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Andrew
29 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 30 sept. 2021
Dear Mr. Andrew,
Thank you for this positive feedback. We thank you in particular for highlighting our newly build park Lennox with the heated pool and pool bar. This will serve as an encouragement to our whole team to keep on providing such high standards. Thank you again for choosing Waterman Svpetrvs Resort for your holiday as we all look forward to your next visit.
With Best Regards from Supetar,
Jan Niejadlik
8/10 Bien
Bo
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dejlig tur til Brac
Bo
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 29 sept. 2021
Dear Guest, thank you for taking the time to review your recent holiday experience. We are glad to read that you had a good stay overall. It is important to us that all our guest rooms and facilities are kept in top condition and that service is always delivered with a smile, so our team is already working on addressing the issues you have mentioned. Thank you again for staying at Waterman Svpetrvs Resort, we do hope to have another chance at welcoming you as soon as the situation allows. Best regards, Jan Niejadlik
8/10 Bien
leanne
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
leanne
Séjour de 8 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 18 sept. 2022
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Kalle
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Btac vacation
Kalle
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 27 sept. 2021
Dear Kalle. Thank you for your review and for choosing our resort. We are happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our Waterman Svpetrvs Resort.
Best Regards,
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Peter
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Peter.
Thank you for your positive comments. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and we hope your next stay is just around the corner.
Kind Regards,
Jan Niejadlik
8/10 Bien
Hannes
15 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Erwartungen wurden erfüllt!
Hannes
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 16 sept. 2021
Sehr geehrter Hannes,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihre tolle Bewertung, über die wir uns sehr freuen. Es ist schön zu sehen, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!
Beste Grüße,
Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 20 sept. 2021
Dear Guest.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Muna
12 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muna
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 12 sept. 2021
Dear Muna. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik.
2/10 Horrible
Lorenzo
11 sept. 2021
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Lorenzo
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Lorenzo,
Thank you for your candid feedback. We are very sorry to see that your stay at the hotel was not up to par. Please note that this information has been passed on to our concerned staff. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Croatia.
Best Regards,
Jan Niejadlik