Façade de l’hébergement

Avis sur MH Sentral Sungai Siput

3 out of 5
MH Sentral Sungai Siput
Lot 3543, Sentral MH, Jalan Besar, Sungai Siput, Perak

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 16 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 31 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 66." "

7,6/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2020

8/10 Bien

Shuhaida

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
semuanya sederhana.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Thiyagu le 9 mars 2020
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

4/10 Médiocre

JessiAnn11, Dallas, TX

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I have dish towels thicker than the bath towels at this place. There are no tissues, hair dryer, and we had to ask for toilet paper. Don't expect typical hotel amenities you would find at other hotels. I would only stay here for convenience.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Thiyagu le 15 janv. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and our sincere apology for the inconvenience during your stay. We will seriously monitor this to improve our services. Hope you will find a pleasant stay on your next visit.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
The Chinese restaurant provide a very good food. No iron in the room. Saftey not convincing because of the balcony door locks.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Thiyagu le 5 sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and our sincere apology for the inconvenience during your stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good excellent
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Thiyagu le 8 août 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Thiyagu le 1 août 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

8/10 Bien

Rona

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
MH Hotel Sentral - a good choice
The hotel is comfortable and the rooms are huge. However, could do with proper house keeping as several standard essentials were not found in the room i.e. hair dryer, bedroom slippers etc and we have to keep calling House Keeping to bring over. There is a Chinese restaurant downstairs which makes it convenient for meals. Overall, will consider staying again the next time I visit as it is considered the only 'presentable' hotel thus far, in this location. The other commendable thing is I left my necklace in the room upon check-out. When I discovered, I quickly called the Reception and they went to the room to locate and found the item. This shows that the staff there are responsible and trustworthy lot.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Thiyagu le 19 juil. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and our sincere apology if any inconvenience during your stay. We will try our best to improve our services. We hope you will find a pleasant stay on your next visit. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Thiyagu le 1 juil. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and our sincere apology for any inconvenience during your stay. We will try the best to improve our services. We hope you will find a pleasant stay on your next visit. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

8/10 Bien

Lim

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room is sparkling clean
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Thiyagu le 12 juin 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and hope you will be back and have a pleasant stay again. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Thiyagu le 12 juin 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback and hope you will be back and have a pleasant stay again. Regards, Thiyagu Asst.Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2019

2/10 Horrible

CHEE WAI

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2019

10/10 Excellent

Muhd Tarmizi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Need to house keep. Very dusty and the room floor is very dirty and not clean. Room is big and comfortable.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 12 déc. 2018
Dear Value Guest, Thank you for the comment. We will take the comment seriously and hope to see you back for the next visit. Regards: Azmi Ismail AFOM

8/10 Bien

KOK SENG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Air conditioning like can't control the temperature.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 29 nov. 2018
Dear Value Customer, Thank you for the feedback. We will make sure to fix the problem as been reported by you. Hope to see you again for the next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

8/10 Bien

Jj, Melaka

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel yang selesa dan bersih. Receptionist agak kurang ramah.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 24 nov. 2018
Dear Value Guest, Thank you for good feedback from you during your stay at MH Hotel, Sungai Siput. We will review your comment and train our staff for the better service. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

10/10 Excellent

Ab Rashid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 18 nov. 2018
Dear Value Customer, Thank you for good feedback. Hope to see you back on your next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Second time staying here..overall experience was good
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 15 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the good feedback. Hope to see you back for the next visit. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

8/10 Bien

Nurul, Kuala Lumpur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best thing about the hotel is, the breakfast. Variety of foods at cheaper price. They’re tasty too!
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Azmi Ismail le 2 nov. 2018
Dear Ms Nurul, Thank you for your feedback.Hope to see you back for your next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

8/10 Bien

Azizan

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Azmi Ismail le 27 août 2018
Dear Valued Customer, Thank you for choosing MH Sentral, Sungai for your destination holiday. Hope you enjoy your stay with us and we will give the best service for your future stay. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

8/10 Bien

Cindy, KL

Les points forts : Propreté
room 314: air condition work quite slow, only feel cooler during midnight
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Azmi Ismail le 16 août 2018
Dear Value Customer, Thank you for staying with MH Sentral, Sungai Siput. We will take immediate action pretending about the matter. Hope to see you again for next visit.

10/10 Excellent

Md Arif

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MS Sg Siput
Very convince & nearby food court..
Réponse de Azmi Ismail le 8 mai 2018
Dear Value Guest, Thank you for good review during your stay at MH Sentral, Sungai Siput. Hope to see you again on next holiday. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

8/10 Bien

AZ, KELANTAN, MALAYSIA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NICE HOTEL
THE ROOM IS BIG ND THE TOILET IS CLEAN..THE PARKING AVAILABLE IS NICE..
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Azmi Ismail le 14 avr. 2018
Dear Value Customer, Thank you for your feedback. Hope to see you for the next visit. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Ranj, KL

Les points forts : Personnel et service
good location
the hotel needs to keep the cleaniness in the hotel rooms and out of rooms too. parking is ample. the lobby needs extra sofas and also air con.. its really very warm.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Azmi Bin Ismail le 24 mars 2018
Dear valued guest, Thank you for your comment. We will look to this matter priority. Hope to see you again in next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Normal
Dont have hair dryer and water is very cool , totally no hot water when shower.
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Azmi Ismail le 14 avr. 2018
Dear Value Customer, Thank you for your feedback and sorry for the unpleasant stay. We will make sure for the better service in the future. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

8/10 Bien

Yook Cheng

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
加多一些粤语版的电视节目
希望可以加多一些粤语版的电视节目
Réponse de Azmi Ismail le 14 avr. 2018
Dear Value Customer, Thank you for the feedback. We hope that we will add more Cantonese TV programs in the future. Regards: Azmi Ismail

10/10 Excellent

zamdeen, johor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best in Sungai Siput
This hotel is the nearest and for me its value for money to stay
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Azmi Ismail le 27 févr. 2018
Thank you for staying with us. Hope to see you again for next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

4/10 Médiocre

Priscilla, Singapore

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simple hotel with minimum faciclities.
The room does not even has a fridge except for their executive rooms. This information was not made available at the point of booking. There are dead crockroaches in the room too.
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Azmi Ismail le 14 avr. 2018
Dear Value Customer, Thank you for the feedback. We take serious about this matter and hope to see you again for the next visit. Regards: Azmi Ismail Asst Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good
Réponse de Azmi Ismail le 14 avr. 2018
Dear Value Customer, Thank you for the feedback. Hope to see you again in future visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

10/10 Excellent

Cheque, Malaysia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth and satisfied
I can't found any other cheaper hotel nearby, so i choose this hotel which is over my budget, but it is all worth and satisfied for that price~ Big room with full window view (with balcony), i like its long big writing desk too~! great for doing some work in room. Very recommend~
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Azmi Ismail le 29 janv. 2018
Dear Value Guest, Thank you for choosing MH Sentral for your holiday destination. Hope to see you again for your next visit. Regards: Azmi ismail Asst. Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Towel
Maybe u can increase up rating by providing good quality of towel. All the best.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Azmi Ismail le 29 janv. 2018
Dear Value Customer, Thank your for choosing MH Sentral for your holiday destination. We will take note regarding about this matter and hope to see you again for your next visit. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

10/10 Excellent

nurul, kl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, big room and cheap
Nice room, clean, big room with cheap price.. enjoy staying there
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Azmi Ismail le 28 déc. 2017
Thank you, Hope to see you again for next visit.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Feedbacks
Overall the room is clean and comfortable, need to improve on the front desk service as the lady who managed our check in was unfriendly, but the night shift guy was very helpful and friendly. The water pipe near the toilet bowl was leaking. Location of the hotel is slightly far from Ipoh town. Otherwise all good.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with MH Sentral,Sungai Siput. We take seriously your comment and will make sure to give a better service in the future. Sorry for the inconvenience causes happened during your stay at MH Sentral, Sungai Siput. Hope to see you again in future. Regards: Azmi Ismail Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Fadhlina, Bangi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyable!
Good place to stay with my big family. Enjoyable! 😊
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Azmi Ismail le 24 déc. 2017
Thank you for your comment. We hope that our service will satisfied you and your family.

8/10 Bien

Renaallini

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear Ms Renaallini, Thank you for choosing MH Sentral, Sungai Siput for your holiday destination. As our commitment, we will give a finest service to guest and will make sure your stay will be a memorable to you and your love ones. Hope to see you again in future. Regards: Azmi Ismail Asst. Front Office Manager

8/10 Bien

Mohd Fitry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All Good...
Convenient.. Comfortable...

10/10 Excellent

Norm, Kuala Lumpur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel & very near to main road
I like that hotel n will come again.Hope the management continue your good services to customer. I think breakfast should be provided

4/10 Médiocre

Kazu, Pahang

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Below average hotel
The check-in was quick and the staffs are friendly. The room was ok. No pencil or pen was provided so how can i write the hotel feedback form. Also I have to pay for towels since it is not provided. Very dissapointed. The aircond also makes a loud noise every 15 minutes and it is really annoying. Could be my room bad luck. Dont know about the other rooms but this is my experience staying here.

6/10 Satisfaisant

Lai Fatt

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet place to relax
Good, but the professional of counter check in with low level of professional hotel to handle hotel. Anyway I like to book again. Please improve the personnel of talking with customer as compare to big city.

8/10 Bien

SIM

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient place
No breakfast served.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Nice Hotel at Sg. Siput
It's pleasure to stay at this hotel have MH Cafe in front of hotel, can try a cheap lobster

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent offer with good rate for an excellent room.

8/10 Bien

Noor Suzinee, Kuala Lumpur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Homely yet modern.
Meets expectations. Would come back to stay.

6/10 Satisfaisant

ROHAYA, kl

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
aircond not cold enough...bed also not comfortable

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

PLEASANT STAY
Overall pleasant. Service could improve more.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Great room size but ....
The room is quiet and the bed is comfy but the mattress seems didn't get a cleanup for a very long time with stains all over it. Bar the mattress issue, the room is satisfactory.

10/10 Excellent

ARMIZA BIN RAJMI, Ipoh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sangat selesa dan berbuas hati

6/10 Satisfaisant

Neo

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service