Avis sur OYO Hotel Sulphur LA Hwy 90 West
OYO Hotel Sulphur LA Hwy 90 West
700 W Napoleon St, Sulphur, LA
Avis
6,6
7,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Carmelo Sylvio
3 mars 2024
Carmelo Sylvio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Apologies for the inconvenience caused, Carmelo! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
2/10 Horrible
Jose
28 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lisa le 5 mai 2024
Hi, Jose! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
10/10 Excellent
Juanita
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Tim le 23 janv. 2024
Hi, Juanita! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim
2/10 Horrible
Caprise
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Office closed! Lights on! Door locked!
Caprise
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Caprise! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Gaylon
15 janv. 2024
Gaylon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Gaylo! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Robert
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Juanita
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Juanita! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
William, Brooklyn
22 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
William
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Juanita
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 6 mai 2024
Hi, Juanita! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Inchyol
4 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Inchyol
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 6 mai 2024
Hi, Inchyol! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
10/10 Excellent
Juanita
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Dalia
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome clean quite
Dalia
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Dewi le 5 déc. 2023
Hi, Dalia! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Regards, Dewi
2/10 Horrible
Edgar
23 sept. 2023
Edgar
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Edgar! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Eva
10/10 Excellent
Timoth
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly and quiet.
Timoth
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Thanks for such a lovely review, Timoth! Delighted to know that you liked our services. Hope to welcome you again soon. Regards, Eva
4/10 Médiocre
PHILLIP
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PHILLIP
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Joey le 11 sept. 2023
Apologies for the inconvenience caused, Phillip! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
8/10 Bien
Roberto
Voyage d’affaires
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Roberto! It feels great to see that our guest had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve again. Have an amazing day ahead. Regards, Eva
10/10 Excellent
Miguel
Voyage d’affaires
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affordable clean quiet.
Miguel
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Barbara le 11 sept. 2023
Pleased to hear your kind words of gratitude, Miguel! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Bryan
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eva le 25 juil. 2023
Hi, Bryan! it feels great to see you that you had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve even better. Have an amazing day ahead. Regards, Eva
2/10 Horrible
Gabriel
Voyage en famille
19 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gabriel
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Tim le 21 juin 2023
We are Gabriel! We have checked the reviews and the problems within our services that have bothered you, and we are working on it. Just take this as an off-case, this is certainly not how we treat our guests. Hope to get another chance soon so that we can make things up for you with an awesome stay ahead. Regards, Tim
2/10 Horrible
Robin, Conroe
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Réponse de Ammy le 10 mai 2023
Apologies for the problems you had faced, Robin! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Darryl
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place!
Darryl
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Ava le 22 déc. 2022
Hi, Darryl! Thanks for taking out time to share your prestige review with us. We take pride in giving outstanding services to our customers and we are overjoyed to receive your compliments and appreciation. Regards, Ava
10/10 Excellent
Kurt
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night
Kurt
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Greta le 19 sept. 2022
Thanks for the positive rating! Hope to welcome you again soon. Regards, Greta
10/10 Excellent
Rich
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thanks for the awesome nights stay Andy!
Rich
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ammy le 6 sept. 2022
Hi, thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Amelia.
8/10 Bien
Jeannine
23 août 2022
Jeannine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jane le 29 août 2022
Hi, Jeannine! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
8/10 Bien
kasia
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kasia
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Cheshta le 28 avr. 2022
Thank you for rating us with such awesome words, Kasia! We will strive to keep up with your expectations always. Regards, Ivy
2/10 Horrible
Leticia
26 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
Leticia
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Ammy le 3 mai 2022
Apologies for the problems you had faced, Leticia! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Steven
21 avr. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Joey le 3 mai 2022
Apologies for the inconvenience caused, Steven! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
10/10 Excellent
Robin
Voyage en famille
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Ammy le 4 avr. 2022
Hi, Robin! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Donna
3 avr. 2022
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Lew
Voyage d’affaires
31 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lew
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Cheshta le 1 avr. 2022
Thank you so much for the positive ranking, Lew! Be assured, we have made a note of this concern to ensure a relaxed and enjoyable stay ahead. Regards, Ivy
2/10 Horrible
GARRY., Crystal River
Voyage d’affaires, Voyage en couple
9 févr. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
GARRY.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Arthur le 10 févr. 2022
Hi Garry, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Arthur
2/10 Horrible
Gerald
3 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Bruce le 4 févr. 2022
Hi, Gerald. We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Bruce
2/10 Horrible
Brandy
1 janv. 2022
Brandy
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
James
14 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Jane le 16 déc. 2021
Hi, James! Glad to see that you have rated us positively. Hope to serve you soon with a wonderful stay. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Chris
2 déc. 2021
Chris
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Donna
28 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Donna
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jane le 29 oct. 2021
Thanks for the positive rating, Donna! We feel thankful to have honest feedback from you. It will help us to a better level of expertise. Have a pleasant day! Regards, Jane!
2/10 Horrible
Joseph
3 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can't Sleep on a Railroad Crossing
Joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jane le 4 oct. 2021
Sorry for the hassle you faced, Joseph! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Jane!
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helpful manager.
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de jan le 12 sept. 2021
We are happy to see you liked the stay, Richard! It will be great if you could spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Jane!
8/10 Bien
Henry
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henry
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Arthur le 9 sept. 2021
Hi, Henry. Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Arthur
10/10 Excellent
Yolanda
27 août 2021
Les points faibles : Personnel et service
Yolanda
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Noah le 28 août 2021
Hi, Yolanda! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Katrina
27 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrina
Séjour de 3 nuits en août 2021
2/10 Horrible
Priscila
22 août 2021
Les points faibles : Personnel et service
Priscila
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ammy le 17 sept. 2021
Hi, Priscila! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 août 2021
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Cheshta le 18 août 2021
Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy
10/10 Excellent
Gaylon
Voyage d’affaires
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Gaylon
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Hi, Gaylon! Good to hear you enjoyed our offerings, have a relaxing day ahead. Regards, Ivy
2/10 Horrible
Mohamed
Voyage d’affaires
11 août 2021
Les points faibles : Personnel et service
Fraud
Mohamed
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Tim le 21 août 2021
Hi, Mohamed! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim
10/10 Excellent
angel
1 août 2021
angel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Charles
Voyage d’affaires
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Cheshta le 1 août 2021
Hi, Charles! Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Ivy
10/10 Excellent
Rebecca
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hot shower clean bed cheap price
Rebecca
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Cheshta le 23 juil. 2021
Thank you for rating us with such awesome words, Rebecca! We will strive to keep up with your expectations always. Regards, Janet
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Jane le 7 juil. 2021
Sorry for the inconvenience, Please consider the issue of cleanliness as an off case, as this is one of our basic requirements to serve our guests. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jane!