Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relation le 30 avr. 2024
Dear Bryan,We are delighted to hear that you enjoyed our beautiful hotel. We hope to welcome you back to us at Hotel Diplomat in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Eric
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Hanna le 11 janv. 2024
Kära Eric, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss ,Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations
10/10 Excellent
emmanuel
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emmanuel
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Lisa Söderlund Guest Relations Manager le 14 nov. 2023
Dear Emmanuel, Thank you for choosing Hotel Diplomat for your recent stay in Stockholm and for sharing your valuable feedback with us! We are delighted to read that you had a wonderful experience staying with us and we hope to welcome you back soon for another stay. Kind regards,
10/10 Excellent
Pierre
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Ana Hanganu le 20 juin 2023
Dear Pierre, Thank you very much for taking the time to share your feedback from your stay here at Hotel Diplomat. It makes me happy to read that you had such a wonderful stay with us. I will make sure to share your feedback with our team, who will for sure feel encouraged by your positive remarks. Warm welcome back! Kind regards,Ana HanganuGuest Relations
8/10 Bien
SEBASTIEN
29 nov. 2022
SEBASTIEN
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Anna, Guest Relations Manager le 1 déc. 2022
Dear Sebastien, Thank you for leaving a review after your stay with us.We hope we get the possibility to welcome you back soon again. Kind regards,
2/10 Horrible
Nan
Voyage en famille
8 août 2022
Nan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 9 août 2022
Dear Nan,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay here at Hotel Diplomat.
I am disappointed to read that the experience did not meet your rightfully high expectations.
Your feedback is very valuable to us and I would greatly appreciate getting in contact with you to hear more about your experience.
I wish you a wonderful day.
Kindest regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
alain
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Étape d’un voyage
alain
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 29 juil. 2022
Dear Alain,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.
I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, however, I am sorry some aspects of your room were not as expected. Your feedback is important to us and I will make sure to forward this to the maintenance team to ensure this is resolved.
I hope we get the pleasure of welcoming you back to us at Hotel Diplomat soon.
Kind regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Jean-Christophe
20 juil. 2022
Jean-Christophe
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Cecile
Voyage en famille
2 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Beau mais mal géré
Cecile
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
DANIEL
16 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANIEL
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
10/10 Excellent
Francisco
4 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisco
Séjour de 1 nuit en mai 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un weekend romantique
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en famille
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Christophe
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
À faire.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
jacques
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
à retenir pour un prochain séjour
jacques
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
ph, Genève
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegant
ph
Séjour de 2 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon choix pour Stockholm
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Jessica Sturén le 23 oct. 2017
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the ambiance in our bar and restaurant. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!
Kind regards,
Jessica Sturén
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
10 mai 2024
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
santiago
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
santiago
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Parisa
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Dear Parisa,Thank you for giving us a fantastic rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat. We look forward to welcome you back.Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Yongjie
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yongjie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 10 avr. 2024
Dear Yongjie, We're delighted to hear that you had an amazing experience! Thank you for choosing Hotel Diplomat. We hope to welcome you back again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Margel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 6 avr. 2024
Dear Margel,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and that you appreciated our superb location and amazing views. We're also glad to hear that you liked our rooms and found them to be in good condition and clean. However, we apologize for the inconvenience regarding the small closet, and we take your feedback seriously. We'll certainly consider this when making improvements in the future. We look forward to welcoming you back on your next visitKind RegardsHerman FribergGuest Realtion Manager
10/10 Excellent
Richard
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 2 avr. 2024
Dear Richard, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us. You're always welcome back to us anytime!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Herb
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Herb
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 29 mars 2024
Dear Herb,Thank you for taking the time to give us a lovely rating after your recent stay. We look forward to welcoming you back to us at Hotel Diplomat!Kind regardsHerman FribergGuest RelationManager
10/10 Excellent
Larisa
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 26 mars 2024
Dear Larisa,Thank you so much for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our perfect location close to Gamla Stan, shopping, the Vasa Museum, and the city center with restaurants and entertainment. Providing convenient accommodation is our goal, and we're pleased that you had a positive experience. We'll continue to strive for excellent service and look forward to welcoming you back again in the future!Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Fredrik, London
24 mars 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tagt dig tiden att ge oss ett fint betyg efter din sensate vistelse. Vi är glada att ni valde att bo hos oss på Hotel Diplomat.VänligenHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Andrew,Than you for giving us such a lovely rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat.We hope to get the chance to welcome you back soon.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
8/10 Bien
Jørgen Steen
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jørgen Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Herman Friberg le 10 févr. 2024
Dear Mr Steen,Thank you for taking the time to give us a wonderful rating after your recent stay. We hope to welcome you back to the Hotel Diplomat.Kind Regards Herman FribergGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Sebastian
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Sebastian, Thank you for taking the time to give us a rating after your recent stay with us. I am sorry that you felt that you were treated in a bad way. I will take this further with the heads of department to look into what may have happened, and I hope you will give us another chance in the future.Kind regards,Herman FribergGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Simon
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Claes
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claes
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Ulf
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulf
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Anne-Maj
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toppenbra service
Anne-Maj
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Maria
3 févr. 2024
Maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Fredrik
2 févr. 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 3 févr. 2024
Kära Fredrik, Tack så mycket för att du gav oss ett så fint betyg, vi är glada att du hade en trevlig vistelse hos oss! Vi hoppas att få möjlighet att välkomna dig tillbaka snart!Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Ola
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hanna le 31 janv. 2024
Kära Ola, Tack för att du har tagit dig tiden och skriva en review om oss, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations
4/10 Médiocre
Andreas
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Utmanande
Andreas
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
yusef
28 janv. 2024
yusef
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 20 mars 2024
Dear Yusef, Many thanks for the excellent rating! We're delighted that you had a great experience with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära gäst, Tack för din feedback. Vi beklagar de upplevelser du hade under din vistelse. Vi kommer att se över och förbättra våra tjänster och städstandarder för att säkerställa en bättre upplevelse i framtiden. Tack för att du delade dina synpunkter med oss.Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka i framtiden och göra din vistelse minnesvärd.Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
4/10 Médiocre
Alaa
28 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Par missnöjd
Alaa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Alaa, Tack för att du delade dina åsikter med oss. Vi ber verkligen om ursäkt för de besvär ni upplevde under er vistelse. Detta är inte standarden vi strävar efter och vi hoppas att ni ger oss en annan chans att göra det bättre i framtiden.Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Mathias
27 janv. 2024
Mathias
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Mathias, Tack så mycket för ditt fantastiska toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Helena
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Helena, Tack så mycket! Vi är glada att du hade en fantastisk tid under din vistelse. Grattis på födelsedagen och välkommen tillbaka när som helst! Med vänliga hälsningar, Sophia Bengtsson Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Johan
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Johan, Stort tack för du valde att ge oss toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Helena
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helena
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Helena, Tack för att du valt att betygsätta oss, det betyder mycket! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Kristian
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kristian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 31 janv. 2024
Kära Kristian, Tack så mycket för ditt fantastiska toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager