Avis sur Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm
Vasagatan 1, Stockholm
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
10/10 Excellent
Malik
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2024
Dear Malik, Thank you for your kind review, we're so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel
8/10 Bien
Yann
Voyage en famille
17 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel plutôt triste et fade personnel accueillant
Yann
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Ellinor - Front Desk le 18 août 2023
Dear Yann,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We apologize for not meeting your expectations and hope to welcome you back to our hotel soon again, to give you a stay memorable for the right reasons.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel
10/10 Excellent
parsons
16 mai 2023
parsons
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Narin le 17 mai 2023
Dear Parsons, thank you for taking the time to rate your experience with us. We are happy that everything have been excellent and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
maelle
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellents
maelle
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Sebastian le 5 déc. 2022
Dear MaelleThank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,SebastianFront officeRadisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm
6/10 Satisfaisant
Olivier
15 août 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Disappointing stay
Olivier
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Clair Front desk le 18 août 2022
Good evening.
Thank you for taking the time to share your review.
We are sorry to hear that you had less than an enjoyable experience at our hotel.
Your feedback is important to us and especially your comments regarding the experience at the pool but also regarding the valet service.
We will there for take this further and address it with the Management team to overview immediate improvements.
Hopefully we will have the pleasure of welcome you once more to offer you the experience you were expecting.
Kind regards
Clair
Front desk
8/10 Bien
arnaud
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien dans l'ensemble, une grosse machine !
arnaud
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Front desk le 12 juin 2022
Dear Arnaud,
Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back!
Kind regards,
Leen
Front Desk
Radisson Blu Royal Viking Hotel
8/10 Bien
Javier
Voyage en famille
3 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel bien situé mais chambre famille petite
Javier
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Front desk le 4 mai 2022
Dear Javier,
Thank you for staying at the Radisson Blu Royal Viking Hotel in Stockholm and Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back!
Kind regards,
Leen
Front Desk
Radisson Blu Royal Viking
8/10 Bien
ARNAUD
26 avr. 2022
ARNAUD
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de front desk le 27 avr. 2022
Hej Arnaud,
Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!
Med vänlig hälsning,
Leen
Front desk
Radisson Blu Royal Viking
10/10 Excellent
Estelle
20 févr. 2022
Estelle
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Radisson Blu Royal Viking le 22 févr. 2022
Hej Estelle.
Tack för ditt besök. Välkommen åter. Vänligen, Christían front desk
10/10 Excellent
maxime
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maxime
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Narin le 31 janv. 2022
Dear Maxime,
A huge thank you for that amazing rate to our hotel. We are delighted to know that we could give you that impression and get a 10 out of 10 from you.
Hope we can have the opportunity of welcoming you back anytime soon to create memorable moments!
Kind regards,
Narin, Front Desk
8/10 Bien
Hugo
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hugo
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Clair Front desk le 5 janv. 2022
God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med era v er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse under ert besök till Stockholm och vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de ANP le 20 déc. 2021
Thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. stay We look forward to your next.
Kind regards, Anders
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Clair Front desk le 26 oct. 2021
God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en angenäm vistelse.
Era feedback glädjer oss att höra och vi ser fram emot att välkomna er under nästa besök till Stockholm.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk
10/10 Excellent
Thi
Voyage en famille
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour fantastique à Stockholm
Thi
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
Good evening.
Thank you for taking the time to share your review.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we will be looking forward to welcome you once more.
Kind regards
Clair
Front desk
8/10 Bien
Pascal
25 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er åter.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk
10/10 Excellent
patrice
31 juil. 2021
patrice
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er åter.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk
10/10 Excellent
Mike
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Narin le 26 mai 2024
Dear Mike, thank you for your glowing review and top rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience with Anders and our team here at Radisson Blu. Your recommendation means a lot to us, and we're thrilled that you found our hotel incredible. We look forward to welcoming you back and providing you with another fantastic stay on your next trip to Stockholm! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
Bo, ONSALA
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Narin le 26 mai 2024
Dear Bo, thank you for your positive review and top rating! We're thrilled to hear that you had a very nice experience during your stay with us. Should your travels bring you back to the area, we'd love to welcome you again for another great stay! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
JUDY
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUDY
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Narin le 24 mai 2024
Dear Judy, thank you for your perfect rating! We're delighted that you had a great stay with us. If there's anything specific you loved about your experience or if you have any feedback for us, feel free to let us know. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk
8/10 Bien
Kevin
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 30 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
10/10 Excellent
Sergei
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergei
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 23 avr. 2024
Dear Sergei, thank you for your perfect rating! We're delighted to know you enjoyed your stay with us. If there's anything we can improve for your next visit, please feel free to let us know. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
lars-göran
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lars-göran
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 22 avr. 2024
Dear Lars-Göran, thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our staff friendly and our rooms lovely. We strive to provide everything you need at our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
Brian M
Voyage en famille
16 avr. 2024
Brian M
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 17 avr. 2024
Dear Brian, thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, particularly our convenient location, delicious breakfast buffet, spacious rooms, and the option to relax in our pool. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
STEVEN
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
STEVEN
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 15 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
4/10 Médiocre
Marcel Yugo, London
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Marcel Yugo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you were not entirely satisfied with your overall stay.Your feedback is important to us and we will there for address this respond with our Management team to overview future improvements.We hope that we have the pleasure of welcoming you again.SincerelyClairFront desk
10/10 Excellent
Kobby
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kobby
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
8/10 Bien
LARS
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LARS
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 10 avr. 2024
Dear Lars, thank you for choosing to stay with us and for your feedback! We're glad you found our central location convenient. If there are any areas where we can improve to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
Presilya, Los Angeles
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Presilya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 7 avr. 2024
Dear Presilya, thank you for your excellent rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to reach out. We look forward to your next visit! Kind regards, Narin - Front Desk
8/10 Bien
Barbara
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 7 avr. 2024
Dear Barbara, thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our location central and convenient for exploring on foot. If there's anything specific we can improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk
2/10 Horrible
Lillian
1 avr. 2024
Lillian
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Narin le 22 avr. 2024
Dear Lillian, we're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. If there's anything specific you'd like to share with us to help improve, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to make it right in the future. Kind regards, Narin - Front Desk
10/10 Excellent
NIGEL, London
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
NIGEL
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Clair Front desk le 30 mars 2024
Good ………………Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
10/10 Excellent
Bo, ONSALA
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 mars 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
10/10 Excellent
Ema
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ema
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Ema Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Philip Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm
10/10 Excellent
Ola
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Ola, Thank you for your review! We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk
10/10 Excellent
Maud
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maud
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Maud, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk
10/10 Excellent
D
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
D
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear David, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk
10/10 Excellent
neil
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
neil
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Neil, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk
10/10 Excellent
Axel
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Axel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Axel, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk
10/10 Excellent
Margaretha
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaretha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
8/10 Bien
Margaretha
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaretha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
10/10 Excellent
williamson
15 févr. 2024
williamson
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
10/10 Excellent
Mathias
14 févr. 2024
Mathias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
10/10 Excellent
Torben Gert
14 févr. 2024
Torben Gert
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Narin le 21 mars 2024
Kära Torben, tack för den perfekta betygsättningen av er vistelse hos oss! Vi ser fram emot att välkomna er åter snart igen för ännu ett perfekt besök! Mvh, Narin - Front Desk
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Utmärkt centralt beläget hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Rekommenderas
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
2/10 Horrible
Hanne
8 févr. 2024
Hanne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk
2/10 Horrible
Mohamad
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mohamad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk
10/10 Excellent
helen
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
helen
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk
10/10 Excellent
Göran
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Göran
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk