Piscine couverte

Avis sur Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

4 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 731 avis sur 1448." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 430 avis sur 1448." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 149 avis sur 1448." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 81 avis sur 1448." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 57 avis sur 1448." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jean Pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 Excellent

Malik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2024
Dear Malik, Thank you for your kind review, we're so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 Bien

Yann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel plutôt triste et fade personnel accueillant
La chaîne Radisson me déçoit de plus en plus. Les photos sont toujours alléchantes mais une fois sur place beaucoup de déception face à des matériaux vieillissants. À Stockholm le personnel relève le niveau.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Ellinor - Front Desk le 18 août 2023
Dear Yann,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We apologize for not meeting your expectations and hope to welcome you back to our hotel soon again, to give you a stay memorable for the right reasons.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 Excellent

parsons

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Narin le 17 mai 2023
Dear Parsons, thank you for taking the time to rate your experience with us. We are happy that everything have been excellent and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

maelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellents
Nous avons passé 3 nuits dans cet Hotel ! C'était parfait. Bonne situation juste à côté de la gare , belle décoration à l'intérieur, chambre propre et literie confortable. Un petit déjeuné excellent.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Sebastian le 5 déc. 2022
Dear MaelleThank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,SebastianFront officeRadisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm

6/10 Satisfaisant

Olivier

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Disappointing stay
We stayed 3 nights in this hotel, it’s a nice location for visiting Stockholm but no valet services despite the indications, the service is below average, the swimming pool is more the size of a whirlpool. Disappointing…
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Clair Front desk le 18 août 2022
Good evening. Thank you for taking the time to share your review. We are sorry to hear that you had less than an enjoyable experience at our hotel. Your feedback is important to us and especially your comments regarding the experience at the pool but also regarding the valet service. We will there for take this further and address it with the Management team to overview immediate improvements. Hopefully we will have the pleasure of welcome you once more to offer you the experience you were expecting. Kind regards Clair Front desk

8/10 Bien

arnaud

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien dans l'ensemble, une grosse machine !
Très bon accueil et disponibilité. Petit déjeuner copieux et varié. Bon emplacement, sans plus Piscine vraiment petite et horaires réduits, le seul point noir !
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Front desk le 12 juin 2022
Dear Arnaud, Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back! Kind regards, Leen Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 Bien

Javier

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel bien situé mais chambre famille petite
L'hôtel est très bien situé, proche de tous les monuments et de la gare centrale. Les enregistrements d'arrivée et de départ se font rapidement. le petit déjeuner est bien garni et suffisant avec un grand espace. La piscine est petite mais sympa, et le salle de sport est bien équipé et sympa. Les chambres familiales ne sont pas adapté pour 4 personnes, ou alors pour une famille avec de petits enfants Globalement l’hôtel est propre et le service est convenable pour un 4 étoiles.
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Front desk le 4 mai 2022
Dear Javier, Thank you for staying at the Radisson Blu Royal Viking Hotel in Stockholm and Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back! Kind regards, Leen Front Desk Radisson Blu Royal Viking

8/10 Bien

ARNAUD

Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de front desk le 27 avr. 2022
Hej Arnaud, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Leen Front desk Radisson Blu Royal Viking

10/10 Excellent

Estelle

Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Radisson Blu Royal Viking le 22 févr. 2022
Hej Estelle. Tack för ditt besök. Välkommen åter. Vänligen, Christían front desk

10/10 Excellent

maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Narin le 31 janv. 2022
Dear Maxime, A huge thank you for that amazing rate to our hotel. We are delighted to know that we could give you that impression and get a 10 out of 10 from you. Hope we can have the opportunity of welcoming you back anytime soon to create memorable moments! Kind regards, Narin, Front Desk

8/10 Bien

Hugo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Clair Front desk le 5 janv. 2022
God kväll. Tack för att ni tagit er tid att dela med era v er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse under ert besök till Stockholm och vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen. Vänliga hälsningar Clair Front desk

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Très bel hôtel dans lequel le personnel est très sympathique et professionnel. Les chambres sont propres tout comme les espaces communs. Le petit déjeuner est de qualité avec une multitude de choix.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de ANP le 20 déc. 2021
Thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. stay We look forward to your next. Kind regards, Anders

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Clair Front desk le 26 oct. 2021
God morgon. Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en angenäm vistelse. Era feedback glädjer oss att höra och vi ser fram emot att välkomna er under nästa besök till Stockholm. Vänliga hälsningar Clair Front desk

10/10 Excellent

Thi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour fantastique à Stockholm
L'hôtel est splendide. J'ai aimé la piscine que je trouve fort petite pour la taille de l'hôtel (les heures d'ouverture sont aussi trop restreintes). L'emplacement est excellent, on est près de tout.
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
Good evening. Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we will be looking forward to welcome you once more. Kind regards Clair Front desk

8/10 Bien

Pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
God kväll. Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er åter. Vänliga hälsningar Clair Front desk

10/10 Excellent

patrice

Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Clair Front desk le 16 sept. 2021
God kväll. Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er åter. Vänliga hälsningar Clair Front desk

10/10 Excellent

Mike

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anders P. and his staff at Radison Blu is incredible. I recommend this hotel to everyone travelli g to Stockholm. It’s an incredible hotel and even more caring and respectful staff. Very kind and polite team of people. Please visit it
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Narin le 26 mai 2024
Dear Mike, thank you for your glowing review and top rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience with Anders and our team here at Radisson Blu. Your recommendation means a lot to us, and we're thrilled that you found our hotel incredible. We look forward to welcoming you back and providing you with another fantastic stay on your next trip to Stockholm! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

Bo, ONSALA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Narin le 26 mai 2024
Dear Bo, thank you for your positive review and top rating! We're thrilled to hear that you had a very nice experience during your stay with us. Should your travels bring you back to the area, we'd love to welcome you again for another great stay! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

JUDY

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its location is very convenient right next to the train station. The staff is friendly and very helpful.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Narin le 24 mai 2024
Dear Judy, thank you for your perfect rating! We're delighted that you had a great stay with us. If there's anything specific you loved about your experience or if you have any feedback for us, feel free to let us know. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk

8/10 Bien

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely swimming pool. Very helpful and accommodating staff. Didn’t like the scaffolding inside the centre of the hotel but I do like the longer term objective of increasing the light inside the atrium.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 30 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 Excellent

Sergei

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 23 avr. 2024
Dear Sergei, thank you for your perfect rating! We're delighted to know you enjoyed your stay with us. If there's anything we can improve for your next visit, please feel free to let us know. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

lars-göran

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
trevlig personal fina rum finns allt till frukostbuffe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 22 avr. 2024
Dear Lars-Göran, thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our staff friendly and our rooms lovely. We strive to provide everything you need at our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

Brian M

Voyage en famille
Nice hotel in great location. Breakfast buffet with many options and quality food. Rooms were spacious. Pool was an extra cost, but nice.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 17 avr. 2024
Dear Brian, thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, particularly our convenient location, delicious breakfast buffet, spacious rooms, and the option to relax in our pool. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

STEVEN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing location for a Stockholm mini break as right next to the Arlanda train stop Brilliant staff Great pool and hot tub facilities on site perfect way to finish a day after spending a day out in the cold Some building work was taking place but didn’t impact our stay Nice restaurants on site and short walk into town
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 15 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

4/10 Médiocre

Marcel Yugo, London

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Shower drain was blocked and even after asking to fix, nothing was done. Curtains broken, unable to close (privacy and light issues). Cleaning was poor. seems that they just make the beds and nothing more. No hand soap in the last day. Unable to adjust the temperature of the room as there is no indication of it.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you were not entirely satisfied with your overall stay.Your feedback is important to us and we will there for address this respond with our Management team to overview future improvements.We hope that we have the pleasure of welcoming you again.SincerelyClairFront desk

10/10 Excellent

Kobby

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 avr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 Bien

LARS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Central location
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 10 avr. 2024
Dear Lars, thank you for choosing to stay with us and for your feedback! We're glad you found our central location convenient. If there are any areas where we can improve to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

Presilya, Los Angeles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Narin le 7 avr. 2024
Dear Presilya, thank you for your excellent rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to reach out. We look forward to your next visit! Kind regards, Narin - Front Desk

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very central and walkable
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Narin le 7 avr. 2024
Dear Barbara, thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our location central and convenient for exploring on foot. If there's anything specific we can improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

2/10 Horrible

Lillian

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Narin le 22 avr. 2024
Dear Lillian, we're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. If there's anything specific you'd like to share with us to help improve, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to make it right in the future. Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 Excellent

NIGEL, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good location, max 20 min walking distances to most attractions and very modern
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Clair Front desk le 30 mars 2024
Good ………………Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 Excellent

Bo, ONSALA

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik i receptionen var en stjärna. Mycket serviceminded och hjälpsam.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Clair Front desk le 14 mars 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 Excellent

Ema

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, delicious breakfast!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Ema Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Philip Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

10/10 Excellent

Ola

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Ola, Thank you for your review! We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk

10/10 Excellent

Maud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Maud, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk

10/10 Excellent

D

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear David, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk

10/10 Excellent

neil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Neil, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk

10/10 Excellent

Axel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Philip le 28 févr. 2024
Dear Axel, Thank you for your review!We're happy to see that you loved the stay with us! Best regards,PhilipFront Desk

10/10 Excellent

Margaretha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

8/10 Bien

Margaretha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 Excellent

williamson

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 Excellent

Mathias

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 Excellent

Torben Gert

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Narin le 21 mars 2024
Kära Torben, tack för den perfekta betygsättningen av er vistelse hos oss! Vi ser fram emot att välkomna er åter snart igen för ännu ett perfekt besök! Mvh, Narin - Front Desk

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Utmärkt centralt beläget hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Rekommenderas
Fantastiskt bra läge, trevlig och uppmärksam personal överlag (förutom en kvinna som inte var speciellt hjälpsam eller trevlig). God och varierad frukost. Sov gott och hörde bara rumsgrannen när dörren till rummet öppnades/stängdes. Toppen med pool, bubbelpool och bastu där barn också fick vara.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

2/10 Horrible

Hanne

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk

2/10 Horrible

Mohamad

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk

10/10 Excellent

helen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 Excellent

Göran

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Clair Front desk le 18 févr. 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk