Extérieur

Avis sur Hotel Birger Jarl

4 out of 5
Hotel Birger Jarl
Tulegatan 8, Stockholm

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1154 avis sur 2100." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 724 avis sur 2100." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 155 avis sur 2100." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 2100." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 2100." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Alexandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplacement est idéal dans un quartier un peu en marge des attraits touristiques majeurs mais les déplacements sont rapides et faciles avec le transport en commun. Un hôtel formidable avec des déjeuners délicieux!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 29 avr. 2024
Dear Alexandra,Thank you so much for staying at Hotel Birger Jarl - we are delighted to hear that you enjoyed the hotel, the surroundings and our daily lunch. :) Hope to see you back soon!

10/10 Excellent

Nadia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un grand merci à Lenny et a la fille qui a travaillé l'après midi du 26/12, un service irréprochable.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Lenny Front Desk le 9 janv. 2024
Thank you for your kind words! We appreciate your recognition of Lenny and the afternoon staff on 12/26 for their impeccable service!We'll be sure to pass on your thanks. Looking forward to hosting you again!

10/10 Excellent

Marie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé, beaucoup de transports à proximité. Personnel sympathique
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Susanne le 4 nov. 2023
Dear Marie,Thank you so much for taking time and give us a top review about us, merci beaucoup, we are glad you liked the location and good staf.Warmly welcome back to us.Best regards,Susanne-Front desk

8/10 Bien

Manon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Hôtel très bien placé, petit déjeuner copieux avec choix très varié. Personnel agréable
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de izabelle le 1 nov. 2023
Dear Manon,We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us!We are happy to hear that you liked the location of the hotel, our breakfast buffet and staff.Welcome back anytime soon!Best regards,IzabelleThe front desk

10/10 Excellent

Andre

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bon petit hôtel de quartier. Beaucoup de clients enthousiastes.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Henriette - reception le 19 oct. 2023
Merci beaucoup et bon retour!

10/10 Excellent

Paule

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le petit déjeuner était vraiment bien.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Henriette - Front Desk le 17 sept. 2023
Thank you Paule for your review and we wish you welcome back!

8/10 Bien

Judith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Alex le 26 août 2023
Dear Judith, Thank you so much for your kind review.We hope to welcome you back soon )Kindly, Alexandra / Front desk

6/10 Satisfaisant

AURELIEN, ANGERS

Les points forts : Propreté et personnel et service
While very clean and staff very nice, rooms are really small. Hard to even open a suit case.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de emma le 21 août 2023
Hi Aurelien,We thank you for this review. We are grateful that you took the time to write about your stay. Most welcome back!Best regards,EmmaFront Desk

8/10 Bien

Alexandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel
Bon séjour - chambre un peu petite et salle de bain très petite ! Ménage au quotidien correct.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de izabelle le 18 août 2023
Dear Alexandra,Thank you so much for your review!We highly appreciate it. I am glad you enjoyed our services.The room size is always available in the booking information and it is a standard size for rooms in the central Stockholm. I am sorry it did not meet up to your expectations! Kind regards,IzabelleThe front desk

10/10 Excellent

Francois

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent buffet pour le déjeuner.
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Emma le 28 mai 2023
Dear Francois,How great that you have enjoyed the breakfast & your stay. We are delighted to receive a top grade from you. Most welcome back anytime!Kind regardsEmmaTeam Birger Jarl

10/10 Excellent

Christiane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Susanne le 2 mai 2023
Dear Christiane,Thank you so much for taking time and give us a top ten review. We are so happy to see this score.All the best to you and we hope to see you in the near future.Best regards,Susanne Front desk

10/10 Excellent

Ana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nickel !
La gentillesse du personnel c'est excellent !!!!! Ils nous ont fait sentir chez nous !!!
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Susanne le 25 févr. 2023
Dear guest,Thank you for your excellent review of your stay with us, that means allot for us. Warmly welcome back to us one day in the near future.All the best!Susanne

10/10 Excellent

Keylhia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel accueillant, établissement bien situé et propre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Birger Jarl le 14 nov. 2022
Dear Keylhia,Thank you for your feedback, we really appreciate it.

10/10 Excellent

GHADA

Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

laurent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Henriette - Front Desk le 28 mai 2022
Hello! Thank you so much for taking the time to review your stay with us and we wish you welcome back to us!

6/10 Satisfaisant

Melodie

Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas
Chambre extrêmement décevante pas rapport au prix, la déco de la chambre est vraiment datée et cheap pour le standing de l'hotel, la literie n'était pas bonne et l'absence de rideaux occultants dans la chambre fait qu'on se réveille dès le lever du jour. La salle du petit dej était bondée, impossible de trouver une place...
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Melodie, I am sorry to hear that you were not satisfied with our hotel. We are in the middle of renovating so hopefully next time you will enjoy your stay more! Best regards, Izabelle Front desk

10/10 Excellent

Randy Lee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel agréable et disponible, prêt à trouver une solution en cas de problème. Confort et propreté des chambres. Qualité et choix du buffet déjeuner.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Randy, Thank you for your kind feedback! Best regards, Izabelle Front desk

8/10 Bien

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel correct
Hôtel correct. Ma chambre au 7e étage ne ressemble pas du tout aux photos du site. Bien moins moderne, elle a dû être restaurée il y a 15 ans. Insonorisation très moyenne aussi, les portes qui claquent etc Pour le petit déjeuner, il y a beaucoup de choix mais trop industriel: les oeufs brouillés ne ressemblent pas à des oeufs (on dirait de la crème), et le jus d'orange est très loin des oranges pressées.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Olivier, We are in the middle of renovating our hotel but unfortunately the pandemic delayed it. Until next time, if you have any special prefrences or requests on the room, please contact our front desk. Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Brigitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stockholm ville fantastique, hôtel bien situé, proche du centre historique.. Parking très bien, restaurant moyen, petit déjeuner excellent. personnel très sympathique. Nous recommandons cet hôtel.
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Fanny le 22 juil. 2021
Thank you for your feedback! Which you a warm welcome back to us!

10/10 Excellent

Maarika

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely stay! The room was comfortable and clean. We were friends traveling together, so the option for twin beds was great. The breakfast was excellent in the mornings. The location was great - a short walk to all the sites and near the subway and on a quiet street.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 27 mai 2024
Hello Maarika,Thank you for your kind feedback - we are thrilled to hear you had a great stay with us. Hope to see you back soon! :)

10/10 Excellent

Fernando

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 27 mai 2024
Hello Fernando,Thank you for choosing Hotel Birger Jarl and for leaving a great review score. Hope to see you back soon!

10/10 Excellent

Krista

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable and clean with a great breakfast
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 23 mai 2024
Hi Krista,Thank you for choosing Hotel Birger Jarl and for leaving your positive feedback - it means a lot! :)

10/10 Excellent

Pamela

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well-appointed, comfortable rooms; pleasant staff; pleasant neighborhood; reliable, secure wifi. I enjoyed my stay!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 20 mai 2024
Hi Pamela,It's so nice to hear that you enjoyed staying at Hotel BIrger Jarl - thank your for leaving your feedback!

10/10 Excellent

Torgny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 15 mai 2024
Hej Torgny,Tack för att ni lämnat ett sådant fint betyg och för att ni valde att bo på just Hotel Birger Jarl. :)

8/10 Bien

monique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nice rooms, perfect breakfast and nice price
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 15 mai 2024
Hello Monique,Thank you for staying at Hotel Birger Jarl - we hope to see you back soon!

6/10 Satisfaisant

Katarina

Les points forts : Propreté et personnel et service
God frukost och sköna sängar. Ingen sminkspegel på toa, ingen kontakt i badrummet, duschmunstycket var trasigt så vattnet kom inte ut som det skulle genom duschen, ingen hudkrämmpå toaletten. Annars bra!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 13 mai 2024
Hej Katarina,Tack för att du bott hos oss och valt att lämna ett omdöme. :) Det ska finnas uttag i alla badrum, ibland kan det vara klurigt att hitta kanske. Jag ska kolla upp angående sminkspegel då det också bör finnas på rummen. Varmt välkommen åter i framtiden!

8/10 Bien

Robbin

Les points forts : Propreté et personnel et service
The breakfast was exellent. The shower was rather small
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 13 mai 2024
Hi Robin,Thank you for staying at Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :)

8/10 Bien

Erik Hendrikus Johannes van den

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamer was eerder klein / compact. Voelde aan als een kajuit. Wel alles heel net en zuiver. ontbijt was royaal, lekker echt vers fruit, geen blik. Diner: beperkte kaart maar heel lekker en verzorgd.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 2 mai 2024
Hello Erik,Thank you for choosing Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :) We are glad to hear you really enjoyed breakfast, and dinner as well! Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Robin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Modern, comfortable, and friendly.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 6 mai 2024
Hi Robin,We're really glad to hear you enjoyed your stay. Welcome back any time! :)

6/10 Satisfaisant

Monica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 26 avr. 2024
Hej Monica,Tack för ditt omdöme - hör gärna av dig direkt till oss om det var något särskilt du tänkte på i din feedback. :) Varmt välkommen åter!

8/10 Bien

Shunji

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
客室内や共用の設備は機能的で、過ごしやすい。概して清潔であったが、食堂でジュースを提供する機械のまわりにコバエがたくさんいた。エレベーターが老朽化しているので、動きがぎこちないように感じた。
Séjour de 15 nuits en mars 2024
Réponse de Susanne le 1 avr. 2024
Dear Shunji,Thank you for taking time and give us a review about us.We are glad you write an input about elevator , I will take this further.All the best and welcome back.Best regards,Susanne -Front desk

8/10 Bien

Markus

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Henriette - receptionen le 13 avr. 2024
Tack för betygen och välkommen tillbaka till oss!

2/10 Horrible

Richard

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pick another hotel.
Very expensive and far away from everything. Location is terrible and hotel is worn and shabby.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 27 févr. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input as it helps us improve for the better.We are sad to hear that your experience did not meet your expectations.We understand your concerns about the pricing and location being crucial factors in your choosing of accommodation.We apologize for any inconvenience caused.We are always here to communicate and offer better assistance with transportation options.Regarding the condition of the hotel, we are committed to maintaining high standards of cleanliness and comfort for our guests. We will assess the areas you mentioned. And we hope you might consider giving us another chance in the future.Thank you again for your valuable feedback.Kind regards, LisaReceptionen

10/10 Excellent

Fredrik

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emilia le 28 févr. 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen

10/10 Excellent

Joel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emilia le 28 févr. 2024
Bästa Joel,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen

4/10 Médiocre

Eran

Voyage en famille
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Susanne le 28 févr. 2024
Dear Eran,Thank you so much for taking time and give us a score.We apologize that your stay/room was not as you expected, we were fullybooked and could not give you a free upgrade. We have different roomtypes and design in our rooms. Looking forward seeing you again.Best regardsSusanne-Front desk

10/10 Excellent

Mariam, Hawtorn Woods

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 3 avr. 2024
Dear Mariam,We are delighted to receive your review. Thank you for taking the time to write about your stay and giving us the top-grade. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,EmmaTeam Birger Jarl

10/10 Excellent

Malin

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Atle

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Frokost
Fikk stort rom og flott frokost
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Torbjörn

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Lars

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de emma le 22 févr. 2024
Hej Lars,Vad fint att du har skrivit om din vistelse. Vi uppskattar att få din feedback. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka framöver!VänligenEmmaTeam Birger Jarl

8/10 Bien

Sandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Thomas

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jonas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de emma le 20 févr. 2024
Hej Jonas,Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Din feedback är viktig för oss. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm. Vänligen,EmmaTeam Birger Jarl

10/10 Excellent

Efrem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 20 févr. 2024
Dear Efrem,We are grateful to receive your feedback. Thank you for taking the time. We are delighted to read that you have given us the highest score. Most welcome back anytime!Best regards,EmmaTeam Birger Jarl

10/10 Excellent

Nefeh

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Susanne le 20 févr. 2024
Dear Nefeh,Thank you so much for your top score and that you have taken time and and write us a review.We wish you warmly welcome back to us.Best regards,Susanne -Front desk

8/10 Bien

Björn

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bra att kunna ta frukost framm till 11.00, tillmötesgående och trevlig personal.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 19 févr. 2024
Hej Björn,Vad härligt att du kunde njuta av vår helg-frukost. Vi är glada att du uppskattade vår service. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm.

8/10 Bien

Markus

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de emma le 20 févr. 2024
Hejsan Markus,Vad härligt att du tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Vi är glada att du har trivts hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!Vänliga hälsningar,EmmaTeam Birger Jarl

8/10 Bien

Aruna

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good stay. But not so happy with the cleanliness done during the stay. The food was amazing. Very good spread for breakfast. There was a warm welcome from the receptionists and guided well when asked for help. The evening/ night staff at the restaurant/ bar was quite courteous. Cant say the same about the morning shift one. Overall a decent stay for business trip. Close to public transport and other restaurants.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Lenny Front Desk le 19 févr. 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We're glad you had a good stay and enjoyed the amazing food and breakfast spread. We appreciate your comments on the receptionists and evening/night staff. We apologize for any cleanliness concerns and acknowledge your feedback on the morning shift. We hope to welcome you back for another pleasant stay on your future business trips.Best regards

10/10 Excellent

Kerstin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Susanne le 18 févr. 2024
Bästa Kerstin,Tack så jättemycket för att du har tagit dig tid att ge oss topp poäng 10 av 10. Varmt välkommen tillbaka.Bästa hälsningar,Susanne-Receptionen