Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 29 avr. 2024
Dear Alexandra,Thank you so much for staying at Hotel Birger Jarl - we are delighted to hear that you enjoyed the hotel, the surroundings and our daily lunch. :) Hope to see you back soon!
10/10 Excellent
Nadia
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Lenny Front Desk le 9 janv. 2024
Thank you for your kind words! We appreciate your recognition of Lenny and the afternoon staff on 12/26 for their impeccable service!We'll be sure to pass on your thanks. Looking forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Marie
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Susanne le 4 nov. 2023
Dear Marie,Thank you so much for taking time and give us a top review about us, merci beaucoup, we are glad you liked the location and good staf.Warmly welcome back to us.Best regards,Susanne-Front desk
8/10 Bien
Manon
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Manon
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de izabelle le 1 nov. 2023
Dear Manon,We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us!We are happy to hear that you liked the location of the hotel, our breakfast buffet and staff.Welcome back anytime soon!Best regards,IzabelleThe front desk
10/10 Excellent
Andre
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Henriette - reception le 19 oct. 2023
Merci beaucoup et bon retour!
10/10 Excellent
Paule
Voyage d’affaires
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paule
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Henriette - Front Desk le 17 sept. 2023
Thank you Paule for your review and we wish you welcome back!
8/10 Bien
Judith
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Judith
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Alex le 26 août 2023
Dear Judith, Thank you so much for your kind review.We hope to welcome you back soon )Kindly, Alexandra / Front desk
6/10 Satisfaisant
AURELIEN, ANGERS
20 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
AURELIEN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de emma le 21 août 2023
Hi Aurelien,We thank you for this review. We are grateful that you took the time to write about your stay. Most welcome back!Best regards,EmmaFront Desk
8/10 Bien
Alexandra
Voyage en famille
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel
Alexandra
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de izabelle le 18 août 2023
Dear Alexandra,Thank you so much for your review!We highly appreciate it. I am glad you enjoyed our services.The room size is always available in the booking information and it is a standard size for rooms in the central Stockholm. I am sorry it did not meet up to your expectations! Kind regards,IzabelleThe front desk
10/10 Excellent
Francois
Voyage en couple
27 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Emma le 28 mai 2023
Dear Francois,How great that you have enjoyed the breakfast & your stay. We are delighted to receive a top grade from you. Most welcome back anytime!Kind regardsEmmaTeam Birger Jarl
10/10 Excellent
Christiane
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christiane
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Susanne le 2 mai 2023
Dear Christiane,Thank you so much for taking time and give us a top ten review. We are so happy to see this score.All the best to you and we hope to see you in the near future.Best regards,Susanne Front desk
10/10 Excellent
Ana
Voyage en famille
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nickel !
Ana
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Susanne le 25 févr. 2023
Dear guest,Thank you for your excellent review of your stay with us, that means allot for us. Warmly welcome back to us one day in the near future.All the best!Susanne
10/10 Excellent
Keylhia
Voyage en groupe
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keylhia
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Birger Jarl le 14 nov. 2022
Dear Keylhia,Thank you for your feedback, we really appreciate it.
10/10 Excellent
GHADA
17 août 2022
GHADA
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
laurent
Voyage d’affaires
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
laurent
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Henriette - Front Desk le 28 mai 2022
Hello!
Thank you so much for taking the time to review your stay with us and we wish you welcome back to us!
6/10 Satisfaisant
Melodie
24 mai 2022
Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas
Melodie
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Melodie,
I am sorry to hear that you were not satisfied with our hotel.
We are in the middle of renovating so hopefully next time you will enjoy your stay more!
Best regards,
Izabelle
Front desk
10/10 Excellent
Randy Lee
Voyage en couple
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy Lee
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Randy,
Thank you for your kind feedback!
Best regards,
Izabelle
Front desk
8/10 Bien
Olivier
Voyage d’affaires
20 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel correct
Olivier
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Izabelle le 22 juin 2022
Dear Olivier,
We are in the middle of renovating our hotel but unfortunately the pandemic delayed it.
Until next time, if you have any special prefrences or requests on the room, please contact our front desk.
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Brigitte
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brigitte
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Fanny le 22 juil. 2021
Thank you for your feedback! Which you a warm welcome back to us!
10/10 Excellent
Maarika
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maarika
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 27 mai 2024
Hello Maarika,Thank you for your kind feedback - we are thrilled to hear you had a great stay with us. Hope to see you back soon! :)
10/10 Excellent
Fernando
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 27 mai 2024
Hello Fernando,Thank you for choosing Hotel Birger Jarl and for leaving a great review score. Hope to see you back soon!
10/10 Excellent
Krista
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Krista
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 23 mai 2024
Hi Krista,Thank you for choosing Hotel Birger Jarl and for leaving your positive feedback - it means a lot! :)
10/10 Excellent
Pamela
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 20 mai 2024
Hi Pamela,It's so nice to hear that you enjoyed staying at Hotel BIrger Jarl - thank your for leaving your feedback!
10/10 Excellent
Torgny
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Torgny
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 15 mai 2024
Hej Torgny,Tack för att ni lämnat ett sådant fint betyg och för att ni valde att bo på just Hotel Birger Jarl. :)
8/10 Bien
monique
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
monique
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 15 mai 2024
Hello Monique,Thank you for staying at Hotel Birger Jarl - we hope to see you back soon!
6/10 Satisfaisant
Katarina
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Katarina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 13 mai 2024
Hej Katarina,Tack för att du bott hos oss och valt att lämna ett omdöme. :) Det ska finnas uttag i alla badrum, ibland kan det vara klurigt att hitta kanske. Jag ska kolla upp angående sminkspegel då det också bör finnas på rummen. Varmt välkommen åter i framtiden!
8/10 Bien
Robbin
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robbin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 13 mai 2024
Hi Robin,Thank you for staying at Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :)
8/10 Bien
Erik Hendrikus Johannes van den
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik Hendrikus Johannes van den
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 2 mai 2024
Hello Erik,Thank you for choosing Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :) We are glad to hear you really enjoyed breakfast, and dinner as well! Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Robin
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 6 mai 2024
Hi Robin,We're really glad to hear you enjoyed your stay. Welcome back any time! :)
6/10 Satisfaisant
Monica
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Monica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Anton - Sales & Marketing le 26 avr. 2024
Hej Monica,Tack för ditt omdöme - hör gärna av dig direkt till oss om det var något särskilt du tänkte på i din feedback. :) Varmt välkommen åter!
8/10 Bien
Shunji
Voyage d’affaires
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Shunji
Séjour de 15 nuits en mars 2024
Réponse de Susanne le 1 avr. 2024
Dear Shunji,Thank you for taking time and give us a review about us.We are glad you write an input about elevator , I will take this further.All the best and welcome back.Best regards,Susanne -Front desk
8/10 Bien
Markus
24 mars 2024
Markus
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Henriette - receptionen le 13 avr. 2024
Tack för betygen och välkommen tillbaka till oss!
2/10 Horrible
Richard
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pick another hotel.
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 27 févr. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input as it helps us improve for the better.We are sad to hear that your experience did not meet your expectations.We understand your concerns about the pricing and location being crucial factors in your choosing of accommodation.We apologize for any inconvenience caused.We are always here to communicate and offer better assistance with transportation options.Regarding the condition of the hotel, we are committed to maintaining high standards of cleanliness and comfort for our guests. We will assess the areas you mentioned. And we hope you might consider giving us another chance in the future.Thank you again for your valuable feedback.Kind regards, LisaReceptionen
10/10 Excellent
Fredrik
27 févr. 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emilia le 28 févr. 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen
10/10 Excellent
Joel
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emilia le 28 févr. 2024
Bästa Joel,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen
4/10 Médiocre
Eran
Voyage en famille
26 févr. 2024
Eran
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Susanne le 28 févr. 2024
Dear Eran,Thank you so much for taking time and give us a score.We apologize that your stay/room was not as you expected, we were fullybooked and could not give you a free upgrade. We have different roomtypes and design in our rooms. Looking forward seeing you again.Best regardsSusanne-Front desk
10/10 Excellent
Mariam, Hawtorn Woods
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariam
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 3 avr. 2024
Dear Mariam,We are delighted to receive your review. Thank you for taking the time to write about your stay and giving us the top-grade. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 Excellent
Malin
24 févr. 2024
Malin
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Atle
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Frokost
Atle
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Torbjörn
22 févr. 2024
Torbjörn
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Lars
21 févr. 2024
Lars
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de emma le 22 févr. 2024
Hej Lars,Vad fint att du har skrivit om din vistelse. Vi uppskattar att få din feedback. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka framöver!VänligenEmmaTeam Birger Jarl
8/10 Bien
Sandra
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Thomas
20 févr. 2024
Thomas
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Jonas
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonas
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de emma le 20 févr. 2024
Hej Jonas,Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Din feedback är viktig för oss. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm. Vänligen,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 Excellent
Efrem
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Efrem
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 20 févr. 2024
Dear Efrem,We are grateful to receive your feedback. Thank you for taking the time. We are delighted to read that you have given us the highest score. Most welcome back anytime!Best regards,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 Excellent
Nefeh
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nefeh
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Susanne le 20 févr. 2024
Dear Nefeh,Thank you so much for your top score and that you have taken time and and write us a review.We wish you warmly welcome back to us.Best regards,Susanne -Front desk
8/10 Bien
Björn
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Björn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Emma le 19 févr. 2024
Hej Björn,Vad härligt att du kunde njuta av vår helg-frukost. Vi är glada att du uppskattade vår service. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm.
8/10 Bien
Markus
18 févr. 2024
Markus
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de emma le 20 févr. 2024
Hejsan Markus,Vad härligt att du tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Vi är glada att du har trivts hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!Vänliga hälsningar,EmmaTeam Birger Jarl
8/10 Bien
Aruna
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Aruna
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Lenny Front Desk le 19 févr. 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We're glad you had a good stay and enjoyed the amazing food and breakfast spread. We appreciate your comments on the receptionists and evening/night staff. We apologize for any cleanliness concerns and acknowledge your feedback on the morning shift. We hope to welcome you back for another pleasant stay on your future business trips.Best regards
10/10 Excellent
Kerstin
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kerstin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Susanne le 18 févr. 2024
Bästa Kerstin,Tack så jättemycket för att du har tagit dig tid att ge oss topp poäng 10 av 10. Varmt välkommen tillbaka.Bästa hälsningar,Susanne-Receptionen