Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relation le 30 avr. 2024
Dear Bryan,We are delighted to hear that you enjoyed our beautiful hotel. We hope to welcome you back to us at Hotel Diplomat in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Eric
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Hanna le 11 janv. 2024
Kära Eric, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss ,Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations
10/10 Excellent
emmanuel
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emmanuel
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Lisa Söderlund Guest Relations Manager le 14 nov. 2023
Dear Emmanuel, Thank you for choosing Hotel Diplomat for your recent stay in Stockholm and for sharing your valuable feedback with us! We are delighted to read that you had a wonderful experience staying with us and we hope to welcome you back soon for another stay. Kind regards,
10/10 Excellent
Pierre
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Ana Hanganu le 20 juin 2023
Dear Pierre, Thank you very much for taking the time to share your feedback from your stay here at Hotel Diplomat. It makes me happy to read that you had such a wonderful stay with us. I will make sure to share your feedback with our team, who will for sure feel encouraged by your positive remarks. Warm welcome back! Kind regards,Ana HanganuGuest Relations
8/10 Bien
SEBASTIEN
29 nov. 2022
SEBASTIEN
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Anna, Guest Relations Manager le 1 déc. 2022
Dear Sebastien, Thank you for leaving a review after your stay with us.We hope we get the possibility to welcome you back soon again. Kind regards,
2/10 Horrible
Nan
Voyage en famille
8 août 2022
Nan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 9 août 2022
Dear Nan,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay here at Hotel Diplomat.
I am disappointed to read that the experience did not meet your rightfully high expectations.
Your feedback is very valuable to us and I would greatly appreciate getting in contact with you to hear more about your experience.
I wish you a wonderful day.
Kindest regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
alain
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Étape d’un voyage
alain
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 29 juil. 2022
Dear Alain,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.
I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, however, I am sorry some aspects of your room were not as expected. Your feedback is important to us and I will make sure to forward this to the maintenance team to ensure this is resolved.
I hope we get the pleasure of welcoming you back to us at Hotel Diplomat soon.
Kind regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Jean-Christophe
20 juil. 2022
Jean-Christophe
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Cecile
Voyage en famille
2 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Beau mais mal géré
Cecile
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
DANIEL
16 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANIEL
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
10/10 Excellent
Francisco
4 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisco
Séjour de 1 nuit en mai 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un weekend romantique
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en famille
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Christophe
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
À faire.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
jacques
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
à retenir pour un prochain séjour
jacques
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
ph, Genève
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegant
ph
Séjour de 2 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon choix pour Stockholm
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Jessica Sturén le 23 oct. 2017
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the ambiance in our bar and restaurant. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!
Kind regards,
Jessica Sturén
10/10 Excellent
Trisha
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trisha
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Joshua
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joshua
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation le 20 mai 2024
Dear Joshua,Thank you for your review after your last stay whit us at Hotel Diplomat. Our guest feedback is is valuable to us and we looking forward welcome you back to us at Hotel Diplomat again.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Bruce
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation le 20 mai 2024
Dear Bruce,Thank you for you fantastic rate after your last stay whit us at Hotel Diplomat. We hope to get the chance to welcome you back to us in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
10 mai 2024
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 11 mai 2024
Dear David, Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that our staff made you feel welcome and provided helpful service. It's fantastic that you enjoyed the excellent food and impeccable service at our restaurant. We appreciate your kind words and look forward to serving you again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
8/10 Bien
santiago
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
santiago
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 11 mai 2024
Dear Santiago,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you found charm in the hotel's vintage ambiance and enjoyed the hot showers. Your feedback regarding room refurbishment and breakfast variety is duly noted, and we'll certainly take it into consideration to enhance our offerings. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay!Best Regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Parisa
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Dear Parisa,Thank you for giving us a fantastic rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat. We look forward to welcome you back.Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Yongjie
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yongjie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 10 avr. 2024
Dear Yongjie, We're delighted to hear that you had an amazing experience! Thank you for choosing Hotel Diplomat. We hope to welcome you back again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Margel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 6 avr. 2024
Dear Margel,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and that you appreciated our superb location and amazing views. We're also glad to hear that you liked our rooms and found them to be in good condition and clean. However, we apologize for the inconvenience regarding the small closet, and we take your feedback seriously. We'll certainly consider this when making improvements in the future. We look forward to welcoming you back on your next visitKind RegardsHerman FribergGuest Realtion Manager
10/10 Excellent
Richard
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 2 avr. 2024
Dear Richard, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us. You're always welcome back to us anytime!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Herb
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Herb
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 29 mars 2024
Dear Herb,Thank you for taking the time to give us a lovely rating after your recent stay. We look forward to welcoming you back to us at Hotel Diplomat!Kind regardsHerman FribergGuest RelationManager
10/10 Excellent
Larisa
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 26 mars 2024
Dear Larisa,Thank you so much for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our perfect location close to Gamla Stan, shopping, the Vasa Museum, and the city center with restaurants and entertainment. Providing convenient accommodation is our goal, and we're pleased that you had a positive experience. We'll continue to strive for excellent service and look forward to welcoming you back again in the future!Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Fredrik, London
24 mars 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tagt dig tiden att ge oss ett fint betyg efter din sensate vistelse. Vi är glada att ni valde att bo hos oss på Hotel Diplomat.VänligenHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Andrew,Than you for giving us such a lovely rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat.We hope to get the chance to welcome you back soon.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Mattias
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Totaltrust och mer personal behövs
Mattias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Hej Mattias,Tack för att du valt att dela med dig utav dina erfarenheter ifrån din vistelse på Hotel Diplomat.Jag är besviken över att läsa att upplevelsen inte levde upp till förväntningarna, jag vill ta detta som ett tillfälle att be om ursäkt för att vi brustit i att leverera den service som förväntas. Din feedback är mycket viktig för oss och jag kommer ta det vidare för att säkerställa att service/ atmosfär/ produkt håller högsta möjliga nivå framöver.Jag önskar dig en fortsatt fin dag, och varmt välkommen tillbaka.Vänliga hälsningar,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
10/10 Excellent
Wei
18 févr. 2024
Wei
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Wei,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Amant Valentin
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amant Valentin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Amant,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
6/10 Satisfaisant
Fredrik
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fredrik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 22 févr. 2024
Dear Fredrik, Many thanks for the rating! We hope to welcome you back soon! Best regards, Herman Friberg Guest Relations Manager
8/10 Bien
Ahmed
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short break in Stockholm
Ahmed
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Ahmed,Thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Jørgen Steen
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jørgen Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Herman Friberg le 10 févr. 2024
Dear Mr Steen,Thank you for taking the time to give us a wonderful rating after your recent stay. We hope to welcome you back to the Hotel Diplomat.Kind Regards Herman FribergGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Sebastian
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Sebastian, Thank you for taking the time to give us a rating after your recent stay with us. I am sorry that you felt that you were treated in a bad way. I will take this further with the heads of department to look into what may have happened, and I hope you will give us another chance in the future.Kind regards,Herman FribergGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Simon
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Claes
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claes
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Ulf
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulf
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Anne-Maj
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toppenbra service
Anne-Maj
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Maria
3 févr. 2024
Maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Fredrik
2 févr. 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 3 févr. 2024
Kära Fredrik, Tack så mycket för att du gav oss ett så fint betyg, vi är glada att du hade en trevlig vistelse hos oss! Vi hoppas att få möjlighet att välkomna dig tillbaka snart!Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Ola
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hanna le 31 janv. 2024
Kära Ola, Tack för att du har tagit dig tiden och skriva en review om oss, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations