Avis sur Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
Olav V's Gate 3, Stavanger
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Tiril, Front Office Team le 31 oct. 2023
Dear David, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk le 3 juil. 2023
Hei ,Takk for en fantastisk tilbakemelding!Det var kjempekjekt å se at du har hatt et fortreffelig opphold her hos oss.Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til Radisson Blu Atlantic Hotel en gang i nær fremtid.Mvh,Front Desk
10/10 Excellent
Laurie
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Laurie
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mally le 10 août 2022
Dear Laurie,
Thank you so much for the lovely feedback, we are highly appreciated. We hope to see you again soon at Radisson Blu Atlantic. Have a great day!
10/10 Excellent
Mathieu
Voyage d’affaires
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
Mathieu
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Saranka Front Desk le 13 oct. 2021
Dear Mathieu, Thank you for choosing Radisson Blu Atlantic Hotel, and taking the time to leave this fantastic review. We are delighted to hear that you have enjoyed your recent stay with us, and that you enjoyed our breakfast very much. We hope to see you again soon at Radisson Blu Atlantic Hotel. Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Resepsjonen le 9 oct. 2021
Tusen takk din fantastiske tilbakemelding.
Velkommen tilbake!
Mvh
Ebba
10/10 Excellent
ANTHONY
26 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien placé
ANTHONY
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Renee le 27 août 2021
Hi Anthony,
thank you so much for your nice feedback!
Unfortunately all parking in Stavanger city centre is public parking-
Hope to see you again soon.
Best regards Renee
Frontdesk
10/10 Excellent
Christine
Voyage en famille
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Front Desk le 25 août 2021
Dear Christine,
Thank you for choosing Radisson Blu Atlantic Hotel, and taking the time to leave a review.
We are delighted to hear that you have enjoyed your recent stay with us.
We hope to see you again soon at Radisson Blu Atlantic Hotel.
Best Regards,
Kari Kristine
Front Desk
10/10 Excellent
Jasmin, Houston
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 22 mai 2024
Dear Jasmin, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Rebecca
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 18 mai 2024
Dear Rebecca, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and were happy with the staff. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
6/10 Satisfaisant
DHWANI
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DHWANI
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 18 mai 2024
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Paul
4 mai 2024
Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 7 mai 2024
Dear Paul, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Daniel
21 avr. 2024
Daniel
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 18 mai 2024
Dear Daniel, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Daniel
18 avr. 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 18 mai 2024
Dear Daniel, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Hanz Joseph
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanz Joseph
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 1 avr. 2024
Dear Hanz Joseph, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us, but we apologize for that the windows in the room was dirty. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Edgar
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edgar
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 1 avr. 2024
Dear Edgar, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Martin
Voyage en groupe
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 28 mars 2024
Dear Martin, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us, but we apologize for that the cleanliness of the bathroom was not up to our standard and that the TV did not work. Your feedback is registered and forwarded to the concern departments. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Harry, Bellingham
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Harry
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 14 mars 2024
Dear Harry, Thank you very much for choosing to stay with us at Radisson Blu Atlantic, and for taking the time to give us feedback after your stay.We always want to deliver the best service to all our guests, and will take your feedback forward so that we can have a look at what we can do better to deliver to the standard we want.Best regards,
10/10 Excellent
Jennifer, Calgary
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 28 févr. 2024
Dear Jennifer, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed the breakfast and where happy with the room. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Gunn Karoline
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gunn Karoline
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mally le 27 févr. 2024
Kjære Gunn Karoline, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Mally le 27 févr. 2024
Kjære gjest, Tusen takk for din fantasktiske tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
8/10 Bien
Kim
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mally le 27 févr. 2024
Kjære Kim, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 Excellent
Trond Olav
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Trond Olav
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mally le 27 févr. 2024
Kjære Trond Olav, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 Excellent
Espen
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra hotell
Espen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mally le 27 févr. 2024
Kjære Espen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 Excellent
Ane Ravna
22 févr. 2024
Ane Ravna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 24 févr. 2024
Kjære Ane Ravna, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Haraldur Örn
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haraldur Örn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Siv, Front Office le 23 févr. 2024
Dear Haraldur, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us.
10/10 Excellent
Frode
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frode
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Siv, Front Office le 23 févr. 2024
Kjære Frode, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss på Radisson Blu Atlantic og tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av oppholdet ditt. Vi er glade for å lese fra anmeldelsen din at du likte ditt siste opphold hos oss. Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 21 févr. 2024
Kjære gjest, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
8/10 Bien
Kenneth
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 21 févr. 2024
Kjære Kenneth, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
8/10 Bien
Daniel
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 21 févr. 2024
Kjære Daniel, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Marcus-Andrè
17 févr. 2024
Marcus-Andrè
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mally le 19 févr. 2024
Kjære Marcus-Andre, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
2/10 Horrible
Ruth-Tove
17 févr. 2024
Ruth-Tove
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ragnhild, Front Desk le 18 févr. 2024
Hei Ruth-Tove,Det var synd å lese at du ikke trivdes under ditt opphold hos oss. Vennligst ta kontakt med resepsjonen neste gang dersom det er noe vi kan hjelpe deg med for å forbedre oppholdet ditt. Send oss en e-post før ditt neste opphold så vi kan finne et fint rom til deg.
10/10 Excellent
Steve
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 14 févr. 2024
Dear Steve, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Bengt Hugo
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bengt Hugo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mally le 12 févr. 2024
Kjære Bengt Hugo, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.
10/10 Excellent
Per Steffen
9 févr. 2024
Per Steffen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Supervisor le 24 mars 2024
Kjære Per Steffen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
svend jørgen
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
svend jørgen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Svend Jørgen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Elin Ravn
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Positiv opplevelse 👌😄
Elin Ravn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Elin, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er veldig glade for å høre at du var fornøyd med ditt oppholdet hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Daniel
4 févr. 2024
Daniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Daniel, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Janne
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Janne, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Karoline
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karoline
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Karoline, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Tove Elin
4 févr. 2024
Tove Elin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Tove Elin, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Alireza
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fornøyd!
Alireza
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Alireza, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Steve
3 févr. 2024
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Dear Steve, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Deni
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deni
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Dear Deni, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Ole
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 hotell i Stavanger
Ole
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front desk le 2 févr. 2024
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet ditt. Vi er så glade for at du hadde et så fantastisk opphold hos oss og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Radisson Blu Atlantic!
10/10 Excellent
Lars-Magnus
Voyage en groupe
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lars-Magnus
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 5 févr. 2024
Kjære Lars-Magnus, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
6/10 Satisfaisant
Adam
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice, but not perfect
Adam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 31 janv. 2024
Dear Adam, Thank you very much for choosing to stay with us at Radisson Blu Atlantic, and for taking the time to give us feedback after your stay.We apologize that the cleaning of the room was not up to our standard. We always want to deliver the best service to all our guests, and will take your feedback forward so that we can look at what we can do better to deliver to the standard we want.Best regards,
8/10 Bien
Espen Ruth
30 janv. 2024
Espen Ruth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tiril, Front Office Team le 31 janv. 2024
Kjære Espen Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 Excellent
Henrik
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Siv, Front Office le 29 janv. 2024
Kjære Henrik, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss på Radisson Blu Atlantic og tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av oppholdet ditt. Vi er glade for at du likte ditt siste opphold her hos oss. vi håper og kunne ønske deg tilbake igjen i fremtiden.
4/10 Médiocre
Finn
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Støy fra heis
Finn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Siv, Front Office Supervisor le 25 janv. 2024
Dear Finn, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. Your experience is far below the standard we strive to deliver to our guests and we are very sorry for this.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf us at Radisson Blu Atlantic Hotel, I hope you will want to give us another chance in the future, so that we can improve your impression of Radisson Blu Atlantic.
10/10 Excellent
Iselin
23 janv. 2024
Iselin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Siv, Front Office le 25 janv. 2024
Dear, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel . We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of Radisson Blu Atlantic Hotel, We hope to be welcoming you back in the nearest future.