Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review.
Kind regards,
Heinz E. Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
Volkan
24 févr. 2024
Volkan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 15 avr. 2024
Dear guest Volkan,thank you very much for the great reveiw!
10/10 Excellent
mercedeh
31 janv. 2024
mercedeh
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 15 avr. 2024
Thank you for the exellent review!
10/10 Excellent
Toshio
11 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Toshio
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Grand Hotel Kronenhof le 14 sept. 2023
Dear Thoshio,thank you for choosing to stay with us and for the great review.
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en couple
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 4 août 2022
Dear Guest Stacey,
Many thanks for your excellent review given via Expedia.com. Much appreciated. We hope to welcome you back soon.
Kind regards,
Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Robert, Lebanon
Voyage en couple
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Kulm Hotel St.Moritz le 22 juil. 2022
Dear Guest Robert,
thank you very much for your excellent review and your comments. We are delighted to read, that you enjoyed your stay at the Kulm. Hoping to welcome you back very soon.
Kind regards.
Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Randy
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Jose Carlos
8 mars 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Carlos
Séjour de 4 nuits en février 2022
2/10 Horrible
Muhammad
18 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Muhammad
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 19 juil. 2021
Dear Guest Muhammad, thank you very much for your review. We are very sorry that we could not meet your expectations. It would be our pleasure to welcome you back in the future, in order to have the chance to satisfy you completely during your next stay.
Best wishes from St. Moritz.
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 13 avr. 2021
Dear Guest,
we would like to thank you for the excellent review.
Kind regards,
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toller Service, exzellente küche
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 12 janv. 2021
Lieber Gast,
Herzlichen Dank für das tolle Kompliment und die lobenden Worte.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns.
Freundliche Grüsse,
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Cristina
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cristina
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 7 sept. 2020
Lieber Gast Christina, herzlichen Dank für die hervorragende Bewertung. Freundliche Grüsse aus St. Moritz,
10/10 Excellent
L.Kaufmann
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L.Kaufmann
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 10 sept. 2020
Lieber Gast L.Kaufmann,
Vielen Dank für diese grossartige Bewertung und die lobenden Worte! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Tage bei uns im Engadin genossen haben und wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen!
Herzliche Grüsse
Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Meg
2 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meg
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 10 sept. 2020
Lieber Gast Meg,
herzlichen Dank für die tolle Bewertung via Hotels.com.
Auf ein Wiedersehen würden wir uns sehr freuen!
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hoel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 31 août 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent feedback given through Expedia.com.
Kind regards.
8/10 Bien
Thomas
Voyage en groupe
22 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Thomas
Séjour de 5 nuits en août 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 25 août 2020
Dear Guest Thomas,
we would like to thank you for your great rating. We hope to welcome you back soon.
Kind regards from St. Moritz.
10/10 Excellent
Susanne
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susanne
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 25 août 2020
Dear Guest,
thank you very much for your excellent rating.
Kind regards from St. Moritz.
8/10 Bien
Christof
25 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christof
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 27 juil. 2020
Guten Tag lieber Gast Chrisof. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für die gute Bewertung genommen haben. Es würde uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Herzliche Grüsse aus St. Moritz.
Heinz E. Hunkeler, Direktor Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 12 mars 2020
Lieber Gast,
herzlichen Dank für Ihren Besuch und die hervorragende Bewertung.
Wie würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns willkommen zu heissen.
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Matho70, Western Australia
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matho70
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 17 févr. 2020
Dear Guest Matho70,
thank you very much for your excellent review. We are looking forward to welcome you back very soon.
Best wishes and kind regards,
Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 11 févr. 2020
Dear Guest!
Many thanks for your excellent evaluation.
Kind regards.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 4 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback given through Orbitz.com, in reference to your recent visit at our Kulm Hotel St. Moritz and we are grateful for your honest review. In order to identify weaknesses and to avoid them, we would be glad to know about the aspects you did not like during your stay.
We are sorry, that you were not fully satisfied and would like to apologize for any inconvenience.
With best regards Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
8/10 Bien
Monica
Voyage en groupe
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 4 févr. 2020
Dear Monica,
Thank you very much for the great feedback given through Hotels.com, in reference to your recent visit at our Kulm Hotel St. Moritz. We are glad you enjoyed the stay with us and we would be delighted to welcome you back soon at the Kulm Hotel St. Moritz.
Kind regards, Heinz Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
Sandra
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfekt
Sandra
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 16 janv. 2020
Liebe Frau Sandra,
wir bedanken uns sehr herzlich für die tolle Bewertung und es freut uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Auf ein baldiges Wiedersehen würden wir uns sehr freuen.
Freundliche Grüsse aus St. Moritz.
Heinz E. Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Many thanks for your excellent Review, much appriciated. We hope to welcome you back very soon.
Kind regards,
Heinz E. Hunkeler, Managing Director
10/10 Excellent
hoffman
Voyage en groupe
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Better than 5 Star!
hoffman
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 23 déc. 2019
Dear Guest Hoffmann,
We would like to thank you for your fantastic feedback and the compliments.
We would be delighted to welcome you back very soon.
Kind regars, Merry Christmas and a Happy New Year.
Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful but poor customer svc & management!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 1 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for giving us a feedback regarding your recent stay with us. We are very sorry to hear about your rather unpleasant experiences. High temperatures in the mountains are unusual and air condition would have been an advantage. Unfortunately, for economic reasons, Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in new renovated rooms. In our region (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level) air condition is generally not necessary and if so, only very few days a year. What the portable fan concerns, for sure we could have satisfied you wish, if we would had known directly on-site. Nonetheless, we hope that you enjoyed your stay with us and that you had a good and safe trip home. Best wishes and kind regards. Heinz E. Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
NVB, New York City
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NVB
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 9 sept. 2019
Dear Guest NVB,
Thank you very much for your excellent review. Much appreciated. We hope to welcome you back at the Kulm Hotel St. Moritz.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 26 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent feedback and we are pleased you enjoyed your stay with us.
Kind regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Grand Hotel Kronenhof le 29 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for reviewing our hotel with such an excellent feedback. We are glad you enjoyed your stay and our hotel.
We will take note about your feedback regarding the price of the french fries, which you found expensive.
We hope to welcome you back very soon.
Kind regards,
Marc Eichenberger & the Kronenhof team
6/10 Satisfaisant
Renata
27 juil. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Nota 7!
Renata
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 31 juil. 2019
Dear Guest Renata,
Thank you for taking the time to review our property through Hotels.com. We are pleased to read that you enjoyed our breakfast and our outdoor-pool.
On the other hand, we apologize that you were disappointed by the room. We immediately checked your complaint, which we found very wondrous, due to the low air humidity we have in this area. Fortunately, we can confirm that nothing similar was found.
We would be pleased to welcome you back soon for and in for this occasion satisfy you completely.
Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 18 juil. 2019
Dear Guest,
Many thanks for your excellent feedback! We are delighted that you enjoyed the stay with us and we would be happy to welcome you back soon.
Kind regards from St. Moritz!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice historical building / hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 17 juil. 2019
Dear Guest,
Many thanks for your kind review! We are happy to read that you particularly appreciated the staff and the location of the hotel. What AC concerns, unfortunately Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in newly renovated rooms. At this altitude (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level), air conditioning is usually not necessary and if so, only very few days a year.
Nevertheless, we hope you spent a relaxing and restful time with us and we hope to welcome you soon again.
Kind regards,
Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 16 juil. 2019
Dear Guest,
many thanks for your excellent review. We are looking forward to welcome you back again at the Kulm Hotel St. Moritz.
Jenny & Heinz E. Hunkeler, Directors
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 11 juil. 2019
Thank you very much for your Feedback! Much appreciated!!
10/10 Excellent
NishaBen
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NishaBen
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 5 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review!
Kind regards.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
No AC in rooms & Construction Road Noise Rooms
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 4 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for giving us a feedback regarding your recent stay with us.
I am very sorry to hear about your rather unpleasant experiences. The temperatures by the end of June were really unusually high and air condition would have been an advantage for sure. Unfortunately, for economic reasons, Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in new renovated rooms. In our region (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level) air condition is generally not necessary and if so, only very few days a year.
Nonetheless, we hope that you enjoyed your stay with us and that you had a good and safe trip home. Best wisher and kind regards.
Heinz E. Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 3 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review.
Kind regards.
10/10 Excellent
Potgieter
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service!
Potgieter
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 3 juil. 2019
Dear Guest Potgieter,
Many thanks for your fantastic feedback given through Hotels.com.
Kind regards and we hope to welcome you back. Kind regards.
10/10 Excellent
Janice
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top notch!
Janice
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 3 juil. 2019
Dear Guest Janice!
Thanks a lot for your top review! We would be pleased to welcome you back in the near future.
Kind regards.
8/10 Bien
Fatima
27 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fatima
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Kulm Hotel St.Moritz le 28 mars 2019
Dear Fatima,
Thank you for reviewing our propterty and your positive feedback. Much appriciated. We hope to welcome you back soon and in the meantime we remain with thr best regards from St. Moritz.
Jenny & Heinz E. Hunkeler and the Kulm Hotel team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review.
Kind regards,
Heinz E. Hunkeler, General Manager
10/10 Excellent
Marina
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Все на высоте
Marina
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 12 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your great review given through Hotels.com. We hope to welcome you back soon.
Kind regards from St. Moritz.
10/10 Excellent
Adela
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adela
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 14 févr. 2019
Dear Guest Adela,
Thank you very much for your excellent review. We hope to welcome you back soon.
Kind regards.
10/10 Excellent
margaret
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful old hotel.
margaret
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 12 févr. 2019
Dear Margaret,
Many thanks for your great review and we hope to welcome you back soon.
Kind regards.
Jenny & Heinz E. Hunkeler & the Kulm Hotel team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review.
Kind regards,
Heinz E. Hunkeler, General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 janv. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 28 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to review our property through hotels.com. We hope you spent an enjoyable stay with us; however, it would be great to have a more specific feedback mentioning what did not satisfy you at the fullest. Kind regards. Jenny & Heinz E. Hunkeler & the Kulm Hotel team
10/10 Excellent
EduardoGomez-L, Miami, Florida
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EduardoGomez-L
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 9 janv. 2019
Dear Guest Eduardo Gomez-L,
Thank you very much for your great review given through Expedia.com. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at the fullest! We hope to welcome you back soon! Best wishes and kind regards,
Jenny & Heinz E. Hunkeler & the Kulm Hotel team
10/10 Excellent
Marie
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 26 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to review our property. It is heartwarming to hear that our hotel was appreciated.
Kind regards,
Jenny & Heinz E. Hunkeler & the Kulm Hotel team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Kulm Hotel St. Moritz le 17 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to review our property. It is heart-warming to hear that our service, the view and the bathroom was appreciated. We are sorry that you were not completely satisfied with the food. We can confirm that we are doing everything to offer high quality food in summer as well as in winter.
We hope you enjoyed your stay with us and we would be pleased to welcome you again in the not too far future.
Jenny & Heinz E. Hunkeler and the Kulm Hotel team