Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
2 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Markus Hauser le 7 sept. 2021
Dear Jude,
thank you very much for your feedback. It was our pleasure having you here with us.
Greetings from the Upper Engadin.
Family Huser and the team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Free shuttle service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Markus Hauser le 19 août 2020
Dear Anonymous , many thanks for your excellent review and for the high recommendation! Best regards, Markus Hauser, Owner
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juin 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Hauser le 27 juin 2020
Dear guest
Thank you for your good rating.
We are glad you enjoyed your stay here with us.
Looking foward welcoming you again.
Sunny regards from St. Moritz, the Hauser family and team
10/10 Excellent
Jean-Pierre
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Pierre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hauser le 16 oct. 2019
Dear Jean-Pierre
Thank you very much for your outstanding review of our hotel. We hope to welcome you again soon.
Kind regards, the Hauser family and team.
10/10 Excellent
Karola
4 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karola
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
10/10 Excellent
Georges-Alain
8 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georges-Alain
Séjour de 1 nuit en mars 2018
10/10 Excellent
Arielle
9 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel!!
Arielle
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Raphaël, Paris
1 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour remarquable et accueil extraordinaire
Raphaël
10/10 Excellent
Chantal, La Chapelle
17 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
qualité de l'accueil exceptionnel
Chantal
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Tom1234
17 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bon rapport qualité / prix
Tom1234
8/10 Bien
the coppets
23 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
bon rapport qualité, situation / prix
the coppets
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Ronald
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
KAHORU
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KAHORU
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 17 mai 2024
こんにちは、 レビューありがとうございます。ご滞在をお楽しみいただけたようで大変嬉しく思います。送迎の件につきましては、お客様のご意見を参考にさせていただき、ホテルのお客様はすべて鉄道駅まで送迎しておりますので、この点につきまして明確にさせていただきます。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。よろしくお願いいたします。ハウザーファミリーとハウザーチーム一同
10/10 Excellent
Ray
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 13 mai 2024
Dear Guest,We thank you very much for your beautiful review: your opinion is very important to us and it’s also a source of inspiration!Hoping to welcome you very soon again in our hotel, we remainWith best regards.Family Hauser and the entire Hauser team
10/10 Excellent
Kenji, Suita
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenji
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 13 mai 2024
Dear Guest,We thank you very much for your beautiful review: your opinion is very important to us and it’s also a source of inspiration!Hoping to welcome you very soon again in our hotel, we remainWith best regards.Family Hauser and the entire Hauser team
10/10 Excellent
patricia
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 13 mai 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards from St. Moritz! Sincerely,Family Hauser and the entire Hauser team
8/10 Bien
Jose Luis
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Luis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 13 mai 2024
Estimado Sr. José Luis Muchas gracias por tomarse el tiempo de enviarnos sus comentarios. Un baño no del todo limpio no cumple con nuestro estándar. Le pedimos disculpas por este comentario. Esperamos que haya disfrutado de su estancia y estaremos encantados de recibirle de nuevo pronto. Saludos cordiales desde St. Moritz Family Hauser and the entire Hauser team
10/10 Excellent
Joanne
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 13 mai 2024
Dear JoanneThank you very much for taking the time to formulate a feedback with regards to your stay in Hotel Hauser. It is a delight to hear that you have enjoyed your stay with us and we are happy we have met your expectations.We would be honored to welcome you at Hotel Hauser once more.Kind regards,Hauser Family and the entire Hauser Team
6/10 Satisfaisant
Neil
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hauser Family & the entire Hauser Team le 17 mai 2024
Dear Guest,We thank you very much for your beautiful review: your opinion is very important to us.Hoping to welcome you very soon again in our hotel, we remainWith best regards.
10/10 Excellent
Juriz, HERCULES
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juriz
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hauser Family & the entire Hauser Team le 4 avr. 2024
Dear Juriz,thank you very much for taking the time to formulate a feedback with regards to your stay in Hotel Hauser. It is a delight to hear that you have enjoyed your stay with us and we are happy we have met your expectations.Your kind words have been shared with the staff and we are happy to have contributed to a beautiful stay in St. Moritz.We would be honored to welcome you at Hotel Hauser once more.Kind regards,Hauser Family and the entire Hauser Team
8/10 Bien
Mariel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Mariel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Hauser le 30 mars 2024
Dear Mariel,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Family Hauser and the entire Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel que recomendo em St Moritz
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hauser Family & the entire Hauser Team le 17 févr. 2024
Caro hóspede,Muito obrigado pela óptima avaliação do nosso hotel! Estamos muito satisfeitos por ter gostado da sua estadia e esperamos voltar a vê-lo em breve.Com os nossos melhores cumprimentos,A família Hauser e toda a equipa
6/10 Satisfaisant
Wayne
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wayne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hauser Family & the entire Hauser Team le 15 févr. 2024
Dear Wayne,thank you very much for taking the time to formulate such an elaborate feedback with regards to your stay.We have noted down your constructive criticism regarding missing extra perks/considerations. If you wish, please feel free to send us a message, elaborating what you would have liked to find as amenities/considerations in your room.As for the choice of pillow, we do offer several different kinds of pillows, ranging from anti-allergic, neck-rolls to synthetic or pine-pillows. However, it seems we might have not clearly presented this option to you - and for that we apologise.We do realize that the music might disturb some of our guests and we try to limit the noise as much as possible. We are happy though, that you had no problem sleeping and hat the music and noise was kept to a minimum after 9 pm.We are happy to have received your feedback and we will discuss the issues internally in order to provide better solutions in the future.All the best to you.Greetings,The Hauser Family with the entire Team
6/10 Satisfaisant
Sean
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
7 févr. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hauser Family & the entire Hauser Team le 24 févr. 2024
Dear Sean,thank you very much for taking the time to write a feedback with regards to your stay at Hotel Hauser.We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.Unfortunately, the black mold was not discovered during the cleansing of your room. While we apologize for the inconvenience, we are grateful that you pointed out this issue.We have now taken all necessary measures and the situation has been resolved.Sadly, the central location of the Hotel, comes with certain issues such as noisy surroundings.You are correct, the kitchen is open until 9 pm, after that the reception is happy to give recommendations, as to where to find food after 9 pm.We hope you still enjoyed your time in St. Moritz and we would be happy to welcome you once more.We remain with the best wishes.Kind regards,Family Hauser and the entire Team
10/10 Excellent
Sean
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay at the Hauser!
Sean
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Family & the entire Hauser Team le 1 févr. 2024
Dear Sean,thank you very much for taking the time to formulate such an elaborate feedback with regards to your stay in Hotel Hauser. It is a delight to hear that you have enjoyed your stay with us and we are happy we have, mostly, met your expectations.Thank you also for highlighting our staffs compassion to provide excellent service.Additionally, we very much appreciate your comments regarding the shower design and water escaping. We will discuss it internally and we will try our best to come up with a solution, as we indeed want to provide the most possible comfort with the limited space provided.Thank you once more and we would be honored to welcome you at Hotel Hauser once more.Kind regards,Hauser Family and the entire Hauser Team
10/10 Excellent
Gilbert
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Gilbert
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Ida
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ida
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
faiza
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
faiza
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel great, hotels.com not so sure
Kim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Hauser le 25 déc. 2023
Dear Mrs. Kim, thank you very much for taking the time to write a feedback.We are happy, that you enjoyed your stay with us.With regards to your question: hotelbeds does not charge your credit card, the credit card details you provide to hotelbeds is just used as a guarantee, but it will not be charged in order to settle a payment. As far as we are concerned, we did not charge you twice.In case of further questions, we remain at your disposal.We are looking forward to welcoming you once more.Merry Christmas.Kind regards,Hotel Hauser Family & Team
10/10 Excellent
Sabrina, N CHARLESTON
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Li-chun
Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Li-chun
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Marcel
Voyage en famille
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Chong Ping
Voyage en famille
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chong Ping
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
David
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Rosemary
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Sandra
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Sem ar condicionado. Custo benefício pessimo
Sandra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Neelam
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neelam
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Cynthia
Voyage en couple
9 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
SHING YUM
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place to stay
SHING YUM
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Philip, Stittsville
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Tim
3 avr. 2023
Tim
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
MIYEON
18 mars 2023
MIYEON
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
David
3 mars 2023
David
Séjour de 6 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Kjetil
1 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very central location in St Moritz
Kjetil
Séjour de 1 nuit en février 2023