Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Muriel
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muriel
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Susi
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susi
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Jaime, Tomball
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de R.Leuenberger- Managing Director le 17 juil. 2023
Dear Jaime,Thank you for leaving us such a positive review on Expedia! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our staff friendly, the rooms to your liking, and the food tasty. Your kind words are greatly appreciated and serve as a wonderful testament to the effort we put into making our guests feel comfortable and satisfied.We strive to provide our guests with the best possible experience, and it's always rewarding to know when we've succeeded. We hope to see you again soon and promise to deliver the same level of service on your future stays.Thanks once again for choosing us, and for taking the time to share your experience. Safe travels until we meet again!Warm regards,
10/10 Excellent
Esam
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esam
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Badrutt's Palace Hotel le 6 juil. 2023
Dear Esam,I want to personally thank you for sharing your positive experience with us and awarding us a five-star review on Expedia. It's wonderful to hear that you enjoyed your stay and we appreciate your kind words.Your feedback boosts our team's spirits and encourages us to continue offering exceptional service to our guests. We look forward to welcoming you back for another memorable visit soon.Again, thank you and feel free to reach out if you have any further comments or suggestions.Best Regards,Richard LeuenbergerManaging Director,Badrutt's Palace Hotel
8/10 Bien
AHMET CELALETTIN
15 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AHMET CELALETTIN
Réponse de . le 17 janv. 2023
Dear Mr. CelalettinThank you very much for your 5-star rating on Google with your positive comment. We really appreciate that you took the time to do this.With kind regardsRichard LeuenbergerManaging DirectorBadrutt's Palace Hotel
2/10 Horrible
Charles L.
29 juil. 2022
Krachbude
Charles L.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Mark
16 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 5 nuits en février 2022
10/10 Excellent
linda
20 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can’t wait for our next stay!
linda
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Robert
18 août 2020
Robert
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
CR, Geneva
Voyage en famille
8 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CR
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Laura
Voyage en groupe
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware of bait and switch on room upgrade
Laura
Séjour de 4 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Knut Magne
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Champagnefrokost
Knut Magne
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NO.1!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Andy
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Summer stay in St. Moritz
Andy
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Jan
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Richard Leuenberger, Managing Director le 7 août 2019
We are happy that you had an enjoyable stay at Badrutt’s Palace Hotel. We all look forward to welcoming you back in the not too distant future.
10/10 Excellent
Kashif
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kashif
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Richard Leuenberger, Managing Director le 7 août 2019
Thank you very much for your kind and positive feedback and for having chosen Badrutt’s Palace Hotel during your recent stay. We appreciate your time to inform us about your experiences with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Joao
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing winter holidays in St. Moritz
Joao
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Badrutt's Palace Hotel le 20 févr. 2019
Dear JOao
Thank you very much for your wonderful feedback and for your kind compliments for our team!
We are delighted that you found with Badrutt's Palace Hotel a cosy hideaway when the temperatures are well below zero.
Kind regards from Winter Wonderland St. Moritz,
Richard Leuenberger, Managing Director
10/10 Excellent
Randeep
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing staff and service.
Randeep
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Badrutt's Palace Hotel le 20 févr. 2019
Dear Randeep
What a wonderful review and high praise for our team - thank you very much for taking the time to share it with the expedia-community! Giuseppe, Alexander, Carmen and their colleagues delighted that they were able to make your stay at Badrutt's Palace Hotel such a memorable one.
Warm regards from sunny St. Moritz,
Richard Leuenberger, Managing Director
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Swiss fun
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 21 déc. 2018
Dear guest,
Thank you very much for your kind feedback! We are delighted to learn that you enjoyed our facilities and services, and would like to apologize for any inconcenience that occured during your stay with us. We would be happy if you decided to return to Badrutt's Palace Hotel and to give us a second chance for a truly perfect holiday! All the best wishes to you and your beloved ones,
Richard Leuenberger, Managing Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 21 déc. 2018
Dear guest
thank you very much for your kind words. It is heartwarming indeed to read your compliments about my team, and I am delighted to share your great review with them. It is our highest priority (and yes: our pride) to make our guests feel welcome from the very first second and to make their stay a unique and perfect one.
We all are looking forward to having you back and send you and your beloved ones our best regards,
Richard Leuenberger, Managing Director
10/10 Excellent
Trudy, USA, CO
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trudy
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Dunja Berger le 16 oct. 2018
Dear Trudy
We value your positive feedback and look forward to welcoming you back to Badrutt's Palace Hotel! It's been a pleasure hosting you. Have a great day further.
10/10 Excellent
Yoshihiro
2 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
役立つ情報です
Yoshihiro
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 21 sept. 2018
Dear Yoshihiro,
We are delighted to hear that you have had a pleasant stay with us during your holiday to St. Moritz.
We are looking forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit to St. Moritz.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
8/10 Bien
david
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
david
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 27 août 2018
Dear David,
Thank you for taking the time in rating your stay with us.
We look forward to welcoming you back to Badrutt’s Palace Hotel.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Steve, NY, NY
9 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en août 2016
Réponse de Richard Leuenberger le 15 août 2018
Dear Steve,
Thank you very much for taking the time to write this review following your stay with us.
It will be my pleasure to share your comments with my colleagues as they will be happy to know that their efforts are so well appreciated.
We look forward to welcoming you back once more.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Pascal
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 15 août 2018
Dear Pascal,
Thank you for taking the time in writing a review of your stay with us.
We look forward to welcoming you back to Badrutt’s Palace Hotel.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Arthur
2 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended five star resort property
Arthur
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 6 août 2018
Dear Arthur,
On behalf of the entire team, thank you for your wonderful review.
We are delighted to read that you have experienced a relaxing weekend when staying at Badrutt’s Palace Hotel, in the heart of St. Moritz.
We are already looking forward to your next stay with us.
Kind regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Cara
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cara
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 6 août 2018
Dear Cara,
Thank you for staying at Badrutt’s Palace Hotel during your recent visit to St. Moritz and for taking the time in writing a review on expedia. Your comments are much appreciated.
We are sure that many of travelers, whether leisure or business, will benefit from your review.
We are looking forward to welcoming you back at Badrutt’s Palace Hotel in the near future.
With best regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 2 juil. 2018
Dear guest,
Thank you very much for your positive review.
We are very happy that you had an enjoyable stay at Badrutt’s Palace Hotel and that you will return to St. Moritz because of your great experience with us.
Best regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Jonas
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
More than a 5 star hotel
Jonas
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 23 mars 2018
Dear Jonas,
Thank you very much for taking the time to write and share your experience at Badrutt’s Palace Hotel.
With great pleasure we have read your review.
We have communicated your feedback to the entire team at the hotel and they are all very happy to know that their efforts are so well appreciated.
We are looking forward to welcoming you back in the heart of St. Moritz.
Warm regards from St. Moritz,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 21 mars 2018
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write this delightful review following your stay with us.
It will be my pleasure to share your comments with my colleagues as they will be happy to know that their efforts are so well appreciated.
We look forward to welcoming you back once more.
Best regards from St. Moritz,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
antonio
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Espetacular
antonio
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 15 mars 2018
Dear Antonio,
We are delighted to hear that you have had a pleasant stay with us during your winter holiday to St. Moritz.
We are looking forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit to St. Moritz.
Best wishes
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Fabio
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabio
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 6 mars 2018
Dear Fabio,
On behalf of the entire team, thank you for your wonderful review.
We are delighted to hear that you have experienced a relaxing stay when staying at Badrutt’s Palace Hotel, in the heart of St. Moritz.
We are already looking forward to your next stay with us.
Best wishes
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Steve, Malta
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
St.Moritz at the Badrutt's Palace Hotel
Steve
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Richard Leuenberger le 6 févr. 2018
Dear Steve,
Greetings from Badrutt’s Palace Hotel in St. Moritz.
With pleasure we have read your review to your stay at Badrutt’s Palace Hotel.
My colleagues take great pride in providing personal service and it is always rewarding to be able to share praise from our guests.
Thank you especially for your praise of the Matsuhisa@Badrutt's Palace. The team will be delighted to know that their efforts are appreciated.
We hope that you had a pleasant return journey.
Best wishes from snowy St. Moritz
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxury hotel!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Richard Leuenberger (General Manager) le 10 janv. 2018
Dear guest,
We are delighted to read your detailed review following your experience at Badrutt’s Palace Hotel.
It gives us great pleasure to know that you thoroughly enjoyed your stay with us.
We are looking forward to welcoming you back at Badrutt’s Palace Hotel.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
yisroel
18 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yisroel
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Richard Leuenberger (General Manager) le 10 janv. 2018
Dear guest,
We are delighted to read your review on your stay in Badrutt’s Palace Hotel.
It gives us great pleasure to know that you enjoyed the service provided by our colleagues.
We have shared your feedback with the entire team at the hotel.
Best wishes,
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
8/10 Bien
Michael
11 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Sehr geehrter Michael
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben und uns Ihre Eindrücke von Ihrem Aufenthalt im Badrutt’s Palace Hotel mitteilen.
Ich würde mich sehr freuen, Sie erneut in naher Zukunft bei uns begrüssen zu dürfen.
Freundlcihe Grüsse
Richard Leuenberger
General Manager
Badrut's Palace Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
Dear guest
Thank you very much for your positive review.
We are very happy that you had an enjoyable stay at Badrutt’s Palace Hotel and that you will return to St. Moritz because of your great experience with us.
kind regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Toru
7 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
非常によかった
Toru
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Toru
Thank you very much for your kind and positive feedback and for having chosen Badrutt’s Palace Hotel during your recent stay. We appreciate your time to inform us about your experiences with us.
best regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
TAKASHI
15 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TAKASHI
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Takashi
We appreciate your positive feedback and are happy you enjoyed your stay with us.
best regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
8/10 Bien
Hisanao
8 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
一生に一度は味わいたい贅沢。
Hisanao
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Hisanao
Thank you very much for your visit at Badrutt’s Palace Hotel during your holiday in Switzerland. We are very glad to read such kind compliments.
•On the other hand, we have noted your feedback regarding the jackets which are obligatory at our Le Restaurant. For the benefit of other readers, we would like to mention that you can borrow some from our Concierge or enjoy your dinner at the restaurant of the Chesa Veglia where jackets are not required.
We thank you for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future at our Hotel.
kind regards
Richard Leuenberger
General Manager
Badrutt's Palace Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre