Avis sur Hugo's Boutique Hotel - Adults Only
Hugo's Boutique Hotel - Adults Only
St. George's Road, Paceville, St. Julian's
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 13 nov. 2023
Dear MASMOUDI, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and for taking the time to post a review. We are glad to know that your overall stay was satisfactory, and we are sorry for the confusion about room cleaning procedure. Our team should have explained it more clearly from the beginning. However, your feedback will be shared with the relevant team, and we shall do our best to avoid any possible misunderstandings in the future. Thank you again, we hope to have an opportunity to welcome you back and to offer you a memorable experience!Kind Regards,
10/10 Excellent
Jessie
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jessie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 29 oct. 2023
Dear Jessie, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and providing us with this amazing rating. We are extremely pleased to know that you enjoyed your time with us and we would love to welcome you back soon!Best Regards,
8/10 Bien
pierre-alain
3 août 2023
pierre-alain
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 1 sept. 2023
Dear pierre-alain, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and for your rating. Should you wish to provide us with further feedback, please do not hesitate to contact us. Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
21 mai 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 29 mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Hugo's Boutique and finding some time to leave a valuable review, which we will use as a guideline to improve our services. We are pleased to see that you enjoyed our new facilities and luxury furnished rooms, however, we see that there is room for improvement and we will do our best to rectify all the issues you previously mentioned. Kindly be advised that we will pay more attention to training our staff members, in order to maximize the efficiency and guests' satisfaction. We will also take into account your suggestions regarding our spa and inform our management immediately. We apologize for any possible inconvenience you may have experienced with us and we hope to have a chance to welcome you back soon and provide you with a memorable stay! Warm Regards,
4/10 Médiocre
Nicolas
Voyage en groupe
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
10/10 Excellent
Sandrine
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandrine
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
François
Voyage en couple
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
François
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Andre Ravan / Customer Relations Manager le 24 oct. 2022
Dear François,Thank you for your positive rating. We are pleased that you have enjoyed the Boutique Hotel and its facilities.We look forward to your next stay with us, hopefully soon!Have a beautiful day!With kindest regards, Andre RavanCustomer Relations Manager
8/10 Bien
Anais
Voyage en groupe
16 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anais
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Yannick
Voyage en groupe
13 mars 2022
Les points faibles : Personnel et service
Yannick
Séjour de 1 nuit en mars 2022
6/10 Satisfaisant
Olivier
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hugo's ou H Hotel ?
Olivier
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
yoann
8 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inoubliable
yoann
Séjour de 7 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Stecy Celia
11 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stecy Celia
Séjour de 7 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de CB - GM le 19 juin 2019
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
Hector
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très content
Hector
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de CB - GM le 19 juin 2019
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel in loud neighborhood
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de CB - GM le 23 avr. 2019
Dear Guests,
It was a great pleasure to have you stay with us at Hugo's Boutique Hotel and on behalf of the entire team, we thank you for choosing us.
We appreciate taking time to review us and your kind feedback is most welcome.
We trust you have arrived home safely and I hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.
Warmest regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de CB - GM le 1 mai 2019
Chers invités,
Ce fut un grand plaisir de vous avoir parmi nous au Hugo's Boutique Hotel. Au nom de toute l'équipe, nous vous remercions de nous avoir choisis.
Nous sommes heureux de prendre le temps de nous revoir et vos commentaires sont les bienvenus.
Nous espérons que vous êtes bien rentrés chez vous et j'espère que nous aurons l'occasion de vous accueillir de nouveau dans un avenir proche.
Chaleureuses salutations,
Caroline Barbara
Directeur général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de CB - GM le 3 avr. 2019
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
Abdelghani
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdelghani
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 8 févr. 2019
Cher Albdelghani,
Merci d'avoir choisi de rester avec nous! Nous apprécions vos commentaires et espérons avoir le plaisir de vous accueillir parmi nous prochainement.
Meilleures salutations,
Caroline Barbara
Directeur général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 31 oct. 2018
Dear Guests,
Thank you for your 5-star review!
We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Levesque_Josee, montreal
12 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Levesque_Josee
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 25 oct. 2018
Chers invités,
Ce fut un grand plaisir de vous avoir parmi nous au Hugo's Boutique Hotel. Au nom de toute l'équipe, nous vous remercions de nous avoir choisis.
Nous sommes heureux de prendre le temps de nous revoir et vos commentaires sont les bienvenus.
Nous espérons que vous êtes bien rentrés chez vous et j'espère que nous aurons l'occasion de vous accueillir de nouveau dans un avenir proche.
Chaleureuses salutations,
Caroline
Caroline Barbara
Directeur Général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 26 sept. 2018
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 3 oct. 2018
Cher invité,
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une critique de votre récent séjour au Hugo's Boutique Hotel.
Nous accordons une grande importance à tout commentaire positif ou négatif de la part de nos clients dans l’amélioration constante de nos produits et de notre service. Vos commentaires ont été partagés avec l'équipe du Hugo's Boutique Hotel. Nous sommes déçus de constater que vous n'êtes pas entièrement satisfait de votre séjour avec nous.
Il reste clairement des domaines à améliorer et ceux-ci seront examinés et traités. Nous espérons que lors de votre prochain séjour avec nous, vous constaterez les différences.
Un séjour sans faille
Nous sommes actuellement en train de rénover de nombreuses chambres et suites, ce qui signifie qu’il y aura de nombreuses installations améliorées. Vos commentaires nous aideront certainement à rendre nos services plus efficaces et plus simples.
Un séjour sans faille
Encore une fois, merci pour vos commentaires.
10/10 Excellent
François
5 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 20 juin 2018
Merci d'avoir choisi de rester avec nous! Nous apprécions vos commentaires et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir dans un proche avenir.
Meilleures salutations,
Caroline Barbara
Directeur Général
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Idéal pour cluber mais moyen pour se reposer
Voyageur vérifié
Réponse de Caroline Barbara - General Manager le 6 mai 2018
Chers invités,
Nous apprécions vraiment que vous nous fassiez part de vos réflexions suite à votre récente expérience avec nous.
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été déçu par votre visite à cette occasion, principalement en raison de notre emplacement
Et le bruit dehors. Toutes nos chambres sont équipées de fenêtres à double vitrage et nous cherchons maintenant des solutions alternatives pour éviter autant que possible les nuisances sonores.
Merci encore une fois d'avoir pris le temps de nous revoir. Vos commentaires sont inestimables pour nos efforts visant à améliorer continuellement la qualité de nos produits et services.
Nous espérons sincèrement que nous aurons l'occasion de vous accueillir et de mieux vous servir à l'avenir.
Meilleures salutations,
Caroline
Caroline Barbara
Directeur Général
10/10 Excellent
Francis
25 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une adresse à ne pas manquer
Francis
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel mais environs trop festif.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
10/10 Excellent
kévin
4 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé
kévin
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Réponse de Caroline le 11 juil. 2017
Cher Kevin,,
Nous apprécions vraiment de nous faire connaître vos idées suite à votre expérience récente avec nous.
Merci encore une fois de prendre le temps de nous revoir. Vos commentaires sont précieux pour nos efforts visant à améliorer continuellement la qualité de nos
Produits et services.
Nous espérons vraiment que nous aurons l'opportunité de vous accueillir et de mieux vous servir dans le futur.
Meilleures salutations,
Caroline
Caroline Barbara
Directeur Général
8/10 Bien
Nathalie
29 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel récent pour faire la fête à Malte
Nathalie
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Dear Esteemed Guests,
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback,
We hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future,
Best Regards,
Caroline
Caroline Barbara
General Manager
8/10 Bien
NATHALIE
16 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hotel mais environnement tres bruyant
NATHALIE
Thank you for choosing to stay with us!
We appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back with us in the near future.
Best regards,
Caroline Barbara
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Anthony
18 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel tot , le personnels excellent
Anthony
10/10 Excellent
F_S, Chambly
29 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait , bien situé ...
F_S
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sympa et bien placé
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sali, Genève
26 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnels , accueil , service , en placement
Sali
10/10 Excellent
Fran, Toulon
16 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide hôtel !!!!
Fran
8/10 Bien
Elizabeth
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 17 mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for staying at the Hugo's Boutique and for providing us with this high rating. We are happy to see that you have enjoyed our services and we would be delighted to welcome you again!Sincerely,
10/10 Excellent
Marilee
21 avr. 2024
Marilee
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 11 mai 2024
Dear Marilee, Thank you for your time to rate us. We are sincerely pleased to know about your lovely experience and we hope to welcome you back soon!Kind Regards,
2/10 Horrible
Mark
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Mark
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 12 avr. 2024
Dear Mark, Thank you for staying at the Hugo's Boutique Hotel and for sharing your impression. We are really sorry to see this low rating, indicating that your recent visit was not that pleasant. Even though you had mentioned some nice things about our hygiene standards, unique hotel designs and staff (which we are grateful for), it is sad to know that happenings from the area surrounding us (Paceville, entertainment district of Malta) affected your stay and overall satisfaction. Kindly be reminded that the Infinity Pool is open seasonally, from May until November, and it is currently being prepared for the new season. We can only hope to welcome you again during a less busy period in the area, so that we can offer you a more peaceful stay and a better experience!Kind Regards,
8/10 Bien
daniele
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
daniele
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 10 avr. 2024
Dear daniele, Thank you for staying at the Hugo's Boutique Hotel and for providing us with this high rating. We are glad to know that you have spent some enjoyable time with us and we hope to welcome you back soon!Kind Regards,
8/10 Bien
David
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 8 avr. 2024
Dear David, Thank you for staying at the Hugo's Boutique Hotel and for providing us with this good rating. The Management is glad to be part of your lovely experience and we sincerely hope to welcome you back!Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Mario
Voyage en groupe, Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 24 mars 2024
Dear Mario, Thank you for staying with us and for sharing your rating. If there are any further details to be mentioned, please do not hesitate to contact our team directly. We hope to welcome you again in one of our hotels!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 25 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and for taking the time to share your impression. We are glad to see that your stay was pleasant and we hope to welcome you again soon!Best Regards,
10/10 Excellent
Søren
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Søren
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Relations Manager le 8 janv. 2024
Dear Soren, Thank you staying at Hugo's Biutique Hotel and rating us with 5*. We are extremely pleased to know that you enjoyed your time with us and we would love to welcome you back soon!Regards,
8/10 Bien
Takisha
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takisha
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 5 janv. 2024
Dear Takisha, Thank you very much for staying at Hugo's Boutique Hotel and for sharing this review with all of us. We are delighted to know that you enjoyed our hotel and our restaurants, and we are also glad to be a part of your nice memories. Our apologies for the insect in your room, please be informed that we will take additional PEST control, in order to be more cautious. Also, we would like to kindly advise you that there is DND sign in your room (a button near the electricity controller, and we are sorry if our team failed to provide you with this information on time). We really hope to welcome you back and to ensure an impeccable visit!Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 15 nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Hugo's Boutique and for providing us with this feedback. We are glad to know that your recent visit was enjoyable and we hope to welcome you again in the future!Warm Regards,
8/10 Bien
Thomas
Voyage en groupe
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 13 nov. 2023
Dear Thomas, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and for taking the time to post a review. Our team is really pleased with your good feedback, we are happy to see that we met your needs and that you are interested in visiting us again. We will do our best to keep on the good work and we are looking forward to welcoming you again!Warm Regards,
8/10 Bien
Martin
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Relations Manager le 7 nov. 2023
Dear Martin, Thank you for staying at Hugo's Boutique Hotel and sharing your feedback with us. We are generally satisfied with your honest opinion, and with your current rating, however, our team will do their best to improve certain aspects, such as the condition of the rooms and our efficiency. On the other hand, we are also sorry about the noise, but given the fact that our location is the entertainment district, we are, unfortunately, not able to control the level of noise from the outside. We still hope to welcome you again during a quieter period in Malta, as we wish to have another opportunity to host you and to offer you more enjoyable experience. Kindest Regards,