Avis
9,8
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Erwin le 11 sept. 2019
Thank you Frederick for your 10 out of 10 rating!
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
WILLIAM
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WILLIAM
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Hello William,Thank you for taking the time to review our hotel. Glad you enjoyed your stay and would love to welcome you back.
10/10 Excellent
Alexandra, San Leandro
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 15 avr. 2024
Hi Alexandra,So happy to hear you enjoyed your stay with us. Sabrina is a gem!! She'll be so happy you gave her a shout out.
10/10 Excellent
frank
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
frank
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 19 févr. 2024
Hi Frank,Thank you for the review. Please come back to visit us again.
10/10 Excellent
michael
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can't wait to return
michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 10 janv. 2024
Hi Michael,Thank you for the review. Glad your entire experience went well. We can't wait for your return!!
10/10 Excellent
david, no. Hollywood
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
David, your review is perfect! Thank you and hope you come back again.
10/10 Excellent
Diana
Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 17 nov. 2023
Hello Diana,So happy you enjoyed your stay!! I am glad you recognized what we are all about at the Wydown. Our team members take pride in making our guests feel at home. Hope to see you again!!
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 1 nov. 2023
Thank you for the review William. Glad the wine helped you look past the lack of scenic views from certain rooms. We are looking to re-design those rooms by removing the corridor to expand the rooms and create an enhanced outdoor view.
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 16 oct. 2023
Thank you Lynn for the feedback. We hope you come to visit us again after our room remodel next year.
10/10 Excellent
Kimberly, Eads
Voyage en groupe
27 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 28 sept. 2023
Our "Magnificent Seven", your well-written review sums up what we strive for every time someone enters the Wydown Hotel. Thank you for letting the next guest know what to expect when staying with us. We look forward to your return next year!!
10/10 Excellent
Lauren
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 25 sept. 2023
Hi Lauren. Thank you for your review. Glad the Wydown made your Napa experience great and it wasn't just the wine:)
10/10 Excellent
Roberto, South San Francisco
4 sept. 2023
Roberto
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 25 sept. 2023
Hi Roberto! Thank you for the 5 out of 5 rating. Hope you come to visit us again!
10/10 Excellent
Maura
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maura
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de GM le 23 août 2023
Thank you Maura! We would love to have you back at the Wydown!
10/10 Excellent
John
17 août 2023
John
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 23 août 2023
Thank you John!
10/10 Excellent
Giselle Izaguirre
19 juil. 2023
Giselle Izaguirre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manger le 20 juil. 2023
Hello Giselle,Thank you for staying with us @Wydown Hotel and taking the time to rate your experience. We hope you come back to visit us in the future.
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en groupe
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Douglas
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 6 juil. 2023
Hi Douglas,Thank you for your 10/10 rating. Please come back to visit us again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 27 juin 2023
Hi Scott thank you for the 10 out of 10 rating!! Please come back again.
10/10 Excellent
Amanda
13 juin 2023
Amanda
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 23 juin 2023
Thank you for the 10/10 rating Amanda. Much appreciated!!
10/10 Excellent
Judith M
12 juin 2023
Judith M
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 23 juin 2023
Thank you for the 10/10 rating Judith. Much appreciated!!
10/10 Excellent
Sangbum
6 juin 2023
Sangbum
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 7 juin 2023
Hi Sangbum! Thank you for taking the time to review our hotel.
10/10 Excellent
Lars
12 mai 2023
Lars
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 7 juin 2023
Thank you for your 5 out 5 review!!
10/10 Excellent
Gregory, Thousand Oaks
Voyage en couple
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 9 mai 2023
Hi Gregory, thank you for taking the time to review the Wydown Hotel. Please come back to visit us again!!
8/10 Bien
martin
7 mai 2023
martin
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de GM le 9 mai 2023
Thank you for taking the time to rate the Wydown Hotel. Please come back when your in town Martin.
10/10 Excellent
Janet
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janet
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de GM le 9 mai 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating Janet. Please come visit us again!!
10/10 Excellent
beth
Voyage en couple
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
beth
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 5 avr. 2023
Thank you Beth for sharing your feedback! We hope you come back to visit us again.
10/10 Excellent
Suzanne
24 mars 2023
Suzanne
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de GM le 9 mai 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating Suzanne. Please come back again!!
8/10 Bien
cristie
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overpriced for such a small room
cristie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de General Manager le 18 mars 2023
Hi Cristie,The amenities fee includes: Passes to the Health Spa Napa Valley, beverages in mini fridge, covered parking, and fiber high speed internet access.
10/10 Excellent
Amina
5 mars 2023
Amina
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de General Manager le 31 mars 2023
Thank you Amina!
10/10 Excellent
Virginia
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginia
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 18 mars 2023
Thank you Virginia! Please come visit us again!
10/10 Excellent
Colleen
Voyage en famille
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 26 févr. 2023
Hi Colleen,We are so happy you enjoyed your stay. Thank you for taking the time to share your experience. We hope you come back again!
10/10 Excellent
frank
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
frank
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 13 févr. 2023
Hello Frank,On behalf of the entire Wydown family, we thank you for the kind words. We hope you come back to visit us again.
10/10 Excellent
wilfred, burnaby
Voyage en couple
8 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wilfred
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de General Manager le 8 févr. 2023
Hi Wilfred! Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
christopher, Corpus Christi
17 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christopher
Réponse de GM le 18 déc. 2022
Thank you Chris! Happy Holidays!
10/10 Excellent
Laura
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent accommodations!
Laura
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Erwin (GM) le 28 nov. 2022
Hi Laura,We were honored to be part of the birthday celebration. Our entire staff appreciates your kind words and would love to have you both come back to visit us again.
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Erwin le 30 oct. 2022
David, Glad you enjoyed your stay. We hope you comeback to visit us again!
10/10 Excellent
Leticia
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will definitely be staying again!!
Leticia
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de GM le 20 sept. 2022
Hi Leticia,Thank you for the wonderful review. We are glad you enjoyed your stay at the Wydown. Loved that you felt at home with us. We would love to have you back again!
10/10 Excellent
Maria Eleanor
Voyage en couple
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Eleanor
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de GM le 9 sept. 2022
Thank you Maria! I'm sure you are referencing the popular English Muffins.
10/10 Excellent
Diana
Voyage en couple
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de GM le 9 sept. 2022
Thank you for the review Diana. Yes, amazing how an 100 years old building can feel so modern. Kudos to the owner.
10/10 Excellent
ahmad
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We will be back !
ahmad
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de GM le 9 sept. 2022
Thank you Ahmad! I concur, Carole is awesome! She is the best concierge in Napa Valley.
10/10 Excellent
Robert
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de General Manager le 22 juil. 2022
Thank you Robert for the perfect rating!!
10/10 Excellent
Peter
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 4 juil. 2022
Hi Peter. Thank you for the 10/10 rating. Much appreciated!!
6/10 Satisfaisant
jennifer
Voyage en couple
29 juin 2022
Les points faibles : Personnel et service
jennifer
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 30 juin 2022
Thank you for the feedback. I do apologize for the AC not being on when you arrived. That was my fault, I missed turning AC on prior to your arrival.
10/10 Excellent
MAYA
Voyage d’affaires
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
such a great stay
MAYA
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Erwin le 2 mai 2022
Hi Maya,
Thank you for taking the time to review your experience at the Wydown. We appreciate your kind words, especially towards our lovely staff. My apologies for the ants sighting during your stay. We take pride in the cleanliness of our entire hotel. Your feedback at checkout allowed us to deep clean the room right away. There has been no ants sightings since. Thank you again.
10/10 Excellent
Stephen
19 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Thomas, Santa Barbara
Voyage en famille
25 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 27 janv. 2022
Hi Thomas,
We appreciate your feedback and I'm happy enjoyed your stay with us. We hope you return again!!
10/10 Excellent
Jon
Voyage en couple
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 6 janv. 2022
Hi Jon,
Thank you for your kind words. It was a pleasure meeting you as well. I'm glad you enjoyed the world famous English Muffins from Model Bakery. Please come visit us again when you are in the area.
10/10 Excellent
Raymond
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent short stay
Raymond
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 20 déc. 2021
Raymond, I truly appreciate your review. Thank you for mentioning the outstanding hospitality you experienced while staying with us. I'm proud to say, our entire team is genuine.. We want you to feel it when you first walk through the door. I call it the Aloha spirit..
10/10 Excellent
Gabriel
Voyage en couple
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 20 déc. 2021
Gabriel, thank you for the wonderful review. I'm glad you had an overall great experience in St. Helena. We would love for you to come back and visit us again. Happy Holidays!!
10/10 Excellent
Diane
Voyage en couple
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de General Manager le 18 nov. 2021
Hi Diane,
Thank you for the feedback. We are glad you enjoyed your stay!! We are blessed to have many restaurants walking distance to the hotel and the English Muffins from Model Bakery are the best in the world! The staff appreciates your kind words as well. We hope you will visit us again.