Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
15 août 2022
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Henry M
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry M
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 2 mai 2024
Thank you so much for the review! We loved to have you with us and looking forward to your next stay!
10/10 Excellent
Louise
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
We're happy we could help you get that much needed rest on your foray back into the world! Looking forward to your next stay!
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
We're always happy we can accommodate! Looking forward to your next stay!
10/10 Excellent
Cleon
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleon
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you for the exhilarating review! Come on by again sometime!
10/10 Excellent
Layne
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Layne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
I'm glad I could be of service to you on your stay with us! Looking forward to your next stay!
10/10 Excellent
Chris
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
So glad I could help her out, if you're ever in need again you know where to find us!
6/10 Satisfaisant
Crystal
Voyage en famille, Voyage en groupe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Crystal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manager - Joshua Elmendorf le 6 avr. 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Mark
1 avr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - General Manager le 24 avr. 2024
It was equally an excellent experience with you! Thank you for staying with us, we hope to see you again!
10/10 Excellent
Clasina
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clasina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manager - Joshua Elmendorf le 6 avr. 2024
Thank you for stopping by, we'd love to host you guys again!
10/10 Excellent
John
26 févr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 22 mars 2024
Thank you so much for staying with us! Looking forward to a next time!
8/10 Bien
matt
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
matt
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 29 févr. 2024
Thank you so much for staying with us! We're always looking for ways to improve and appreciate your feedback on your stay - we're looking forward to seeing you again someday!
10/10 Excellent
Mark
10 févr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 11 févr. 2024
Was great to have you with us, looking forward to the next time!
8/10 Bien
Jacob
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 9 févr. 2024
Thank you for choosing us for your stay! Looking forward to hosting you again!
8/10 Bien
Susan
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 11 févr. 2024
Thank you for choosing us to stay with during your trip!
10/10 Excellent
Kyle
9 janv. 2024
Kyle
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 18 janv. 2024
Kyle! We'd love to have you over again, let us know the next time you come through!
8/10 Bien
Jim
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Four Seasons Lodge South Fork, CO
Jim
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 18 janv. 2024
We appreciate the candid review as we take our customer satisfaction very seriously; these issues will be taken care of promptly! I do hope you give us another opportunity in the future during your next visit as you were an excellent guest to have!
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value and Convenience
Gregory
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 18 janv. 2024
Thank you so much for stopping by! We look forward to having you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great family place
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Joshua Elmendorf - Hotel Manager le 7 janv. 2024
Thank you so very much for staying with us!
8/10 Bien
Trey
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Trey
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Joshua Elmendorf - Hotel Manager le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Kale
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kale
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Joshua Elmendorf - Hotel Manager le 23 nov. 2023
We enjoyed having you here with us! That is an excellent idea, I’ll make a map today and set it somewhere visible, thank you! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Glenn, Price
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Joshua Elmendorf - Hotel Manager le 11 nov. 2023
Looking forward to your next visit! Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Scott
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Service Manager le 9 nov. 2023
Scott,Thank you for your rating, we hope you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Diane
19 oct. 2023
Diane
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 9 nov. 2023
Diane,Thank you for your 5 out of 5 rating! We appreciate your business and glad you enjoyed your stay!
2/10 Horrible
Jordan
19 oct. 2023
Jordan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Service Manager le 9 nov. 2023
Jordan,We apologize for failing to meet your expectations during your recent stay at our small lodge. If there is anything you would like to personally bring to our attention about your stay, please feel free to contact me at nadia@uniquehospitalitygroup.com with any comments or concerns.
8/10 Bien
Larry
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Larry
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 18 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our motel. We greatly appreciate your detailed review, and we're delighted to hear that you found our accommodations to be quiet, clean, and affordable. We're constantly striving to improve our guests' experiences, and your comments help us do just that.We are genuinely sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we take your feedback seriously. We've already started investigating the issues with the commode and the nails in the floor. Rest assured, we will address these problems promptly to ensure that they don't happen again in the future.As for the difficulty in accessing the room, we apologize for any inconvenience you may have experienced. We will review our signage and lighting to make it easier for guests to find their rooms, especially during the night.Your input is invaluable to us, and it helps us make the necessary improvements to enhance the quality of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out to us directly. We are committed to making your next visit more enjoyable. Thank you once again for your review, and we look forward to serving you better in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
Michelle
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 17 oct. 2023
Michelle,Thank you for your 5 out of 5 rating, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again next time you are in the South Fork Area!
10/10 Excellent
Larry
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nadia Valdez - Guest Services le 17 oct. 2023
Larry, Thank you for your 5 out of 5 rating! We appreciate your rating and all of your positive feedback. We are a smaller lodge but we certainly try our best to stay up to date. And we want all of our guests to have a great stay. Thank you for your business and we look forward to seeing you again in a few months. We can also book your next stay by emailing us directly at nadia@uniquehospitalitygroup.com.See you and your wife again soon Larry!
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en groupe
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregory
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 10 oct. 2023
Thank you for staying with us! Looking forward to being your host again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Surprisingly Good
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 27 oct. 2023
Thank you so much! We hope you stop by again soon!
10/10 Excellent
Richard
6 oct. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Manager - Joshua Elmendorf le 27 oct. 2023
It was a pleasure hosting you!
8/10 Bien
Patricia
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 2 oct. 2023
Patricia,Thank you for your 4/5 review. We are glad you enjoyed your stay at our lodge. We hope to see you again next time you are in the South Fork area.
8/10 Bien
James
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steven le 28 sept. 2023
Thank you for your feedback, glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
David
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room at a good price
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 sept. 2023
David, thank you for choosing Four Seasons Lodge for your stay! We're looking forward to being your host again!
10/10 Excellent
Terry
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 28 sept. 2023
It was a pleasure to host your stay, we hope to see you again!
8/10 Bien
Rebecca
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steven le 28 sept. 2023
Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
Jon
19 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Steven, Owner le 28 sept. 2023
Jon, Thank you for your feedback, I apologize on behalf of our entire team for failing to meet your expectations. It is standard procedure at all hotels that a deposit is collected for cash paying guests, please keep this in mind for future travels. As far as amenities offered, through we did not have a chance to discuss them we do offer Free full high speed WIFI, cable, Mini/fridge microwave and 1 full acre of river access for our guests to enjoy. These are standard amenities at many mountain lodges, if you are looking for a full hot breakfast or swim pool I would recommend one of our local franchise hotels.
6/10 Satisfaisant
Paul, APO AP
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 15 sept. 2023
Paul,Thank you for your rating of 3 our of 5. We hope you enjoyed your stay. Thank you for your business and we hope to see you again if you are ever in the area.
6/10 Satisfaisant
Debra
5 sept. 2023
Debra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 7 sept. 2023
Debra,Thank you for rating and for your business!
8/10 Bien
gary
4 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
gary
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 7 sept. 2023
Gary, Thank you for your business and your rating!
2/10 Horrible
Justin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
4 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 7 sept. 2023
Justin, Thank you for taking the time to rate our hotel, we are sorry you did not enjoy your stay. I will make sure management is aware of your concerns and we hope you will give us another opportunity in the future to make your next stay better than your last.
2/10 Horrible
Lynn
2 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 3 sept. 2023
Lynn,Thank you for rating our hotel, we are sorry you did not enjoy your stay.
10/10 Excellent
Gaylene
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaylene
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 1 sept. 2023
Gaylene, Thank you for your review! We are glad you enjoyed your stay; we are a smaller property with not a lot of amenities to offer but the beauty of the river makes up for it all. We hope you come see us again next time you are in the south fork area. We also have our beautiful river house units available for rent right off the river for your next visit.
8/10 Bien
Thomas, Santa Fe
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 27 août 2023
Thomas, Thank you for taking the time to rate our hotel 4 out of 5. We are glad you enjoyed our clean and quiet room and our friendly staff, we hope you will come see us again next time you are in the area.
6/10 Satisfaisant
Jane
Voyage en famille
22 août 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 27 août 2023
Jane,Thank you for taking the time to rate our hotel 3 out of 5, Yes we are very very basic but we hope you enjoyed your stay with us,
4/10 Médiocre
Eugene
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugene
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 27 août 2023
Eugene, We are sorry you did not enjoy your stay at our Four Seasons Lodge in South Fork, Yes we are a smaller contactless property with not a lot of amenities to offer. We are sorry you were mis lead.
8/10 Bien
Chad
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chad
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 19 août 2023
Chad, Thank you for taking the time to rate our hotel 8 out of 10! We appreciate your business and hope to see you again next time you ae in the area.
10/10 Excellent
Somerset
Voyage d’affaires
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Somerset
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 19 août 2023
Someerset,Thank you for your feedback! We will look into your comments with the nails. and the AC. We are glad you enjoyed your stay other than that, and we hope to see you again next time you are in the South Fork area!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 19 août 2023
Thank you for your rating of 10 out of 10! We are glad you enjoyed your stay!
8/10 Bien
JODIE L
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good for the money
JODIE L
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nadia Valdez- Guest Services le 31 juil. 2023
Jodie,Thank you for your rating of 8 out of 10 and for sharing your experience. We are glad you enjoyed your stay!