Avis sur Casa Marina Beach and Reef
Casa Marina Beach and Reef
C/ Alejo Martinez, El Batey, Sosúa, Puerto Plata
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 janv. 2024
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back
6/10 Satisfaisant
Alain
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
il faut payer ...
Alain
Séjour de 14 nuits en janvier 2023
Réponse de guest service le 25 juil. 2023
Good morning dear, We sincerely appreciate the time you have taken to share your experience of your recent stay at the Hotel... and we publicly apologize for the situation you have experienced. We have already taken the appropriate measures regarding the situation... I have also informed the corresponding department in which the situation is being evaluated to seek an immediate solution, we apologize in advance for the inconvenience caused, you can contact us directly for assistance and requirements As you know, this is a family hotel which is visited by clients from all over the world. It only remains for me to tell you that please give us the opportunity to serve you again
10/10 Excellent
Alex Newton
4 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex Newton
Réponse de GUEST SERVICE le 6 janv. 2023
Bonjour cher, Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez pris pour partager votre expérience de votre récent séjour à l'Hôtel... et nous nous excusons publiquement pour la situation que vous avez vécue. Nous avons déjà pris les mesures appropriées concernant la situation... J'ai également informé le service correspondant dans lequel la situation est en cours d'évaluation pour rechercher une solution immédiate, nous nous excusons par avance pour la gêne occasionnée, vous pouvez nous contacter directement pour obtenir de l'aide et Exigences Comme vous le savez, il s'agit d'un hôtel familial fréquenté par des clients du monde entier. Il ne me reste plus qu'à vous dire que s'il vous plaît, donnez-nous l'occasion de vous servir à nouveau
4/10 Médiocre
Marie Gabrielle
3 avr. 2022
Marie Gabrielle
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de GUEST SERVICE le 5 avr. 2022
BUENO DIAS . Es un honor para nosotros saber que hemos superado sus expectativas. Agradecemos el tiempo dedicado a compartir su experiencia. esperamos que se ponga en contacto directos con nosotros para cualquier preguntas o requerimientos , un coordial saludos esperamos que tenga un feliz dias . att franklin del rosario guest service manager
6/10 Satisfaisant
Luz marina
Voyage en groupe
29 mars 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
La nourriture
Luz marina
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de GUEST SERVICE le 30 mars 2022
Thank you so much for taking the time to write down your impressions of your stay here in Hotel….. We are glad you had a good time during your stay. Please feel free to visit us again anytime.
10/10 Excellent
GUYLAINE
20 janv. 2022
GUYLAINE
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Maxine, Montréal
20 janv. 2022
Maxine
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
4/10 Médiocre
Raph John
6 janv. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raph John
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Yris Marte le 14 janv. 2021
Gracias por preferirnos!!!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 déc. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Yris Marte le 14 janv. 2021
Gracias por Preferirnos!!
8/10 Bien
Gustavo, Martinique
Voyage en couple
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Casa Marina Beach & Reef le 12 déc. 2019
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards
guest service franklin del rosati
2/10 Horrible
Catherine
14 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Casa Marina Beach & Reef le 14 nov. 2019
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super
Voyageur vérifié
Séjour de 21 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Service Manager le 15 août 2018
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards
10/10 Excellent
PAULA
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAULA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Frank
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Frank
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Luz del alba
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Luz del alba
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Departanmento de Reservacciones le 17 mai 2024
Estimada Huesped Gracias por elegir Casa Marina Beach & Reef Resort para su estancia en nuestra ciudad.Nos complace saber que nuestro personal y la oferta gastronómica han sido de su agrado. La excelencia en el servicio y en la calidad de los alimentos son pilares fundamentales para nosotros Lamentamos los inconvenientes que menciona respecto a la limpieza y presencia de insectos en su habitación. nos esforzamos por mantener nuestras instalaciones en óptimas condiciones y tomaremos nota de su observación para seguir mejorando en este aspecto.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,
4/10 Médiocre
Luz del alba
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz del alba
6/10 Satisfaisant
Carmen
Voyage en famille
12 mai 2024
Carmen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Departanmento de Reservacciones le 17 mai 2024
Estimada CarmenLe agradecemos mucho que se tome el tiempo para compartir esta opinión sobre su estancia en Casa Marina Reef & Beach.Agradecemos que nos haya traído estos temas a nuestra atención, ya que siempre estamos buscando oportunidades para abordar cualquier área de mejora y oportunidades de crecimiento. La retroalimentación de los huéspedes es vital, para que podamos proporcionar el mejor servicio , por lo tanto, hemos tomado nota de cada asunto que tenía y esta información se transmitirá al gerente involucrado para una revisión adicional, como la satisfacción de los huéspedes es nuestra máxima prioridad y lamentamos que nos quedamos cortos durante su estancia.Esperamos que no cierre sus puertas y que nos permita darle la bienvenida para demostrarle por qué somos los preferidos de muchos.Saludos.
4/10 Médiocre
Anauris
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anauris
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Glenny, Santiago
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
JOSE DAVID
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE DAVID
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Randy
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Rossy
3 mai 2024
Les points forts : Propreté
Rossy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Ahmet
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Ahmet
Séjour de 4 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Yajayra
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yajayra
Séjour de 4 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Rafael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
erickson
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
erickson
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Harry
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Zoila
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoila
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Merici
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merici
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Evelyn
7 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Neeka
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Neeka
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Aldo
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 5 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Eneroliza
30 mars 2024
Eneroliza
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Natalia
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalia
Séjour de 5 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Rosmely
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosmely
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Yris Marte / Reservaciones le 27 mars 2024
Good morning, it is a pity! we would like you to give us the opportunity to know what happened to you, so that we can correct what according to your comment we failed.Thank you !
4/10 Médiocre
Penelope
26 mars 2024
Penelope
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Rosmely
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosmely
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
paola
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
paola
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susan
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.
10/10 Excellent
Roy, Midlothian
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back
10/10 Excellent
Thalia
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Équipements
Thalia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back
6/10 Satisfaisant
Stephalie, miami
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 mars 2024
Les points forts : Équipements
Stephalie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 10 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we take note of their words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry that we did not meet your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again. Att Reservations Department CASA MARINA REEF & Beach
6/10 Satisfaisant
Carmen E.
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen E.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back
8/10 Bien
Noah
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back
6/10 Satisfaisant
Rosalia, Flushing
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Rosalia
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Evelyn
1 mars 2024
Evelyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.
10/10 Excellent
Ruben
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 2 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we take note of their words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry that we did not meet your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again. Att Reservations Department CASA MARINA REEF & Beach