Vue aérienne

Avis sur Casa Marina Beach and Reef

3 out of 5
Casa Marina Beach and Reef
C/ Alejo Martinez, El Batey, Sosúa, Puerto Plata

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 298 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 258 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 211 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 118 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 117 avis sur 1002." "

7,6/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Elaine

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back

6/10 Satisfaisant

Alain

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
il faut payer ...
Service de l'hôtel à revoir. Manque un peu d'entretien.
Séjour de 14 nuits en janvier 2023
Réponse de guest service le 25 juil. 2023
Good morning dear, We sincerely appreciate the time you have taken to share your experience of your recent stay at the Hotel... and we publicly apologize for the situation you have experienced. We have already taken the appropriate measures regarding the situation... I have also informed the corresponding department in which the situation is being evaluated to seek an immediate solution, we apologize in advance for the inconvenience caused, you can contact us directly for assistance and requirements As you know, this is a family hotel which is visited by clients from all over the world. It only remains for me to tell you that please give us the opportunity to serve you again

10/10 Excellent

Alex Newton

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas bon dit tout
Réponse de GUEST SERVICE le 6 janv. 2023
Bonjour cher, Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez pris pour partager votre expérience de votre récent séjour à l'Hôtel... et nous nous excusons publiquement pour la situation que vous avez vécue. Nous avons déjà pris les mesures appropriées concernant la situation... J'ai également informé le service correspondant dans lequel la situation est en cours d'évaluation pour rechercher une solution immédiate, nous nous excusons par avance pour la gêne occasionnée, vous pouvez nous contacter directement pour obtenir de l'aide et Exigences Comme vous le savez, il s'agit d'un hôtel familial fréquenté par des clients du monde entier. Il ne me reste plus qu'à vous dire que s'il vous plaît, donnez-nous l'occasion de vous servir à nouveau

4/10 Médiocre

Marie Gabrielle

Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de GUEST SERVICE le 5 avr. 2022
BUENO DIAS . Es un honor para nosotros saber que hemos superado sus expectativas. Agradecemos el tiempo dedicado a compartir su experiencia. esperamos que se ponga en contacto directos con nosotros para cualquier preguntas o requerimientos , un coordial saludos esperamos que tenga un feliz dias . att franklin del rosario guest service manager

6/10 Satisfaisant

Luz marina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
La nourriture
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de GUEST SERVICE le 30 mars 2022
Thank you so much for taking the time to write down your impressions of your stay here in Hotel….. We are glad you had a good time during your stay. Please feel free to visit us again anytime.

10/10 Excellent

GUYLAINE

Séjour de 7 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Maxine, Montréal

Séjour de 2 nuits en janvier 2022

4/10 Médiocre

Raph John

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Yris Marte le 14 janv. 2021
Gracias por preferirnos!!!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Yris Marte le 14 janv. 2021
Gracias por Preferirnos!!

8/10 Bien

Gustavo, Martinique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'entretien des jardins nous a plu. Le personnel es agréable. La robinetterie de la douche défaillante. La fermeture de la baie vitrée manque de sureté.
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Casa Marina Beach & Reef le 12 déc. 2019
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards guest service franklin del rosati

2/10 Horrible

Catherine

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Casa Marina Beach & Reef le 14 nov. 2019
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Si vous désirez vivre " l'expérience" Sosua, c'est l'endroit tout indiqué. Le Casa Marina est comme un Mini-Wheat: il t'offre le calme et la sérénité de la mer, de magnifiques couchers de soleil. Et de l'autre côté, la découverte (à quelques pas de l'hôtel) de la vie trépidente, vivante et bruyante d'une ville comme Sosua. J'ai hésité plusieurs années avant d'y poser ma valise, je suis maintenant charmé par cet environnement qui vous sort des sentiers battus et qui efface la routine parfois moche disons-le, des tout-inclus . Pour les amateurs, il y a un terain de baseball de l'autre côté de la rue. J'ai bien apprécié mon "p'tit 2 manches" 2 cokes 2 chips pour 2$ US assis bien relax dans les estrades comme mon bon vieux parc Beaubien ... Laissez-vous tenter !
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super
Super 👍👍👍
Séjour de 21 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Service Manager le 15 août 2018
Thank you so much for this nice review. We are very happy you enjoyed your stay here in Hotel….. Please feel free to visit us again whenever you like. Best regards

10/10 Excellent

PAULA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property excellent. Aronund the hotel I do not like a lot of protitutes
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Frank

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Great people at this resort. Room had a smell to it in both room. Water pressure for the shower could have been better. Food was great Needs to upgrade somethings
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Maria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like it so much everything is good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Luz del alba

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
My bathroom was full of bugs, someone went to clean it but just put a chemical in there that left a bad smell and lots of dead bugs. Room Was outdated and not a huge selection for the buffet.But the Staff were are very nice and waiters in the buffet were very attentive to our needs. Received a massage at the spa, the ladies were all very sweet and professional. We did have a good time just the resort needs some TLC.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Departanmento de Reservacciones le 17 mai 2024
Estimada Huesped Gracias por elegir Casa Marina Beach & Reef Resort para su estancia en nuestra ciudad.Nos complace saber que nuestro personal y la oferta gastronómica han sido de su agrado. La excelencia en el servicio y en la calidad de los alimentos son pilares fundamentales para nosotros Lamentamos los inconvenientes que menciona respecto a la limpieza y presencia de insectos en su habitación. nos esforzamos por mantener nuestras instalaciones en óptimas condiciones y tomaremos nota de su observación para seguir mejorando en este aspecto.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,

4/10 Médiocre

Luz del alba

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Carmen

Voyage en famille
El hotel ofrece un ambiente tranquilo. El check in fue rapido, pero no nos ofrecieron ayuda para llegar a las habitaciones, cuenta con poco personal, lo cual puede causar largas esperas para ser atendido, en especial el area de bar. La mayoría de las bebidas estaban caliente y en cuanto a la comida no ofrece mucha variedad. La “vista al mar” que promete estaba completamente obstaculizada por un árbol. El aire en la habitacion no funcionaba y nos quedamos sin servicio de agua potable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Departanmento de Reservacciones le 17 mai 2024
Estimada CarmenLe agradecemos mucho que se tome el tiempo para compartir esta opinión sobre su estancia en Casa Marina Reef & Beach.Agradecemos que nos haya traído estos temas a nuestra atención, ya que siempre estamos buscando oportunidades para abordar cualquier área de mejora y oportunidades de crecimiento. La retroalimentación de los huéspedes es vital, para que podamos proporcionar el mejor servicio , por lo tanto, hemos tomado nota de cada asunto que tenía y esta información se transmitirá al gerente involucrado para una revisión adicional, como la satisfacción de los huéspedes es nuestra máxima prioridad y lamentamos que nos quedamos cortos durante su estancia.Esperamos que no cierre sus puertas y que nos permita darle la bienvenida para demostrarle por qué somos los preferidos de muchos.Saludos.

4/10 Médiocre

Anauris

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mm
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Glenny, Santiago

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
El lugar es muy bello , pero la comida es muy mala no hay variedad además de las bebidas que no sirven pero el personal muy amable y el show muy bueno, el dj es mucho ambiente para personas que no bailan, está más o menos por el precio
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

JOSE DAVID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mejor de lo que esperaba
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Rossy

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay, the property is well kept. The staff is courteous and super friendly. I did not like the limited food options, i think if this is fixed the hotel would be an excellent vacation option.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Ahmet

Voyage en groupe
a
Séjour de 4 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Yajayra

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Rafael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst place ever if you are going with your kids.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

erickson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Harry

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La comida fue horrible y tenían muchas moscas dentro de la comida, el acceso a la playa está cerrado y la habitación estaba en condiciones horribles
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Zoila

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hotel que se le puede dar 2 estrellas como mucho. El servicio de muy mala calidad, la gastronomía no sirve. Poca variedad y mala. Las habitaciones peores, camas pequeñas y el aire prende y apaga de noche. No dormí del calor. Entraron y nos llevaron las toallas, tuvimos que salir a buscar una mucama porque nos queríamos bañar y no teníamos con que secarnos. Para usar las toallas después del chek out hay que dejar garantía económica o material. El personal es totalmente odioso, el cliente tiene la razón para ellos no existe. Les recomiendo cualquier hotel menos este. Mejor irse a Punta Cana, si no se pueden ir, Senator es una buena opción.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Merici

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The people at the front desk was very attentive and nice. However, the room I was in, the toilet wasn’t flushing and the bathtub wasn’t draining. The lifesaver by the pool was really annoying and had a nasty attitude because they wouldn’t allow kids at the big pool even if they are with their parents. The previous day we were in the pool and the lifeguard didn’t say anything cause according to him the pool was empty so there was no need for the kids to come out. This just shows negligence and I was very disappointed. Also, the food was not great and it was hard to find something that I really liked.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Evelyn

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Por favor tener un poco mas de limpieza en las instalaciones y el personal de servicio al cliente ser mas amable, actuan como que el cliente esta molestando
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Neeka

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
A lot of the staff were friendly a lot of them were also not. There is no room service. Very strict rules to make reservations for dining. Only 1 hr in the morning. Everything else is Buffett
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Aldo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was ok
Séjour de 5 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Eneroliza

Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Natalia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing
Séjour de 5 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Rosmely

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible service thats all i need to say ..
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Yris Marte / Reservaciones le 27 mars 2024
Good morning, it is a pity! we would like you to give us the opportunity to know what happened to you, so that we can correct what according to your comment we failed.Thank you !

4/10 Médiocre

Penelope

Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Rosmely

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
He visitado este resort mas de 3 veces y esta ves fue horrible la experiencia, el servicio al cliente para nada profesional, muchas cucarachas en las habitaciones y en el restaurante… muy muy mala experiencia
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.

6/10 Satisfaisant

paola

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mas variedad de comida y la bebidas es muy mala calidad antes era mejor ahora es muy mala
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.

10/10 Excellent

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything you need is right there on property. You are also within walking distance to other shops and great restaurants. The food is not the greatest but im very picky. You can get a cab also from there. And they have a shuttle to the airport. Beautiful beach. I would not recommend walking around town at night.The staff was wonderful. Maid services were also wonderful. Very nice people and very fun nightlife. We made so many friends. The downside was a leaky sink that no one fixed. But we dealt with it because we only slept in the room for the most part. Also they would not convert our money to peso. They have a very nice gift shop. They have nightly shows for intertainment and interaction with the guest. Bottom line I recommend this hotel for a nice get away....
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.

10/10 Excellent

Roy, Midlothian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jacuzzi on the beach. bird photography.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back

10/10 Excellent

Thalia

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Great resort. Had a great relaxing time. Clean and good food.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back

6/10 Satisfaisant

Stephalie, miami

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Casa Marina Beach & Reef was convenient. The place is huge - has incredible views!! The front desk and the house keeper Monserrat were the best bet all around. I lead with this cause it was disappointing to witness how we were treated by everyone else. It was a girls trip and apparently Sosúa is not the place to go for women. Due to the high volume of men seeking play time with the ladies. We assumed that’s why we witnessed such horrible service from the women. I stayed for 7 days. The amount of times I watched women over serve the men and treat my group like we were invisible was disheartening. There was one male serve who actually went above and beyond for us. His name was Martin. If you meet him that’s your guy. We made sure he served us each time. The food is a hit or miss. I noticed 2/27 the food at buffet was the most exceptional. I think they change the chef pretty often or something. The Wi-Fi only works in the common areas The club opens only 2 hours The alcohol was okay starting to think resort alcohol watered down. The convenient store was a gem! The shows were nice I wish they were more clear and direct about the activities available through out the day like the bachata classes. That could have helped us plan accordingly. If the band is placed too tight in your wrist - remove it yourself and return with it in hand because they won’t help you otherwise. The gym was cool I may return just for the views.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 10 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we take note of their words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry that we did not meet your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again. Att Reservations Department CASA MARINA REEF & Beach

6/10 Satisfaisant

Carmen E.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff service was excelente.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back

8/10 Bien

Noah

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful beach , convenient location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Buenas tardes. Thank you for choosing us and thank you for writing us, we follow up and value it very much. We hope you come back

6/10 Satisfaisant

Rosalia, Flushing

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
The hotel was very clean and beautiful in general. However, there were broken things around, the towels kiosk closed two hours before the pool did, and the food was was subpar. This hotel has a lot of potential with better food and more staff. It's beautiful but it could be wonderful place.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Evelyn

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 23 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we took note of his words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry for not having met your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again.

10/10 Excellent

Ruben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de guests service le 2 mars 2024
Dear First of all, thank you for taking a few minutes to make your review. We would have loved it if they had communicated their problems with the service during their stay. In order to have tried to correct it immediately. In any case, and with great pleasure, we take note of their words to improve the things with which they were not one hundred percent satisfied. We are very sorry that we did not meet your expectations and we would be delighted if you gave us the opportunity to welcome you again. Att Reservations Department CASA MARINA REEF & Beach