Avis sur InterContinental Sofia, an IHG Hotel
InterContinental Sofia, an IHG Hotel
4 NARODNO SABRANIE SQ, Sofia
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
24 mars 2023
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Kiril Radoev le 6 avr. 2023
Dear Christophe,thank you for taking the time to rate our hotel with 10 out of 10. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
8/10 Bien
Gautier
Voyage en couple
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gautier
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Melanie Pamukchieva le 12 août 2022
Dear Mr. Gautier,
Thank you for your feedback.
I am glad to read that you enjoyed your stay at InterContinental Sofia. Please be aware that your kind words will be passed to colleagues from restaurant and housekeeping teams.
We are looking forward to welcome you again soon.
Best regards,
Melanie Pamukchieva
PA to Area General Manager
10/10 Excellent
Karim
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karim
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Melanie Milcheva le 8 août 2022
Dear Mr, Karim,
Thank you for taking the time to share your feedback.
I am glad to read that you enjoyed your stay with us.
We will e happy to welcome you again in the future.
Best regards,
Melanie Milcheva
PA to Area General Manager
10/10 Excellent
Régis
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Régis
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Kiril Radoev le 2 nov. 2021
Cher Regis,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Kiril Radoev le 17 mai 2021
Dear David,
thank you for choosing the InterContinental Sofia and for giving us such a high score. It is much appreciated.
We are looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 nov. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Kiril Radoev le 9 nov. 2020
Dear guest,
thank you for choosing the InterContinental Sofia and for taking the time to share your experience online. Please accept my apologies if for any reason your stay this time was not up to your expectations.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Anh-Tuan
Voyage en groupe
8 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour entre amis
Anh-Tuan
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Kiril Radoev le 12 oct. 2020
Cher Anh-Tuan,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Jérôme
Voyage d’affaires
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Kiril Radoev le 17 mars 2020
Dear Jerome,
thank you for taking the time to rate our hotel so high. Your support is really appreciated.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Christophe
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Kiril Radoev le 13 mars 2020
Cher Christophe,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Angelo Zuccala le 1 mars 2020
Dear Guest,
Thank you so much for the positive feedback. It is highly appreciated. We are looking forward to welcoming you back soon.
Best regards
Angelo Zuccala
General Manager
10/10 Excellent
HAJAR
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAJAR
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Angelo Zuccala le 1 mars 2020
Dear HAJAR,
Thank you so much for the positive feedback. It is highly appreciated. We are looking forward to welcoming you back soon.
Best regards
Angelo Zuccala
General Manager
8/10 Bien
Jean
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiril Radoev le 31 janv. 2020
Dear Jean,
thank you for your rating! It is much appreciated.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Gilbert
Voyage en couple
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilbert
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiril Radoev le 19 nov. 2019
Dear Gilbert,
Thank you for your positive review. It is highly appreciated.
I am looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiril Radoev le 12 oct. 2019
Dear guest,
thank you for your review. It is highly appreciated.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Docteur Henri
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Docteur Henri
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiril Radoev le 9 août 2019
Dear Docteur Henri,
thank you so much for taking the time to rate the hotel. I am looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
ERIC, lyon
27 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
week end business
ERIC
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Kiril Radoev le 31 mars 2019
Dear Eric,
Thank you for choosing out hotel and for sharing your experience online.
I do hope that you will visit us again soon.
Best regards,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Antoine
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien ...
Antoine
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Kiril Radoev le 26 févr. 2019
Cher Antoine,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
Kiril Radoev
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Angelo Zuccala le 19 sept. 2018
Cher Monsieur / Madame,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes.
Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir.
Bien cordialement,
Angelo Zuccala
Directeur Général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Angelo Zuccala le 10 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for your 5 star rating!
Kind regards,
Angelo Zuccala
General Manager
10/10 Excellent
laurent
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very pleasant room in Sofia
laurent
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Angelo Zuccala le 2 août 2018
Dear laurent,
Thank you for choosing to be our guest at InterContinental Sofia and for spending the time to send us your feedback.
I am delighted to see that you had a pleasant stay with us and that you appreciated your room in our newly renovated hotel in the heart of the city of Sofia. I am also happy to see that you enjoyed our beds as we have specifically picked them to ensure high quality and the comfort of our guests.
We hope to welcome you again in InterContinental Sofia and thank you again for staying with us.
Kind regards,
Angelo Zuccala
General Manager
10/10 Excellent
Ivan, Montreal
1 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivan
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Angelo Zuccala le 5 juil. 2018
Dear Ivan,
Thank you for being our guest and for taking the time to review us.
I am pleased to see that you had a good stay with us and that you appreciated our location in the heart of the city and our newly renovated rooms. I am also happy that the team has taken good care of you during your time here.
Thank you again for staying with us and we hope to welcome you again in InterContinental Sofia.
Kind regards,
Angelo Zuccala
General Manager
10/10 Excellent
Nikolay
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikolay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kiril Radoev le 27 mai 2024
Dear Nikolay,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your positive feedback online. We highly appreciate it and are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
6/10 Satisfaisant
gulzar, dallas
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
gulzar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kiril Radoev le 21 mai 2024
Dear gulzar,thank you for taking the time to share your experience online. Please accept my apologies for the inconveniences that you have experienced. I do hope that you will give us another chance to show you that we could make it right.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
10/10 Excellent
Itzhak, JAMICA
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Itzhak
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kiril Radoev le 13 mai 2024
Dear Itzhak.thank you for taking the time to rate our hotel so high. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
10/10 Excellent
Takaya
6 mai 2024
Takaya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kiril Radoev le 27 mai 2024
Dear Takaya,Thank you so much for the five out of five rating you have given us. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
10/10 Excellent
Vasken
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vasken
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kiril Radoev le 1 mai 2024
Dear Vasken,Thank you so much for the high rating you have given to our hotel. We highly appreciate it and we are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
10/10 Excellent
Izabella, Chicago
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Izabella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kiril Radoev le 29 avr. 2024
Dear Izabella,thank you so much for the excellent feedback regarding your recent stay with us.We highly appreciate it and we do hope to welcome you back.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
8/10 Bien
Lan
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kiril Radoev le 29 avr. 2024
Dear Lan,thank you for taking the time to share your feedback for your recent stay with us. Please accept my apologies for the inconvenience you have experienced with the electric plug and the room service menu. Please be informed that these points have been already addressed by our technical team.We do hope to welcome you back soon.Best regards,Kiril RadoevDirector of Operations
10/10 Excellent
Phil
9 avr. 2024
Phil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kiril Radoev le 18 avr. 2024
Dear Phil,the excellent rating you have given us is much appreciated and we are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Galina
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Galina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kiril Radoev le 18 avr. 2024
Dear Galina,thank you for taking the time to rate our hotel so high. We are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
4/10 Médiocre
CLAUDIO, ROMA
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
CLAUDIO
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kiril Radoev le 3 avr. 2024
Gentile Claudio,grazie per la recensione riguardante il Suo soggiorno. Il nostro obiettivo è la soddisfazione degli ospiti al 100% e i Suoi commenti sono quindi di grande importanza.Mi dispiace leggere che in questa occasione non siamo riusciti a soddisfare pienamente le Sue aspettative. Le porgo le mie scuse e Le assicuro che contatterò personalmente i responsabili della struttura per conoscere i dettagli della vicenda. Spero che ci concederà un’altra opportunità per dimostrarLe che la Sua soddisfazione è al primo posto tra le nostre priorità.Cordiali saluti,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Massimo, Cernusco sul Naviglio
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Massimo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kiril Radoev le 3 avr. 2024
Dear Massimo,thank you for giving us 5 out 5 rating. We highly appreciate it.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Leyla
16 févr. 2024
Leyla
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kiril Radoev le 20 févr. 2024
Dear Leyla,thank you for the high rating you have given to our hotel. We do hope to welcome you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Philip
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 8 févr. 2024
Dear Philip,Thank you so much for the five out of five rating that you have given to our hotel. It is much appreciated.Best regards,Kiril Radoev Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Addy
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Addy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kiril Radoev le 4 févr. 2024
Dear Addy,your 10 out 10 score you have given us is highly appreciated. We are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
8/10 Bien
Youngseok
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Youngseok
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kiril Radoev le 4 févr. 2024
Dear Youngseok,thank you for taking the time to rate our hotel this high. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Nicole
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kiril Radoev le 15 janv. 2024
Dear Nicole,thank you so much for the high rating you have given us. We will be expecting you again.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Jim
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I’ll be back!
Jim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Executive Assistant Manager le 10 janv. 2024
Dear Jim,Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Kiril Radoev
10/10 Excellent
Sergei, Tenafly
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergei
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kiril Radoev le 10 janv. 2024
Dear Sergei,thank you so much for the five star rating you have given us. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
SUNGHEE
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
소피아 내 최고의 호텔 (위치, 청결, 조식 등)
SUNGHEE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Sunghee,Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
andre
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Andre,we highly appreciate the 10 out of 10 score you have given us and we are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Sanjay
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanjay
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Sanjay,thank you so much for the nice words. We hope to welcome you back soon.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Somay
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Somay
Réponse de Kiril Radoev le 20 févr. 2024
Dear Somay,thank you for taking the time to rate our hotel with 5 out of 5. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear guest,thank you for the high rating. It is much appreciated and we are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Pekka
8 déc. 2023
Pekka
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Pekka,thank you so much for the 10 out of 10 score you have given us. It is much appreciated and we are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Alejandro, Miami Beach
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Alejandro,thank you so much for staying with us and for sharing your positive experience via Expedia. We are happy that you had nice time with us and we are looking forward to welcoming you back.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Subroto
24 nov. 2023
Subroto
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Subroto,we highly appreciate the 5 out of 5 you have given to our hotel and we are looking forward to welcoming you back.Best regadrs,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Mehmet
24 nov. 2023
Mehmet
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 déc. 2023
Dear Mehmet,thank you so much for the high rating you have given to our hotel. We do hope to welcome you again.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
8/10 Bien
Maya
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maya
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 21 nov. 2023
Dear Maya,Thank you for taking the time to rate our hotel. It is much appreciated.Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager
8/10 Bien
Shaaron
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shaaron
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kiril Radoev le 15 nov. 2023
Dear Shaaron,thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience online.We hope to welcome you back once your travel plans bring you back to Sofia!Best regards,Kiril RadoevExecutive Assistant Manager