Avis sur Viewline Resort Snowmass, Autograph Collection
Viewline Resort Snowmass, Autograph Collection
100 Elbert Lane, Snowmass Village, CO
Avis
7,2
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Dear Danay,Thank you for choosing Viewline Resort Snowmass and sharing your review. While we are happy you enjoyed our convenient location and friendly staff, we are sorry you had a concern about the room being cleaned. Please know your comments are important to us and will be shared with the team to ensure we are always offering our best. We look forward to welcoming you back and impressing you even further.Kind Regards,Vince Vito – Director of Sales
8/10 Bien
Sanjukta
16 mars 2024
Sanjukta
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Christina
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 16 mars 2024
Dear Christina,Thank you for staying with us and taking the time to share your thoughts. We're glad our friendly staff made you feel welcome and that you appreciated our clean rooms. However, we apologize for any confusion navigating the property, and we'll keep your comments in mind. If you're in the area again, we hope you'll come back to see us.Kind Regards,Vince Vito – Director of Sales
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Ricardo
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 3 mars 2024
Dear Ricardo,Thanks so much for your feedback. We're happy to hear you enjoyed our prime location and property. We also apologize for your disappointment with our housekeeping schedule, though kindly note that our front desk team is always on hand to assist should any concerns like this occur during a guest's stay. We're glad you had an overall positive experience and hope to welcome you back soon!Kind Regards,Vince Vito – Director of Sales
8/10 Bien
Stanislav
11 févr. 2024
Stanislav
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Alejandro
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alejandro
Séjour de 4 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Austin
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Austin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
eric
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Dear Eric,We are pleased you found our location convent and appreciate your feedback. However, we are concerned that your experience did not fully meet your expectations. We are committed to improving and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Kind Regards,Vince Vito – Director of Sales
2/10 Horrible
deisy
30 déc. 2023
deisy
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Batool
21 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Batool
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kerri D
11 nov. 2023
Kerri D
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 14 nov. 2023
Dear Kerri,Thank you for sharing your feedback. We're concerned about your dissatisfaction. Our team will look into this matter to ensure our culinary offerings meet the high standards our guests expect. We value your input and hope to provide a much better experience in the future.Kind Regards,Vince Vito – Director of Sales
8/10 Bien
Celeste
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celeste
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
ELLEN
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ELLEN
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 25 sept. 2023
Dear Ellen,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for your unsatisfactory experience. So we may better address specific issues, we encourage you to reach out to us with additional details. Your input is valued, and we look forward to hearing from you.Kind Regards,Vince Vito, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Evelyn
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de . le 5 sept. 2023
Thank you for your feedback, we appreciate and are glad to hear that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Jennifer
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Wren, Glenwood Springs
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wren
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de . le 5 sept. 2023
We truly have to apologize for all the issues faced at our property. We are working diligently to fix these issues to make any future stays more pleasurable. We have heard your concerns, and we are working on putting in measures to resolve them.
10/10 Excellent
Amy
4 sept. 2023
Amy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de . le 5 sept. 2023
We truly have to apologize for all the issues faced at our property. We are working diligently to fix these issues to make any future stays more pleasurable. We have heard your concerns, and we are working on putting in measures to resolve them.
8/10 Bien
Marco
2 sept. 2023
Marco
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de . le 22 sept. 2023
Thank you
10/10 Excellent
Tzvi
13 août 2023
Tzvi
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de . le 5 sept. 2023
Thank you
2/10 Horrible
Johnathan
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnathan
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Carolina Griffith le 1 août 2023
Dear Johnathan, Thank you so much for sharing your feedback with us. I am sorry that we were not able to meet your expectation at this time.Warm Regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de . le 24 juil. 2023
We truly have to apologize for all the issues faced at our property. We are working diligently to fix these issues to make any future stays more pleasurable. We have heard your concerns and we are working on putting in measures to resolve them.
10/10 Excellent
Uriel
17 juil. 2023
Uriel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Carolina Griffith le 18 juil. 2023
Uriel, Thank you so much for taking the time to let us know about your stay! We hope to host you again soon.Regards,
6/10 Satisfaisant
Cindy
10 juil. 2023
Cindy
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de . le 13 juil. 2023
Thank you for taking your time out to leave a review we truly appreciate it.
6/10 Satisfaisant
AMBER N., Spring
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
AMBER N.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de A le 7 juil. 2023
Thank you for taking the time out to leave a review, we would like to sincerely apologize for the issues and inconvenience you faced during your stay.
10/10 Excellent
Amber
Voyage avec des animaux de compagnie
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de A le 29 mai 2023
Thank you for taking the time out of your day to leave a review. We greatly appreciate it..
10/10 Excellent
helda
Voyage en famille, Voyage en groupe
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
helda
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de . le 6 mars 2023
Thank you for sharing how much you enjoyed your stay at Viewline Resort Snowmass. It is fantastic to see that you were able to spend some time enjoying our on-site amenities and found our location convenient for exploring all the local area has to offer.
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de . le 27 févr. 2023
I am truly sorry that your stay with us was not more pleasurable. We do hope to make it better for any possible future stay.
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en famille
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de . le 20 févr. 2023
We are truly sorry about your experience with us.
8/10 Bien
Jack
30 janv. 2023
Jack
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de A le 31 janv. 2023
Thank you
2/10 Horrible
Blanca I
Voyage en groupe
27 janv. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Book another hotel in aspen
Blanca I
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager le 29 janv. 2023
Dear Blanca,Feedback from our guests is always appreciated as it helps us improve. Please accept our apologies for any confusion with your reservation as well as for any disappointment with the room's location and cleanliness. We'll pass your comments along to our staff for further review, and we hope you'll allow us another chance to impress you.Kind Regards,John Hearns – Director of Operations
2/10 Horrible
Stephen M
4 janv. 2023
Stephen M
10/10 Excellent
Marina, van nuys
4 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
10/10 Excellent
Mara
Voyage en couple
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mara
Réponse de General Manager le 5 janv. 2023
Dear Mara,Thank you for sharing how much you enjoyed your stay at Viewline Resort Snowmass. It is fantastic to see that you were able to spend some time enjoying our on-site amenities and found our location convenient for exploring all the local area has to offer. Our friendly staff looks forward to seeing you again soon!Kind Regards,John Hearns – Director of Operations
8/10 Bien
Reinaldo
27 déc. 2022
Reinaldo
10/10 Excellent
Greg
Voyage en famille
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
David
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Carolina Griffith le 28 oct. 2022
Dear David, Thank you so much for taking the time to let us know about your recent stay. We look forward on hosting you back, Warm Regards, Carolina Griffith Director of Front Office
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Carolina Griffith le 30 sept. 2022
Dear Michael, Thank you so much for taking the time to complete a review. We hope to see you again! Carolina Griffith
6/10 Satisfaisant
Charles
27 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 28 sept. 2022
Dear Charles,Thank you for highlighting some aspects that we can improve. Please know that our team will discuss your comments to ensure that we are providing the most comfortable experience possible. We hope to provide you with a better stay in the future. Kind Regards,Craig A. WatermanGeneral Manager
8/10 Bien
Wendi
Voyage en famille
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Snowmass Village Hotel
Wendi
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 21 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your comments with us. We are thrilled to know that you thoroughly enjoyed your visit and appreciated our family atmosphere, beautiful facilities, and terrific dining and drinking options. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again in the future! Kind Regards,Craig A. WatermanGeneral Manager
4/10 Médiocre
ERIC, COLORADO SPRINGS
Voyage en couple
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERIC
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 9 sept. 2022
Dear Eric,As a repeat guest, your feedback means all the more to us, and we truly regret that you have not enjoyed your visits with us. We always ask our guests to share their concerns while they're still on site, as this will allow us to take action and return them to a comfortable stay. Nevertheless, we will use your feedback to seize all opportunities for improvement. Kind Regards,Craig A. WatermanGeneral Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 9 sept. 2022
Dear Michael,Being a part of your wonderful stay is the greatest compliment, and we are thrilled to hear that you had a great time with us at Viewline Resort Snowmass. Please come back soon for another fantastic experience. Kind Regards,Craig A. WatermanGeneral Manager
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Carolina Griffith le 22 août 2022
Dear Nicole, Thank you so much for taking the time to write a nice comment, we appreciate your feedback. Please let us know if you are back in the are, we will love to host you again, Regards, Carolina Griffith Director of Front Office
8/10 Bien
Bradley
5 août 2022
Bradley
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
WILLIAM
Voyage d’affaires
5 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Overpriced and Underdeveloped
WILLIAM
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 6 août 2022
Dear William,
Thank you for sharing feedback about your recent stay at our resort. We're sorry our accommodations didn't meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them as we continually work to improve our facility. Given another opportunity, we hope we could host you for the experience you expected.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
27 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de General Manager le 29 juil. 2022
Dear Robert,
It was a joy having you as our guest at Viewline Resort Snowmass. We're so pleased you were impressed with our clean, comfortable accommodations and friendly service while you were here. Thank you very much for taking the time to share your thoughts, and we hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Pierre
4 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
SAMUEL
11 avr. 2022
SAMUEL
Séjour de 3 nuits en avril 2022