Avis
8,0
Très bien
7,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
30 oct. 2022
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Aleksandra le 7 nov. 2022
Thank You for the mark You gave Us.
10/10 Excellent
Peter
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Predrag le 4 oct. 2023
Dear Sir. Thank you for your kind words and positive comments about our hotel, we assure you that we will try to improve our services and premises even better. Ps. You are a pleasant surprise for guests who have read a negative comment about facility but would still like to give it a chance and see for themselves if everything is as it is said. All the best, and see you in the best versions of ourselves. Predrag Velkovski Hotel Kanet
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aleksandra le 28 sept. 2023
Thank You for Your mark.
10/10 Excellent
David
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Small friendly hotel in a good location
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Kanet le 8 août 2023
Dear David,every word is as it should be. It is nice to hear that Your total impression is equal to how We want Our guests to experience this place.Be free to visit Us again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Kanet le 31 mai 2023
Thank You !It is nice to hear!
2/10 Horrible
STEFAN
30 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nightmare WARNING ⚠️
STEFAN
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Predrag Velkovski le 1 mai 2022
Dear Mr. Spirovski, yes the guests are always right, maybe the room smells of cigarettes too much ( guests who were in the room before you smoked in the room even though smoking is strictly forbidden in the rooms), the carpet has stains (but no moisture and mold) every day the rooms are cleaned with a vacuum cleaner (which does not remove stains unfortunately) for cleaning stains we hire an external company that cleans stains and they should be called to clean up immediately
You say it was cold and the heating made noise and you have problem falling to sleеp there was or there was no heating? We offered you another room in the morning but you did not even want to think about looking at another room as a replacement. Yes we can not refund your money we can offer you to stay in our hotel for free on any date that suits you for the same period as your initial booking. We take your remark very seriously, and we will do our best to remove all the shortcomings that you have mentioned, but to claim that it is a nightmare and that everyone should be careful or to be extremely careful to come to our hotel is in the slightest exaggeration
Like I said, guests are always right ... some do not follow the rules of non-smoking, some destroy things in the rooms but some exaggerate with negative comments that they are not even aware of how much financial damage they do to the hotel.
All the best Mr. Spirovski and we hope you will give us another chance for any date that suits you for the same number of nights for free and you will stay in our hotel whit better memories then the previous time.
8/10 Bien
Murat
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uygun fiyatli komunist donemi oteli
Murat
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Hotel KANET le 16 nov. 2021
Thank you for your visit, we will do our best to improve
8/10 Bien
Mark
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel KANET Predrag Velkovski le 16 nov. 2021
Thank you for your visit, we will do our best to improve
8/10 Bien
Le'Miro, Limbus, Slovenia
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le'Miro
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 16 oct. 2019
Thank you for your review :)
Best regards from hotel Kanet staff :)
10/10 Excellent
Christopher
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 18 sept. 2019
Thank you Mr.Christopher for you review :)
Best regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 27 août 2019
Thank you for your review
Best regards
Hotel Kanet
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 30 juin 2019
Thank you for your review
we will try to improve in all fields
Best regards
Predrag Velkovski
Hotel Kanet
10/10 Excellent
Rajendra
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajendra
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 26 juin 2019
Thank you for your visit, we hope we will see you again
Best regards
Predrag Velkovski
Hotel Kanet
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
servet
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FİYAT VE HİZMET UYUMU
servet
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Predrag Velkovski le 29 mai 2019
We are grateful for the beautiful words, in the future we will try to improve even more... Best regards
Hotel Kanet staff