Avis sur Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore
Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore
96 Somerset Road, Singapore
Avis
9,4
Exceptionnel
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
26 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Adib le 4 nov. 2016
Dear Florent
Thank you for your feedback sharing with fellow travelers on your experience. We are glad you enjoyed your stay and recommend us.
10/10 Excellent
Sibo, Wheelers Hill
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sibo
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Loveranes le 22 mai 2024
Dear Sibo,We are delighted that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us a superb rating. We truly appreciate your time in sharing your feedback and for choosing Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.Sincerely Yours,Roberto LoveranesGuest Relations Manager
8/10 Bien
Tsz Kwan Phoebe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tsz Kwan Phoebe
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Alan Kenyon le 7 mars 2024
Dear Phoebe,Thank you for taking the time to share this review with us. Kindly rest assured that your feedback and experience will be shared with the respective department where the necessary improvements to our service standards will be made. Looking forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.Sincerely YoursAlan KenyonDirector of Operations
8/10 Bien
Andrew
22 oct. 2022
Andrew
Séjour de 14 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Soo Thiam
15 juil. 2022
Soo Thiam
Séjour de 15 nuits en juin 2022
Réponse de Alan Kenyon le 18 juil. 2022
Dear Soo Thiam,
Thank you for your perfect rating and we look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore in the near future.
Stay Safe and Keep Healthy
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
David
20 mai 2022
David
Séjour de 12 nuits en mai 2022
Réponse de Alan Kenyon le 24 mai 2022
Dear David,
Thank you for your perfect rating and we look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Alan Kenyon
Director of Operations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juin 2020
Réponse de Alan Kenyon le 20 juil. 2020
Thank you for your wonderful rating. Looking forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Alan Kenyon
Director of Operations
8/10 Bien
jorma
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jorma
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Alan Kenyon le 11 févr. 2020
Dear Jorma,
Thank you for your kind review and we are looking forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore in the near future.
Alan Kenyon
Director of Operations
6/10 Satisfaisant
DARREN
Voyage d’affaires
29 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
DARREN
Séjour de 12 nuits en janvier 2020
Réponse de Alan Kenyon le 29 janv. 2020
Dear Darren,
Thank you for your kind feedback. The property is in its 11 years and have plan to refurbish all the apartments in 2020. We hope we can welcome you back once the transformation is completed.
8/10 Bien
Bev
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Perfect location
Bev
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Alan Kenyon le 29 janv. 2020
Dear Ben,
Thank you for your kind review. We look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore in the near future.
10/10 Excellent
Mr.Black, Fort Washington, MD
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mr.Black
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Alan Kenyon le 31 oct. 2019
Dear Mr. Black,
Thank you for your perfect rating. We look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
Paul
1 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Definitely worth a stay
Paul
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Alan le 1 oct. 2019
Dear Paul,
Many thanks for your kind and generous review. We have highlighted your comment to our housekeeping department. We hope to see you back in Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore soon.
Alan Kenyon
Director of Operations
6/10 Satisfaisant
S.G, Houston
Voyage d’affaires
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
S.G
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Alan le 1 oct. 2019
Dear S.G,
Thank you for your candid review and will share your feedback with our department in charge.
We look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Alan Kenyon le 30 sept. 2019
Thank you for your great review. We look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Alan Kenyon le 30 sept. 2019
Thank you for your candid feedback. Looking forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Alan Kenyon le 25 sept. 2019
Thank you for your positive comments and trust you have a enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Warmest regard,
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
james
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
High standard apart hotel
james
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Alan le 20 août 2019
Dear James,
Thank you for the great review! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards,
Alan Kenyon
Director of Operations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 18 nuits en juillet 2019
Réponse de alan le 20 août 2019
Thank you for your great review and looking forward in welcoming you back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore.
Warmest regards
Alan Kenyon
Director of Operations
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Could be better
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Alan Kenyon le 7 août 2019
Thank you for giving us your candid feedback. Our apologies for your disappointing experience. We will continue to work hard to deliver the quality and services to you and all our guests.
Looking forward in welcoming you back to a better memorable stay experience in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juin 2019
Réponse de Alan Kenyon le 7 août 2019
We are delighted to receive your prefect score. Looking forward in welcoming back to Pan Pacific Serviced Suites Orchard, Singapore in the near future. Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2019
Réponse de Andrew Yee le 4 juil. 2019
Thank you for your feeback.
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Andrew Yee le 4 juil. 2019
Thank you for your positive feedback.
Andrew Yee
General Manager
6/10 Satisfaisant
JILL
8 juin 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
JILL
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Andrew Yee le 12 juin 2019
thank you for your feedback. We will be embarking on a refurbishment program from November onwards. Your feedback on the rooms interior will certainly be taken into consideration.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 mai 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de AndrewYee le 17 mai 2019
Dear Resident,
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your compliments of our staff, location and facilities. We regret and apologise for the drain flies issue. Our Housekeeping/Pest Control are looking into this. Our serviced apartments do not provide breakfast and housekeeping services on Sundays and Public Holidays. This is indicated in all booking platforms. If need be, residents can arrange with us on a specific time for Housekeeping services within their work hours. Likewise, we welcome residents' request to arrange with us for a specific timing to do the wiring work during the 2 days window period. We apologise if this was not communicated clearly.
We hope to welcome you back to our serviced suites very soon!
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business trip
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en avril 2019
Réponse de AndrewYee le 6 mai 2019
Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay and look forward to seeing you again very soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en avril 2019
Réponse de Andrew Yee le 6 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our serviced suites! Our location as you had rightly pointed out is one of the top favourites among our residents. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Andrew Yee le 2 mai 2019
Thank you for your feedback. We are glad of your positive experience staying in our serviced suites. We look forward to seeing you again very soon.
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Andrew Yee le 2 mai 2019
Thank you for your great feedback on our serviced suites ! We are glad you had a pleasant stay and look forward to seeing you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en couple
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de AndrewYee le 18 mars 2019
Dear Sandra,
Thank you for the great review of our serviced suites! We appreciate your detailed desciption of our facilities, amenities and recognition of our staff. Thank you for your recommendation.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrew Yee le 9 avr. 2019
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrew le 11 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the compliments! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 févr. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cafeteria closed on Sunday morning, no explanation
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrew Yee le 7 févr. 2019
Thank you for your feedback. We are sorry it caused some disruption during your stay. Breakfast is complimentary for all in-house residents and we do not serve breakfast on Sundays and Public Holidays. This is mentioned in all the booking platforms, and also on checkin and in the key card folder. We are thankful for your feedback and will continue to inform our Front Office to make this known again for all arriving residents.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrew Yee le 23 janv. 2019
Thank you for your great review of our serviced suites. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Bays, California, US
Voyage en famille
2 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bays
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de Andrew le 3 janv. 2019
Thank you for your great review of our serviced suites. We appreciate your compliments of our staff.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
6/10 Satisfaisant
min
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 janv. 2019
min
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Andrew le 5 janv. 2019
Dear min
Thank you for taking the time to share your feedback. We want to assure you in no way will we mis-represent our pictures. If there were any errors, we certainly would correct them. We hope you will consider to stay with us again.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Andrew Yee le 29 nov. 2018
Thank you for the great review of our serviced suites! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Dallas
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location for a visit to Singapore
Dallas
Séjour de 9 nuits en novembre 2018
Réponse de Andrew Yee le 29 nov. 2018
We are glad your first visit to Singapore is positive. And so is your stay with us. Thank you for your feedback and compliments of our staff Lucy.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
8/10 Bien
Veronica
21 nov. 2018
Veronica
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Andrew Yee le 29 nov. 2018
Dear Veronica,
Thank you for the great review of our serviced suites! We noted your comments and will see how we can improve on this. All our apartments are equipped with individual hot water storage tanks and the heater switch must be switched on about 30 minutes before use. We appreciate your feedback and am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Jagz, Australia
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jagz
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
Réponse de Andrew Yee le 7 nov. 2018
Dear Jagz
Thank you for the great review of our serviced suites. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Andrew Yee le 29 oct. 2018
Dear Guest
We appreciate your feedback. We are now in the midst of re-doing our apartments compendium - your suggestion is very timely. We are looking at putting this into our compendium besides explaining on check in. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again soon.
Warmest regards
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2018
Réponse de Andrew Yee le 17 janv. 2019
Dear Guest,
We appreciate your great review of our serviced suites! We are indeed just 1-2 mins walk to the Somerset MRT Station. Situated right in the heart of Orchard Road, this is city living at its best. We are glad you like our continental buffet breakfast with local dishes and made to order selections. Thank you and hope to see you again very soon.
Warmest regards,
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Feeling of being at home
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Andrew Yee le 27 sept. 2018
Dear Guest,
We appreciate your great review of our serviced suites! We are indeed just 1-2 mins walk to the Somerset MRT Station. Situated right in the heart of Orchard Road, this is city living at its best. Thank you and we hope to see you again very soon.
Warmest regards,
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2018
Perfect Location!!
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Andrew Yee le 29 août 2018
We are grateful for your feedback. Thank you. And glad you had an enjoyable stay in our serviced suites. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Stay!
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Andrew Yee le 14 juil. 2018
Thank you for the great review of our serviced suites ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely Yours
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
garry
2 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great hotel
garry
Séjour de 8 nuits en juin 2018
Réponse de Andrew Yee, General Manager le 12 juil. 2018
Dear garry
Thank you for your feedback. We appreciate the details on your stay experience here and am glad your experience was positive. For hard beds, we could always put on a softer mattress topper. We appreciate your recommendation and look forward to seeing you once again soon.
10/10 Excellent
Sabina
13 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sabina
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Andrew Yee le 18 juin 2018
Dear Sabina,
Thank you for the great review of our serviced suites. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely Yours
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Carly
5 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Carly
Réponse de Andrew Yee le 10 mai 2018
Dear Carly
We are glad you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and compliments. Thank you.
Andrew Yee
Geenral Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 avr. 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Andrew Yee le 3 mai 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience in our serviced suites, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We appreciate that you like our location and apologise that your rooms were not cleaned properly. And thank you too for highlighting the website did not indicate no smoking inside the apartments. Our continental buffet breakfast with local dishes and made to order selections comprise also the cold selection like cheeses, cold cuts, juices, milks, cereals, all types of eggs and ala carte selections including salmon and bagel, eggs benedict, oatmeal, waffles all cooked to order. Our hot dishes varieties changes on a daily basis too. With only 126 apartments, there are also other facilities available besides our lap swimming pool, like our Gymnasium, Hydrotherapeutic Spa, Living Room, Pacific Lounge for our residents usage. My team and I are sorry for not meeting your expectation and hope you can renew your experience with us again.
Andrew Yee
General Manager
10/10 Excellent
Dominik, Düsseldorf
29 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toller Aufenthalt im Zentrum von Singapur
Dominik
Séjour de 10 nuits en janvier 2018
Réponse de Andrew Yee le 30 janv. 2018
Dear Dominik
Thank you for the great review of our serviced suites and of Singapore. We appreciate your feedback and look forward to seeing you once again.
Andrew Yee
General Manager