Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
4 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Roland le 10 déc. 2023
Dear Yves,Thank you for leaving compliments for our friendly staff. As Singapore is a small city state, toilet and bathroom that comes in a combined set up is common for a budget tiered hotel. Nonetheless, our bathroom is fully functional with all the necessary features. We hope we will have the opportunity to serve you again in the future and that you will enjoy the comfortable and affordable rooms that many of our returning guests have always enjoyed.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
2/10 Horrible
Oleg
Voyage en groupe
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oleg
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Steeve
Voyage en groupe
29 déc. 2022
Les points faibles : Propreté
Séjour de 14 nuits en décembre 2022.
Steeve
Séjour de 14 nuits en décembre 2022
Réponse de Roland le 21 janv. 2023
"Dear Steeve,We appreciate your time spent in sharing your stay experience and highlighting that our hotel is located in close proximity to many eateries and public transport. Our hotel is renovated with a modern, open concept without closets as most travellers now do not require them. The length of all our beds are 1.9m and we believe that they are long enough for the majority of our guests. Thank you for sharing your valuable feedback which gives us the opportunity to further improve on our Housekeeping standards. We hope to have the chance to welcome you back in the near future.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive"
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en groupe
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
6/10 Satisfaisant
Rachel, Montréal
30 nov. 2014
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
ok cheap place
Rachel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Maude
7 mars 2013
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maude
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2010
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
JERRY
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté
JERRY
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roland le 5 mai 2024
Dear JERRY,The Hotel Team is delighted to receive your awesome review rating! We would love to welcome you back for another lovely experience with us on your next visit!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
4/10 Médiocre
Allan
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Bernhard
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernhard
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Roland le 14 avr. 2024
Dear Bernhard,Thank you for staying with us and spotting a great bargain! It means a lot to us to hear that you had a great stay in our hotel and that our accessible location had met your needs as a traveller. Other than Kallang MRT station which is located 12 minutes walk away from our hotel, there are also buses from our doorstep that go directly to city center and main attractions. We look forward to welcoming you back for another great stay with us!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
10/10 Excellent
Michelle
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Roland le 21 mars 2024
Dear Michelle,It is our great pleasure to have exceeded your expectations during your stay with us! Our hotel allows for easy access to city center and attractions via Singapore's world class transport system. There are MRT stations (Kallang/Aljunied) and bus stops located near our hotel and my colleagues will be glad to share the best travelling tips! We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
6/10 Satisfaisant
Hyunah
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hyunah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
FUTOSHI
3 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
FUTOSHI
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Amelia
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Amelia
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Lorayne
Voyage en groupe
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lorayne
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Joonsoo
Voyage en groupe
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Joonsoo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Alexander
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Roland le 17 déc. 2023
Dear Alexander,Thank you for choosing to stay with us. It is heartening to hear that our cleanliness and service had met to your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
10/10 Excellent
Rafael
Voyage en groupe
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
10/10 Excellent
JIHYUN
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JIHYUN
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Muhammad
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Carlos Javier Garcia
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Javier Garcia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Roland le 22 oct. 2023
Dear Carlos,Thank you for choosing to stay with us. Our hotel maintains a regular and stringent routine of housekeeping management and we will step up inspection to further improve our housekeeping standard. Similar to many of the hotel properties in Singapore, the room windows cannot be opened for the safety and security of the hotel guests, which has always been our top priority. The Hotel Team hopes to be of service to you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
4/10 Médiocre
sunil kumar
Voyage en famille
22 sept. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
sunil kumar
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Roland le 4 oct. 2023
Dear sunil,As our hotel advocates sustainability of the environment and discourages single use products, we have stopped placing bottled water in the rooms. The water in Singapore is potable and can be consumed directly from the tap. A kettle is also provided in the room for boiling water. We hope to have the opportunity to serve you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Eric
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Roland le 1 oct. 2023
Dear Eric,Thank you for your positive rating! It is our pleasure to be of service to you and we look forward to serving you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Bonnie
Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ploi
28 août 2023
Ploi
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Mark W
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark W
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Roland le 7 août 2023
Dear Mark,Thank you for leaving a perfect rating! We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and your positive rating is the best motivation for our staff to continue delivering service excellence to all our valued guests. We certainly look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
6/10 Satisfaisant
HUI LING
Voyage en groupe
4 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
HUI LING
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Roland le 17 juil. 2023
Dear HUI-LING,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. We value your patronage and hope to be of service to you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Özcan
Voyage en famille
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Özcan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Roland le 9 juil. 2023
Dear Özcan,It is lovely to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another lovely stay and to delight you with our hospitality!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en famille
27 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Roland le 5 juin 2023
Dear Tracy,The Hotel Team is humbled and grateful to receive your kind words for our hotel and wonderful team. Your kind compliments will motivate us to do even better to delight our guests and create a memorable experience for all. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to serving you again. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Shuo-Lin
21 avr. 2023
Shuo-Lin
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Roland le 14 mai 2023
Dear Shuo-Lin,Thank you for leaving a glowing review! We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and your positive rating is the best motivation for our staff to continue delivering service excellence to all our valued guests. We look forward to welcoming you back and experience our hospitality!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
6/10 Satisfaisant
KEAN
Voyage en couple
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KEAN
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Roland le 14 mai 2023
Dear KEAN,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. You are indeed correct to point out that our hotel is in the vicinity of some really great food. We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Satoshi
Voyage d’affaires
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Satoshi
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Roland le 7 mai 2023
Dear Satoshi,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. Refrigerators are available at our higher-tier rooms and our welcoming front desk staff would be excited to recommend the relevant rooms if you require a refrigerator during your stay. 2-in-1 shampoo is provided in the bathroom and is suitable for both body and hair wash. We hope to remain the hotel of your choice in your next visit to Singapore.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
10/10 Excellent
T
11 avr. 2023
T
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Roland le 7 mai 2023
Dear Guest,It has been an absolute delight to have exceeded your expectations during your stay with us! It is always great to learn that our efforts contribute to a positive experience for our guests. and we certainly look forward to another opportunity to do so again soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
4/10 Médiocre
Ikuo
16 févr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ikuo
Séjour de 1 nuit en février 2023
4/10 Médiocre
eunsil
Voyage en famille
5 févr. 2023
eunsil
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Martin
30 janv. 2023
Martin
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
4/10 Médiocre
Yasmin
24 janv. 2023
Les points faibles : Propreté
Yasmin
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Roland le 18 févr. 2023
Dear Yasmin,Thank you for your feedback. Please accept my sincere apologies for being unable to meet your expectations for housekeeping. Our housekeeping supervisor has received your feedback and working hard to ensure our housekeeping services meets our very high standards for our guests' benefit. This is not reflective of our usual hotel standards and hope you give us another opportunity to welcome you back again. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
10/10 Excellent
MAYUMI
Voyage en famille
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MAYUMI
Réponse de Roland le 24 janv. 2023
Dear MAYUMI,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. Our hotel is indeed very suitable for travellers looking for transit stays or for vacation in Singapore due to our close proximity to the airport. We look forward to welcoming you back for another great stay with us!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
8/10 Bien
Merja
5 oct. 2022
Merja
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Thaddaeus le 25 oct. 2022
Dear Merja,The Hotel Team thanks you for your positive review.It has been a real pleasure to have served you well, and we look forward to doing so when you next visit Singapore.Warm Regards,ThaddaeusGuest Experience Executive
10/10 Excellent
Annalea Angelique
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annalea Angelique
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Marianne
Voyage en famille
17 sept. 2022
Les points faibles : Équipements
Marianne
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Katia
23 juil. 2022
Katia
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Gio-Vanni
10 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gio-Vanni
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
shei yeung
3 mars 2022
shei yeung
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Duhyun
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Duhyun
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent quality for price!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Jack Chee le 14 mars 2021
Dear Hotel Guest,
The Hotel Team delighted that you had enjoyed your stay here, in particular the clean and comfortable room and the nearby amenities of the hotel.
For the comfort and well-being of our guests, we do not allow smoking in all the guests rooms and premise. Guests are however welcome to smoke in the designated zone located on the ground floor of the property.
Regards,
Jack Chee
Senior Customer Relations Manager
8/10 Bien
Nur
Voyage en groupe
6 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nur
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Jack Chee le 14 mars 2021
Dear Nur,
Thank you for your positive stay rating.
I am delighted that you enjoyed your time at the property and I hope to have the opportunity to host you in the near future.
Regards,
Jack Chee
Senior Customer Relations Manager