Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Motel 6 Simi Valley, CA

2 out of 5
Motel 6 Simi Valley, CA
2566 North Erringer Road, Simi Valley, CA

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 268 avis sur 820." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 243 avis sur 820." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 176 avis sur 820." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 64 avis sur 820." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 69 avis sur 820." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très accueillant, hôtel propre, un peu bruyant du fait de la route très fréquentée à côté mais c’est supportable!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Esmeralda le 6 août 2022
Thank you for your feedback. We greatly appreciate your business and hope to see you soon.

6/10 Satisfaisant

Helene

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Piscine hors service pour un séjour avec 4 enfants.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Michrl, Rosny sous bois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un seul problème
Le Wifi payant caractéristique des Motels6. Veste un vrai problème. Et on ne peut le prendre que pour 24heires à la fois

8/10 Bien

Dianna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The area outside of room was dirty.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Bobby

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marijuana smell all over. Felt dirty and lacked quality. They didn’t clean the room between nights as we were out. There were no shampoo or conditioner.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Liz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
People out side were noisy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Liz,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Rhonda, Cypress

Unsafe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Rhonda,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Yuvaraj

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Yuvaraj,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Melissa

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The ice maker didn’t work. There need to be a microwave in the rooms.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Lidia

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
"NOT SANITATION" In the amenities indicates: housekeeping is included, which means it must be clean, but at front at check in the woman said they don't do housekeeping on a daily basis, even though I prefer not to be bothered with daily housekeeping, I expect at the time to chek in a room to be presentable and clean, since I made reservations one week in advance, but I was given an extremely dirty and smelly room with urine all over the floor, tried to used the towels to clean it but it wasn't enough, call the office, and the woman came and sprayed something to minimize the smell but didn't clean it and the floors became sticky, I had to used more towels to clean it myself, the bedding were not changed and were dirty with very visible body fluids, hairs and dirt, it was not the best experience; I understand it's not like a 5 stars hotel, but sanitation must be a requirement, for lodgings health and safety, at least at the time to chek in and never present a room with such unhealthy and unacceptable environment like it was the day I checked in, I had to tip the woman for coming in to sprayed, tip for bringing towels, tips for bringing clean sheets, but do it myself, then if I needed more towels or even toilet tissue, I had to come down stairs to the office to get it myself. It was a horrible situation, at first I didn't wanted to stay, but then, I thought I don't have enough money to check in another motel or a hotel, and I am in the middle of nowhere.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Lidia, Thanks for leaving a rating regarding your recent visit. If you want to share more with us, please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Fernando

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was nice to be by the pool today and do some relaxing over do!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Fernando, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

Josefina

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Angelique

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Hugh Lingar

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Traviss

Great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Travis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Trisha, Los Angeles

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable bed
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Trisha,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Aisha

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleanliness and staff friendliness.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Aisha,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Bien

Robin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and helped recommend area restaurants. Toppers restaurant was the best dine-in (or takeout) pizza! The bed was comfortable. No shampoo, so i'm glad i brought some. There is a vending machine with some necessities if needed. There was a fridge in the room but the microwave is in the same area as the vending machines.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Robin, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Angie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very kind
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Angie, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

Doug

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
no
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 avr. 2024
Hi Doug, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

10/10 Excellent

inez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
friendly staff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Inez,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Paula, Simi valley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Regina

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 févr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Experience
We've stayed here several times over the last few months and are impressed with the friendliness and basic accommodations. Seems to be a better Motel 6 then other nearby locations.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Traveler,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Christopher, Tumwater

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff super friendly clean and safe area
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Christopher, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

inez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
friendly staff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Inez,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 Horrible

Katherina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay at the Holiday Inn instead
The room was so dirty. Animal hair was all over the floor. One of the beds in the room had food stains all over. I also found toenail clippings in the bed. I had to get a cleaning disinfectant and wipe down everything. Lots of homeless people and they have cats and dogs. People smoking in and out of the rooms. Don’t count on getting smoke-free room.
The cleaning supply
Toenail on the bed
Dust and hair in the head board
Food stain
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Katherina,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Loc

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Loc,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Bien

Joseph

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location right off 118 Freeway with a Vons Supermarket right across the street.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Joseph, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Jean

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Awesome
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Cheryl

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Luis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Martha

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Its okay for overnight stay, except for cockroach in my room.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Martha, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Paula, Simi valley

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

FRANCISCO

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Tony

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Martha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

kelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Stacy

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Eva

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They did not have or lost my reservation when I arrived.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Eva,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the misunderstanding that may have occurred with regard to your reservations issues. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Bien

Alfonso

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Paula, Simi valley

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Service not so great area.
The front desk was so nice. The rim was clean but extremely small. Bathroom was huge and new! Loved it. The neighborhood questionable. It was very noisy at night. There were multiple police cars circling around and just made it not feel like it was the best place to be.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Traveler,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

2/10 Horrible

Kimberly

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Jimmy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Won’t stay here again
For the price we expected a bit more above OK. The traffic noise was loud and even though we had prearranged a later checkout the cleaning service came by just before normal checkout time and spoke no English. Probably won’t stay here again. Sadly we had stayed for two weekends the year before and were pleasantly happy with the stay. Last year our room was on the other side of the motel and everything was better. The bed was uncomfortable and different from last year. And only one pillow
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 8 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6