Avis sur OYO Hotel Mustang Silverspring FL
OYO Hotel Mustang Silverspring FL
5001 E Silver Springs Blvd, Silver Springs, FL
Avis
5,2
5,2/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
5,0/10
Équipements
4,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Bonjour, Patricia! C’est ce que nous aimons entendre de la part de notre précieux invité. Donnez-nous une autre occasion de vous ravir à nouveau. Je vous souhaite une merveilleuse journée à venir. Cordialement, Lisa
2/10 Horrible
Yuleisy
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Yuleisy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Angel
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Rachel
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Annette
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
David
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Kate
2 mai 2024
Kate
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
steven
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
steven
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
JIAN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JIAN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Arevalo
14 avr. 2024
Arevalo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Alexia, Silver Spring
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Hi, Alexia! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey
2/10 Horrible
Zaida Evarina Parra
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zaida Evarina Parra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
We are sorry to hear about your experience, Zaida! Request to consider this as an off case, as cleanliness is one of the basic priorities in our hotel. Do give us another chance to host you soon, and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Joey
2/10 Horrible
Tomevia
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomevia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rosy le 20 mai 2024
Hello, Tomevia! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted, and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Rosy
4/10 Médiocre
Maria
15 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
melissa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Jorge
Voyage en famille
11 mars 2024
Jorge
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Thank you for the pleasing feedback, Jorge! We will put in our continuous efforts to provide consistent service every time. Regards, Joey
8/10 Bien
Eduardo
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Eduardo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Eduardo! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Lisa
2/10 Horrible
DEBBIE
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sorely disappointed
DEBBIE
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
We are sorry for the inconvenience, Debbie! We can understand that your stay did not meet your expectations. Do not worry we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Jersha
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jersha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Jersha! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa
4/10 Médiocre
William
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, William! We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Anton
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst stay ever, mgr didnt care less
Anton
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Anton! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Lisa
8/10 Bien
jim meredith
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jim meredith
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Thanks for rating us superbly, Jim! Glad to know that you loved our services :) Regards, Lisa
8/10 Bien
Scott, ruskin
17 févr. 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Hi, Scott! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey
8/10 Bien
Caleb
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caleb
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Caleb! Thank you very much for your wonderful rating. When we see visitors enjoying our services, it gives us tremendous satisfaction. Keep allowing us to host you and we will make every effort to keep this smile forever. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Jo
13 févr. 2024
Jo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Guest! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Michael
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Apologies for the inconvenience caused, Michael! Do not worry we are working day and night for continuous improvement. We ensure a better experience on your next stay. Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
Debbie
10 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
You pay for what you get
Debbie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hey, Debbie! Thank you so much for rating us positively. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services, we have notified the concern with our significant team to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Sandy
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
We are sorry to disappoint you, Sandy! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one. However, we will definitely strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Lisa
8/10 Bien
Barbara
Voyage avec des animaux de compagnie
5 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Barbara
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Barbara! We appreciate your valuable feedback. Looking forward to hosting you soon with a superb experience. Regards, Lisa
4/10 Médiocre
Gabrielle
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabrielle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
We are sorry for the inconvenience caused to you, Gabrielle! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Kennth
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kennth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Sincere apologies, Kennth! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
Tasheca
31 janv. 2024
Tasheca
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hey, Tasheca! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Lisa
2/10 Horrible
Benjamin
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Christa
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christa
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Thank you for the pleasing feedback, Christa! We will put in our continuous efforts to provide consistent service every time. Regards, Lisa
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Thanks for rating us superbly, Kimberly! Glad to know that you loved our services :) Regards, Lisa
10/10 Excellent
Miguel
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
As expected.
Miguel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Miguel! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
Douglas, Clearwater
Voyage en couple
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Douglas! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
10/10 Excellent
Guy
14 janv. 2024
Guy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Guy! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Trenton
Voyage en groupe
11 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hidden fees
Trenton
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Trenton! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Jason
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Lee
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Lee! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Everett
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everett
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Everett! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No thank you
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Everett! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
8/10 Bien
Amy
26 nov. 2023
Amy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Thanks for the positive rating, Amy! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Georgina
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Tim le 22 janv. 2024
Hi, Georgina! Your kind words of appreciation always motivate us to serve you even better than before. Stay connected with us and we will put in our continuous efforts to retain this love. Wish you an amazing day ahead. Regards, Tim
10/10 Excellent
Jaime
11 nov. 2023
Jaime
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Hi, Jaime! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Deborah S.
8 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah S.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not stay here!
Kimberly
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Kimberly! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Eva
2/10 Horrible
Gregory
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would not recommend.
Gregory
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Gregory! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Eva