Extérieur

Avis sur Ocean Delight Boutique Hotel

3.5 out of 5
Ocean Delight Boutique Hotel
Kamakor St, Sihanoukville, Sihanoukville

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 1 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 8." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Shunichi

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value for money and easy walking distance to Giant Ibis bus stop.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Sebastian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Hotel, wobei Boutique vielleicht etwas viel gesagt ist. Tolle Skybar!
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super Hotelausstattung und wirklich das beste Bett das wir in ganz Kambodscha hatten. Starke Empfehlung wer in Sihanoukville ist.

6/10 Satisfaisant

VIPHANPHONE

Voyage en couple
The property was listed as a non-smoking property, but when we got to our elevator floor, I can smell the heavy smoke right away. Our room was a smoke room, with cigarette tray. We stayed in that room the 1st night because we assumed that this whole property is probably a smoke environment. The next day we asked for a smoke free room, and luckily there was a room available. The room was spacious and with lots of storage. The bathroom and the shower faucets was the highlight of the hotel. It so modern! We love it! But we wouldn’t stay there again or recommend to any friends of ours.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jinsong le 20 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We would like to express our apologies that you had a negative experience at our hotel.Kindly be advised that our team is working the case and will follow up accordingly.We hope your next stay at Ocean Delight Boutique Hotel will be a pleasant journey and looking forward to welcoming you back again.Best regards,

10/10 Excellent

Soheng

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
At first it was a rocky start checked in,because they claimed that they don't have my reservation,but the manager decided to let us checked in anyway,and will solve the problem later..
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jinsong le 25 juin 2022
It was exactly a mistake from my job, please accept our fully apologize and more importantly, appreciation for your kindly understanding and forgiving, my friend, hope we can have you back in the future. Jinsong