Avis sur Sea Club II by Beachside Management
Sea Club II by Beachside Management
5955 Midnight Pass Road, Siesta Key, FL
Avis
7,6
Bien
7,4/10
Propreté
5,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage en famille
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Bailey le 2 juin 2023
Hi Brandon!Thank you so much for your feedback! We're so happy to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again!
10/10 Excellent
Jake
Voyage en famille
1 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jake
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Thank you, Megan le 11 mai 2022
Hi Jake, Thank you so much for your awesome feedback and very delighted to hear you enjoyed your stay with us at Sea Club 2! This property is a great place to relax and a nice vacation place. Located across the street from Siesta Key Beach Access, pool on site and property right on the canal. :)
10/10 Excellent
Don G., Burlington
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté
Perfect last minute
Don G.
Séjour de 9 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
10 déc. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Great stay
Christian
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Thank you, Megan le 3 janv. 2022
Hi Christian, Thank you so much for your amazing feedback! We are very pleased to hear you enjoyed your stay with us at Sea Club 2!
10/10 Excellent
Todd
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Megan le 1 nov. 2021
Hi Todd,
Thank you so much for your amazing feedback! We are very delighted to hear you enjoyed your stay with us at Sea Club 2! We hope to see you again soon! :)
Thank you!
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en famille
26 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Megan le 15 sept. 2021
Hi Brenda, very delighted to hear you enjoyed your stay with us at Sea Club 2! This property is very unique while being on the canal with Siesta Key Beach access across the street. We hope you stay with us again, soon! :)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 juin 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2020
Réponse de Corey K le 19 juin 2020
Hello,
Thank you kindly for your feedback about your stay. We are glad you had a good overall vacation with us and hope to see you again. We will be sure to look into the issues you mentioned in the unit.
10/10 Excellent
Richard W.
27 mars 2020
Les points forts : Propreté
Siesta Key Sea Club II
Richard W.
Séjour de 15 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Earl
18 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
SeaClub 2
Earl
Séjour de 9 nuits en avril 2019
Réponse de Management le 20 avr. 2019
Thank you for staying with us at Sea Club! I would like to hear more about your situation and talk about a return guest discount! I will personally pick the next vacation rental that you stay in. I look forward to hearing from you!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gross
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Dawn Stanley le 26 juil. 2018
I am truly sorry for your experience
4/10 Médiocre
Jamina
5 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamina
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Linda T le 12 juin 2018
Thank you for taking the time to review us. Please contact us here at the office to discuss your stay further.
8/10 Bien
Gary, Minnesota
3 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pleasant Cottage Feel
Gary
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Linda Thorndike le 28 avr. 2018
Thank You For staying with us we appreciate your business!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 janv. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Koud. En geen communicatie ter plaatse mogelijk
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en décembre 2017
Réponse de Curtis Andrews le 22 janv. 2018
Vielen Dank für Ihr Feedback. Bitte entschuldigen Sie die Verzögerung bei der Behebung des Heizproblems.
4/10 Médiocre
Stew, Pittsburgh, PA
17 nov. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beach house, but not close to the beach.
Stew
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved the bungalow feel!!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 oct. 2017
Nice location with bay and beach access
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
4/10 Médiocre
Sandra
22 août 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 4 nuits en août 2017
Hi Sandra,
Thank you very much for staying but, more so this valued feedback. I’d like to personally apologize for our deficiencies. I have discussed the ant issue with our maintenance team and it has been resolved. I really appreciate you taking the time to let us know of the issues you encountered during your stay.
Thank You,
Justin-Manager
Beachside Management
4/10 Médiocre
Tim
7 août 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tim
Séjour de 3 nuits en août 2017
Hi Tim,
Thank you for staying with us and sharing your feedback. I have spoken to the owners about the furnishings and they will be putting together a plan to replace them and brighten up the room. Since your departure the entire property has gotten brand new gravel and it is nice and smooth now. On your next visit you will definitely see some great improvements.
Thank you again for your valued feedback!
Justin-Manager
Beachside Management