Avis sur River and Villa
River and Villa
No. 0123, Traing Village, Group 3, Central Area, Siem Reap, Siem Reap
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10 Excellent
richard
29 janv. 2024
richard
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
laurent
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour visiter Angkor
laurent
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 3 déc. 2019
Thank you so much for your excellent feedback. We are much appreciated your gracious praise.
8/10 Bien
Stephane
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 10 nov. 2019
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Philippe
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super adresse de Siemreap
Philippe
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Net le 24 avr. 2019
Dear Philippe
Thank you so much for your feedback.
We are pleased to see you enjoyed your recent stay at our property.
We hope to see you again soon.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
brigitte
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable !
brigitte
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Net le 24 févr. 2019
Dear Brigitte
Greeting from River Bay Villa
Thank you so much for your excellent review!
It was a great pleasure to read your gracious comment. We are really great that overall experience has met your expectation.
We wish to have another chance to welcoming you again soon.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Floriane, Paris
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Floriane
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Net le 18 janv. 2019
Dear Floriane
Greeting from River Bay Villa!
Thank you so much for your feedback.
It is a great pleasure to read your excellent comment. Our team is delighted to see that you enjoyed your recent stay at our property.
We hope to welcome you again in the future.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Bac
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bac
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Net le 21 déc. 2018
Dear Bac
Thank you so much for your reviews.
We are glad to see that you enjoyed your accommodation here.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Ross
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Katsuhisa, Nagoya city Heiwa
3 janv. 2024
Katsuhisa
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Carrie
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
marcus
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siem Reap Value Hotel
marcus
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
marc
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
marc
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Debbie
Voyage en famille
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Net le 2 avr. 2020
Dear Debbie,
We thank you so much for taking valued time to post an excellent feedback. Our entire teams are delighted to see that overall experience meet your desire. We hope to get another chance to welcoming you back again.
Best Regards,
Net
2/10 Horrible
Valli L. B.
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great disappointment
Valli L. B.
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Net le 2 avr. 2020
Dear Valli L.B
Thank you so much for your feedback. We are really sad to learn that you are not satisfied with our services during your recent stay. We will turn your comment into action and will improve our hotel facility and service.
Best Regards,
Net
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de NET le 3 mars 2020
Dear Sir/Madam,
We thank you so much for your gracious review. Our teams are delighted to know that overall experience of your recent stay has met your expectation.
We are appreciated and look forward to welcoming you again.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Evonne, Malaysia
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evonne
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de NET le 28 févr. 2020
Dear Evonne
Thank you so much for your great comment. Our entire teams are delighted to see that overall experience is satisfied your expectation.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Uzzal
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I recommend this Hotel
Uzzal
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de NET le 26 févr. 2020
Dear Uzzal,
We are appreciated your feedback. Our entire teams are delighted to learn that overall experience of your recent stay satisfied your expectation.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Andy, Phnom Penh
Voyage en couple
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de NET le 17 févr. 2020
Dear Andy,
We are appreciated your gracious comment. Your feedback help us to strive even hard to provide best service to our guest. Our entire team are delighted to learn that overall your experience meet your expectation. We hope to welcoming you again.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de NET le 17 févr. 2020
Dear Sir/Madam
Thank you so much for your gracious comment. Our teams are delighted to learn that overall experience of your recent stay satisfied your expectation. We hope to welcoming you again.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Jiwon Kim
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
좋아요.
Jiwon Kim
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de NET le 17 févr. 2020
Dear Jiwon Kim,
Thank you so much for your feedback. Your comment help us to improve our facility and service.
10/10 Excellent
Jiiiiji
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jiiiiji
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de NET le 16 févr. 2020
Dear Jiiiji
We thank you so much for your great feedback. Our entire teams are delighted to learn that you satisfied your recent stay here. We hope to welcoming you again.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de NET le 20 janv. 2020
Dear Valued Guest,
We thank for your comment. Your feedback is important for us to improve our service. We are sad that we don't have even a chance to know your room problem with air-conditioning. We are happy to change your room if you are able to let us know during your stay. Still, we are appreciated your feedback and let us improve our service.
We hope if there is another chance to welcoming you, we will try our best to satisfy your need.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Net le 20 janv. 2020
Appreciated your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Net le 22 janv. 2020
Dear Valued Partner,
We are delighted to receive a positive feedback during your recent stay, particularly referring one staff member name "Nat". We will definitely share your gracious comment to our team.
Hopefully, our hotel is one of your top choice for your return trip.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Peter
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Peter
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Net le 20 janv. 2020
Dear Peter,
We are delighted your positive feedback on Hotel.com. Our team is glad to see that overall experience of your recent stay satisfied. We hope that we have another chance to welcoming you again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de NET le 29 janv. 2020
We appreciated your gracious comment. Our entire team are delighted to learn that overall experience of your recent stay has met what you have expected. We hope to have another opportunity to welcoming you once again.
8/10 Bien
Elena
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elena
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Net le 29 janv. 2020
Thank you so much for comment. Your feedback help us to improve our hotel quality. We are delighted to hear that overall experience of your recent stay met your satisfied.
10/10 Excellent
Mårten
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay at River Bay Villa
Mårten
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Net le 28 déc. 2019
Dear Mårten ,
We thank you so much for your valued time posting us excellent review. Our team are happy to learn that overall experience of your recent stay satisfied your expectation.
We hope to welcoming you again.
Best Regards,
Net
8/10 Bien
PETER
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PETER
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de NET le 1 févr. 2020
Dear PETER,
Thank you so much for your comment. We are delighted to see that you enjoy your accommodation.
We hope to welcome again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Net le 26 déc. 2019
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Risa, San Francisco
Voyage d’affaires
6 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Risa
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 6 déc. 2019
Dear Risa,
We thank for your recent stay at our hotel. We are appreciated your gracious comment. Our teams are delighted to see that your accommodation has been satisfied. Looking for word to hearing from you soon.
Best Regards,
Net
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Net le 6 déc. 2019
Dear Valued Guest,
We are pleased to see that overall experience of your recent stay satisfy your need. Thank you for such a good praise on Expedia. Hopefully, our hotel is one of your choice for your return.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
プノンペンからの週末一人旅
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 3 déc. 2019
Thank you so much for your recent stay here. Your feedback is really important for us to improve more. However; TV company change to be a remote user system that makes us even harder to control. This happens every hotel in Siem Reap. Our hotel signature focuses on peace and quiet to make sure you receive well-accommodation. Ther are many restaurants nearby such as Mahob Restaurant, Mie Coffee, Peace Coffee, Marum Restaurant other local retailers around by especially local market. Still, we appreciate your commend helping us to avoid mistakes and make sure that all future guests receive such a standard service. Net
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 25 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your feedback. We hope to welcome you again.
River Bay Villa Team
10/10 Excellent
MartyG, Orange, CA
Voyage en couple
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MartyG
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Net le 17 nov. 2019
Dear Marty
Thank you so much for your recent stay at River Bay Villa. We are so delighted to see that overall experience during stay satisfied your needs. However; we thank for your gracious comment on Expedia. Hopefully, we are still one of your top choices if you return your trip to Siem Reap, Cambodia. Looking forward to welcoming you again. River Bay Villa team
10/10 Excellent
Josee G
Voyage en groupe
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little Oasis
Josee G
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de NET le 27 oct. 2019
Dear Josee G
Thank you so much for your excellent feedback on Hotel.com. We are delighted that overall experience has met your expectation.
We hope to welcome you again.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Net le 27 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your excellent feedback on Expedia.com We are delighted that overall experience has met your expectation.
We hope to welcome you again.
Best Regards,
NET
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de NET le 8 sept. 2019
Thank you so much for your gorgeous feedback. We are delighted to see that overall experience during your honeymoon time has met your expectation. We hope that we are still one of your choice for return trip to Siem Reap, Cambodia.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Net le 4 sept. 2019
Thank you so much for your excellent feedback.
10/10 Excellent
John
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel wonderful staff
John
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de NET le 4 sept. 2019
We are appreciated your feedback. We are delighted to see that overall experience has met your expectation. We hope to welcome you again for your return stay.
10/10 Excellent
Sara
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good , nice hotel
Sara
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Net le 4 sept. 2019
Thank you so much for your feedback. We are delighted to see that overall experience has met your expectation. We hope to welcome you again if you decide to return your trip to Siem Reap, Cambodia.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Net le 19 août 2019
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Yan
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
性价比高;
Yan
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Net le 14 août 2019
Thank you so much for your excellent feedback.
10/10 Excellent
John
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay there
John
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Net le 31 juil. 2019
Dear John,
Thank you for your glowing review, very much appreciated. Wonderful to learn that overall you enjoyed your stay with us. We are pleased that we were able to reach your satisfaction with all aspects of our services as well as that you were well-taken care of by our associates.
Thank you for your kind comments and perhaps we will have the opportunity to welcome you again in the future.
Best Regards,
CHAN Sreynet
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Net le 26 juil. 2019
Thank you so much for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Ratlief
19 juil. 2019
Security areas for tourism
Ratlief
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Net le 19 juil. 2019
Thank you so much for your feedback.
4/10 Médiocre
Ratlief
19 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good and secure areas
Ratlief
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Net le 19 juil. 2019
Thank you so much for your feedback.
4/10 Médiocre
Ty
21 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It is ok to stay
Ty
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Net le 24 juin 2019
Dear Ty
Thank you so much for your email.
We are much appreciated your feedback. We will take note of air conditioner.
Best Regards,
NET
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Net le 18 juin 2019
Dear Sir/Madam
Thank you so much for your recent stay with us. We do apologize for the inconvenience cause during your stay of an error of TV because government has remove the wire on the pole to get into the land instead, so your stay will be effected.
Again, we hope to welcoming you again soon.
Best Regards,
NET