Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Hunter
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hunter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MK le 25 avr. 2024
Thank you for the wonderful review Hunter. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Kaden
Voyage d’affaires, Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaden
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MK le 30 mars 2024
We are so happy to hear you had a positive experience with our staff and rooms Kaden. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Rox
10 mars 2024
Rox
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MK le 30 mars 2024
Thank you for the 5 stars Rox!
10/10 Excellent
Stephen
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MK le 27 févr. 2024
Thank you for choosing the Richland Inn and Suites Stephen!
8/10 Bien
Alan
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de MK le 6 févr. 2024
Thank you for the review Alan, we enjoy having you stay with us!
10/10 Excellent
Mariann
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariann
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you Mariann for the positive review, we enjoyed chatting with you!
10/10 Excellent
GARY
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GARY
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you for the suggestion Gary, we'll look into this. We hope you had a wonderful stay otherwise!
8/10 Bien
Joanna
26 nov. 2023
Joanna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you for the review Joanna! We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
B Holly
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bang for the buck
B Holly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 23 nov. 2023
We are so happy to hear you had a wonderful stay with us, thank you for the positive review!
4/10 Médiocre
April
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 13 nov. 2023
We're sorry you've had a less than pleasant experience with us; however we have not served breakfast since Covid started in 2021. We hope you'll give us another chance the next time you pass through Sidney.
8/10 Bien
Tracy, Three Forks
26 oct. 2023
Tracy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MK le 23 nov. 2023
Thank you for the positive review Tracy!
10/10 Excellent
Peggy
14 oct. 2023
Peggy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 9 nov. 2023
Peggy,Thank you for taking the time to leave a review!
10/10 Excellent
Connie
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 oct. 2023
Connie, Thank you for taking the time to leave a review for our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you to Sidney, MT.
6/10 Satisfaisant
Christopher M
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Christopher M
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
Christopher, Thank you for taking the time to leave a review. Please let us know how we could improve to make your next stay a 5/5.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
Thank you for leaving a review!
8/10 Bien
Mary
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Mary
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
We're sorry to hear about the trouble you faced during your stay with us. We would have been happy to get you moved to a new room had we known. Please give us another chance in the future to provide you with a better experience.
10/10 Excellent
Amy
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 21 sept. 2023
Amy, we appreciate the 10/10 review. Thank you!
8/10 Bien
Joe
Voyage en couple
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 21 sept. 2023
Joe, Thank you for the rating. Please let us know what we could do on your next stay to earn a 5/5.
10/10 Excellent
Tabatha
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tabatha
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 6 sept. 2023
Tabatha, thank you very much for taking the time to leave a review. We are glad to hear your stay was a good one and we look forward to your next stay with us.
6/10 Satisfaisant
Phillip
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Basic Comfort/Cheap Price
Phillip
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 6 sept. 2023
Phillip. Thank you for taking the time to leave a review. I apologize for the bathroom door. We are investigating this and will have maintenance repair it. If you give us another chance in the future, I would be happy to upgrade you to a larger, updated room.
4/10 Médiocre
Jamie
21 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will choose somewhere else to stay next time
Jamie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 août 2023
Jamie, You are correct, we do not have housekeeping available on the weekends, but if you needed anything at all during your stay, the desk can assist. We apologize for the issues with the shower.
8/10 Bien
Gordon
Voyage en couple
18 août 2023
Les points forts : Propreté
Gordon
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 août 2023
Thank you for leaving a review, Gordon!
4/10 Médiocre
Noah
14 août 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Noah, I assure you, all of our rooms are not like this. I am very sorry you had a couple loose tiles during your stay. We have our maintenance team repairing this.
6/10 Satisfaisant
Russell
13 août 2023
Russell
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Russell, Since we have to pay a commission on the nights you do not stay, we do require you to make this change through the 3rd party site you booked through. I am sorry they were hard to get ahold of.
8/10 Bien
Perry
11 août 2023
Perry
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Thank you for leaving a review for our porperty.
4/10 Médiocre
Shane
Voyage d’affaires
9 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Shane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Hi Shane. I am sorry your stay was only 4/10. Please call me to discuss.
10/10 Excellent
John, Scobey
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 9 août 2023
Thank you for leaving a review. We hope you'll stay again soon.
10/10 Excellent
Connie
28 juil. 2023
Connie
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 août 2023
Thank you for taking the time to leave a review for our property, we hope you'll stay with us again the next time you are in the area,
10/10 Excellent
val
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
val
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 26 juil. 2023
Val, thank you for taking the time to leave a review of our property.
10/10 Excellent
val
Voyage d’affaires
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
val
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 26 juil. 2023
Thank you so much for leaving a review of our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.
8/10 Bien
Tian Cheng
3 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Tian Cheng
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 juil. 2023
Thank you for leaving a review.
8/10 Bien
Sherry
24 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sherry
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 24 mai 2023
Sherry, thank you for taking the time to review our property. Please let us know how we could improve your next stay.Thank you.
8/10 Bien
Shelby
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelby
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 24 mai 2023
Thank you for the kind comments regarding our staff. Hope you'll stay again the next time you're passing through Sidney.
8/10 Bien
Josh
Voyage en groupe
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Josh
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 17 mai 2023
Thank you for leaving a review. Please let us know how we could improve your next stay.
10/10 Excellent
Terry
Voyage d’affaires
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 17 avr. 2023
Thank you so much for the 5/5 review. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
GARY
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GARY
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 avr. 2023
Thank you for the review, Gary!
10/10 Excellent
Erin
Voyage en famille
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erin
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de MK le 13 mars 2023
We're glad you enjoyed your stay with us! Thank you for choosing the Richland Inn and Suites!
8/10 Bien
Jaylen
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaylen
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 7 mars 2023
Thank you for leaving a review for our property, hope to see you again!
10/10 Excellent
Jeri, Crosby
Voyage en couple
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeri
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de MK le 12 févr. 2023
Thank you for the positive review, Jeri! Hope to see you again soon.
8/10 Bien
robert
26 janv. 2023
robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de MK le 2 févr. 2023
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Gary
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 janv. 2023
Gary, Thank you for the 10/10 review you left for our property. We hope you'll stay again soon.
10/10 Excellent
B Holly
1 déc. 2022
B Holly
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 janv. 2023
B Holly, we appreciate the great rating you left for our hotel and hope to see you again.
10/10 Excellent
Pearly
Voyage en couple
27 nov. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Pearly
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 nov. 2022
Thank you so much for the great review!
10/10 Excellent
Andrew
23 nov. 2022
Andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, AGM le 30 nov. 2022
Andrew, Thank you so much for the great rating!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go to for Sidney
Andrew
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 nov. 2022
Andrew, thank you for your loyalty to our hotel in Sidney, MT. We appreciate you!
10/10 Excellent
Jolene
16 nov. 2022
Jolene
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
4/10 Médiocre
kelly karlene
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kelly karlene
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
Kelly, I see on Expedia that your reservation was cancelled, and I can't find you in my system. Please contact me to discuss further. Thank you.
8/10 Bien
Kim
Voyage d’affaires
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
Thank you so much for the nice review. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.
8/10 Bien
Jerry
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
I'm so glad we were able to get the snow cleared and point you in the right direction. We hope to see you again in the future.