Bureau, fer et planche à repasser, lits pliants/supplémentaires gratuits

Avis sur Richland Inn & Suites

2 out of 5
Richland Inn & Suites
1200 South Central Avenue, Sidney, MT

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 111 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 106 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 36 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 280." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Molly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Hunter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice little stop
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MK le 25 avr. 2024
Thank you for the wonderful review Hunter. We hope to see you again!

10/10 Excellent

Kaden

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The receptionist was very nice and our room was clean and organized upon arrival.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MK le 30 mars 2024
We are so happy to hear you had a positive experience with our staff and rooms Kaden. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Rox

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MK le 30 mars 2024
Thank you for the 5 stars Rox!

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MK le 27 févr. 2024
Thank you for choosing the Richland Inn and Suites Stephen!

8/10 Bien

Alan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de MK le 6 févr. 2024
Thank you for the review Alan, we enjoy having you stay with us!

10/10 Excellent

Mariann

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
An excellent hotel with great staff.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you Mariann for the positive review, we enjoyed chatting with you!

10/10 Excellent

GARY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathrooms could be bigger with higher toilets
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you for the suggestion Gary, we'll look into this. We hope you had a wonderful stay otherwise!

8/10 Bien

Joanna

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 9 janv. 2024
Thank you for the review Joanna! We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

B Holly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bang for the buck
Front desk gal was wonderful. The price was unbeatable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 23 nov. 2023
We are so happy to hear you had a wonderful stay with us, thank you for the positive review!

4/10 Médiocre

April

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was dirty and smelled of smoke inside. Sheets smelt like a combination of bleach and smoke. They did not serve breakfast and only very small cups for coffee. Limited selection of items to buy on hand. Staff was pleasant. Checking in took quite a bit of time due to technical errors on their end. Overall the property felt dirty, old/outdated and unsafe.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MK le 13 nov. 2023
We're sorry you've had a less than pleasant experience with us; however we have not served breakfast since Covid started in 2021. We hope you'll give us another chance the next time you pass through Sidney.

8/10 Bien

Tracy, Three Forks

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MK le 23 nov. 2023
Thank you for the positive review Tracy!

10/10 Excellent

Peggy

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 9 nov. 2023
Peggy,Thank you for taking the time to leave a review!

10/10 Excellent

Connie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was very affordable and dog friendly
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 oct. 2023
Connie, Thank you for taking the time to leave a review for our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you to Sidney, MT.

6/10 Satisfaisant

Christopher M

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
price was right, front desk was polite, rooms were clean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
Christopher, Thank you for taking the time to leave a review. Please let us know how we could improve to make your next stay a 5/5.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Richland in is rich in value
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
Thank you for leaving a review!

8/10 Bien

Mary

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Great for the price although sheets were stained, no outlets anywhere that worked, and no breakfast option.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 27 sept. 2023
We're sorry to hear about the trouble you faced during your stay with us. We would have been happy to get you moved to a new room had we known. Please give us another chance in the future to provide you with a better experience.

10/10 Excellent

Amy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 21 sept. 2023
Amy, we appreciate the 10/10 review. Thank you!

8/10 Bien

Joe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mattress was uncomfortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 21 sept. 2023
Joe, Thank you for the rating. Please let us know what we could do on your next stay to earn a 5/5.

10/10 Excellent

Tabatha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed here for one night on a road trip and was pleasantly surprised! Amazing price for a very good room! Room and hotel were clean and had all that was needed. Free parking. Rooms and hotel were a bit dated but for the price, it’s unbeatable. Would stay here again!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 6 sept. 2023
Tabatha, thank you very much for taking the time to leave a review. We are glad to hear your stay was a good one and we look forward to your next stay with us.

6/10 Satisfaisant

Phillip

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Basic Comfort/Cheap Price
Old property in poor condition. Bed was comfortable. A/C was cold. Shower/toilet area was so small it was difficult to navigate the space. Bathroom door was coming apart. Staff seemed to not want to interact. No eye contact. Might stay here again for the cheap price and basic comfort.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 6 sept. 2023
Phillip. Thank you for taking the time to leave a review. I apologize for the bathroom door. We are investigating this and will have maintenance repair it. If you give us another chance in the future, I would be happy to upgrade you to a larger, updated room.

4/10 Médiocre

Jamie

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will choose somewhere else to stay next time
The staf was fine. The facility is just ran down and rooms need updated. We had no water pressure and barely lukewarm water for showers. No maintenance or made service on the weekends. All we require is a clean room and nice shower. We will spend a little more money next time for this and in which will also include breakfast.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 août 2023
Jamie, You are correct, we do not have housekeeping available on the weekends, but if you needed anything at all during your stay, the desk can assist. We apologize for the issues with the shower.

8/10 Bien

Gordon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Slightly aged hotel. Amenities are minimal but adequate
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 août 2023
Thank you for leaving a review, Gordon!

4/10 Médiocre

Noah

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were in disrepair with loose and missing tiles and overall shabbiness.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Noah, I assure you, all of our rooms are not like this. I am very sorry you had a couple loose tiles during your stay. We have our maintenance team repairing this.

6/10 Satisfaisant

Russell

I inadvertently booked the wrong day. I called the hotel immediately, no luck. They said sorry, get in contact with orbitz. I tried orbitz, but they were really worthless. I was quite disappointed with orbitz in this instance!!
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Russell, Since we have to pay a commission on the nights you do not stay, we do require you to make this change through the 3rd party site you booked through. I am sorry they were hard to get ahold of.

8/10 Bien

Perry

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Thank you for leaving a review for our porperty.

4/10 Médiocre

Shane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 15 août 2023
Hi Shane. I am sorry your stay was only 4/10. Please call me to discuss.

10/10 Excellent

John, Scobey

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are a bit small but have all the necessities, nice big clean beds, great ice machine, refrigerator. All the things you need for a great price
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 9 août 2023
Thank you for leaving a review. We hope you'll stay again soon.

10/10 Excellent

Connie

Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 août 2023
Thank you for taking the time to leave a review for our property, we hope you'll stay with us again the next time you are in the area,

10/10 Excellent

val

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 26 juil. 2023
Val, thank you for taking the time to leave a review of our property.

10/10 Excellent

val

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 26 juil. 2023
Thank you so much for leaving a review of our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.

8/10 Bien

Tian Cheng

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 juil. 2023
Thank you for leaving a review.

8/10 Bien

Sherry

Les points forts : Propreté et personnel et service
Overall it was fine. Very basic.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 24 mai 2023
Sherry, thank you for taking the time to review our property. Please let us know how we could improve your next stay.Thank you.

8/10 Bien

Shelby

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, quiet and staff was friendly and helpful
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 24 mai 2023
Thank you for the kind comments regarding our staff. Hope you'll stay again the next time you're passing through Sidney.

8/10 Bien

Josh

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 17 mai 2023
Thank you for leaving a review. Please let us know how we could improve your next stay.

10/10 Excellent

Terry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for the money
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 17 avr. 2023
Thank you so much for the 5/5 review. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

GARY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel but bathrooms are to small made for kids no room for a adult
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 5 avr. 2023
Thank you for the review, Gary!

10/10 Excellent

Erin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de MK le 13 mars 2023
We're glad you enjoyed your stay with us! Thank you for choosing the Richland Inn and Suites!

8/10 Bien

Jaylen

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 7 mars 2023
Thank you for leaving a review for our property, hope to see you again!

10/10 Excellent

Jeri, Crosby

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely hands down can't beat the price for the room. The room we had was SO nice!!!
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de MK le 12 févr. 2023
Thank you for the positive review, Jeri! Hope to see you again soon.

8/10 Bien

robert

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de MK le 2 févr. 2023
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 janv. 2023
Gary, Thank you for the 10/10 review you left for our property. We hope you'll stay again soon.

10/10 Excellent

B Holly

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 23 janv. 2023
B Holly, we appreciate the great rating you left for our hotel and hope to see you again.

10/10 Excellent

Pearly

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Clean rooms, quiet and safe surroundings. No breakfast but they have coffee & hot water.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 nov. 2022
Thank you so much for the great review!

10/10 Excellent

Andrew

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, AGM le 30 nov. 2022
Andrew, Thank you so much for the great rating!

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go to for Sidney
Great hotel and price. No frills. Just what’s needed. Friendly staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 30 nov. 2022
Andrew, thank you for your loyalty to our hotel in Sidney, MT. We appreciate you!

10/10 Excellent

Jolene

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

4/10 Médiocre

kelly karlene

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When I made my reservation I asked that the couch/bed be made up. Upon arrival there were no blankets or sheets for the extra bed. I called down and asked for them. Instead of bringing them to my room I had to go all the way to the front desk and get them myself with my small grandson. Tub was filthy, Ana there was a smushed fly on the curtain and window. No breakfast or any amenities. Will not stay here again.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
Kelly, I see on Expedia that your reservation was cancelled, and I can't find you in my system. Please contact me to discuss further. Thank you.

8/10 Bien

Kim

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a great stay. The king sue for $50 was a nice surprise!
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
Thank you so much for the nice review. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.

8/10 Bien

Jerry

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cleaned snow before we got up and told us road conditions for where we were going
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jaimie Dishon, General Manager le 14 nov. 2022
I'm so glad we were able to get the snow cleared and point you in the right direction. We hope to see you again in the future.