Avis
5,8
6,0/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage avec des animaux de compagnie
24 mai 2024
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Claudia
Voyage en famille
24 mai 2024
Claudia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Lorin, Dallas
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Carlos
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Carlos
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Carlos, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Kaitlin
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaitlin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Kaitlin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Francime
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 avr. 2024
Francime
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Francime,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Aretha
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aretha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Mac Arthur
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mac Arthur
Séjour de 7 nuits en février 2024
2/10 Horrible
William
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Celia
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Celia,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Roberta
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberta
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
ROBERT
Voyage d’affaires
24 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Hell Hotel
ROBERT
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
alexander
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible way to begin a Birthday
alexander
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2023
Hi Alexander,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Rita
6 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Rita
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Cameron A. #Team6
2/10 Horrible
June
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Motel 6 Ever
June
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 nov. 2023
Hi June,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Cynthia
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
disappointing to say the least
Cynthia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Cynthia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Richard
9 nov. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Gale
2 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Double charged!!.?
Gale
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Gale,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
Keiwana
Voyage en famille, Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Keiwana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi KeiwanaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sheila
17 oct. 2023
Sheila
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Hisako
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hisako
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Maria
Voyage d’affaires
21 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi Maria,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jae
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
15 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jae
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Jae, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Pam
2 sept. 2023
Pam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Michael
31 août 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Vickie
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vickie
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Maxine
17 août 2023
Maxine
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Anthony
15 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Anthony,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Anthony
Voyage d’affaires
14 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Anthony,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
La Freda
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will never return here again
La Freda
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Megan
Voyage d’affaires
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Clean Room
Megan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2023
Hi Megan,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Lisa
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Lisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2023
Hi Lisa,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Carrie
24 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never Again
Carrie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 août 2023
Hi Carrie,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Joel
Voyage d’affaires
16 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Meri
14 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don't stay here.
Meri
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juil. 2023
Hi Meri, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Nick
10 juil. 2023
Nick
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Betty
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 juil. 2023
Hi Betty,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Uwe
7 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uwe
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 juil. 2023
Hallo Uwe,Wir freuen uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Ihre Anliegen sind uns wichtig und wir nehmen alle Gästeerlebnisse ernst. Ihr Geschäft ist uns wertvoll und wir sind bestrebt, Ihren nächsten Besuch noch angenehmer zu gestalten. Bitte zögern Sie nicht, wiederzukommen und wieder bei uns zu übernachten, denn wir freuen uns auf die Gelegenheit, Sie bedienen zu dürfen.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jenny
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 juil. 2023
Hi Jenny,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
shadijah
4 juil. 2023
shadijah
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
ISABEL
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ISABEL
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 juil. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Patricio
24 juin 2023
Patricio
Séjour de 1 nuit en mai 2023
4/10 Médiocre
Loretta
Voyage en famille
21 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t do it!
Loretta
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 juil. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Kennah
21 juin 2023
Kennah
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Althea Johnson James
21 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Althea Johnson James
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 juil. 2023
We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Santiago, Marshall
Voyage en couple
21 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Santiago
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Terence
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terence
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juin 2023
Hi Terence,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Martin
17 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 1 nuit en juin 2023