Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Hi Lucas,Thank you for choosing to stay with us here at Leonardo Hotel Sheffield and giving your time leaving a review.We are pleased you found our hotel clean and our central location convenient.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards
10/10 Excellent
Geneviève
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneviève
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dylan le 4 déc. 2023
Thanks for this great review Genevieve. We really appreciate the great feedback and we look forward to seeing you again soon.Kind Regards
8/10 Bien
Lucas
Voyage d’affaires
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place except breakfast
Lucas
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 8 mai 2023
Dear Lucas,thank you for choosing to stay with us here at Leonardo Hotel Sheffield and giving your time leaving a review of your stay.It is great to hear your comments about our hotel cleanliness and proximity to the station. We are sorry and surprised that you didn't enjoy our buffet breakfast as we get a lot of compliments about it. Your feedback will be shared with the management team so improvements can be made.We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,
2/10 Horrible
mckenzie
12 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
mckenzie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Leonardo le 19 mai 2024
Hello Mckenzie.Please do get into contact with us to speak about these matters.
10/10 Excellent
JOSE, Chula Vista
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 12 mai 2024
Hi Jose. Thanks for this 5/5 review here on Expedia. We look forward to you returning soon.
8/10 Bien
Caroline
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dylan le 11 mai 2024
Hi Caroline. Thanks so much for leaving us this great review here on Expedia. I will definitely pass on your lovely message to Simon.
8/10 Bien
Kim
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 11 mai 2024
Hi Kim. Thanks so much for this great feedback.
10/10 Excellent
Patrick
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 11 mai 2024
Hi Patrick. Thankyou for this review.
10/10 Excellent
BARRY
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BARRY
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Dylan le 11 mai 2024
Thanks for this great review Barry.
8/10 Bien
Sara
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dylan le 11 mai 2024
HI Sara. Thanks so much for the great feedback. We will certainly pass on your comments to the staff.
8/10 Bien
Susan
28 avr. 2024
Susan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 19 mai 2024
Hi Suasan. Thanks for the feedback. We look forward to welcoming you back to Sheffield soon.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 28 avr. 2024
Hi Jenn. Thanks very much for the review. We really appreciate the great comments.Many thanks,
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Sarah
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan le 28 avr. 2024
Hi Sarah. Thanks for this review. I will pass on the comments about breakfast to the team. Hopefully we will get a chance to see you again soon!
10/10 Excellent
Tracy and Stephen
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy and Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 28 avr. 2024
Hi Tracy. Thanks very much for this great review. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Sandra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 20 avr. 2024
Hi Sandra. Thankyou for your review. We really do appreciate the great feedback.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
kerry
14 avr. 2024
kerry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 4 mai 2024
Hi Kerry. Thanks very much for the review. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Paul
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 14 avr. 2024
Hi Paul. Many thanks for the review.
6/10 Satisfaisant
Jamie
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 15 avr. 2024
Hi Jamie.Thanks very much for the review here on Hotels.com/Expedia. If there is anything any we could have improved upon, please do get in contact.Kind Regards
10/10 Excellent
david, witney
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 14 avr. 2024
Hi David. Firstly, let me say it was a pleasure to have you stay with us here at Leonardo Sheffield and we are very thankful for this fantastic review. I will certainly pass on your comments to the whole team.We loom forward to welcoming you back to the hotel soon.Kind Regards
8/10 Bien
Salma, Toronto
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salma
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan le 14 avr. 2024
Hello Salma. Thankyou for the feedback
10/10 Excellent
Paul
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 14 avr. 2024
Hi Paul. Thankyou for your review.
10/10 Excellent
Noel
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 14 avr. 2024
Hello Noel. Thanks so much for the great review.
10/10 Excellent
Jake
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jake
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan le 14 avr. 2024
Hi Jake. Thankyou for this great review. I will certainly pass on your lovely comments to the team.Kind Regards
10/10 Excellent
SEAN
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEAN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 14 avr. 2024
Hi Sean, Thanks for the great feedback. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Edward
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 14 avr. 2024
Hello Edward. Thanks Very Much For The Great Review. Was Lovely Having You Stay With Us.Kind Regards
10/10 Excellent
Julia
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Julia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 14 avr. 2024
Hey Julia. Thankyou for your great review. We appreciate the feedback.Many Thanks
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dylan le 5 avr. 2024
Hey David. Thankyou for this kind review. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dylan le 5 avr. 2024
Hi Becca, thanks for this review. See you seen!
10/10 Excellent
Avril
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Avril
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 5 avr. 2024
Hi Avril. Thankyou for this review. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Réponse de Dylan le 5 avr. 2024
Hi Kelly. Thanks so much for leaving us this review here on Expedia. I will pass on your positivity to the staff. We really appreciate the feedback and we look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Abhinav
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abhinav
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Simon le 28 mars 2024
Hi Abhinav,thank you for giving your time leaving a review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the very near future.sincerelySimon
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 26 mars 2024
Thank you for taking time and giving us high score.Reading reviews we aim to improve our service.We hope to see you again.Kind regards
8/10 Bien
Mark
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 26 mars 2024
Thank you for taking time and giving us quite high score.Reading reviews we aim to improve our service.We will pass mentioned issue to maintenance department.We hope to see you again.Kind regards
2/10 Horrible
David
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Simon le 28 mars 2024
Dear David, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Simon
10/10 Excellent
Jo
17 mars 2024
Jo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 17 mars 2024
Hi Jo. Thanks for the great feedback. I will certainly pass on your comments to the breakfast team.Many thanks
8/10 Bien
derick
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
derick
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dylan le 17 mars 2024
Hi Derick. Thanks for this review. I will pass on the info to the relevant department heads.Kind Regards
10/10 Excellent
Garry
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan, Duty Manager le 17 mars 2024
Hi Garry. Thanks for the fantastic feedback. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Katarzyna
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katarzyna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 17 mars 2024
Hello there. Thanks so much for this overly kind review. See you soon!
10/10 Excellent
James
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 17 mars 2024
Hi James. Thankyou for this review. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
John, Grimsby
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 3 mars 2024
Hi John. Thanks very much for the review. We appreciate the in depth feedback and I'll pass it n to the team.Kind Regards
10/10 Excellent
Catharine
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catharine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dylan le 17 mars 2024
Hi Catharine. Thanks for this top notch score here on Expedia.Kind Regards
10/10 Excellent
Rose
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan le 26 févr. 2024
Hey Rose. Thanks so much for this review here on Expedia. We look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
paul
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan le 26 févr. 2024
Hi Paul, thanks so much for this review. We appreciate the feedback. If you any further comments please do get in touch.Kind Regards
10/10 Excellent
Dean
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Hi Dean,thank you for giving your time leaving a review of your stay. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back in the near future.Regards
8/10 Bien
Grant
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grant
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dylan le 26 févr. 2024
Hi there and thankyou for this review. We appreciate the feedback.
10/10 Excellent
David
21 févr. 2024
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Hi David,thank you for choosing to stay with us here at Leonardo Hotel Sheffield and giving your time leaving a review.It is great to hear you enjoyed your stay and we all look forward to welcoming you back in the near future.Regards
2/10 Horrible
marie
21 févr. 2024
marie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Dear Marie, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,
10/10 Excellent
Graham
20 févr. 2024
Graham
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Hi Graham,thank you for choosing to stay with us here at Leonardo Hotel Sheffield and giving your time leaving a review.We are delighted that you have enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Would not stay again
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 24 févr. 2024
Hi,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,
8/10 Bien
Fiona
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Hotel Sheffield le 19 févr. 2024
Hi Fiona,thank you for choosing to stay with us here at Leonardo Hotel Sheffield and giving your time leaving a review of your stay.We are delighted you enjoyed your stay and were able to take advantage of our location and the reduced tariff at the Moor.We all look forward to welcoming you back in the very near future.Kind regards