Avis sur Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City
Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City
95, Cheongpa-ro 20-gil, Yongsan-gu, Seoul
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 nov. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
FRANCIS
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANCIS
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
patrick, Paris
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
confortable tres beau design personnel adorable
patrick
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Clara
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Clara
Séjour de 3 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Kkk
11 mai 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Kkk
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Maxime Beyer le 23 mai 2019
Dear Kkk,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Maxime BEYER
Cluster Guest Experience Manager
Seoul Dragon City
8/10 Bien
King
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
King
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Yunsoon S.
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yunsoon S.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 20 mai 2024
Dear Yunsoon,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Jonathan
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 mai 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
MASAKI
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
MASAKI
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 6 mai 2024
Dear MASAKI,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 6 mai 2024
Dear Ryan,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
6/10 Satisfaisant
Rikuou
30 avr. 2024
Rikuou
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
SHINTARO
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
SHINTARO
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 25 avr. 2024
お客様へ、ご滞在に関するコメントを大変ありがたく存じます。肯定的なフィードバックを受けるのはいつも喜びです。お客様のコメントをチームと共有させていただきます。このフィードバックが、サービスの品質向上に励む全てのスタッフにとって励みとなることでしょう。再度ご経験を共有いただき、次回のご訪問も前回同様に楽しいものとなることを願っています。
10/10 Excellent
noriaki
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
noriaki
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 avr. 2024
Dear. noriaki,当ホテルにご滞在いただき、レビューをお書きいただき、誠にありがとうございます!ご滞在が快適であったことを知り、私たちは嬉しく思います。常にすべてのお客様に最高のサービス体験を提供するよう努めています。ぜひまたお会いできることを楽しみにしています!
8/10 Bien
Samantha
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 avr. 2024
Dear Samantha,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Fook Lee
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fook Lee
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Fook Lee,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!
10/10 Excellent
Katharina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katharina
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Katharina wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Seoul Dragon City.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
10/10 Excellent
ERINA
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERINA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Erina当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!
10/10 Excellent
Kayo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Kayo、当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!
10/10 Excellent
Subin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Subin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jacob Bang (Duty Manager) le 27 mars 2024
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다Jacob Bang 드림Duty Manager
10/10 Excellent
YUNA
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
YUNA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
YUNA고객님께,우리 호텔에 대한 좋은 리뷰에 감사드립니다! 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각하며, 곧 다시 만나기를 바라겠습니다. 감사합니다.
10/10 Excellent
noriaki
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
noriaki
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 16 mars 2024
Dear noriaki,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback about our hotel, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!
8/10 Bien
Nam-Hoon
27 févr. 2024
Nam-Hoon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 2 mars 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Hyunil, Victoria
26 févr. 2024
Hyunil
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Hyunil고객님께,우리 호텔에 대한 좋은 리뷰에 감사드립니다! 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각하며, 곧 다시 만나기를 바라겠습니다. 감사합니다.
2/10 Horrible
Denny
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denny
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 27 févr. 2024
Dear Denny,Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
Valeria
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeria
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Agradecemos tus comentarios positivos sobre la ubicación del hotel, las amplias habitaciones con lavadora-secadora, las opciones de restaurante y las instalaciones del gimnasio. Esperamos verte de nuevo en tu próxima visita y agradecemos tu elección de hospedaje con nosotros.
4/10 Médiocre
KAZUHIKO
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
KAZUHIKO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
seungheon
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
seungheon
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
SOO
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SOO
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
Kim
28 janv. 2024
Kim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 3 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Nooree
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nooree
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
4/10 Médiocre
BoYoung
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BoYoung
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We would like to know what is the reason why you gave a grade of 4 out of 10.We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
GIL YOUNG
18 janv. 2024
GIL YOUNG
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 21 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
noriaki
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
noriaki
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 21 janv. 2024
3泊もスイートでのご滞在、誠にありがとうございます。清潔で快適な室内とベッドがお好みいただけたようで、大変嬉しく思います。明洞のノビチブで焼肉を楽しんでいただいたこと、そして雪が降り始めた際にロッテの地下でみかんを購入されたこと、貴重な情報をありがとうございます。ロッテ地下からの1号線での移動がタクシーよりも早いとのこと、参考になりますね。またのご滞在を心よりお待ちしております。何かご質問やご希望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
check-in 이 불편한 호텔
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 우선 체크인 대기 때문에 고객님께서 투숙기간 동안 불편끼쳐드린 점 정말 죄송하게 생각합니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다감사합니다
10/10 Excellent
Jungyeon
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jungyeon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Sangwoo
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sangwoo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
SUN YUN
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUN YUN
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Il Kyung
5 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Il Kyung
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
Jongmin
2 janv. 2024
Jongmin
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Ariyama
2 janv. 2024
Ariyama
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
HYUNG WOO
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HYUNG WOO
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Byung gon
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
최고입니다
Byung gon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 31 déc. 2023
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다
6/10 Satisfaisant
Alyssa
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alyssa
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 31 déc. 2023
Dear Alyssa, Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about the location and convenience. We apologize for any cleanliness issues and will address them to ensure a more thorough daily cleaning. Your input is valuable to us.
10/10 Excellent
Hyun-Suk
28 déc. 2023
Hyun-Suk
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Choong Man
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Choong Man
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 Excellent
Haruhiko
20 déc. 2023
Haruhiko
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
4/10 Médiocre
EMI
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EMI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
お客様へ、この度は当ホテルにご宿泊いただき、レビューを作成していただきありがとうございます。 この度は当ホテルで不快な思いをさせてしまい、誠に申し訳ございませんでした。 私たちはあなたのフィードバックを真剣に受け止め、あなたの考えは私たちのチームと共有されていますので、安心してください。 私たちは常に間違いから学び、すべてのお客様に最高のサービス体験を提供するよう努めていますので、より良いサービスを提供する機会をもう一度与えていただけることを心から願っています。
10/10 Excellent
HAN
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAN
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 Bien
noriaki
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
noriaki
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 16 déc. 2023
お客様へ、当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!