Suite Junior, 2 lits une place | Literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie

Avis sur Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City

5 out of 5
Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City
95, Cheongpa-ro 20-gil, Yongsan-gu, Seoul

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 638 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 235 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 72 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 1003." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 nov. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

FRANCIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

patrick, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
confortable tres beau design personnel adorable
tres bon sejour cet hotel etait parfait
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Clara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Parfait pour un séjour affaire
Séjour de 3 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Kkk

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Pas assez de lit bebe et pas de lit d'appoint. Vu jolie
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Maxime Beyer le 23 mai 2019
Dear Kkk, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Maxime BEYER Cluster Guest Experience Manager Seoul Dragon City

8/10 Bien

King

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location with excellent services from the hotel staff.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Yunsoon S.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 20 mai 2024
Dear Yunsoon,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!

10/10 Excellent

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 mai 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 Bien

MASAKI

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 6 mai 2024
Dear MASAKI,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to the Seven Lucky Casino, clean hotel, very nice shower and staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 6 mai 2024
Dear Ryan,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!

6/10 Satisfaisant

Rikuou

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

SHINTARO

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
サウナやプールがあるのは利用する価値がある。3種類のお風呂と2種類のサウナがあり、かなり楽しめた。ジムでかいた汗を流しに来ている人も見られ、優良な設備・サービスだと感じた。
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 25 avr. 2024
お客様へ、ご滞在に関するコメントを大変ありがたく存じます。肯定的なフィードバックを受けるのはいつも喜びです。お客様のコメントをチームと共有させていただきます。このフィードバックが、サービスの品質向上に励む全てのスタッフにとって励みとなることでしょう。再度ご経験を共有いただき、次回のご訪問も前回同様に楽しいものとなることを願っています。

10/10 Excellent

noriaki

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
今回もノボテルスイーツに3泊しました。 夜は、龍山駅前のカモメの巣で焼肉食べました。 美味しくて、安いです。外国の方がたくさん来てました。
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 avr. 2024
Dear. noriaki,当ホテルにご滞在いただき、レビューをお書きいただき、誠にありがとうございます!ご滞在が快適であったことを知り、私たちは嬉しく思います。常にすべてのお客様に最高のサービス体験を提供するよう努めています。ぜひまたお会いできることを楽しみにしています!

8/10 Bien

Samantha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was convenient to a Mall.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 12 avr. 2024
Dear Samantha,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!

10/10 Excellent

Fook Lee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is connected to Ibis which has a 24hrs convenience store (Nice to C U). Via this store, you can purchase / top-up Wow Pass #(for foreigners) or Namane Card. It is also connected to Yongsan Station and a Mall. So, topping up Transport pass (T-pass) is also easy. Note #: Wow Pass holds 2 functions. 1. It allows you to store money to be used almost everywhere within Korea without carrying cash around. 2) It can be used as T-pass. However, you will need to top up T-pass before using.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Fook Lee,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!

10/10 Excellent

Katharina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super schönes Hotel. Tolle Aussicht. Waren im 35 Stock und konnten die ganze Stadt überblicken. Zimmer war sehr groß mit Küche und alles sauber. Generell liegt das Hotel super an der Metro. Man kann direkt vom Hotel aus zur Metro laufen. Es gibt in der Nähe auch direkt noch eine andere Metro Station die uns super in die Stadt gebracht hat.
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Katharina wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Seoul Dragon City.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 Excellent

ERINA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
目の前が建物がないので景観がとてもいいです。 朝焼けも夜景もとても綺麗で、大きな窓でゆっくりした気分になれ、部屋も広くて、こどもも喜んでいました。 ホテルの周囲ももっと探索できればよかったのですが、これからもっと開発されそうな感じなので、また次回も泊まって開拓できたらいいなと思いました。
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Erina当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!

10/10 Excellent

Kayo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
駅からホテルまで直結していてとても便利。 ホテルはモダンでゴージャス。高層なので景色も最高。朝のビュッフェは種類の多さに圧巻。食べ尽くせないほど魅力的な料理が一杯展開されています。朝食ビュッフェは予約時につけておくことをお勧めします。外部の人が食べるには大人で5000円、子供で3000円だそうです。泊まりの人は宿泊費にちょい足しで食べられます。
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Dear. Kayo、当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!

10/10 Excellent

Subin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
깨끗하고 좋았어요!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jacob Bang (Duty Manager) le 27 mars 2024
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다Jacob Bang 드림Duty Manager

10/10 Excellent

YUNA

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
YUNA고객님께,우리 호텔에 대한 좋은 리뷰에 감사드립니다! 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각하며, 곧 다시 만나기를 바라겠습니다. 감사합니다.

10/10 Excellent

noriaki

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
今回の滞在では、龍山駅近くの焼肉屋さんに行きました。安くて大変美味しい店でした。 かもめの巣という名前の焼肉屋さんです。 いつも満席に近いですね。 龍山駅を出て左折して次の四角の信号まで3分くらいで着きます。
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 16 mars 2024
Dear noriaki,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback about our hotel, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!

8/10 Bien

Nam-Hoon

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 2 mars 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Hyunil, Victoria

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Eva, Guest Experience Manager le 4 avr. 2024
Hyunil고객님께,우리 호텔에 대한 좋은 리뷰에 감사드립니다! 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각하며, 곧 다시 만나기를 바라겠습니다. 감사합니다.

2/10 Horrible

Denny

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 27 févr. 2024
Dear Denny,Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

Valeria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel se encuentra bien ubicado con un fácil acceso a la estación de tren y metro. La habitación era muy espaciosa, además de que contaba con lavasecadora, igualmente el restaurante es bueno y ofrece varias opciones. Algo a resaltar es el gimnasio ya que tienen un área de peso libre y varias maquinas de peso y cardio.
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Agradecemos tus comentarios positivos sobre la ubicación del hotel, las amplias habitaciones con lavadora-secadora, las opciones de restaurante y las instalaciones del gimnasio. Esperamos verte de nuevo en tu próxima visita y agradecemos tu elección de hospedaje con nosotros.

4/10 Médiocre

KAZUHIKO

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
歯ブラシがない
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

seungheon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

SOO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

Kim

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 3 févr. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Nooree

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
친절했어요
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

4/10 Médiocre

BoYoung

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We would like to know what is the reason why you gave a grade of 4 out of 10.We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

GIL YOUNG

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 21 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

noriaki

Les points forts : Propreté et personnel et service
今回もスイーツに3泊しました。清潔な室内とベッドの寝心地は、最高でした。 明洞のノビチブにタクシーで焼肉を食べに行きました。夜は雪が降って来たので、道路を挟んで向かい側のロッテの地下食料品でみかん🍊を買いました。ロッテ地下から電車1号線で龍山駅まで3駅です。タクシー🚕より早いです。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 21 janv. 2024
3泊もスイートでのご滞在、誠にありがとうございます。清潔で快適な室内とベッドがお好みいただけたようで、大変嬉しく思います。明洞のノビチブで焼肉を楽しんでいただいたこと、そして雪が降り始めた際にロッテの地下でみかんを購入されたこと、貴重な情報をありがとうございます。ロッテ地下からの1号線での移動がタクシーよりも早いとのこと、参考になりますね。またのご滞在を心よりお待ちしております。何かご質問やご希望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
check-in 이 불편한 호텔
용산에 있는 view 가 좋은 호텔. Check-in 이 너무 오래 걸리는 불편함은 있음. 직원도 친절하지 않음.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 우선 체크인 대기 때문에 고객님께서 투숙기간 동안 불편끼쳐드린 점 정말 죄송하게 생각합니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다감사합니다

10/10 Excellent

Jungyeon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Sangwoo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

SUN YUN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Il Kyung

Les points forts : Équipements
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

Jongmin

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Ariyama

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

HYUNG WOO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Byung gon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
최고입니다
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 31 déc. 2023
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다

6/10 Satisfaisant

Alyssa

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Location is great and convenient. The hotel could be more clean though and wasn’t really cleaned thoroughly daily.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 31 déc. 2023
Dear Alyssa, Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about the location and convenience. We apologize for any cleanliness issues and will address them to ensure a more thorough daily cleaning. Your input is valuable to us.

10/10 Excellent

Hyun-Suk

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Choong Man

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

10/10 Excellent

Haruhiko

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

4/10 Médiocre

EMI

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
前の宿泊者のタオルなどが置きっぱなし、お風呂の排水が悪い。温度設定が24.5まで。 今の気温-10℃では非常に寒い。 日本語通じない。 本当に星5かな?
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
お客様へ、この度は当ホテルにご宿泊いただき、レビューを作成していただきありがとうございます。 この度は当ホテルで不快な思いをさせてしまい、誠に申し訳ございませんでした。 私たちはあなたのフィードバックを真剣に受け止め、あなたの考えは私たちのチームと共有されていますので、安心してください。 私たちは常に間違いから学び、すべてのお客様に最高のサービス体験を提供するよう努めていますので、より良いサービスを提供する機会をもう一度与えていただけることを心から願っています。

10/10 Excellent

HAN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de -Cecile, Guest Experience Manager le 29 déc. 2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!

8/10 Bien

noriaki

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
今月もスイーツに3泊宿泊しました。 スタッフも日本語が堪能で話しやすくて、美味しいお店の色んな情報をおしえていただきました。 ホテルのすぐ近くにヨンサン駅があり、雨でも濡れないで新しく造られた連絡橋を歩いていけます。ヨンサン駅の上は、デパートや食堂街になっていてたくさんのお店があります。日本料理、中華料理、韓国料理などなど。
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Cecile, Guest Experience Manager le 16 déc. 2023
お客様へ、当ホテルにご宿泊いただき、レビューを書くお時間をいただきありがとうございます! お客様が快適な滞在を過ごせたことを嬉しく思います。私たちは常にすべてのお客様に最高のサービスを提供するために努力しています。 近いうちにお会いできることを願っています!