Avis sur Hotel Skypark Myeongdong I
Hotel Skypark Myeongdong I
15, Myeongdong 8na-gil, Jung-gu, Seoul, Seoul
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
21 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
taeyeon
22 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bien
taeyeon
8/10 Bien
Yumiko, machidashi kanaigaoka
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yumiko
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 20 mai 2024
スカイパークホテルを信じてお選びいただきありがとうございます。 明洞の中心部にあるホテルの地理的利点にもかかわらず、満足できない客室でご不便をおかけしたのではないかと残念です。 お客様のご期待にお応えできるよう、全職員努力いたします。 またのご利用をお待ちしております。 ありがとうございます。
8/10 Bien
alejandro
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
alejandro
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 13 mai 2024
Thank you for using Hotel Skypark! I'm glad that the convenient location of the hotel helped you travel to Korea. We always strive to provide you with the best accommodation. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
YUKO
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YUKO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 13 mai 2024
スカイパークホテルをお選びいただきありがとうございます! 当ホテルの明洞内の地理的位置がお客様の役に立ったようで嬉しいです。 お客様に最上のご宿泊をご提供するために最善を尽くすことをお約束し、これからもたくさんのご利用をお願いいたします。 改めて感謝いたします.
8/10 Bien
TOMOKO
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
TOMOKO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 13 mai 2024
ありがとうございます!私たちはお客様が快適に過ごせるように努めています。またのご利用をお待ちしております。
10/10 Excellent
yoko
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yoko
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 8 mai 2024
ありがとうございます! 私たちはお客様に快適な宿泊を楽しんでいただけるよう、清潔な環境を提供することを最優先に考えています。 また、費用対満足度を高めるために努力しており、お客様に満足できるサービスを提供するために努力しています。 これからもSKYPARKホテルをご利用くださいますようお願い申し上げます。
10/10 Excellent
emily
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
emily
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for your positive feedback on the Skypark Hotel. I am very happy that the hotel's excellent location and impressive staff service gave you a rich trip. We will continue to strive for your comfort. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
ENRIQUE
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ENRIQUE
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for your positive feedback on the Skypark Hotel. I am very happy that the hotel's excellent location and impressive staff service gave you a rich trip. We will continue to strive for your comfort. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
??
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 8 mai 2024
Thank you for choosing Skypark Hotel! We are glad that our hotel's geographical location in Myeongdong helped you. We promise to do our best to provide you with the best accommodation, and we look forward to your continued use. Thank you again.
6/10 Satisfaisant
Naoka
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Naoka
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 8 mai 2024
ありがとうございます! 私たちはお客様に快適な宿泊を楽しんでいただけるよう、清潔な環境を提供することを最優先に考えています。 また、費用対満足度を高めるために努力しており、お客様に満足できるサービスを提供するために努力しています。 これからもSKYPARKホテルをご利用くださいますようお願い申し上げます。
10/10 Excellent
Mariah
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariah
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 23 avr. 2024
Thank you for using Skypark Hotel. I am glad that the location of the hotel in the center of Myeongdong, the cleanliness of the room, and the excellent staff service helped you travel. Our hotel prioritizes cleanliness above all else to provide you with a comfortable stay. If you need anything during your stay, please feel free to contact the front desk. We look forward to your second visit.
8/10 Bien
Ana
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 9 avr. 2024
Thank you for choosing Hotel Skypark! I'm glad that our hotel has made your trip to Korea more affluent. If you need anything during your stay, please feel free to contact the front desk. We look forward to your visit again in the future.
8/10 Bien
Rowena
Voyage en groupe
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rowena
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 5 avr. 2024
Thank you for choosing Skypark Hotel! I am glad that the geographical location of the hotel that is convenient for enjoying the night market has helped you. We promise to do our best to provide you with the best accommodation, and we look forward to your continued use. Thank you again.
8/10 Bien
NAOKA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
NAOKA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 5 avr. 2024
スカイパークホテルをご利用いただきありがとうございます! 明洞を観光するのに便利なホテルの位置と丁寧に応対する職員たちのサービスがお客様の旅行を助けたようで嬉しいです。 お客様に常に最上の宿泊を提供するために全職員が努力しています。 またのご来店をお待ちしております。
4/10 Médiocre
MASHINO
29 mars 2024
MASHINO
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 23 avr. 2024
ありがとうございます! 私たちはお客様に快適な宿泊を楽しんでいただけるよう、清潔な環境を提供することを最優先に考えています。 また、費用対満足度を高めるために努力しており、お客様に満足できるサービスを提供するために努力しています。 これからもSKYPARKホテルをご利用くださいますようお願い申し上げます。
8/10 Bien
Miki
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miki
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 26 mars 2024
スカイパークホテルをお選びいただきありがとうございます! 当ホテルの明洞内でのショッピングに便利な場所がお客様の役に立ったようで嬉しいです。 お客様に最上のご宿泊をご提供するために最善を尽くすことをお約束し、これからもたくさんのご利用をお願いいたします。 改めて感謝いたします.
6/10 Satisfaisant
Hisashi
Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hisashi
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 25 mars 2024
スカイパークホテルに対する評価とてもありがとうございます。 明洞内の地理的利点と親切なスタッフにもかかわらず、満足できない客室の大きさを残念に思います。 お客様のご期待にお応えできるよう、全職員努力することをお約束し、改めてご利用くださいますようお願い申し上げます。 ありがとうございます。
8/10 Bien
AKI
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
AKI
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Nami
13 févr. 2024
Nami
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Nami
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nami
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
AYAKA
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AYAKA
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
M
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
M
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Skypark Manager le 30 janv. 2024
Dear guest, Thank you for sharing your experience at SkyPark. You were satisfied with the good location, but we apologize for the inconvenience caused by the blanket during your stay. Our front staff is always trying for our guests' convenience. If you contact us at the front desk next time, we will respond quickly. We will also make improvements to ensure your comfort by referring to your feedback. We hope to see you again in the future.
2/10 Horrible
Junseok
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Junseok
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 호텔스카이파크 매니저 le 22 janv. 2024
안녕하세요. 리뷰를 남겨주셔서 감사합니다. 호텔스카이파크에서 만족스럽지 못한 숙박으로 불편을 드려 죄송합니다. 저희 호텔은 항상 고객님들의 의견에 귀 기울이고 개선해 나가고 있습니다. 다음에 다시 방문하시게 된다면 더 나은 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 노력하겠습니다. 감사합니다.
4/10 Médiocre
Wai hang
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wai hang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong1 le 12 janv. 2024
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
10/10 Excellent
HAJIME
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAJIME
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong1 le 24 déc. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
6/10 Satisfaisant
MIKI
Voyage en groupe
14 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
MIKI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong1 le 16 déc. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
8/10 Bien
heeyoun
Voyage d’affaires
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
heeyoun
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong1 le 16 déc. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
10/10 Excellent
KOUHEI
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KOUHEI
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 24 nov. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Mika
14 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Mika
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Skypark MyeongDong1 le 16 nov. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
2/10 Horrible
Yongsung
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Yongsung
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 4 nov. 2023
First of all, thank you so much for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. In the future, all employees will do their best to improve their deficiencies and better serve their customers.
10/10 Excellent
takeuchi
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
楽しかったです。
takeuchi
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 29 oct. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
8/10 Bien
Tibi
Voyage en famille
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tibi
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 13 oct. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
10/10 Excellent
Yi-Wen
Voyage en groupe
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yi-Wen
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 23 sept. 2023
感谢您利用我们SKY PARK酒店明洞1号店。 今后也会更加努力以更好的商品迎接顾客。 谢谢。
10/10 Excellent
Bernardita, Jacksonville
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernardita
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 21 sept. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Peter
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 17 sept. 2023
First of all, thank you very much for using our Hotel Skypark Myeongdong 1, and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We will try to quickly improve what you have said by communicating your valuable opinions to the department and related parties. Thank you.
8/10 Bien
Ayaka
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ayaka
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 14 sept. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
6/10 Satisfaisant
M
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
M
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 14 sept. 2023
First of all, thank you very much for using our Hotel Skypark Myeongdong 1, and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We will try to quickly improve what you have said by communicating your valuable opinions to the department and related parties. Thank you.
6/10 Satisfaisant
julio cesar
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté
julio cesar
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 9 sept. 2023
En primer lugar, muchas gracias por usar nuestro Hotel Skypark Myeongdong 1. En el futuro, todos los empleados harán lo posible para mejorar sus deficiencias y servir mejor a sus clientes.
2/10 Horrible
MULLYU
8 sept. 2023
MULLYU
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 9 sept. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
6/10 Satisfaisant
??
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
??
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 9 sept. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Takashi
3 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takashi
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 9 sept. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
8/10 Bien
sato
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sato
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 9 sept. 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
2/10 Horrible
YASUYO
1 sept. 2023
YASUYO
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 29 sept. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
8/10 Bien
YUMIKO
30 août 2023
YUMIKO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 20 sept. 2023
Thank you for using our Hotel Skypark Myeongdong 1. We will continue to do our best to greet customers with better products. Thank you.
8/10 Bien
TSE
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TSE
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 3 sept. 2023
感谢您利用我们SKY PARK酒店明洞1号店。 今后也会更加努力以更好的商品迎接顾客。 谢谢。
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
立地とシャワーの水圧のみ
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Skypark Myeongdong 1 le 27 août 2023
まず、私どもスカイパークホテル明洞1号店をご利用いただき、誠に感謝申し上げながらお泊りになる間不便さを感じたことに対して残念さを感じます。 お客様が残してくださった大切な意見を該当部署と関係者たちによく伝えて、おっしゃった部分が早く改善されるよう努力します。 ありがとうございます
8/10 Bien
mariko
22 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
mariko
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 25 août 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。
6/10 Satisfaisant
KAHO
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
KAHO
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 21 août 2023
まず、スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただき、誠にありがとうございます。 今後も不足している部分を改善し、より良いサービスでお客様をお迎えできるよう、全ての職員は最善を尽くします。
10/10 Excellent
Keiko
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keiko
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel skypark Myeongdong 1 le 21 août 2023
当スカイパークホテル明洞1号店をご利用いただきありがとうございます。 これからももっと良い商品でお客様をお迎えできるよう、さらに努力いたします。 ありがとうございます。