Bar (sur place)

Avis sur ANZ Hotels Scranton

2 out of 5
ANZ Hotels Scranton
300 Meadow Avenue, Scranton, PA

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 127 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 81 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 39 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 280." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 280." "

8,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jerome

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très prêt de l’autoroute. Pratique pour retour au Québec. J’y retournerai.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 10 avr. 2024
Gracias Jerome!

10/10 Excellent

Claudette, Varennes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un endroit à découvrir……propreté et lit très confortable , personnel très courtois
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 avr. 2024
Gracias Claudette

4/10 Médiocre

Brigitte

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La porte de la chambre on voyais dans le corridor.Climatisation moyen et on sentais l’air froid de dehors autour du climatisateur et on voyais dehors
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 mars 2024
Dear Brigitte Lamentamos escuchar sobre tu experiencia. Por favor, contáctanos directamente para poder abordar tus preocupaciones.

10/10 Excellent

Sylvie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait pour la route
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 févr. 2024
Sylvie, Merci d'être resté avec nous

8/10 Bien

Claude-Olivier

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 20 févr. 2024
Thank you Claude!

10/10 Excellent

André

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil à la réception parfaite.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 27 nov. 2023
Gracias Andre!

10/10 Excellent

Jean

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre et hôtel bien situé. Cependant, la décoration n'est pas des plus récentes mais nous avions un bon lit ce qui est essentiel pour y passer une bonne nuit. Je réserverais à nouveau cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 nov. 2023
Gracias Jean!

6/10 Satisfaisant

Gilles

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Musique trop forte près de l' ascenseur.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 nov. 2023
Gilles, perdone la inconvencia.

6/10 Satisfaisant

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lit très confortable, déjeuner très bon, cependant il faudrait ajouter des chaises et tables. On a entendu le son de la toilette qui coule toute la nuit. La porte de la chambre semblait débarquer de ces gonds, donc pas très sécuritaire. Accès au station d’essence et à l’autoroute super pratique.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 11 nov. 2023
Gracias Annie!

8/10 Bien

Martine

Voyage en famille
Tres bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ANZ Hotel Management Team le 11 sept. 2023
Martine... thank you for your review!

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de ANZ Management Team le 28 août 2023
Alain,Thank you for sharing your experience with us!

6/10 Satisfaisant

Marc-Antoine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
L'Hôtel a besoin d'une mise à niveau de ses installations, mais les chambres sont très propres.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear Marc-Antoine We apologize for any inconvenience due to our facilities. Thank you for your review and choosing our hotel for your stay.We hope to see you again.

8/10 Bien

Annik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
We were a little dissapointed that the restaurant and the bar were closed and around the neighborhood. The room was really comfortable and the breakfast (included) was good.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear AnnikThank you for the review about our property. We are glad you enjoyed your stay and we sincerely apologize about our bar and restaurant not being available. It’s a pleasure to hear you enjoyed the room, as well as breakfast. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Michèle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejeuner
Tres bel hotel , propre, mais on nous annonce un dejeuner inclus et il n'yen avait pas, on l'a appris le matin, tout etait fermé.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Querido michèle,gracias por la reseña Nos disculpamos sinceramente por cualquier inconveniente debido al cierre de nuestro restaurante.Esperamos verte de nuevo

10/10 Excellent

Huguette

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peu d'endroit pour s'asseoir à l'extérieur.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Huguette, Nous nous excusons qu'il n'y avait pas assez d'options pour s'asseoir à l'extérieur. Nous avons pris note de votre avis et en avons informé les membres de notre équipe.Nous espérons te revoir bientôt.

10/10 Excellent

Sandrine

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear Sandrine, Thank you for your positive review on your stay with us. We are glad to hear that your expectations were met. We hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

Ted

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The appearance inside the hotel just made you feel it wasn't clean. Not enough staff. Towels were old and need replaced. Food option was not good and there was a sign in breakfast area that said don't use toaster and microwave at the same time. Website said there was a restaurant..........it was closed. Staff was polite.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Joenna

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quite disappointed in our stay. Toilet would not flush, had to kill spiders in room, sink not clean, hot water ran out after 2 minute shower, husband had to have a cold shower. However best part was front desk staff Friday. She was excellent.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 26 mai 2024
Joenna, we’re sorry to hear about the issues you experienced during your stay. We appreciate your feedback and will address these problems immediately. We're glad our front desk staff made a positive impression and will ensure your next visit is much improved

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
The staff were kind and helpful. The hotel wasn't prepared for full booking Saturday to Sunday (a graduation was going on in town) and they ran out of everything for Continental breakfast so my wife didn't get anything. The rooms were clean and nice enough.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 26 mai 2024
Michael, thank you for your feedback. We're glad to hear our staff was kind and helpful and that you found the rooms clean and nice. We apologize for the breakfast issue during the busy weekend and will work to improve this for future guests.

10/10 Excellent

Ana

Les points forts : Propreté et équipements
Excelente
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 mai 2024
Ana, thank you for your review

10/10 Excellent

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 mai 2024
Ana, thank you for your review

8/10 Bien

michelle

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 22 mai 2024
Thank you for your feedback, Michelle!

10/10 Excellent

Konrad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 21 mai 2024
Thank you for staying with us Konrad! We value your feedback.

4/10 Médiocre

Dave

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 21 mai 2024
Thank you for staying with us Dave! We value your feedback.

10/10 Excellent

Justin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, friendly staff, SUPER COMFY BED!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 15 mai 2024
Thank you Justin! We hope to have you again!

8/10 Bien

Jessica

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
We love this place and plan on coming back in the summer
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Jessica, we can not wait to see you again in the summer! We are so happy to hear that you are coming back! Thank you for your review and support!

10/10 Excellent

Mike

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stop over
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Mike, we are so glad we were a good stop for you. Please visit again if you are ever in the area!

8/10 Bien

Rafael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Rafael, we thank you so much for staying with us and revising our property!

10/10 Excellent

Ana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Ana, we are so happy to know that you received excellent service during your stay! We hope to have you back when you are in the area.

8/10 Bien

Catherine

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Catherine, we want to thank you for staying with us as well as reviewing our property!

10/10 Excellent

Selina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is new and clean. Great experience for our staying. Would recommend to family and friends.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
We are so delighted to hear that you had a great experience during your stay! Thank you for staying with us and recommending us to others!

4/10 Médiocre

Carrin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No cable and no AC
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 8 mai 2024
Carrin, we are so sorry that you experienced these issues during your stay. We appreciate the feedback and thank you for staying with us

10/10 Excellent

Andrea

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 3 mai 2024
Thank you Andrea!

10/10 Excellent

MELINDA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friday at the front desk is so friendly and knowledgeable about the area. The bed and pillows were very comfortable. Solo traveler and felt very safe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 avr. 2024
Thank you Melinda! We are so glad you enjoyed your stay with us!

8/10 Bien

Schwindt

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bar area was not open at all, look like they were renavating some things
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 22 avr. 2024
Thank you Schwindt!

8/10 Bien

Jill

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
It is an older building but they keep it very clean. Rooms were clean. The place is dated but very clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 20 avr. 2024
Thank you for staying with us, Jill!

4/10 Médiocre

James

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Old and run down. Would never go back. Bed was comfortable and pillows good also, but dark and dingy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
We're truly sorry to hear about your less-than-ideal experience during your stay. Your feedback is valuable to us, and we apologize for any inconveniences you encountered. While we're glad to know you found the bed comfortable and enjoyed the pillows, we regret that the ambiance did not meet your expectations.Please know that we take your comments seriously and will use them to improve our accommodations. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything we can do to make it right, please don't hesitate to reach out.

8/10 Bien

Fernando

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location easy access to highways.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Thank you for the feedback Fernando! We are glad you enjoyed your stay!

6/10 Satisfaisant

Denisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deben mejorar el desayuno , después estuvo todo muy bien , limpio y tranquilo !!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Gracias, Denisse

10/10 Excellent

Fay

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback and hope to have you stay with us again!

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en groupe
Very clean, the receptionist was extremely pleasant and helpful!! Will definitely go back!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 avr. 2024
Thank you so much Cynthia! We hope to see you again soon!

2/10 Horrible

Woojin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
불친절한 직원
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 avr. 2024
Thank you!

10/10 Excellent

Tammy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hot tub was closed which was disappointing
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
We are sorry that our hot tub was unavailable. We are pleased to announce that we are working on another project for that space. Thank you Tammy!

10/10 Excellent

Narsa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay ….
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
We are delighted to know that you enjoyed your stay! Thank you Narsa!

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
Thank You Michelle!

10/10 Excellent

kevin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 11 mars 2024
Thank your for staying with us, Kevin!

8/10 Bien

Mindy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It was a little run down but it is clearly undergoing a change and in the process of being updated. The front desk staff was very cheerful and handled the mean lady that was yelling at 6am very professionally.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 9 mars 2024
Mindy, thank you for your feedback! We appreciate you recognizing our ongoing efforts to update and improve our hotel. We're delighted to hear that our front desk staff left a positive impression, especially in handling challenging situations with professionalism. We hope you'll consider visiting us again to experience the continued positive changes firsthand!

10/10 Excellent

Camille

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was pleasantly surprised at the modern and spacious room.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Camille, thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our rooms modern and spacious. It's always our goal to exceed our guests' expectations, and we're delighted that we could do so for you. We hope to welcome you back again soon for another wonderful stay!

6/10 Satisfaisant

Jan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was helpful and friendly. The room was clean but a mechanical mess. The hot and cold water in the shower was opposite. Hot was cold. Cold was hot. The vanity faucet leaked water onto the vanity top. One of the five casters on the desk chair was broken. The restaurant and bar were closed when we were there over a weekend. I’m surprised that Sheraton allows this as one of their hotel brands.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Jan, thank you for sharing your feedback from your previous stay. We're pleased to hear that our staff provided helpful and friendly service, and that you found the room to be clean. However, we sincerely apologize for the mechanical issues you encountered, including the mix-up with the hot and cold water in the shower, the leaking vanity faucet, and the broken caster on the desk chair.We want to clarify that we are no longer affiliated with the Sheraton brand and have since made significant improvements to our property. We have addressed these maintenance concerns to ensure a more pleasant and comfortable stay for all our guests.We appreciate you bringing these matters to our attention and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.

4/10 Médiocre

Jill

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is not updated and not kept clean. Our toilet was running the entire time and eventually the handle broke off. A stranger was given key to our room. Would not stay here again and would not recommend for the price.
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Jill, thank you for taking the time to share your feedback from your previous stay. We sincerely apologize for the issues you encountered during your time with us. It is disappointing to hear that the property did not meet your expectations in terms of cleanliness and maintenance.We take incidents like the running toilet and the mishap with the room key very seriously. Rest assured, we have addressed these concerns with our team to prevent such occurrences in the future.We understand your decision not to stay with us again and we apologize for the inconvenience caused. We value your feedback as it helps us improve, and we hope you'll consider giving us another chance to exceed your expectations should your travels bring you back to the area.