Avis
8,2
Très bien
8,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 10 avr. 2024
Gracias Jerome!
10/10 Excellent
Claudette, Varennes
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 avr. 2024
Gracias Claudette
4/10 Médiocre
Brigitte
Voyage en famille
2 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brigitte
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 mars 2024
Dear Brigitte Lamentamos escuchar sobre tu experiencia. Por favor, contáctanos directamente para poder abordar tus preocupaciones.
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 févr. 2024
Sylvie, Merci d'être resté avec nous
8/10 Bien
Claude-Olivier
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude-Olivier
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 20 févr. 2024
Thank you Claude!
10/10 Excellent
André
Voyage en famille
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 27 nov. 2023
Gracias Andre!
10/10 Excellent
Jean
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 nov. 2023
Gracias Jean!
6/10 Satisfaisant
Gilles
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 nov. 2023
Gilles, perdone la inconvencia.
6/10 Satisfaisant
Annie
Voyage en famille
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 11 nov. 2023
Gracias Annie!
8/10 Bien
Martine
Voyage en famille
2 sept. 2023
Martine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ANZ Hotel Management Team le 11 sept. 2023
Martine... thank you for your review!
8/10 Bien
Alain
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de ANZ Management Team le 28 août 2023
Alain,Thank you for sharing your experience with us!
6/10 Satisfaisant
Marc-Antoine
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc-Antoine
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear Marc-Antoine We apologize for any inconvenience due to our facilities. Thank you for your review and choosing our hotel for your stay.We hope to see you again.
8/10 Bien
Annik
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Annik
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear AnnikThank you for the review about our property. We are glad you enjoyed your stay and we sincerely apologize about our bar and restaurant not being available. It’s a pleasure to hear you enjoyed the room, as well as breakfast. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Michèle
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejeuner
Michèle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Querido michèle,gracias por la reseña Nos disculpamos sinceramente por cualquier inconveniente debido al cierre de nuestro restaurante.Esperamos verte de nuevo
10/10 Excellent
Huguette
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Huguette
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Huguette, Nous nous excusons qu'il n'y avait pas assez d'options pour s'asseoir à l'extérieur. Nous avons pris note de votre avis et en avons informé les membres de notre équipe.Nous espérons te revoir bientôt.
10/10 Excellent
Sandrine
22 juil. 2023
Sandrine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 13 août 2023
Dear Sandrine, Thank you for your positive review on your stay with us. We are glad to hear that your expectations were met. We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Ted
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ted
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Joenna
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joenna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 26 mai 2024
Joenna, we’re sorry to hear about the issues you experienced during your stay. We appreciate your feedback and will address these problems immediately. We're glad our front desk staff made a positive impression and will ensure your next visit is much improved
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 26 mai 2024
Michael, thank you for your feedback. We're glad to hear our staff was kind and helpful and that you found the rooms clean and nice. We apologize for the breakfast issue during the busy weekend and will work to improve this for future guests.
10/10 Excellent
Ana
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Ana
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 mai 2024
Ana, thank you for your review
10/10 Excellent
Ana
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 24 mai 2024
Ana, thank you for your review
8/10 Bien
michelle
20 mai 2024
michelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 22 mai 2024
Thank you for your feedback, Michelle!
10/10 Excellent
Konrad
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Konrad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 21 mai 2024
Thank you for staying with us Konrad! We value your feedback.
4/10 Médiocre
Dave
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 21 mai 2024
Thank you for staying with us Dave! We value your feedback.
10/10 Excellent
Justin
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 15 mai 2024
Thank you Justin! We hope to have you again!
8/10 Bien
Jessica
Voyage en famille, Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jessica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Jessica, we can not wait to see you again in the summer! We are so happy to hear that you are coming back! Thank you for your review and support!
10/10 Excellent
Mike
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Mike, we are so glad we were a good stop for you. Please visit again if you are ever in the area!
8/10 Bien
Rafael
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Rafael, we thank you so much for staying with us and revising our property!
10/10 Excellent
Ana
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Ana, we are so happy to know that you received excellent service during your stay! We hope to have you back when you are in the area.
8/10 Bien
Catherine
11 mai 2024
Catherine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
Catherine, we want to thank you for staying with us as well as reviewing our property!
10/10 Excellent
Selina
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 12 mai 2024
We are so delighted to hear that you had a great experience during your stay! Thank you for staying with us and recommending us to others!
4/10 Médiocre
Carrin
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 8 mai 2024
Carrin, we are so sorry that you experienced these issues during your stay. We appreciate the feedback and thank you for staying with us
10/10 Excellent
Andrea
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 3 mai 2024
Thank you Andrea!
10/10 Excellent
MELINDA
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MELINDA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 avr. 2024
Thank you Melinda! We are so glad you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Schwindt
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Schwindt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 22 avr. 2024
Thank you Schwindt!
8/10 Bien
Jill
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 20 avr. 2024
Thank you for staying with us, Jill!
4/10 Médiocre
James
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
We're truly sorry to hear about your less-than-ideal experience during your stay. Your feedback is valuable to us, and we apologize for any inconveniences you encountered. While we're glad to know you found the bed comfortable and enjoyed the pillows, we regret that the ambiance did not meet your expectations.Please know that we take your comments seriously and will use them to improve our accommodations. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything we can do to make it right, please don't hesitate to reach out.
8/10 Bien
Fernando
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Thank you for the feedback Fernando! We are glad you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Denisse
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denisse
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Gracias, Denisse
10/10 Excellent
Fay
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 17 avr. 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback and hope to have you stay with us again!
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 avr. 2024
Thank you so much Cynthia! We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Woojin
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Woojin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 2 avr. 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Tammy
Voyage en groupe
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tammy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
We are sorry that our hot tub was unavailable. We are pleased to announce that we are working on another project for that space. Thank you Tammy!
10/10 Excellent
Narsa
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Narsa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
We are delighted to know that you enjoyed your stay! Thank you Narsa!
10/10 Excellent
Michelle
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 29 mars 2024
Thank You Michelle!
10/10 Excellent
kevin
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 11 mars 2024
Thank your for staying with us, Kevin!
8/10 Bien
Mindy
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mindy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 9 mars 2024
Mindy, thank you for your feedback! We appreciate you recognizing our ongoing efforts to update and improve our hotel. We're delighted to hear that our front desk staff left a positive impression, especially in handling challenging situations with professionalism. We hope you'll consider visiting us again to experience the continued positive changes firsthand!
10/10 Excellent
Camille
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Camille, thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our rooms modern and spacious. It's always our goal to exceed our guests' expectations, and we're delighted that we could do so for you. We hope to welcome you back again soon for another wonderful stay!
6/10 Satisfaisant
Jan
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Jan, thank you for sharing your feedback from your previous stay. We're pleased to hear that our staff provided helpful and friendly service, and that you found the room to be clean. However, we sincerely apologize for the mechanical issues you encountered, including the mix-up with the hot and cold water in the shower, the leaking vanity faucet, and the broken caster on the desk chair.We want to clarify that we are no longer affiliated with the Sheraton brand and have since made significant improvements to our property. We have addressed these maintenance concerns to ensure a more pleasant and comfortable stay for all our guests.We appreciate you bringing these matters to our attention and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.
4/10 Médiocre
Jill
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Réponse de ANZ HOTELS SCRANTON le 6 mars 2024
Jill, thank you for taking the time to share your feedback from your previous stay. We sincerely apologize for the issues you encountered during your time with us. It is disappointing to hear that the property did not meet your expectations in terms of cleanliness and maintenance.We take incidents like the running toilet and the mishap with the room key very seriously. Rest assured, we have addressed these concerns with our team to prevent such occurrences in the future.We understand your decision not to stay with us again and we apologize for the inconvenience caused. We value your feedback as it helps us improve, and we hope you'll consider giving us another chance to exceed your expectations should your travels bring you back to the area.