Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 27 mai 2023
Merci
6/10 Satisfaisant
Sandra
7 juil. 2022
Sandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
richard
4 sept. 2021
richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 16 sept. 2021
Thank you very much for your rating of your stay with us. We hope to see you again. Until then, travel safe!
10/10 Excellent
Vicki
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicki
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Herbert
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herbert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Carol
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Alexia
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jason
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Barry
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Madeleine
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Madeleine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jason
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Danae
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danae
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Stacey
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Betty
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for your score and review Betty. I have spoken to our team and made them aware of the issues and steps to be taken to improve on our part.
10/10 Excellent
Lee
20 avr. 2024
Lee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Amanda
14 avr. 2024
Amanda
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Hello Karen, and thank you for the 5 STAR Rating. We will make sure our team is following all proper food preparation procedures so that all of our breakfast offerings are up to, and exceeding standard.
10/10 Excellent
Marion
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marion
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the 5 STAR Rating Marion. We are glad you enjoyed your stay (we will look into other options when we look at replacing hair dryers).
6/10 Satisfaisant
Aron
11 avr. 2024
Aron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 22 avr. 2024
We will look into any water quality issues in the pool during you stay with us.
10/10 Excellent
Alison R
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison R
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the 5 STAR Rating Alison! We appreciate it!
8/10 Bien
LORETTA L
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LORETTA L
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the 4 STAR Rating, Loretta!
8/10 Bien
Stephanie
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Alix
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alix
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the 5 STAR Rating Alix. We hope to see you again!
8/10 Bien
Sean
7 avr. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Hi Sean, and thank you for the rating!
10/10 Excellent
Alix
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alix
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the 5 STAR Ranking, Alix!
10/10 Excellent
Candace
5 avr. 2024
Candace
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Jacqueline
3 avr. 2024
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 5 avr. 2024
Hello Andrea, and thank you for the 5 STAR Rating!
10/10 Excellent
Natalie
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 5 avr. 2024
Hello Natalie. Thank you for the 5 STAR Rating. We are happy you enjoyed your stay and had fun at the hotel.
10/10 Excellent
Kendra
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 5 avr. 2024
Hello Kendra, and thank you for the 5 STAR Rating on your stay. Hope to see you again!
8/10 Bien
Belal
1 avr. 2024
Belal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the rating on your stay with us.
8/10 Bien
Ross
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 1 avr. 2024
Thank you for the rating and comments. We hope to see you again. Until them travel safe!
10/10 Excellent
Dylan
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 1 avr. 2024
Thank you for the 5 STAR Review. We hope to see you again.
8/10 Bien
tracy
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tracy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 26 mars 2024
Hello Tracy, and thank you for the Rating. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Shanelle
23 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 26 mars 2024
Hello Shanelle, and thank you for the 5 STAR Rating!
6/10 Satisfaisant
Brayden
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Brayden
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 20 mars 2024
Hello Brayden, I am glad our team were able to correct the issue quickly for you and get you into a new room. We hope that this will not keep you from staying with us again.
10/10 Excellent
Jennifer, Spirit River
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 20 mars 2024
Hello Jennifer, and thank you for the 5 STAR Rating! We are glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Rob
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 20 mars 2024
Hello Rob, and thank you for the 5 STAR Rating!
8/10 Bien
Kyle
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 20 mars 2024
Hello Kyle and thank you for your review and rating. We are sorry that our team neglected to replace the comforter in the room before you checked in. We hope that will not keep you from staying with us again. Until then, travel safe!
2/10 Horrible
Shelley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Shelley
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 11 mars 2024
I am sorry that your were one of the handful rooms that we were not able to check in until later in the day. We try our best to get all rooms available by 4pm, but do not always succeed due to a number of reasons. I do hope that you were able to take advantage of our pool area in the morning before you checked out and you do afford us another chance to earn your travel trust. Until then, travel safe!
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 11 mars 2024
Hello Nicole and thank you for the 5 STAR Rating! We hope to see you again. Until then, travel safe!
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 11 mars 2024
Hello Mary, and thank you for the 5 STAR Review! We are glad you enjoyed your stay with us. Until we see you again, travel safe!
8/10 Bien
Michelle
Voyage en groupe
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 20 mars 2024
Hello Michelle, and thank you for your review. I am glad our team were able to find a space for you that night and hope you stay with us again. Until then, travel safe!
10/10 Excellent
Rachael
4 mars 2024
Rachael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 26 mars 2024
Hello Rachael, and thank you for the 5 STAR Rating! We hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Carolyne
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyne
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 11 mars 2024
Hello Carolyne. We are sorry that everything was not up to par in your room and we have looked into the situation to make sure everything is working properly now. Thank you for bringing it to our attention.
10/10 Excellent
Melinda
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melinda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 11 mars 2024
Hello Melinda and thank you for your kind words and 5 STAR Rating! We would enjoy having you visit us again the next time you are in town. Until; then, no matter where you travel, travel safe!
10/10 Excellent
Michael
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for the 5 STAR Rating Michael. We are glad your family enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again. Until then, travel safe!
10/10 Excellent
ChonkoChippie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ChonkoChippie
Réponse de Sean Peterson - General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for the 5 STAR Rating! We are glad you and your four legged family member enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.