Avis
6,6
7,0/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
13 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
8/10 Bien
Vincent
21 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It's a motel, right? Not an five star hotel.
Vincent
4/10 Médiocre
Christopher
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Christopher
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 27 mai 2024
We're sorry you were unhappy with your stay - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 Excellent
Shawna Shawn
25 mai 2024
Les points forts : Équipements
Shawna Shawn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 27 mai 2024
Thank you Shawna! I will share your response with the rest of the team! Please remember us on your next visit to Santa Clara!
10/10 Excellent
Shawna Shawn
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawna Shawn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 27 mai 2024
Thank you Shawna! I am sorry we could not accommodate a downstairs room when you arrived but am relieved it did not pose an issue for you. I will share your response with the rest of the team! Please remember us on your next visit to Santa Clara!
8/10 Bien
Yalaj
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yalaj
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 24 mai 2024
Thank you so much for the good review Yalaj. We appreciate you taking the time to respond to our review request and are happy to hear that we were able to provide a positive experience for you. We look forward to your next stay at Motel 6 Santa Clara
4/10 Médiocre
Benjamin
22 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Benjamin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to give us your review Benjamin. We are sorry to see that we did not meet expectations for your stay. Hopefully will consider to give us another opportunity for a good impression.
2/10 Horrible
Son
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Son
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to give us your review Son. We are sorry to hear that our room condition did not meet expectations. Hopefully you will give us another chance in the future to make a better impression.
4/10 Médiocre
Hong thi
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong thi
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to give us a review. We are sorry to read that we were unable to provide you the best experience. Hopefully you will consider giving us another chance on a future visit to Santa Clara.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
20 mai 2024
Jessica
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 20 mai 2024
Thank you so much Jessica! I will share your words of encouragement with the staff. We look forward to your next stay with us at Motel 6 Santa Clara!
6/10 Satisfaisant
Chandra
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Chandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to give us your review Chandra. We look forward to your next stay.
10/10 Excellent
frank
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
frank
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 16 mai 2024
Thank you so much for the encouraging comments Frank! We look forward to your next stay with us at Motel 6 Santa Clara!
10/10 Excellent
Tina, San jose
Voyage en groupe, Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Tina,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
morales
10 mai 2024
morales
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
sanjeev
Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sanjeev
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Wai kin
9 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wai kin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 9 mai 2024
While we do not equip our rooms with hair dryers they are available to borrow from the Front Desk. I am sorry if those were all lent away when you asked us for one. Hopefully you will consider us on your next visit to Santa Clara.
10/10 Excellent
Mariana Doralice
8 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariana Doralice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 9 mai 2024
Thank you so much! We look forward to your next stay with us at Motel 6 Santa Clara!
10/10 Excellent
Sri Harsha, San Jose
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sri Harsha
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 9 mai 2024
Thank you so much for your stay! I will share your kind words with my staff. Looking forward to your next stay with us at Santa Clara!
6/10 Satisfaisant
George
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 7 mai 2024
I am sorry to hear that your impression of our property was less than ideal. It is true we do not have in room coffee machines and we never have at this location. Only the rooms that are listed as having a refrigerator will have a refrigerator and those rooms have a higher price point than rooms that will not have that amenity item. Hopefully we can make a better impression on your next visit to Santa Clara.
4/10 Médiocre
Rende
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rende
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Rende, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 7 mai 2024
Thank you so much for your review! I will share your appreciation with the rest of the staff here. We look forward to your next visit Martin!
8/10 Bien
Ke
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Ke
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Efrain
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Efrain
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
jeffrey
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jeffrey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Guillermo
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillermo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Jose
25 avr. 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Juan Jose
23 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Juan Jose, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Darlene
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
21 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darlene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Darlene, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Maxim
20 avr. 2024
Maxim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
5 out of 5! Thank you so much for taking the time to give us your review Maxim. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
14 avr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Laura, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Arcadia
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arcadia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Arcadia,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Arcadia
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arcadia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Arcadia,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Teresa
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Tony
3 avr. 2024
Tony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to give us your review Tony. We look forward to your next stay.
6/10 Satisfaisant
Joe Pious Jude
2 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe Pious Jude
Séjour de 12 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Joe,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Tien
1 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Tien
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi GeorgeThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Manuel R
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel R
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi ManuelThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
elian
26 mars 2024
elian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 23 mai 2024
5 out of 5! Thank you so much for taking the time to give us your review Elian. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
Nou
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mars 2024
Nou
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Nou, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
JUAN FERNANDO
23 mars 2024
JUAN FERNANDO
Séjour de 4 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Michele
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Motel 6 Santa Clara le 21 mars 2024
Hi Michele, I am so sorry that you were not happy with your stay. You accuse the staff of being "heartless" and I am curious as to what you meant by that?
6/10 Satisfaisant
Bao
19 mars 2024
Bao
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Bao, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Abhijit
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abhijit
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Abhijit,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Starr
13 mars 2024
Starr
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Starr,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Mirna
10 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Harry
10 mars 2024
Harry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Mark
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Mark
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 22 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Raghav
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Raghav
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Raghav,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jack
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jack
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Jack, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6