Avis sur INNSiDE by Meliá Ibiza Beach
INNSiDE by Meliá Ibiza Beach
C/ Granada 3-7, Bahia de San Antonio, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza
Avis
8,8
Excellent
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 mai 2022
Séjour de 4 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator le 15 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating! We really appreciate it!
Look forward to welcome you again!
Best regards,
Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juin 2019
Réponse de Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator le 1 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating! It is really important for us!
Best regards,
Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator le 11 mai 2019
Cher Client,
Merci beaucoup pour prendre le temps de partager votre expérience avec nous.
Nous sommes très contentes de savoir que vous avez troubez notre rooftop très agréable à même que l'hôtel et la piscine.
Nous vous remercions votre commentaire de notre personnel.
Nous sommes heureux que vous ayez aimé la vue de votre chambre et profiter vôtres séjours avec nous.
Bien cordialement,
Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator le 11 mai 2019
Cher Client;
Merci beaucoup pour prendre le temps de partager votre expérience avec nous.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez profité vôtres séjours chez nous.
On espère avoir la possibilité de vous recevoir très prochainement
Bien cordialement,
Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator
10/10 Excellent
Sam
Voyage en couple
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator le 11 mai 2019
Cher Sam,
Merci beaucoup pour prendre le temps de partager votre experience avec nous. Nous sommes hereux de savoir que vous avez profiter la vue de le Rooftop et aimer notre DJ.
On espere de vous reçevoir trés prochenement,
Bien cordialement,
Anna Ibáñez | Guest Experience Coordinator
6/10 Satisfaisant
Lily, Genève, Suisse
22 sept. 2018
Les points faibles : Propreté
Hôtel les pieds dans l’eau
Lily
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 3 mai 2019
Dear Lily, Thank you for taking a few minutes of your time to share your recent experience with us. At Sol House Ibiza we highly appreciate every feedback as our goal is to improve the services offered. Rest assure we have forwarded the comments to the correspondant department. Again, thank you for trusting and choosing us. Ismael Aluch | Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
x, Paris
29 août 2018
Les points faibles : Personnel et service
Sol house Ibiza
x
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 5 sept. 2018
Dear pierre,
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at Sol House Ibiza. We have forwarded your comments to the departments involved in order to improve the services offered, in the other hand, we are glad that you enjoyed the breakfast. We are looking forward to welcoming you In your next visit to the white island!
Best regards,
Ismael Aluch | Guest Experience Manager
8/10 Bien
pierre, merville
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL Bien situé et rénové
pierre
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 5 sept. 2018
Dear pierre,
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at Sol House Ibiza. We have forwarded your comments to the departments involved in order to improve the services offered, in the other hand, we are glad that you enjoyed the overall experience and our views to Sant Antoni bay. We are looking forward to welcoming you In your next visit to the white island!
Best regards,
Ismael Aluch | Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 5 sept. 2018
Dear Anonymous,
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your stay at Sol House Ibiza. We are looking forward to welcoming you in your next visit to the white island!
Best regards,
Ismael Aluch | Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Paula Fdez Quintero | Guest Experience Coordinator le 24 mai 2018
Cher hôte,
Nous tenons à vous remercier de votre confiance envers le Sol House Ibiza pour votre séjour à Ibiza ainsi que de prendre le temps de partager votre expérience.
Nous sommes très contents de savoir que vous avez profité d’un séjour agréable chez nous et que vous avez aimé pas seulement nôtre Rooftop 9 mais aussi les petit-déjeuner avec le fantastique vue.
En attendant l'occasion de vous accueillir à nouveau dans notre hotel.
Paula Fdez Quintero | Guest Experience Coordinator
10/10 Excellent
Debora, Suisse
15 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant, déco sympa proche de la mer
Debora
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
alain, paris
15 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
alain
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
manelle, paris
14 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
manelle
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
mafchris, st cyprien
30 sept. 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel en bord de mer
mafchris
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
cardot , france
13 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bêlle plage
cardot
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
SYLVIE, FRANCE
19 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Acceuil et situation excellents
SYLVIE
8/10 Bien
Eva, H
11 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable. Situation idéale.
Eva
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel très sympa
Voyageur vérifié
8/10 Bien
harley, le mans
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant ,personnels aimables,disponibles
harley
6/10 Satisfaisant
eddy, geneve
2 août 2016
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
tout pour etre agreable
eddy
8/10 Bien
thomas, Luxembourg
22 juil. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
thomas
6/10 Satisfaisant
gracep, k
22 juil. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
pas de nettoyage correct, très petite chambre par
gracep
10/10 Excellent
Jallel
4 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jallel
8/10 Bien
Vincent, Tours
19 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
8/10 Bien
morgane, B
18 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel accueillant sur la plage, un régal
morgane
10/10 Excellent
Luciana
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luciana
Séjour de 6 nuits en août 2023
8/10 Bien
Marius Cosmin
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marius Cosmin
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Michael
12 oct. 2023
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Christine
Voyage en couple
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 9 oct. 2023
Dear Christine,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that you found your stay comfortable and enjoyed our services. It's fantastic that our room cleanliness, hotel condition, and amenities met your expectations! We always strive to provide top-notch service to our guests, so it's great to know that our team made a positive impact on your visit. We hope you had a blast exploring the beautiful surroundings and catching those magical sunsets from our rooftop! We look forward to welcoming you back for another excellent experience with us. Kind regards,Carla Freire, Guest Experience Team
8/10 Bien
Pauline
30 sept. 2023
Pauline
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Steve
Voyage en groupe
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 5 oct. 2023
Hi Steve,Thank you so much for sharing this review.We're thrilled to hear that you found our accommodation perfect and our staff friendly. It's always great to know that our guests had an overall nice experience. We appreciate your fantastic ratings on room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities. Our team works hard to make sure our guests have a memorable stay, and your feedback is a testament to their efforts. Come back again, anytime. Take care,Carla Freire, Guest Experience Team
10/10 Excellent
lanijah
26 sept. 2023
lanijah
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Louise
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Emilia
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emilia
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 26 sept. 2023
Dear Emilia,Thank you for taking the time to share your review.I am delighted to know that you had a comfortable stay and that we could help start your day off the right way with a tasty breakfast. Your comment regarding parking has been noted; we are always grateful for feedback from our guests as this assists us in highlighting areas for improvements in our services.We hope to welcome you back. Best wishes,Carla Freire, Guest Experience Team
8/10 Bien
Elin
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Resa med vänner
Elin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 26 sept. 2023
Dear Elin,Thank you very much for this kind review of your stay.It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our team members are truly appreciated and inspire us to continue upholding our high standards of service.It's great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Carla Freire, Guest Experience Team
10/10 Excellent
Danielle
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 26 sept. 2023
Dear Danielle, It’s kind of you to share this feedback with us.We're thrilled to hear that our staff made a great impression on you and that our housekeeping team kept your room fresh and clean. It's awesome that you enjoyed our pool area and found our food and drink prices to be reasonable.It would be great to welcome you back soon!Take care Carla Freire, Guest Experience Team
6/10 Satisfaisant
Leatrice M, Chicago
16 sept. 2023
Leatrice M
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Johnathan
Voyage en famille
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnathan
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 20 sept. 2023
Dear Johnathan,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We're stoked to hear that you found our rooms comfy and clean, and that you enjoyed our pool areas. It's great to know that you felt our hotel offered good value for the cost. We hope we will have the opportunity to see you again in the future. Best regards,Carla Freire, Guest Experience Team
8/10 Bien
Eva Maria
Voyage en groupe
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva Maria
Séjour de 5 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
DAVID
Voyage en famille
31 août 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Expensive for what it is
DAVID
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 4 sept. 2023
Hi David,Thanks for letting us know your opinion about your stay.We're stoked to hear that you enjoyed our beachfront location, tasty breakfast, and cool decor. We always aim to create a vibrant atmosphere for our guests! However, we're bummed to hear about the issues you experienced. We do charge for sunbeds and parking to maintain their quality and availability, but we understand your concerns. As for the fridge and air conditioning, we appreciate your feedback and will look into these matters to ensure a more comfortable stay for our future guests. We apologize for any inconvenience caused during your stay, and we'll make sure to address the housekeeping issues you mentioned as well. We hope that we have the pleasure of welcoming you back. With very best wishes,Carla Freire, Guest Experience Team
10/10 Excellent
Robert
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Steve
Voyage d’affaires
24 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Above average San An bay
Steve
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 4 sept. 2023
Dear Steve,Thank you for reviewing your recent stay.We're thrilled to hear that you enjoyed our fantastic breakfast and appreciated our prime location in San Antonio Bay. It's great to know that our lovely team and rooftop pool added to your stay as well! However, we're sorry to hear about the issue with your bed. Once we were aware, we would have been informed Housekeeping team in order to make it a double one. We'll definitely look into this and make sure it doesn't happen again. As for the lifts, we appreciate your feedback and will take it into consideration for improvements. Your comfort and satisfaction are our top priorities!We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Carla Freire, Guest Experience Team
8/10 Bien
Gina
Voyage en groupe
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Carla Freire, Guest Experience Team le 4 sept. 2023
Hello Gina! Your positive review is the pep in our step today. We appreciate it!We're stoked to hear that you enjoyed your sea view room and found it clean and spacious. Our Rooftop Nine bar is indeed a fantastic spot to unwind, away from the pool area. We appreciate your feedback about our hotel being more suited for families. We do our best to cater to a variety of guests, including friends and singles, by offering a lively music schedule and resident DJs. However, we understand that everyone's preferences may vary.We would love to see you again.Take care,Carla Freire, Guest Experience Team
10/10 Excellent
Leonardo
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonardo
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Sophie
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Ricky
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricky
10/10 Excellent
Nicolette
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolette
Séjour de 6 nuits en juillet 2023