Avis
5,6
5,6/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
15 mai 2024
Séjour de 9 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Eva
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
MIREYA
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MIREYA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
2/10 Horrible
Kristian
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Kristian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Al
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Al
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Al,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Monserrat
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monserrat
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Monserrat, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Rosalba
19 avr. 2024
Rosalba
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
yasmin, Auburndale
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yasmin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Lupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lupe
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Lupe,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
arthur
Voyage d’affaires
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
arthur
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Raymond
2 avr. 2024
Raymond
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Mercedes
29 mars 2024
Mercedes
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hola Mercedes,Nos gustaría hablar más sobre su experiencia con usted y le pedimos que se comunique con nuestro equipo de relaciones con los huéspedes utilizando la función Contáctenos en nuestro sitio web para conectarse con nosotros.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Emelda -Emme
17 mars 2024
Emelda -Emme
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 29 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Mia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Mia,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Armando
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Armando,Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Luis
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Luis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Luis,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Adrian
8 févr. 2024
Adrian
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Cassandra
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Carol
28 déc. 2023
Carol
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Lori
Voyage avec des animaux de compagnie
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Lori
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Lori, We appreciate the wonderful rating. Thank you for bringing your concerns to our attention. This will help us to significantly improve our guest experience. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Jerry
Voyage en couple
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Jerry, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 Bien
Marco
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
2/10 Horrible
Rlee
12 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Rlee
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Wanda
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a great place to stay
Wanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 déc. 2023
Hi Wanda, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Zamira
11 déc. 2023
Zamira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Caitlin
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caitlin
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 déc. 2023
Hi Caitlin, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Gilda
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilda
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Forest
10 déc. 2023
Les points faibles : Équipements
Forest
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 déc. 2023
Hi Forest, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
John
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Georgette
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Tomas
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Terry
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Terry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Michael
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Johnny
Voyage en famille
10 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Johnny,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Michael
9 nov. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Arlind, Yonkers
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlind
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Arlind, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Sheryl
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheryl
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Randall, Pasadena
28 oct. 2023
Randall
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Brandi
27 oct. 2023
Brandi
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Marlen
22 oct. 2023
Marlen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Angela
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Brandon
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst stay ever
Brandon
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Brandon,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
8/10 Bien
Gerardo
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Bruno
16 oct. 2023
Bruno
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Brita, South St. Paul
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brita
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Tarsha
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarsha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Tomas
Voyage en groupe
10 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Room 248 shower damages
Tomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Lorena
8 oct. 2023
Lorena
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Abel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 oct. 2023
Abel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6