Avis sur Sheraton San Jose Hotel, Costa Rica
Sheraton San Jose Hotel, Costa Rica
Route 27, 350 Metros West of Multiplaza Mall, San Rafael, San Jose
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Gerente General le 27 oct. 2023
Estimado Audrey, apreciamos su reciente visita y tiempo para calificarnos, esperamos que su estancia haya sido memorable y que nos visite nuevamente.Saludos,Oscar Cevallos
10/10 Excellent
André
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de General Manager le 15 févr. 2023
Thank you Mr. André for your visit. We hope you have enjoyed your stay.Best regards,Oscar Cevallos
10/10 Excellent
joseph
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour a San José.
joseph
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 13 janv. 2023
Dear Mr. Joseph. We appreciate your recent visit and comments, which are very important to us. We are glad to know that your experience was memorable. We hope to weolcome you again.Best regads,Oscar Cevallos
10/10 Excellent
Caroline
27 juin 2022
Caroline
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de General Manager le 29 juin 2022
Thank you very much for visiting us and for your rating, which is very important to us.
We hope you come back soon.
Best regards,
Oscar Cevallos
10/10 Excellent
stephane
Voyage d’affaires
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephane
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de General Manager le 7 févr. 2022
Agradecemos su visita Stephane, nos alegra que tuvo una experiencia memorable.
Saludos,
Oscar Cevallos
10/10 Excellent
stephane
3 juil. 2021
stephane
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Marketing le 5 juil. 2021
Thanks for your Review
10/10 Excellent
Diane
7 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Diane
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Oscar Cevallos le 7 avr. 2021
Dear customer.
Thank you very much for your good comments, we are pleased to know that you really enjoyed our services.
Best regards
Oscar Cevallos
General Manager
8/10 Bien
Marwan
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marwan
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Kay Carr le 9 mars 2020
Receive a warm greeting from us! We greatly appreciate your qualification, which is very important to us. Every day we work together with our team to go beyond your expectations and turn your visit into a memorable experience.
Thank you very much for staying with us and letting us know your valuable opinion. If you need any assistance, do not hesitate to contact me, it will be a pleasure to assist you
Best Regards,
10/10 Excellent
Lamia
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lamia
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oscar Cevallos le 24 mars 2020
Dear Miss Lamia.
Receive a warm greeting from us! We greatly appreciate your qualification, which is very important to us. Every day we work together with our team to go beyond your expectations and turn your visit into a memorable experience. For this reason, we hope you have had the opportunity to enjoy your stay and meet the objectives of your trip.
Best regards
Oscar Cevallos
General Manager
10/10 Excellent
Kathleen, Montréal
Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Manager le 24 juin 2019
Dear guest,
Thank you so much for your review. Hope you had a memorable stay with us, see you next time.
Best regards!
10/10 Excellent
Denis
Voyage en famille
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Manager le 10 janv. 2019
Dear guest,
Thank you so much for your good comments. Hope you had a great stay with us.
Best regards!
10/10 Excellent
Olivier
21 nov. 2018
Olivier
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Manager le 23 nov. 2018
Dear guest,
Thank you so much for your review.
Best regards!
10/10 Excellent
France
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Modern hotel
France
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Manager le 13 nov. 2018
Dear guest,
Thank you so much for your good coments. Is very nice to know that you enjoy our facilities.
Best regards!
10/10 Excellent
Sonja
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
San José
Sonja
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Sheraton San José le 12 mars 2018
Dear Guest
Your opinion is very important. Thank you very much for your recent stay and for sharing your opinion.
Best Regards!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 mars 2017
Les points faibles : Propreté et personnel et service
vol au Sheraton !
Voyageur vérifié
Réponse de Grettel Garcia Manso le 6 avr. 2017
Dear Guest
With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and it was disappointing to know that your stay with us fell short of your expectations. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process. We sincerely apologize for our shortcomings and will share your feedback with the appropriate hotel team to avoid this from happening in the future.
Best Regards!
10/10 Excellent
Dan
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Rony
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rony
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 25 mai 2024
Dear Rony, Thank you for your kind rating and for the time you spent on it, we hope to receive you soonCarlos MazzeoGeneral Manager
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Dear Laura, I am glad to know that our staff was helpful with your concerns, thank you for recommending us and for the time you gave us to leave your comments.Carlos MazzeoGeneral manager
10/10 Excellent
Noel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Dear Noel, That you define your stay as great motivates us to continue improving every day, we sincerely hope to receive you soon.Carlos MazzeoGeneral manager
8/10 Bien
Rodolfo
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Rodolfo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Estimado Rodolfo, Gracias por su calificación, fue un gusto recibirlo, y esperamos su visita se repita.Carlos MazzeoGerente General
6/10 Satisfaisant
Alison
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Mrs Alison,We appreciate your comments and the time you took to leave them, your stay coincided with the celebration of our 11th anniversary, a celebration that we only hold once a year and to which everyone is invited, we know that your expectations were different and we regret that the event did not allow that your experience was quiet and comfortable as you expected, even so we would like to receive you again and change this experience for a positive one.Carlos MazzeoGeneral Manager
10/10 Excellent
ALEJANDRO ALVAREZ
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALEJANDRO ALVAREZ
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerente General le 28 avr. 2024
Muchas gracias estimado Alejandro por su visita y tiempo para comentar. Nos complace que nos deje conocer su satisfacción con nosotros.Esperamos que nos visite nuevamente.Saludos,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
RICHARD
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 28 avr. 2024
Dear Mr. Richard.Normally, we have security agents to protect all our guests. In case there is a special event, for example from an embassy, they provide their own security for their guests.Thank you for your comment.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Sobiga
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sobiga
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Sobiga, Tanks for the rate and the time that you dedicated to it, dont forget that you always will be welcome.Carlos Mazzeo General Manager
10/10 Excellent
Dan
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Dan, We cannot put in words haw grateful we are for such kind comments, our staff gives their best to accomplish a good experience for our guests, thanks for the minutes use for this post, hope welcome you soon, you will be always welcome.Carlos Mazzeo General Manager
10/10 Excellent
Raquel Lori-Ann
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raquel Lori-Ann
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerente General le 28 avr. 2024
Muchas gracias estimada Raquel por su visita y calificación. Esperamos que nos visite nuevamente.Saludos.Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Peter
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 13 avr. 2024
Thank you so much Mr. Peter for your recent visit. We hope you stay was awesome.It will be a pleasure to welcome you again.Warmest regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Fany
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fany
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Gerente General le 3 avr. 2024
Apreciada Fany.Agradecemos su reciente visita y tiempo para dejarnos conocer su satisfacción en nuestra propiedad.Nos alegra que nuestro personal le brindó el servicio que merece y que la alimentación y bebidas estuvieron acorde a sus expectativas.Con todo gusto le recibiremos en una nueva ocasión.Le invitamos a regresar nuevamente.Saludos cordiales,Carlos Mazzeo.
10/10 Excellent
Casey.childers
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey.childers
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Thank you very much for your visit and rating, which is very important to us. We hope you had a great stay.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Larissa
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Dear Larissa.Thank you for your visit and comments about it. We're glad you let us know that our partners gave you the attention you deserve. We hope you will visit us again.Best regards,Carlos Mazzeo
8/10 Bien
Ralph E.
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph E.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear Mr. Ralph.We appreciate your recent visit and feedback on it. We are sorry for the inconvenience regarding breakfast, we will take this feedback to verify what happened and take the necessary measures to prevent it from happening again. We will be waiting for you when you want to come again.Best regards,Carlos Mazzeo
8/10 Bien
Anthony
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 18 mars 2024
Dear Mr. Anthony.We appreciate your recent visit and time to comment on it. We appreciate your feedback and take it into account to improve.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Tanner
Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanner
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 15 mars 2024
Dear Tanner.We appreciate your recent visit and comments about it, we are happy to let us know that our staff gave you the service you deserve. We hope you'll come back again.Best regards,Carlos Mazzeo
6/10 Satisfaisant
Jeanine
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanine
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Gene le 15 mars 2024
Dear Miss Jeanine.We appreciate your recent visit and feedback, which allows us to focus on improving your experience at our property. In relation to the ATM Machine, it depends on the banks the commissions that handle the withdrawals.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Jeffry
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 6 mars 2024
Dear Jeffry. We appreciate your recent visit and opinion, which is very important to us. We hope you will visit us again.Warmest regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille
24 févr. 2024
Ronald
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 26 févr. 2024
Dear Mr. Ronald.We appreciate your visit and that you allow us such a valuable review as this. We are so happy to hear that your stay was enjoyable and that you enjoyed our hotel. We hope you'll come back again.Best regards,Carlos Mazzeo
8/10 Bien
Sarah
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gerente General le 26 févr. 2024
Muchas gracias estimada Sarah, por su visita y calificación, la cual es muy importante para nosotros. Esperamos que nos visite nuevamente.Saludos cordiales,Carlos Mazzeo
6/10 Satisfaisant
Wayne
22 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Dear Mr. Wayne. We appreciate your recent visit and rating, which is very important in our improvement process. We hope you will visit us again.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
martin
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All the place was great staff is amazing
martin
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Dear Mr. Martin.We appreciate your recent viewing and feedback and we are happy to let us know about your satisfaction with us. We hope you will visit us again.Warmest regards,Carlos Mazzeo
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel. Great staff. Terrible pool. Overpriced
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 19 févr. 2024
Dear Mr. Michael.We appreciate your recent visit and feedback. The pool heater is undergoing preventive maintenance and the roof can be opened according to the request of our guests. Your feedback helps us improve.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Sajid
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A beautiful place in a beautiful surroundings.
Sajid
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
(We appreciate your visit and feedback on your satisfaction with our property, we are pleased that you let us know that your experience was memorable We hope you come back again.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
CHRISTINE
13 févr. 2024
CHRISTINE
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gerente General le 17 févr. 2024
Muchas gracias apreciada Christine por su visita y calificación, la cual es muy importante para nosotros. Esperamos que su estancia haya sido agradable.Con todo gusto le recibimos nuevamente.Saludos,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
vanessa
20 janv. 2024
vanessa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerente General le 13 févr. 2024
Estimada Vanessa.Apreciamos su reciente visita y tiempo para calificarnos. Esperamos que su experiencia haya sido memorable y que nos acompañe nuevamente.Cordial saludo,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Sharee
19 janv. 2024
Sharee
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerente General le 13 févr. 2024
Muchas gracias apreciada Sharee por visitarnos y por tomar el tiempo para calificarnos, lo cual es muy importante para nosotros.Esperamos que tenga la oportunidad de regresar.Saludos cordiales,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Seeger
17 janv. 2024
Seeger
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerente General le 13 févr. 2024
Muchas gracias apreciado Seeger por su visita y calificación. Esperamos que su estancia haya estado acorde a sus expectativas y que nos pueda acompañar nuevamente.Saludos,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Louise
15 janv. 2024
Louise
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerente General le 19 janv. 2024
Muchas gracias estimado Louise por su visita y calificación, la cual es muy importante para nosotros. Con mucho gusto le esperamos nuevamente.Saludos,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Andrew, Denver
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 janv. 2024
Dear Mr. Andrew. We appreciate your recent visit and feedback, which is important in our improvement process. We will gladly welcome you again.Best regards,Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
Alisa
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
Alisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Dear Miss Alisa.We appreciate your recent visit and comments, we are pleased that you let us know your satisfaction in our property. We gladly invite you to come back again.Best regards, Carlos Mazzeo
10/10 Excellent
John
5 janv. 2024
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerente General le 10 janv. 2024
Estimado John, agradecemos su reciente visita y tiempo para calificarnos. Esperamos que nos visite nuevamente.Saludos cordiales,Carlos Mazzeo