Avis sur Hilton Vacation Club Cabo Azul Los Cabos
Hilton Vacation Club Cabo Azul Los Cabos
Paseo Malecon S/N, Lote 11 Fonatur, San José del Cabo, BCS
Avis
9,0
Merveilleux
9,8/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 27 mai 2024
Thank you for sharing your feedback, We will share your comments with the Restaurants Team. Our team remains available to go over any question you might still have. Please do not hesitate to reach us at anytime!
10/10 Excellent
Claudia
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 26 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Norberto
25 mai 2024
Norberto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 26 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Stephanie
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 26 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Stephanie Amara, San Diego
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie Amara
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 23 mai 2024
Thank you for this outstanding rating and feedback! We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Yuji, Gardena
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuji
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 26 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Janelle
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 23 mai 2024
Thank you for sharing your rating Mrs. Janelle, we look forward to welcome you back!
6/10 Satisfaisant
Latashia
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Latashia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 22 mai 2024
Thank you for your review. Please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. Please know, what you describe is a rare occurrence, and our team remains dedicated to providing outstanding service to our guests. We hope you will give us the chance to restore your trust in us in your future.
10/10 Excellent
Kyatana
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyatana
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 22 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Trisha, Tustin
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trisha
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 22 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 22 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Naraleen
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Naraleen
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 22 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
LAURA
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LAURA
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
8/10 Bien
Jelette
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jelette
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Charles
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Heath
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heath
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Tim
16 mai 2024
Tim
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 16 mai 2024
Thank you Mr. Tim!
2/10 Horrible
Jodi
16 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jodi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 16 mai 2024
We're sorry to hear about your rating Mrs. Jodi, thank you for sharing.
10/10 Excellent
Barbara G, Grants Pass
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara G
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 14 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 12 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Erica
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 12 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
8/10 Bien
Allen, Dacula
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 10 mai 2024
Thank you for sharing Mr. Allen, We will review your suggestions with the Restaurants Team. Please note that all of the reservation terms and taxes are disclosed on your confirmation letter. Our Team Remains available to go over any question you might still have. Please do not hesitate to reach us at anytime!
10/10 Excellent
Angelina
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 7 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
8/10 Bien
Steven, Tualatin
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Steven
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 9 mai 2024
Thank you for sharing your rating Mr. Steven.
8/10 Bien
Beau
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beau
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 7 mai 2024
Thank you for your review. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.
10/10 Excellent
Robin
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 7 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Vanessa
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Stefanie
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 3 mai 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had issues during your stay. We want you to know this is not the type of experience we aim for our guests to have during their visit with us. We have passed your comments on to the appropriate leadership team for further follow up and correction. We hope you will give us the chance to make it up to you in the future.
10/10 Excellent
Maria Teresa
3 mai 2024
Les points forts : Équipements
Maria Teresa
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 3 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
4/10 Médiocre
Michelle, Snoqualmie
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Michelle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 3 mai 2024
We are sorry to hear about your experience Mrs. Michelle, please note that we'll share your comments with the team for improvement.
8/10 Bien
Gerry
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 4 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
6/10 Satisfaisant
Raffi
2 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Raffi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 3 mai 2024
Thank you for your review. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.
10/10 Excellent
Rosa
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 3 mai 2024
Thank you Mrs. Rosa!
10/10 Excellent
Trifon
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trifon
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 3 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Irene
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irene
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 3 mai 2024
We are very happy to hear that you enjoyed your getaway! Thank you for sharing your rating and feedback.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 29 avr. 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
8/10 Bien
Susan
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had issues during your stay. We want you to know this is not the type of experience we aim for our guests to have during their visit with us. We have passed your comments on to the appropriate leadership team for further follow up and correction. We hope you will give us the chance to make it up to you in the future.
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Mark
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had issues during your stay. We want you to know this is not the type of experience we aim for our guests to have during their visit with us. We have passed your comments on to the appropriate leadership team for further follow up and correction. We hope you will give us the chance to make it up to you in the future.
8/10 Bien
Danielle
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 28 avr. 2024
Thank you for your review. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.
10/10 Excellent
PATTI
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PATTI
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 28 avr. 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Monique
Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 27 avr. 2024
We are enchanted with your rating and comments, thank you Mrs. Monique!
10/10 Excellent
Tessa
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tessa
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 27 avr. 2024
Thank you for the lovely comments Mrs. Tessa!
10/10 Excellent
Calvin
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Calvin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 27 avr. 2024
Thank you for leaving your feedback Mr. Calvin, please note that all the fees and reservation conditions are described on your confirmation letter. Our team remains at your kind disposition. Sincerely,
10/10 Excellent
Chrystal
Voyage en groupe
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrystal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 25 avr. 2024
Thank you Mrs. Chrystal!
10/10 Excellent
Tim
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 22 avr. 2024
Thank you Mr. Tim! Looking forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Jade
22 avr. 2024
Jade
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Liliana Jimenez le 12 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope you’ll stay with us again.
10/10 Excellent
Alisha
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alisha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 22 avr. 2024
Thank you Mrs. Alisha! We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Jen
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jen
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Mrs. Jen, Thank you for sharing your feedback, we will share this with our team who is actively working in to enforce the Pool Regulations with our Members and Guests. We hope you had a great time and will be looking forward to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Glenda, Elk Grove
18 avr. 2024
Glenda
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Sébastien Arnaud - General Manager le 19 avr. 2024
Thank you for your rating Mrs. Glenda!