Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 14 nov. 2023
Lorraine, merci d'avoir partagé que vous avez été très satisfaite de votre séjour à l'Hôtel Spero. Cela nous apporte une immense joie de savoir que nos invités repartent satisfaits. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur pour une autre expérience agréable.
10/10 Excellent
Francois
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 17 oct. 2023
Francois, thank you for your kind words. At Hotel Spero, we always strive to provide an excellent stay for our guests. We're thrilled that you enjoyed your time in the heart of the city and we're looking forward to your next visit.
8/10 Bien
Taiana
Voyage en famille
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taiana
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 22 sept. 2023
Taiana, your rating of Hotel Spero is appreciated. We are pleased to know you had a satisfying stay. We look forward to welcoming you back again in the future.
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en couple
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 14 août 2023
Merci pour la fantastique critique, Chantal!C'est excellent que vous ayez passé un séjour aussi incroyable à l'hôtel Spero ! Nous sommes ravis que notre équipe vous ait fait sentir si bien accueilli et apprécié pendant votre séjour dans notre hôtel. Nous nous efforçons d'aller au-delà pour garantir à nos clients une expérience mémorable. C'est ce qu'on aime voir !Nous ne pouvons pas attendre jusqu'à votre prochaine visite afin que nous puissions bientôt partager une autre expérience fantastique avec vous !
10/10 Excellent
ARNAUD
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ARNAUD
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 21 juil. 2023
Thank you for the perfect rating, Arnaud!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Hotel Spero. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
6/10 Satisfaisant
DAVID
Voyage en famille
11 juil. 2023
Ça passe
DAVID
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 12 juil. 2023
Nous apprécions les commentaires, David.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour chez nous malgré nos prestations n'ayant pas dépassé vos attentes. Nous répondrons à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe à l'avenir.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience plus positive.
10/10 Excellent
Julie, Chicoutimi
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de Customer Service le 25 janv. 2023
Thank you for taking the time to leave this wonderful review, Julie!We're thrilled to know you enjoyed your stay at Hotel Spero so much! We strive for excellence so we're pleased to hear you appreciated not only our clean rooms and comfortable accommodations, but also our friendly staff and stunning views! Your praise lets us know we're succeeding!We can't wait to host you again for yet another unforgettable visit!
6/10 Satisfaisant
Marysa
5 oct. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marysa
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Customer Service le 6 oct. 2022
Merci de nous avoir fait part de vos commentaires, Marysa.Nous travaillons toujours aussi dur que possible pour offrir les visites les plus agréables à nos clients. Nous regrettons d'apprendre que votre expérience avec nous n'a pas été idéale. Nous partagerons ces préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe afin que nous puissions aller de l'avant. Nous espérons que vous prévoyez de revenir avec nous bientôt car nous aimerions améliorer votre opinion sur nous.
10/10 Excellent
Valerie
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valerie
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 12 sept. 2022
Thank You for your feedback! We are looking forward to welcome you back soon!
10/10 Excellent
LUC
Voyage en couple
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUC
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 1 sept. 2022
Thank you for staying with us and we look forward to having you back soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 1 sept. 2022
Thank you for staying with us and we are hoping to have you back in the future!
8/10 Bien
Kevin Christian
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel mais dans un mauvais quartier
Kevin Christian
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 1 sept. 2022
Thank you for your feedback and we look forward to having you back in the future.
10/10 Excellent
anne laure
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
anne laure
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 19 sept. 2022
We appreciate your feedback and look forward to having you back at our hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super boutique hotelbpres d'Union square
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Jasmin Serrano le 12 sept. 2022
Thank You for your feedback! We are looking forward to welcome you back soon!
8/10 Bien
Andre-Pierre
26 juin 2022
Andre-Pierre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Carlito le 27 juin 2022
Good afternoon Andre-Pierre, Thank you for staying with us and providing your feedback. We look forward to having you stay with again.
10/10 Excellent
Tiago
19 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiago
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Daimler Sena le 21 févr. 2022
Good Afternoon Tiago,
Seeing that you had a 10/10 experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Hotel Spero. We look forward to serving you for many years to come!”
10/10 Excellent
angel
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
angel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Sean
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
DUSTIN
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DUSTIN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lawrence
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kevin, Edmonton
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Kevin, thank you for sharing your experience at Hotel Spero. It's great to hear that you found our hotel to be of excellent value and enjoyed your stay. We're glad you appreciated the quality of our accommodations. We hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Andrew
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Andrew, thank you for your feedback. Hotel Spero is glad you enjoyed your stay with us. We appreciate your comments and will consider them for future improvements. We're looking forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Pattie
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pattie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Pattie, thank you for taking the time to share your experience at Hotel Spero. The team members are thrilled to hear you loved the uniqueness of the property and found the service superb. We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Brenda
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Brenda
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Brenda, thank you for sharing your thoughts. It is good to hear that you liked the location. We appreciate your feedback about the security and will look into ways to improve it. Your comments about the bed will also be reviewed. Your input is valuable to us. Safe travels!
8/10 Bien
Dominic Justin
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic Justin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Dominic, the team is delighted to hear that you appreciated the early check-in process at Hotel Spero. We're looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Dana
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Dana, thank you for your positive feedback! The team at Hotel Spero is delighted to hear you had a better-than-expected stay. For convenience, detailed parking information is available to help guests plan accordingly. We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Patrick, Montreal
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 18 mai 2024
Patrick, thank you for sharing your feedback. Your insights regarding the amenities and the surrounding area are valuable. It is disappointing to hear your experience did not meet your expectations. Your input will help us improve for future guests. Safe travels.
10/10 Excellent
travis
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
travis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Travis, Hotel Spero is thrilled to hear you had an amazing stay and found our team remarkable! It's wonderful you encountered friendly individuals in the area and had a positive experience. We hope to welcome you back soon for another enjoyable visit.
10/10 Excellent
Cameron, New York
Voyage avec des animaux de compagnie
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Cameron, thank you for your wonderful feedback! Hotel Spero is delighted that you enjoyed the modern rooms and the historic atmosphere of the lobby. Our team members are always willing to go the extra mile to ensure you and your pet have a comfortable stay. We're looking forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Bruce
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bruce
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Bruce, thank you for sharing your experience at Hotel Spero. We're thrilled to know that you appreciated our prime location near Union Square. We look forward to welcoming you back the next time your travels bring you to the area.
10/10 Excellent
PHIL
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
PHIL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Phil, we are delighted to hear that Hotel Spero met and exceeded your expectations! Being conveniently located near your desired destinations is always a bonus. We hope to be your choice again when your travels bring you back to the area. Safe travels!
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Douglas, estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia en el Hotel Spero. Su comentario sobre artículos que se dejan en el armario se toma seriamente en consideración. Los miembros de nuestro equipo están comprometidos a brindar un espacio personal tranquilo. Servirle nuevamente sería un gran placer.
10/10 Excellent
JIN
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JIN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
JIN, it's pleasing to hear that you recognized Hotel Spero's commitment to maintaining a clean and secure environment. Thank you for sharing your thoughts, and we hope to welcome you back soon!
4/10 Médiocre
Christin
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Christin, we regret to hear of your less than satisfactory experience. It's disappointing that the suite didn't meet your expectations and we apologize for any disturbances you experienced. Our intention is always to present our rooms accurately and ensure comfortable furnishings. We also understand the importance of adequate counter space in the bathroom and will certainly look into your comments. Thank you for sharing your feedback as it aids in our continuous improvement.
10/10 Excellent
Will
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Will, thank you for sharing your positive comments! We're delighted to know that your stay at Hotel Spero met your expectations with our pristine premises and enjoyable atmosphere. We hope to welcome you back soon for another fantastic experience!
8/10 Bien
Yu-er
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yu-er
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Yu-er, thank you for taking the time to share your experience at Hotel Spero. We're glad you found our rooms to be well-maintained and the team members helpful. We acknowledge your concern about the neighborhood. While our location allows for easy access to various city attractions, we understand and respect the need for everyone to feel comfortable while exploring. We encourage our guests to use transport services for convenience especially when new to the area or unfamiliar with city navigation. We hope that your overall stay was enjoyable and look forward to welcoming you and your family back soon.
10/10 Excellent
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
David, thank you so much for your loyalty to Hotel Spero. We're thrilled to hear that you always enjoy your stay. Looking forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Stacey, we are thrilled to hear you enjoyed your stay at the Hotel Spero. Our suites are indeed designed with comfort and space in mind to enhance your San Francisco experience. We're pleased our pricing also met your expectations. It's wonderful to know you felt perfectly safe, even during late-night strolls. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.
10/10 Excellent
Felisha, Los Angeles
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felisha
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Felisha, it's fantastic that you appreciate the way our team members, including the manager of Hotel Spero, resolved your initial concerns and contributed positively to your stay. We're pleased that you found our hotel appealing. Regarding parking, we continue to explore options to enhance convenience while taking into account the prime location. Looking forward to hosting you again for another enjoyable stay.
8/10 Bien
Yandira, White Plains
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yandira
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Yandira, thank you for choosing Hotel Spero and rating your stay. We're thrilled to know that you had a good experience. We're looking forward to hosting you again in the future.
10/10 Excellent
Lyudmila
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyudmila
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Lyudmila, your kind words about Hotel Spero are appreciated. We're glad to know you found our location, cleanliness, and pricing to your satisfaction. Our proximity to shopping and dining options is a bonus we're glad you enjoyed. We're sorry about your experience in the neighborhood, but we're glad it didn't take away from your stay at our property. Overall, we're thrilled you had a great stay. Looking forward to offering you another wonderful experience on your next visit.
10/10 Excellent
Rosie
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Rosie, thank you for choosing Hotel Spero and taking time to rate us on Expedia. We're thrilled that you had a positive experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.
10/10 Excellent
James
27 avr. 2024
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
James, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We look forward to seeing you again soon so we can share another exceptional experience with you at Hotel Spero!
10/10 Excellent
Michael
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating, Michael!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Hotel Spero. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
10/10 Excellent
MJ
27 avr. 2024
MJ
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 mai 2024
MJ, thank you for your review. The team at Hotel Spero is delighted to know you had a wonderful experience. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Johnny
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Johnny, it's great to read that you found the aesthetics of Hotel Spero appealing. We regret if the city view from your room wasn't up to your expectations, and regret any concerns you may have had about the outside environment. Your comments are valued and we hope to have the chance to serve you again soon.
10/10 Excellent
Szandra, Old Greenwich
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Szandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Szandra, we're thrilled to hear the layout of your room at Hotel Spero truly suited your needs, enhancing both comfort and productivity. It's encouraging to learn that our team members and fitness amenities, including our Peloton bike, contributed to a memorable stay. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience.
10/10 Excellent
Vincent
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Vincent, it's wonderful to hear that you appreciated the excellence of Hotel Spero. Your feedback regarding the surrounding area at night is taken into serious consideration, as the comfort and safety of our guests are paramount. Thank you for sharing your experience, and we hope to welcome you back under even more satisfying circumstances.
10/10 Excellent
Jason
25 avr. 2024
Jason
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Jason, thank you for your excellent rating! Your feedback is greatly appreciated, and the entire team at Hotel Spero is delighted to know you had a superb experience. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Patti
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patti
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Patti, thank you for your excellent rating of Hotel Spero! The team is delighted that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!