Avis
5,8
6,0/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Lucas
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucas
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank You please come again.
8/10 Bien
Glenn
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de lisa le 28 avr. 2024
Thank You for staying with us we are glad you enjoyed your stay with us.Thank You,Elite Inn
4/10 Médiocre
Mareh
28 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mareh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Xing, Princeton
12 janv. 2024
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 17 janv. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
David
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 14 déc. 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
8/10 Bien
Maria Amparo
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria Amparo
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Lisa le 9 nov. 2023
Hello,We are glad you enjoyed your stay.Thank You
10/10 Excellent
Iris
5 nov. 2023
Iris
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Lisa le 9 nov. 2023
Hello, Thank You we are glad you liked your stay.
2/10 Horrible
Robert
Voyage en groupe
4 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 8 nov. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
6/10 Satisfaisant
RAMON
20 oct. 2023
RAMON
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Lisa le 9 nov. 2023
Hello,We are sorry we did not meet your expectations.Thank You
2/10 Horrible
Karli
Voyage en couple
8 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karli
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Douglas
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lisa le 26 sept. 2023
Hello,Thank you for staying with us we are glad you liked your stay here at the Elite Inn.Thank You
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Care Team le 29 juin 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
10/10 Excellent
Camila
24 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Camila
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Alisha le 24 mai 2023
Hello, We are glad you enjoyed your stay. Thank you.
10/10 Excellent
David
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Lisa le 26 avr. 2023
Hello David,We are glad you enjoyed your stay. It was a pleasure meeting you and hope in the future you can visit us again.Thank You
2/10 Horrible
Young,
20 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Young,
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Robert
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Care Team le 28 févr. 2023
It sounds as if our hotel was perfect for your needs, and we are delighted that you enjoyed your time with us so much. Thank you for your positive rating; we hope that you will have an opportunity to make a return visit very soon.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
Tzu-Yu
2 févr. 2023
Tzu-Yu
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Customer Care Team le 6 févr. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
Kazu
9 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazu
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Alisha le 9 déc. 2022
Hi SirWe are sorry for the confusion but we do not offer parking on the website it says parking nearby or street parking only.We are sorry for the inconvenience it caused you but we cannot give you a refund for parking.Thank you
8/10 Bien
Justin, San Francisco, CA
Voyage d’affaires
29 août 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Guest Experience Team le 31 août 2020
Hello Justin,
It is wonderful hearing back from our satisfied guests and we are glad to hear that you had an awesome stay with us. Your feedback about the challenge of not having an elevator is noted - we will see about having some updates on the property. We are happy that you found the beds comfortable and we hope everything else was in order. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again soon.
Best Regards,
Customer Care Team
2/10 Horrible
Vlad, Boston
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vlad
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Alisha le 28 févr. 2020
Thank You for your feedback.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Customer Care Team le 5 janv. 2020
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Alisha le 19 déc. 2019
Thank You for staying with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid if at all possible
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JB le 12 déc. 2019
Thank you for your feedback. Sorry to hear about your experience. We are here at the desk likely 24 hours. We rarely at desk after 2:30 am if every reservation checked in. if you had check out early like before 5:00 am, then you should have told us at night. we would be happy to serve you while you were checking out.
Thank you for choosing Elite Inn.
8/10 Bien
John
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Customer Care Team le 2 déc. 2019
Hi John,
It is great to receive feedback from you regarding your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome stay and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we look forward to your next visit.
Best Regards,
Customer Care Team
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 nov. 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Customer Care Team le 26 nov. 2019
Dear Guest,
We appreciate your feedback - thank you for taking the time to leave us with comments about your recent stay. It's unfortunate that you did not seem to have experienced the usual level of satisfaction that other guests have but thanks for pointing out the things that we can improve on. Your feedback about the bugs is noted - we will see to it that our staff does a better job preparing the rooms moving forward and we will have a professional team look into the matter. We are sorry for the inconvenience caused and we hope you consider staying with us again.
Best Regards,
Customer Care Team
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Customer Care Team le 25 nov. 2019
Dear Guest,
We appreciate the rating that you provided - rest assured that we will continue to listen to our guests so we can continuously improve on the services that we provide. We are sorry that you did not seem to have an awesome experience during your stay but we will take this as inspiration to be better. We hope you consider staying with us again in the near future.
Best Regards,
Customer Care Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
5 nov. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Customer Care Team le 25 nov. 2019
Dear Guest,
We love hearing back from you about your recent stay with us. We always look forward to feedback about how we can make things better for our guests and how we can improve. Your feedback about our neighborhood is noted. While we have no control over what transpires in the surrounding areas, rest assured that we have measures in place to ensure that our guests are safe and secure. We are sorry that you didn't get to check in because of the deposit policy. We hope you consider staying with us the next time you are in the area.
Best Regards,
Customer Care Team
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ούτε από έξω αυτού του σταύλου μην περάσετε .
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Alisha le 4 déc. 2019
Thank You for staying with us hope to make your stay better next time.Thank You.
10/10 Excellent
Kate
Voyage en couple
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank you please come again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank you please come again.
8/10 Bien
Kamal
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
awesome deal...
Kamal
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank You please come again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 oct. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
We are sorry for the inconvenience this may have caused you please consider coming again Thank You.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank You please come again.
8/10 Bien
Peter, DD
Voyage en groupe
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank You Please come again.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Minh
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Minh
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Ammy le 23 sept. 2019
Hi,Minh! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Ammy.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
We are sorry for the inconvenience this may have caused you please consider coming again Thank You.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Cheshta le 10 sept. 2019
Sincere Apologies, We’re disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we’d love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Cheshta
6/10 Satisfaisant
Habibannisha
Voyage en groupe
2 sept. 2019
Habibannisha
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Cheshta le 3 sept. 2019
Sincere Apologies, Habibannisha! We’re disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we’d love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Cheshta
8/10 Bien
JOAO
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bom, exactamente o que promete
JOAO
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Alisha le 16 oct. 2019
Thank You please come again.
8/10 Bien
Benja
27 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benja
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Cheshta le 4 sept. 2019
Thanks for the positive rating, Benja! Hope to host you soon :) Regards, Cheshta
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 août 2019
Les points faibles : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019