Avis sur University Inn & Suites San Antonio
University Inn & Suites San Antonio
13575 McDermott Fwy W. I-H 10, San Antonio, TX
Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Neil le 1 janv. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Neil Patel
General Manager
8/10 Bien
JM, Paris
17 juin 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Trop loin
JM
10/10 Excellent
Daphnie
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daphnie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Rosalena
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
Rosalena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Philip
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Maricela
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Maricela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jaime
14 avr. 2024
Jaime
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Valentine
14 avr. 2024
Valentine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Curtis
9 avr. 2024
Curtis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Gwen
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Caleb
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Caleb
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Madalyn
Voyage en couple
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Madalyn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Neil Patel le 21 mars 2024
Dear Madalyn,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
8/10 Bien
Sharon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sharon
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Jesus
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jesus
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Isaiah
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Isaiah
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Deissy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deissy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Neil le 7 avr. 2024
Dear Deissy,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites
2/10 Horrible
Ana
13 mars 2024
Ana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Taneal
12 mars 2024
Taneal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
David
Voyage en famille
3 mars 2024
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear David,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
8/10 Bien
EN
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EN
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear ENThank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
10/10 Excellent
Rola
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rola
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Rola,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
6/10 Satisfaisant
Danielle
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Danielle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Danielle,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
8/10 Bien
Wade
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wade
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Wade,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
10/10 Excellent
adam
22 févr. 2024
adam
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Adam,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
6/10 Satisfaisant
Jonathan
20 févr. 2024
Jonathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NP le 11 mars 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
2/10 Horrible
Kelsie
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Kelsie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NP le 11 mars 2024
Dear Kelsie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
10/10 Excellent
adam
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
adam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Adam,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
6/10 Satisfaisant
Tamala
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
Tamala
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NP le 11 mars 2024
Dear Tamala,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
4/10 Médiocre
Adalberto
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adalberto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Neil le 11 mars 2024
Dear Adalberto,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
4/10 Médiocre
Christin
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Christin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NP le 11 mars 2024
Dear Christin,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
8/10 Bien
Veronica L.
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica L.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NP le 11 mars 2024
Dear Veronica,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Neil PatelGeneral Manager University Inn & Suites 210 690-5500
10/10 Excellent
adam
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great for the price, ill be back
adam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Abi
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Everardo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everardo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Gustavo
Voyage en famille
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Buen precio poco descanso
Gustavo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Marsha
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marsha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en groupe
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Juan
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
Juan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Tasha
6 août 2023
Tasha
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
URIEL
Voyage en couple
5 août 2023
Les points forts : Équipements
URIEL
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Miranda
3 août 2023
Miranda
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Timonthy
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timonthy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Myra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myra
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Brianna
Voyage en famille
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome for the price! Great location
Brianna
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Oscar
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
8/10 Bien
maria
Voyage en famille
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maria
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Rafael
28 mai 2023
Rafael
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Kim
20 mai 2023
Kim
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Chris
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chris
Séjour de 1 nuit en mai 2023